Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи зі здійснення технічного нагляду під час виконання будівельних робіт на об’єкті: («Нове будівництво Національного військового меморіального кладовища за адресою: Київська область, Фастівський район, в межах Гатненської територіальної громади» І черга будівництва (1-2 пускові комплекси)
Очікувана вартість
23 635 794,00 UAH
UA-2024-07-05-004474-a ● c18c8f7729e14b07a1d9211402c7d97c
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА НАЦІОНАЛЬНЕ ВІЙСЬКОВЕ МЕМОРІАЛЬНЕ КЛАДОВИЩЕ |
Код ЄДРПОУ: | 45022710 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, провулок Музейний, будинок 12 |
Контактна особа: |
Биховченко Іван +380672613715 nvmktender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2024 12:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 23 635 794,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 118 178,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Найменування: Державна установа «Національне військове меморіальне кладовище» код ЄДРПОУ: 45022710 Р/Р: UA888201720355179002000034342 УДКСУ у Печерському районі міста Києва Місцезнаходження: Україна, 01001, місто Київ, пров. Музейний, будинок 12 Строк дії банківської гарантії має бути не менше строку дії тендерної пропозиції Учасника. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції відхиляються замовником. Текст банківської гарантії не повинен містити: - умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; - умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь–яких підтверджень щодо правомірності вимоги підтверджень дійсності підписів на вимозі, тощо); - умов відкликання гарантії банком–гарантом. Гарантія повинна містити наступні умови/вимоги: - Дата видачі, місце складання; - Найменування гаранта, принципала та бенефіціара; - Інформація щодо тендерної документації; - Дата початку, закінчення строку гарантії; - За гарантією гарант безвідклично зобовʼязаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії; Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 118178.97 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від Переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору відповідно до статті 27 Закону. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить – 1,5 % вартості договору. Вид забезпечення: забезпечення виконання договору здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника. Отримувач: державна установа «Національне військове меморіальне кладовище» Код ЄДРПОУ: 45022710 Р/Р: UA888201720355179002000034342 УДКСУ у Печерському районі міста Києва МФО банку: 820172 Платник:_________________________. Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю за ДК 021:2015 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Роботи зі здійснення технічного нагляду під час виконання будівельних робіт на об’єкті: («Нове будівництво Національного військового меморіального кладовища за адресою: Київська область, Фастівський район, в межах Гатненської територіальної громади» І черга будівництва (1-2 пускові комплекси)). Прізвище, ім’я по батькові платника або найменування юридичної особи платника необхідно вказувати повністю. Строк та умови надання забезпечення: Переможець вносить забезпечення виконання договору про закупівлю, що укладається між Замовником і Переможцем за результатами проведення процедури закупівлі за предметом код CPV згідно ДК 021:2015 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Роботи зі здійснення технічного нагляду під час виконання будівельних робіт на об’єкті: («Нове будівництво Національного військового меморіального кладовища за адресою: Київська область, Фастівський район, в межах Гатненської територіальної громади» І черга будівництва (1-2 пускові комплекси)). Документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору переможцем є платіжне доручення (платіжна інструкція, квитанція тощо) з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок Замовника. Належним виконанням зобов’язання Переможця щодо передачі в забезпечення грошових коштів вважається зарахування на поточний рахунок Замовника, грошових коштів у визначеній сумі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Переможець втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання Договору про закупівлю покладаються на Переможця. Забезпечення не повертається Замовником Переможцю в разі: - невиконання або неналежного виконання зобов’язань Виконавцем (Переможцем) за Договором про закупівлю повністю або частково, зокрема, але не виключно: - за порушення строків виконання умов договору, інших строків, визначених у Договорі тощо); - Дострокового розірвання Замовником (Замовником) Договору про закупівлю у випадку, якщо Виконавець (Переможець) не виконує зобов’язання за Договором про закупівлю; - Дострокового розірвання Виконавцем (Переможцем) Договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю: - після належного виконання Постачальником (Переможцем) Договору про закупівлю в повному обсязі та належним чином, підтверджено актами виконаних робіт; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Якщо Переможцем не внесено кошти забезпечення виконання договору про закупівлю або не зараховані в повному обсязі на відповідний банківський рахунок Замовника, то тендерна пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи зі здійснення технічного нагляду під час виконання будівельних робіт на об’єкті: («Нове будівництво Національного військового меморіального кладовища за адресою: Київська область, Фастівський район, в межах Гатненської територіальної громади» І черга будівництва (1-2 пускові комплекси)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за Послуги, вказані в пункті 1.1 цього Договору, здійснюється відповідно до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України на підставі підписаного Сторонами Акту приймання – передачі наданих Послуг протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів, за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування з врахуванням п. 6.3. цього Договору. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за Послуги, вказані в пункті 1.1 цього Договору, здійснюються протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного призначення на фінансування оплати Послуг на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані належним чином та прийняті Послуги відповідно до Календарного плану фінансування послуг (Додаток № 3 до цього Договору). | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2024 18:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2024 18:08 |
Перелік змін 1.doc | |
22 липня 2024 18:08 |
Зміни 1 ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ_НВМК_ТЕХНАГЛЯД.docx |
22 липня 2024 18:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 липня 2024 18:08 |
Перелік змін 1.doc
|
|||
22 липня 2024 18:08 |
Зміни 1 ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ_НВМК_ТЕХНАГЛЯД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 10 липня 2024 12:41
Дата відповіді: 13 липня 2024 18:36
Шановний Замовник, відповідно до вимог Додатку 5 тендерної документації Учасник повинен надати не менше 3-х аналогічних договорів ), а саме з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єктах з нового будівництва соціального об’єкту, (багатоквартирні житлові будинки та/або торгово-офісні комплекси та/або меморіальні комплекси національного значення), класу наслідків СС3, укладені та виконані учасником протягом 2021-2024 років, зокрема не менше одного договору на здійснення технічного нагляду на об’єкті будівництва кошторисна вартість якого (об’єкта) має складати не менше 50 % від кошторисної вартості (очікуваної вартості підрядних робіт) об’єкту на якому передбачається виконання робіт (надання послуг) передбачених даною закупівлею. Посилання на закупівлю підрядних робіт - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-03-010451-a.
Вважаємо, що така вимога є дискримінаційною, Замовник порушує законодавство у сфері закупівель та обмежує коло учасників з огляду на наступне:
1. Встановивши вимогу щодо надання аналогічного договору потягом останніх 3 років, замовник суттєво обмежує можливість потенційних учасників взяти участь у процедурі закупівлі, які мали аналогічний досвід, наприклад, 5-річної давнини. Тому, доцільно не обмежувати період аналогічного договору. (рішення АМКУ № 1389-р/пк-ск від 21.12.2012).
2. Встановлення вимоги не менше 3-х аналогічних договорів обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії трьох виконаних аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання (рішення АМКУ №1002 -р/пк -пз від 03.03.2017).
3. Вимога щодо виконання аналогічного договору на об’єктах з нового будівництва соціального об’єкту, багатоквартирні житлові будинки та/або торгово-офісні комплекси є дискримінаційною, оскільки предмет закупівлі є здійснення технічного нагляду на об’єкті: Нове будівництво Національного військового меморіального кладовища. Просимо Замовника обґрунтувати за яким принципом замовник визначив аналогію будівництва торгово-офісного комплексу або багатоквартирних житлових будинків з будівництвом меморіального кладовища. Встановлюючи таку вимогу вважаємо, що замовником завчасно визначений потенційний переможець. Отже, наполегливо рекомендуємо внести відповідні зміни до документації та викласти у такій редакції в частині: «… а саме з технічного нагляду з будівництва будівель та /або споруд класу наслідків СС3.»
4. Вимога щодо посилання на закупівлю підрядних робіт - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-03-010451-a містить ознаки невизначеності та може трактуватись через обмеження щодо виконання аналогічного договору лише через платформу Prozorro. Посилання на закупівлю підрядних робіт в електронній системі Prozorro обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Prozorro це онлайн-платформа, де замовники є державні та комунальні підприємства, установи та організації. Учасник не зобов’язаний укладати договори саме за бюджетні кошти або за кошти інших замовників державних закупівель.
Замовник повинен узгодити умови документації з вимогами Закону шляхом внесення відповідних змін до документації.
5. Вимога надання Учасником договору на здійснення технічного нагляду на об’єкті будівництва кошторисна вартість якого (об’єкта) має складати не менше 50 % від кошторисної вартості (очікуваної вартості підрядних робіт) об’єкту на якому передбачається виконання робіт (надання послуг) передбачених даною закупівлею є дискримінаційною. Замовником практично визначена сума виконання аналогічного договору, яка складає 11 817 897,00 грн. Не можна конкретизувати суму, на яку повинні бути укладені договори. Згідно з рішеннями АМКУ, це буде вважатися дискримінацією (рішення АМКУ № 1943-р/пк-ск від 02.12.2013).
Замовник штучно обмежує конкуренцію, встановивши дискримінаційні вимоги, які дають змогу прийняти участь у тендері обмеженій кількості учасників.
Дії Замовника( в частині встановлення зазначених вище вимог Документації) порушують вимоги частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та один із принципів здійснення закупівель передбачених ст.3 Закону – недискримінація учасників.
Таким чином, з урахуванням наведеної вище інформації просимо привести умови Документації у відповідність до вимог Закону шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ураховуючи вимоги пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
Частиною 2 статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник у тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, а також перелік інформації та документів, які має надати учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження своєї відповідності з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Таким чином, зазначаємо, що тендерна документація складена у відповідності до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель та не містить жодних дискримінаційних вимог по відношенню до Учасників.
Частиною 2 статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник у тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, а також перелік інформації та документів, які має надати учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження своєї відповідності з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Таким чином, зазначаємо, що тендерна документація складена у відповідності до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель та не містить жодних дискримінаційних вимог по відношенню до Учасників.
Стосовно листа-згоди на обробку персональних даних
Дата подання: 15 липня 2024 10:41
Дата відповіді: 17 липня 2024 16:34
Шановний Замовник! Додатком 3 до тендерної документації передбачено надання Листа-
згоди на обробку персональних даних для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців та
суб‘єктів господарювання. При цьому в формі Додатку 3 необхідно вказувати саме прізвище,
ім’я, по-батькові.
У зв`язку з цим не зовсім зрозуміло, як правильно подавати Лист-згоду по Додатку 3 від
імені суб'єкта господарювання? Адже юридичні особи, як суб`єкт господарювання, самі по
собі не мають персональних даних.
Просимо надати роз'яснення, чи буде достатньо заповнити і підписати Додаток 3 до
тендерної документації від імені директора юридичної особи-Учасника для виконання вимог
по подачі Додатку 3 Учасником-юридичною особою?
Чи необхідно заповнювати Додаток 3 всіма фізичними особами, персональні данні яких
будуть надані у складі тендерної пропозиції Учасника-юридичної особи?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Лист - згода надається на особу, яка підписує тендерну пропозицію та договір за результатами проведення торгів.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-07-05-004474-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФБМ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:37393117
Щодо внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовник, відповідно до вимог Додатку 5 тендерної документації Учасник повинен надати не менше 3-х аналогічних договорів ), а саме з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єктах з нового будівництва соціального об’єкту, (багатоквартирні житлові будинки та/або торгово-офісні комплекси та/або меморіальні комплекси національного значення), класу наслідків СС3, укладені та виконані учасником протягом 2021-2024 років, зокрема не менше одного договору на здійснення технічного нагляду на об’єкті будівництва кошторисна вартість якого (об’єкта) має складати не менше 50 % від кошторисної вартості (очікуваної вартості підрядних робіт) об’єкту на якому передбачається виконання робіт (надання послуг) передбачених даною закупівлею. Посилання на закупівлю підрядних робіт - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-03-010451-a.
Вважаємо, що така вимога є дискримінаційною, Замовник порушує законодавство у сфері закупівель та обмежує коло учасників з огляду на наступне:
1. Встановивши вимогу щодо надання аналогічного договору потягом останніх 3 років, замовник суттєво обмежує можливість потенційних учасників взяти участь у процедурі закупівлі, які мали аналогічний досвід, наприклад, 5-річної давнини. Тому, доцільно не обмежувати період аналогічного договору. (рішення АМКУ № 1389-р/пк-ск від 21.12.2012).
2. Встановлення вимоги не менше 3-х аналогічних договорів обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії трьох виконаних аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання (рішення АМКУ №1002 -р/пк -пз від 03.03.2017).
3. Вимога щодо виконання аналогічного договору на об’єктах з нового будівництва соціального об’єкту, багатоквартирні житлові будинки та/або торгово-офісні комплекси є дискримінаційною, оскільки предмет закупівлі є здійснення технічного нагляду на об’єкті: Нове будівництво Національного військового меморіального кладовища. Просимо Замовника обґрунтувати за яким принципом замовник визначив аналогію будівництва торгово-офісного комплексу або багатоквартирних житлових будинків з будівництвом меморіального кладовища. Встановлюючи таку вимогу вважаємо, що замовником завчасно визначений потенційний переможець. Отже, наполегливо рекомендуємо внести відповідні зміни до документації та викласти у такій редакції в частині: «… а саме з технічного нагляду з будівництва будівель та /або споруд класу наслідків СС3.»
4. Вимога щодо посилання на закупівлю підрядних робіт - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-03-010451-a містить ознаки невизначеності та може трактуватись через обмеження щодо виконання аналогічного договору лише через платформу Prozorro. Посилання на закупівлю підрядних робіт в електронній системі Prozorro обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Prozorro це онлайн-платформа, де замовники є державні та комунальні підприємства, установи та організації. Учасник не зобов’язаний укладати договори саме за бюджетні кошти або за кошти інших замовників державних закупівель.
Замовник повинен узгодити умови документації з вимогами Закону шляхом внесення відповідних змін до документації.
5. Вимога надання Учасником договору на здійснення технічного нагляду на об’єкті будівництва кошторисна вартість якого (об’єкта) має складати не менше 50 % від кошторисної вартості (очікуваної вартості підрядних робіт) об’єкту на якому передбачається виконання робіт (надання послуг) передбачених даною закупівлею є дискримінаційною. Замовником практично визначена сума виконання аналогічного договору, яка складає 11 817 897,00 грн. Не можна конкретизувати суму, на яку повинні бути укладені договори. Згідно з рішеннями АМКУ, це буде вважатися дискримінацією (рішення АМКУ № 1943-р/пк-ск від 02.12.2013).
Замовник штучно обмежує конкуренцію, встановивши дискримінаційні вимоги, які дають змогу прийняти участь у тендері обмеженій кількості учасників.
Дії Замовника( в частині встановлення зазначених вище вимог Документації) порушують вимоги частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та один із принципів здійснення закупівель передбачених ст.3 Закону – недискримінація учасників.
Таким чином, з урахуванням наведеної вище інформації просимо привести умови Документації у відповідність до вимог Закону шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2024-07-05-004474-a.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФБМ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:37393117
Внесення змін до ТД
Шановний Замовник, відповідно до вимог Додатку 5 тендерної документації Учасник повинен надати не менше 3-х аналогічних договорів ), а саме з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єктах з нового будівництва соціального об’єкту, (багатоквартирні житлові будинки та/або торгово-офісні комплекси та/або меморіальні комплекси національного значення), класу наслідків СС3, укладені та виконані учасником протягом 2021-2024 років, зокрема не менше одного договору на здійснення технічного нагляду на об’єкті будівництва кошторисна вартість якого (об’єкта) має складати не менше 50 % від кошторисної вартості (очікуваної вартості підрядних робіт) об’єкту на якому передбачається виконання робіт (надання послуг) передбачених даною закупівлею. Посилання на закупівлю підрядних робіт - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-03-010451-a.
Вважаємо, що така вимога є дискримінаційною, Замовник порушує законодавство у сфері закупівель та обмежує коло учасників з огляду на наступне:
1. Встановивши вимогу щодо надання аналогічного договору потягом останніх 3 років, замовник суттєво обмежує можливість потенційних учасників взяти участь у процедурі закупівлі, які мали аналогічний досвід, наприклад, 5-річної давнини. Тому, доцільно не обмежувати період аналогічного договору. (рішення АМКУ № 1389-р/пк-ск від 21.12.2012).
2. Встановлення вимоги не менше 3-х аналогічних договорів обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії трьох виконаних аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання (рішення АМКУ №1002 -р/пк -пз від 03.03.2017).
3. Вимога щодо виконання аналогічного договору на об’єктах з нового будівництва соціального об’єкту, багатоквартирні житлові будинки та/або торгово-офісні комплекси є дискримінаційною, оскільки предмет закупівлі є здійснення технічного нагляду на об’єкті: Нове будівництво Національного військового меморіального кладовища. Просимо Замовника обґрунтувати за яким принципом замовник визначив аналогію будівництва торгово-офісного комплексу або багатоквартирних житлових будинків з будівництвом меморіального кладовища. Встановлюючи таку вимогу вважаємо, що замовником завчасно визначений потенційний переможець. Отже, наполегливо рекомендуємо внести відповідні зміни до документації та викласти у такій редакції в частині: «… а саме з технічного нагляду з будівництва будівель та /або споруд класу наслідків СС3.»
4. Вимога щодо посилання на закупівлю підрядних робіт - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-03-010451-a містить ознаки невизначеності та може трактуватись через обмеження щодо виконання аналогічного договору лише через платформу Prozorro. Посилання на закупівлю підрядних робіт в електронній системі Prozorro обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Prozorro це онлайн-платформа, де замовники є державні та комунальні підприємства, установи та організації. Учасник не зобов’язаний укладати договори саме за бюджетні кошти або за кошти інших замовників державних закупівель.
Замовник повинен узгодити умови документації з вимогами Закону шляхом внесення відповідних змін до документації.
5. Вимога надання Учасником договору на здійснення технічного нагляду на об’єкті будівництва кошторисна вартість якого (об’єкта) має складати не менше 50 % від кошторисної вартості (очікуваної вартості підрядних робіт) об’єкту на якому передбачається виконання робіт (надання послуг) передбачених даною закупівлею є дискримінаційною. Замовником практично визначена сума виконання аналогічного договору, яка складає 11 817 897,00 грн. Не можна конкретизувати суму, на яку повинні бути укладені договори. Згідно з рішеннями АМКУ, це буде вважатися дискримінацією (рішення АМКУ № 1943-р/пк-ск від 02.12.2013).
Замовник штучно обмежує конкуренцію, встановивши дискримінаційні вимоги, які дають змогу прийняти участь у тендері обмеженій кількості учасників.
Дії Замовника( в частині встановлення зазначених вище вимог Документації) порушують вимоги частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та один із принципів здійснення закупівель передбачених ст.3 Закону – недискримінація учасників.
Таким чином, з урахуванням наведеної вище інформації просимо привести умови Документації у відповідність до вимог Закону шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2024-07-05-004474-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.С. ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:44636849
Дата подання: 16 липня 2024 16:34
Дата подання: 16 липня 2024 16:34
Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 липня 2024 17:47
Рішення від 18.07.2024 №12359.pdf
Дата публікації: 18 липня 2024 17:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.07.2024 №12685.pdf
Дата публікації: 25 липня 2024 11:38
Рішення від 24.07.2024 №12685.pdf
Дата публікації: 29 липня 2024 14:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Шумахер Валерій Іванович |
17 726 845,50
UAH з ПДВ
|
17 726 845,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Шумахер Валерій Іванович #1910503218 |
Відхилено |
17 726 845,50
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2024 19:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2024 18:41
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій