Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021-2015 (CPV) – 44810000-1 Фарби (емалі, фарби, водно-дисперсійні пігментні концентрати)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2024-07-05-003259-a ● b47c9881f89a44d7aa44007c863e2c3c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЛЕСЬКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04408790 |
Місцезнаходження: | 19640, Україна , Черкаська обл., с. Леськи , вул. Центральна, буд. 53 |
Контактна особа: |
Катерина Борисюк +380934354843 33456597@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2024 11:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2024 12:13 |
Початок аукціону: | 30 липня 2024 12:13 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: - відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю принципалом, який став переможцем тендеру; - ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених цим пунктом; - ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, про що учасником має бути наданий лист - згода в довільній формі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 6000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Місцезнаходження Замовника: 19640, Черкаська область, Черкаський район, село Леськи, вул. Центральна, 53. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. тип закупівлі: відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
103 штука
Емаль алкідна жовто-коричнева -2,8 кг. ПФ-266
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
162 штука
Емаль алкідна червоно-коричнева -2,8 кг. ПФ-266
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
39 штука
Емаль алкідна біла глянцева -2,8 кг. ПФ-115П
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
3 штука
Емаль алкідна бежева -2,8 кг. ПФ-115П
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
4 штука
Емаль алкідна світло-зелена -2,8 кг. ПФ-115П
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
12 штука
Емаль алкідна зелена -2,8 кг. ПФ-115П
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
21 штука
Емаль алкідна жовта -2,8 кг. ПФ-115П
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
38 штука
Емаль алкідна синя -2,8 кг. ПФ-115П
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
1 штука
Емаль алкідна бузкова -2,8 кг. ПФ-115П
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
5 штука
Емаль алкідна червона -2,8 кг. ПФ-115П
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
10 штука
Емаль алкідна чорна -2,8 кг. ПФ-115П
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
3 штука
Емаль алкідна блакитна -2,8 кг. ПФ-115П
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
45 штука
Емаль алкідна сіра -2,8 кг. ПФ-115П
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
1 штука
Емаль алкідна помаранчева -2,8 кг. ПФ-115П
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
1 штука
Емаль алкідна фіолетова -2,8 кг. ПФ-115П
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
2 штука
Емаль алкідна салатова -2,8 кг. ПФ-115П
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
1 штука
Емаль алкідна темно-коричнева -2,8 кг. ПФ-115П
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
9 штука
Фарба інтер'єрна водоемульсійна біла (відро вагою не менше 6 кг і не більше 10 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
6 штука
Фарба фасадна водно-дисперсійна біла (відро вагою не менше 16 кг і не більше 20 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
4 штука
Пігментний концентрат водно-дисперсійний , сіро-блактний - 100 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
2 штука
Пігментний концентрат водно-дисперсійний, зелений -100мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
4 штука
Пігментний концентрат водно-дисперсійний, помаранчевий- 100 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
4 штука
Пігментний концентрат водно-дисперсійний, чорний- 100мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
2 штука
Пігментний концентрат водно-дисперсійний, блакитний- 100мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
4 штука
Пігментний концентрат водно-дисперсійний, лимонний - 100мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
40 штука
Емаль декоративна бронза (банка 0,5 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
36 штука
Грунт-Емаль 3 в 1 антикорозійна червоно-коричнева (банка 2,5 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
2 штука
Нітроемаль - жовта (банка не менше 2 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 робочих днів після поставки Товару і отримання видаткової накладної на Товар, при умові бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за Товар здійснюються протягом 7 робочих днів із дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2024 15:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2024 15:37 |
Перелік змін до ТД ФАРБА.docx | |
25 липня 2024 15:37 |
ТД Фарби 2024 (нова редакція).docx | |
05 липня 2024 11:19 |
Обгрунтування фарби ціна.docx |
25 липня 2024 15:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 липня 2024 15:37 |
Перелік змін до ТД ФАРБА.docx
|
||||||
25 липня 2024 15:37 |
ТД Фарби 2024 (нова редакція).docx
|
||||||
05 липня 2024 11:19 |
Обгрунтування фарби ціна.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 10 липня 2024 17:09
Дата відповіді: 11 липня 2024 08:59
У п.1.2. зазначено, що Товар повинен відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам та правилам, встановленим чинним законодавством України для товарів даного виду та мати сертифікат відповідності/якісне посвідчення (у разі, якщо Товар підлягає сертифікації) заводу-виробника.
Уся лакофарбова продукція, що виготовляється на території виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із використанням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Лакофарбова продукція не підлягає обов’язковій сертифікації. Таким чином, лакофарбова продукція виготовляється за ТУ (тобто технічними умовами заводу виробника). Просимо внести зміни до пункту 1.2.:
1.2. Товар повинен відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам та правилам, встановленим чинним законодавством України (ТУ) для товарів даного виду та мати сертифікат відповідності/якісне посвідчення (у разі, якщо Товар підлягає сертифікації) або паспорт якості заводу-виробника тощо.
За аналогією просимо внести зміни до пункту 5.3 проєкту договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно вимог статті 6 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон) гарантується право споживача на належну якість продукції шляхом зобов`язання виконавця передати споживачеві продукцію належної якості.
Відповідно до пункту 13 статті 1 Закону України «Про захист прав споживачів» належна якість товару - властивість продукції, яка відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції у нормативно-правових актах, та умовам договору із споживачем;
В свою чергу ДСТУ — загальні нормативні документи, створені для всіх і спрямовані на впорядкування конкретної сфери діяльності; ТУ — індивідуальні нормативні документи, створені їх авторами для індивідуального використання особисто, або ж на договірних засадах і третіх осіб.
Слід також зауважити, що умови проекту Договору не містять посилань на конкретний ДСТУ чи ТУ, що в свою чергу є свідченням дотримання Замовником принципів здійснення публічних закупівель.
Дякуємо за звернення
Відповідно до пункту 13 статті 1 Закону України «Про захист прав споживачів» належна якість товару - властивість продукції, яка відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції у нормативно-правових актах, та умовам договору із споживачем;
В свою чергу ДСТУ — загальні нормативні документи, створені для всіх і спрямовані на впорядкування конкретної сфери діяльності; ТУ — індивідуальні нормативні документи, створені їх авторами для індивідуального використання особисто, або ж на договірних засадах і третіх осіб.
Слід також зауважити, що умови проекту Договору не містять посилань на конкретний ДСТУ чи ТУ, що в свою чергу є свідченням дотримання Замовником принципів здійснення публічних закупівель.
Дякуємо за звернення
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 10 липня 2024 17:10
Дата відповіді: 11 липня 2024 08:59
У п.3.1. зазначено, що Постачальник зобов’язується поставляти Товар (у тому числі частинами) згідно заявок Покупця. Термін поставки Товару: протягом 2 робочих днів з моменту отримання заявки, якщо інший строк не зазначений в заявці, але не пізніше 31.07.2024 року (включно). Вартість доставки Товару включена в його вартість.
Шановний Замовник, поставка у строк протягом 2-х робочих дня від заявки в умовах реалій воєнного стану не є недостатнім для вчасної поставки продукції. Постачальники планують маршрути відвантаження продукції заздалегідь. Навіть провідні компанії, що спеціалізуються на доставці товарів не можуть гарантувати відвантаження протягом такого короткого строку. До того ж продукція буде поставлятися по закладам, що дещо ускладнює швидку поставку товару. Просимо збільшити строки поставки до 10 робочих днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть вхаховані норми законодавства,а також реальні обставини у момент підписання остаточного варіанту договору з переможцем відкритих торгів, зазначені основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
Дякуємо за звернення.
Дякуємо за звернення.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 10 липня 2024 17:10
Дата відповіді: 11 липня 2024 09:00
У п.5.7. зазначено, що У разі заміни Постачальником Товару неналежної якості на Товар належної якості, така заміна має бути здійснена протягом 1 робочого дня з дати підписання двостороннього акту, якщо інший строк не зазначено у двосторонньому акті.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» заміна неякісного товару відбувається протягом чотирнадцяти календарних днів. Строк заміни протягом 1 робочого дня не є недостатнім для вчасної заміни продукції. Просимо внести наступні зміни до п.5.7:
5.7. У разі заміни Постачальником Товару неналежної якості на Товар належної якості, така заміна має бути здійснена протягом 14 календарних днів з дати підписання двостороннього акту, якщо інший строк не зазначено у двосторонньому акті.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть вхаховані норми законодавства,а також реальні обставини у момент підписання остаточного варіанту договору з переможцем відкритих торгів, зазначені основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
Дякуємо за звернення.
Дякуємо за звернення.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 10 липня 2024 17:10
Дата відповіді: 11 липня 2024 09:01
У п.7.3. зазначено, що За порушення строків поставки/заміни Товару Постачальник сплачує на користь Покупця неустойку у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від ціни несвоєчасно поставленого/заміненого Товару за кожен день прострочення, а за прострочення понад 7 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі десяти відсотків від ціни Договору передбаченого пунктом 2.1. Договору.
Шановний Замовник, умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості його умов для сторін. Санкції, що передбачені для Постачальника пункті 7.3 є надмірно великою, що може значно перевищувати розміри заподіяної шкоди Замовнику. Також Замовник не передбачає відповідальності для себе за прострочення оплати за поставлений товар. Умови договору є такими, що звужує коло прав Постачальника та ставить його у нерівне правове положення із Замовником.
Згідно зі ст.233 ГКУ у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій. Відповідно до частини третьої ст. 551 ЦКУ розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення. До прикладу, відповідно до ч.2 ст.231 ГК України зазначено, що:
- за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Просимо внести зміни:
7.3. За порушення строків поставки/заміни Товару Постачальник сплачує на користь Покупця неустойку у розмірі 0,1 відсотка від ціни несвоєчасно поставленого/заміненого Товару за кожен день прострочення, а за прострочення понад 7 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі десяти відсотків від ціни Договору передбаченого пунктом 2.1. Договору.
За аналогією просимо внести зміни до пункту 7.9. проєкту договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть вхаховані норми законодавства,а також реальні обставини у момент підписання остаточного варіанту договору з переможцем відкритих торгів, зазначені основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
Дякуємо за звернення.
Дякуємо за звернення.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 10 липня 2024 17:11
Дата відповіді: 11 липня 2024 09:01
У п.8.2. зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом двох днів з моменту їх виникнення, повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 2 днів у письмовій формі не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. Просимо внести наступні зміни до пункту 8.2:
8.2. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом десяти днів з моменту їх виникнення, повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі (електронною поштою, телефоном тощо).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть вхаховані норми законодавства,а також реальні обставини у момент підписання остаточного варіанту договору з переможцем відкритих торгів, зазначені основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
Дякуємо за звернення.
Дякуємо за звернення.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 10 липня 2024 17:11
Дата відповіді: 11 липня 2024 09:02
У п.8.3. зазначено, що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, що видані Торгово-промисловою палатою України або її регіональними відділеннями.
Законом України про ТПП визначається не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. До того Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн.з ПДВ. Отже, вартість сертифікату ТПП є неспівмірною з очікуваною вартістю Закупівлі.
Також наводимо практику Верховного Суду (Постанова ВС від 07.06.2023 у справі 906/540/22) :
«Сертифікат ТПП не є єдиним доказом існування форс-мажорних обставин; обставини форс-мажору мають оцінюватися судом з урахуванням встановлених обставин справи та у сукупності з іншими доказами (подібні висновки викладені у постановах Верховного Суду у складі суддів об`єднаної палати Касаційного господарського суду від 19.08.2022 у справі №908/2287/17, від 21.07.2021 у справі №912/3323/20, від 25.11.2021 у справі № 905/55/21)».
Просимо внести наступні зміни до пункту п.8.3 проєкту договору:
8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, що видані Торгово-промисловою палатою України або її регіональними відділеннями або іншого компетентного органу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання. Повідомляємо Вам, що зміни до п. 8.3 Договору вноситись не будуть, оскільки проєкт договору є типовий в багатьох закупівлях Замовника, тому коригування не потребує.
Дякуємо за звернення.
Дякуємо за звернення.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 10 липня 2024 17:12
Дата відповіді: 11 липня 2024 08:55
Добрий день!
Шановний Замовник, триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні та інші обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. А отже, жодна із сторін не убезпечена від обставин, що може спричинити військова агресія рф проти України після підписання відповідного Договору та унеможливити виконання зобов'язань, що покладені на сторони. Водночас, занадто широке тлумачення та можливість застосування цієї обставини як форс-мажору, можуть створювати ризики для кожної із сторін. Задля уникнення наведеного пропонуємо врегулювати умову, що корелюється із законодавством України
Пропонуємо додати нову правку:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони:
- не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором;
- настали після укладання цього Договору;
- підтверджені відповідними доказами.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть вхаховані норми законодавства,а також реальні обставини у момент підписання остаточного варіанту договору з переможцем відкритих торгів, зазначені основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
Дякуємо за звернення.
Дякуємо за звернення.
Стосовно виключення з тендерної документації дискримінаційних вимог
Дата подання: 11 липня 2024 14:34
Дата відповіді: 12 липня 2024 11:12
Добрий день, шановний Замовнику!
Частиною предмету закупівлі Вами визначено:
1. Грунт-Емаль 3 в 1 антикорозійна червоно-коричнева (банка 2,5 кг) (позиція 25);
2. Супер Емаль-133 (позиція 26);
3. Нітроемаль «Експрес» -132 (позиція 27);
4. Емаль DSE-SpecEnamel – 137 (позиція 28).
Інформуємо Замовника, що всім технічним характеристикам в сукупності по вказаним позиціям відповідає виключно продукція виробника ТОВ НВП "ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ", що є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. За таких умов участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Вказане підтверджується рішенням Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Так аналогічні позиції є предметом закупівлі UA-2024-06-17-004747-a Замовника ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СТЕПАНКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ з аналогічними вимогами до технічних характеристик.
В межах даної закупівлі були оскаржені умови тендерної документації, а саме технічні вимоги до частини предмету закупівлі, аналогічних Вашій.
Комісією АМКУ розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийняте рішення №11565-р/пк-пз від 03.07.2024, яким встановлено факт наявності дискримінаційних вимог у тендерній документації процедури закупівлі «ДК 021:2015 (CPV): 44810000-1 – Фарби (фарба, емаль)» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-17-004747-a).
При цьому в рішенні Комісія АМКУ зазначила наступне:
«Крім того, за таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.»
При цьому Комісією АМКУ було зобов’язано Замовника внести зміни до тендерної документації, які б виключили дискримінаційні умови, а саме технічні характеристики позицій Супер Емаль-133 (позиція 26 у вашій закупівлі); Нітроемаль «Експрес» -132 (позиція 27 у вашій закупівлі); Емаль DSE-SpecEnamel – 137 (позиція 28 у вашій закупівлі), відповідає виключно продукція виробника ТОВ НВП "ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ".
Враховуючи зазначене вимагаємо внести зміни до тендерної документації, які б виключили дискримінаційні вимоги та дозволили Учасникам пропонувати продукцію виробництва не тільки ТОВ НВП "ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ", а й інших виробників, зокрема, але не обмежуючись:
1. Позицію 26 «Супер Емаль-133» виключити, а її кількість доєднати до позиції 7 «Емаль алкідна ПФ-115 біла глянцева», оскільки вони є реальними аналогами.
2. В позиції 27 «Нітроемаль «Експрес» -132» відкоригувати гарантійний термін на не менше 12 місяців від дати виготовлення, масовою часткою нелетких речовин, що знаходиться в межах 22-45% (при встановленій Замовником вимозі – не менше 55%) та (при встановленій Замовником вимозі – не менше 24 місяців від дати виготовлення).
3. Об’єднати позиції 28 «Емаль DSE-SpecEnamel» та позицію 25 «Грунт-Емаль 3 в 1 антикорозійна», які є аналогами в застосування в одну позицію «Грунт-Емаль» (в розрізі кольорів) з технічними характеристиками Емалі DSE-SpecEnamel – 137 з фасуванням 2-2,5 кг).
Просимо внести вказані зміни сьогодні до кінця дня, в інакшому випадку будемо змушені звертатись до АМКУ задля приведення закупівлі у відповідність до вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику, Замовник визначає технічні характеристики відповідно до потреби, чекаємо розгляду скарги, якщо рішення АМКУ буде позитивне будуть внесені відповідні зміни.
фасадна фарба ДСТУ
Дата подання: 11 липня 2024 17:03
Дата відповіді: 12 липня 2024 11:10
Доброго дня. Ви вказали по Фарбі водно-дисперсійній Fasade Protection біла, а саме по позиціям 30 у Додатку 1 документації показники:
- Ступінь блиску, глянцевий кут 60°, од., не більше (ДСТУ EN 13300) – 10(матова)
- Коефіцієнт контрастності, %, не менше (ДСТУ EN 13300) – 95 (3 клас)
При цьому ви вимагаєте ФАСАДНУ фарбу, показники якої вимірюються у відповідності до ДСТУ EN 1062-1.
Тобто Ступінь блиску - 10 (матова) у відповідності до ДСТУ EN 1062-1 вимірюється за кутом 85°, кут 60° використовується для вимірювання глянцевого та середньоглянцевого ступеня блиску. Щодо коефіцієнту контрастності, то за ДСТУ EN 13300 він вимірюється лише для водно-дисперсійних лакофарбових матеріалів для внутрішніх стін та стель.
Просимо відкоригувати Додаток 1 по позиції №30 (Фарба водно-дисперсійна Fasade Protection біла (відро вагою не менше 16 кг і не більше 20 кг)) та вказати так:
- Ступінь блиску, кут 85°, од., не більше (ДСТУ EN 1062-1) – 10 (матова)
- Коефіцієнт контрастності, %, не менше – 95 (3 клас).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, будуть внесені відповідні зміни.
щодо ступеня блиску по позиції №29
Дата подання: 11 липня 2024 17:06
Дата відповіді: 12 липня 2024 11:17
Шановний Замовнику, Вами по позиції №29 Фарба інтер'єрна Interior Mattlatex біла в Додатку 1 вказано параметр Ступінь блиску, глянцевий кут 60°, од., не більше (ДСТУ EN 13300) – 5 ( глибоко матова). Натомість відповідно до ДСТУ EN 13300 ступінь блиску - глибоко-матова визначається за кутом 85°, а не 60°.
Просимо внести зміни у документацію по даній позиції, вказавши вірно технічну характеристику у форматі: Ступінь блиску, кут 85°, од., не більше (ДСТУ EN 13300) – 5 ( глибоко матова).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику, Замовник визначає технічні характеристики відповідно до потреби, чекаємо розгляду скарги, якщо рішення АМКУ буде позитивне будуть внесені відповідні зміни.
щодо в'язкості
Дата подання: 11 липня 2024 17:13
Дата відповіді: 12 липня 2024 11:10
Добрий день. Шановний Замовнику в Додатку 1 вказано для позицій 29 та 30 (Фарба інтер'єрна Interior Mattlatex біла та Фарба водно-дисперсійна Fasade Protection біла) показник В'язкість по віскозиметру Булькфільда RVDV-II+P, мПа∙с при температурі (20±0,5)°С шпіндель № 5, швидкість 5. Натомість зауважимо, що віскозиметру БУКФІЛЬДА не існує. Вимірювання в'язкості проводиться за ротаційним віскозиметром.
Тож просимо внести зміни в документацію по позиціям 29 та 30 та вказати параметр в'язкості по існуючому віскозиметру, а саме РОТАЦІЙНОМУ та прописати:
для позиції 29: в’язкість за ротаційним віскозиметром, мПа*с (сР), шпіндель №5, швидкість 5 – 10000-50000
для позиції 30: - в’язкість за ротаційним віскозиметром, мПа*с (сР), шпіндель №5, швидкість 5 – 15000-50000
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, будуть внесені відповідні зміни.
блиск Супер Емалі
Дата подання: 11 липня 2024 17:15
Дата відповіді: 12 липня 2024 11:11
Добрий день. Шановний Замовнику, ви вказуєте в технічних характеристиках по позиції 26 Супер Емаль-133 Зовнішній вигляд: Матове однорідне покриття без механічних домішок. Натомість серед тих же показників є параметр Блиск плівки по фотоелектричному блискоміру, % не меншу 55. Тобто ваші вимоги суперечать одне одному, бо відповідно до показника блиску - це буде глянцеве покриття, а у зовнішньому вигляді - матове однорідне покриття. Просимо внести зміни в документацію та прибрати показник Зовнішній вигляд, або замінити "Матове" на "Глянцеве" задля досягнення відповідності між вказаними вами показниками. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику, Замовник визначає технічні характеристики відповідно до потреби, чекаємо розгляду скарги, якщо рішення АМКУ буде позитивне будуть внесені відповідні зміни.
стосовно позицій Супер Емаль-133
Дата подання: 11 липня 2024 17:19
Дата відповіді: 12 липня 2024 11:12
Доброго дня. Ви прописуєте по позиції 26 Супер Емаль-133, яка має технічні та якісні характеристики навіть гірші ніж по позиціям аналогічної продукції 7-21 Емаль ПФ-115. Просимо зазначити яка необхідність виокремлення даної позиції, з окремими технічними характеристиками, якщо їх можно врахувати до Емалі ПФ-115, яка має кращі технічні характеристики і ви отримаєте в результаті кращу продукцію, що ваш бюджет дозволяє вам зробити. Просимо внести зміни в документацію та віднести 2 штуки білої Супер емалі 133 до позиції 7Емалі ПФ-115 біла зі стандартним фасуванням 2,8 кг, зазначивши 39 шт. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику, Замовник визначає технічні характеристики відповідно до потреби, чекаємо розгляду скарги, якщо рішення АМКУ буде позитивне будуть внесені відповідні зміни.
фасування Супер Емаль-133
Дата подання: 11 липня 2024 17:20
Дата відповіді: 12 липня 2024 11:12
Шановний Замовнику, Вами вказано по позиції 26 Супер Емаль-133 фасування по 2,5 кг, що значно звужує коло потенційних учасників, які можуть запропонувати аналогічну продукцію з навіть кращими якісними характеристиками, бо стандартне фасування такої продукції 2,8 кг. Проосимо внести зміни та прописати по позиції 26 фасування 2,8 кг, або у форматі "не менше 2,5 кг".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику, Замовник визначає технічні характеристики відповідно до потреби, чекаємо розгляду скарги, якщо рішення АМКУ буде позитивне будуть внесені відповідні зміни.
Щодо показника в'язкості
Дата подання: 25 липня 2024 08:39
Дата відповіді: 25 липня 2024 15:41
Доброго дня.
Просимо Замовника скоригувати технічну специфікацію для позиції №27 та №28 в частині ПРАВИЛЬНОСТІ такого показника як в'язкість
В технічній документації Замовником вказано : "В'язкість по віскозіметру БУЛЬКФІЛЬДА..." при чому такого вимірювального приладу НЕ ІСНУЄ.
Є Віскозиметри БРУКФІЛЬДА - призначені для вимірювання в'язкісних характеристик рідин в лабораторіях і на виробництві.
Просимо скоригувати технічне завдання Замовника, щоб зазначені технічні вимоги БУЛИ КОРЕКТНИМИ, а Учасники могли надати свої пропозиції що повністю відповідаю ть вимогам Замовника
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику, Замовником до технічного завдання внесені відповідні зміни.
Дякуємо за звернення.
Дякуємо за звернення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-07-05-003259-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН", Код ЄДРПОУ:32318370
Дата подання: 11 липня 2024 18:48
Дата подання: 11 липня 2024 18:48
СКАРГА на порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Замовником торгів оголошено проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Код за ДК 021:2015: 44810000-1 – Фарби (емалі, фарби, водно-дисперсійні пігментні концентрати)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-05-003259-a).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 15.07.2024 00:00.
Кінцева дата оскарження умов закупівлі (тендерної документації): 12.07.2024 00:00.
Проте вимоги, що містяться в тендерній документаціє є дискримінаційними, а відтак такими, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям з огляду на наступне.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 липня 2024 18:51
Рішення від 15.07.2024 № 12112.pdf
Дата публікації: 15 липня 2024 18:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.07.2024 № 12457.pdf
Дата публікації: 22 липня 2024 11:49
рішення від 19.07.2024 № 12457.pdf
Дата публікації: 24 липня 2024 11:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Отже, на виконання вимог пункту 54 Особливостей замовник зобов'язаний оприлюднити протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації та перелік змін, що вносяться до тендерної документації.
ВИРІШИЛА:
1. Внести змін до тендерної документації з метою усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Продовжити в електронній системі строк для подання тендерних пропозицій до 29.07.2024 року 00.00 год.
3. Затвердити нову редакцію тендерної документації (Додаток 1) та перелік змін, що вносяться до тендерної документації (Додаток 2).
4. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель нової редакції тендерної документації, переліку змін, що вносяться до тендерної документації.
Зповагою,
Упововажена особа Катерина Борисюк
Дата виконання рішення замовником: 24 липня 2024 15:48
Номер скарги: UA-2024-07-05-003259-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН", Код ЄДРПОУ:32318370
Дата подання: 02 серпня 2024 18:04
Дата подання: 02 серпня 2024 18:04
СКАРГА на рішення Замовника про визначення переможцем
Замовником торгів оголошено проведення відкритих торгів з особливостями по закупівлі «Код за ДК 021:2015: 44810000-1 – Фарби (емалі, фарби, водно-дисперсійні пігментні концентрати)», ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-05-003259-a.
Учасники закупівлі:
1. ТОВ "МІРАЙГРУП" (далі - ТОВ "МІРАЙГРУП", Переможець), ціна пропозиції 170`380.80 гривень з ПДВ – пропозиція акцептовано 30.07.2024.
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" (далі - ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Скаржник), ціна пропозиції 198`638.40 гривень з ПДВ – пропозиція не розглядалась.
Відповідно до Протоколу №683 від 30.07.2024 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Виконавчого комітету Леськівської сільської ради (далі – Протокол), що розміщений на майданчику 30.07.2024:
«За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "МІРАЙГРУП" в процедурі відкритих торгів Код ДК 021-2015 (CPV) - 44810000-1 Фарби (емалі, фарби, водно-дисперсійні пігментні концентрати), ідентифікатор закупівлі – «UA-2024-07-05-003259-a»
ВИРІШИЛА:
1. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відкритих торгів Код ДК 021-2015 (CPV) - 44810000-1 Фарби (емалі, фарби, водно-дисперсійні пігментні концентрати), ідентифікатор закупівлі – «UA-2024-07-05-003259-a».
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у порядку, передбаченому статтями 10, 33 Закону України та пунктом 49 Постанови».
При цьому в електронній системі закупівель 30.07.2024 о 16:12 оприлюднене Повідомлення про намір укласти договір з Учасником ТОВ "МІРАЙГРУП" Код ЄДРПОУ: 44679167.
Кінцева дата оскарження рішення Замовника - 05.08.2024 00:00.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо акцепту пропозиції Переможця, вважає таке рішення необґрунтованим, таким, що суперечить вимогам як тендерної документації, так і законодавства з огляду на наступне.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 серпня 2024 15:14
рішення від 06.08.2024 № 13283.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2024 15:14
інформація про перенесення дати розгляду скарги від 14.08.2024 № 1302.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2024 18:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.08.2024 № 14204.pdf
Дата публікації: 23 серпня 2024 13:08
рішення від 22.08.2024 № 14204.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2024 12:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Згідно із пунктом 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
{Абзац восьмий підпункту 1 пункту 44 в редакції Постанови КМ № 131 від 09.02.2024}
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
{Абзац третій підпункту 3 пункту 44 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 382 від 02.04.2024}
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
При цьому, згідно пункту 40 Особливостей у випадку якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
2. Відповідно до пункту 43 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
3. Скасувати рішення про визначення учасника процедури відкритих торгів ТОВ "МІРАЙГРУП" переможцем, згідно предмету закупівлі: Код ДК 021:2015 - 44810000-1 Фарби (Емалі, водо-дисперсійна фарба, водо-емульсійна фарба), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-05-003259-a – з наступної підстави:
Враховуючи викладене, Переможець зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Відповідно до абзацу третього підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені абзацом третім підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Як наслідок, тендерна пропозиція учасника, відповідно до абзацу другогу підпункту 1 пункту 44 Особливостей, підлягає відхиленню.
4. Оприлюднити відповідну інформацію у порядку, передбаченому згідно ст. 31 Закону в електронній системі закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 03 вересня 2024 16:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2024 12:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МІРАЙГРУП" |
170 380,80
UAH з ПДВ
|
170 380,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
198 638,40
UAH з ПДВ
|
198 638,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МІРАЙГРУП" #44679167 |
Рішення скасоване |
170 380,80
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2024 15:57
|
|
ТОВ "МІРАЙГРУП" #44679167 |
Відхилено |
170 380,80
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2024 16:07
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" #32318370 |
Переможець |
198 638,40
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2024 16:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2024 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2025 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2024 11:37
|
ДУ №1 до Договору №10.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2024 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2024 11:15
|
Договір №10.pdf | укладений |
10 вересня 2024 11:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони погодили п.2.1. Договору викласти в редакції (у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника): «2.1. Загальна ціна Договору становить 171 231,60 грн. (сто сімдесят одна тисяча двісті тридцять одна гривня 60 коп.) в тому числі ПДВ 28 538,60 грн.» 2. Сторони погодили п.3.1. Договору викласти в редакції (у зв’язку з продовженням строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження: оскарження рішення замовника до Органу оскарження, дата виконання рішення Органу оскарження замовником – 03.09.2024; за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю): «3.1. Постачальник зобов’язується поставляти Товар (у тому числі частинами) згідно заявок Покупця. Термін поставки Товару: протягом 2 робочих днів з моменту отримання заявки, якщо інший строк не зазначений в заявці, але не пізніше 30.09.2024 року (включно). Вартість доставки Товару включена в його вартість.» 3. Сторони погодили п.3.2. Договору викласти в редакції: «3.2. Місце поставки Товару: 1 Леськівський ліцей з початковою школою та гімназією Леськівської сільської ради Черкаського району Черкаської області Черкаська область, с. Леськи, вул. Центральна, 46 2 Худяківський ліцей з початковою школою та гімназією Леськівської сільської ради Черкаського району Черкаської області Черкаська область, с. Худяки, вул. Шевченка, 57Б 3 Чорнявський ліцей з дошкільним відділенням, початковою школою та гімназією Леськівської сільської ради Черкаського району Черкаської області Черкаська область, с. Чорнявка, вул. Центральна, 32 4 Адміністративна будівля с. Думанці (старостат) Черкаська область, с. Думанці, вул. Благовісна, 100 5 Адміністративна будівля с. Чорнявка (старостат) Черкаська область, с. Чорнявка, вул. Центральна, 26 6 Адміністративна будівля с. Худяки (старостат) Черкаська область, с. Худяки. вул. Черкаська, 96 а 4. Сторони погодили у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі викласти Специфікацію до Договору, що є додатком 1 у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |