Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт автомобільної дороги по вул. Петропавлівська від Церкви до вул.ім.Михайла Коцюбинського м. Лиман
Очікувана вартість
4 923 086,48 UAH
UA-2024-07-05-003001-a 2b3dac99394c4b2bb337dfe7c62b7ae9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яніна Діденко

+380952167928 limanzelenbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 липня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Лиманський "Зеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 36267262
Місцезнаходження: 84404, Україна , Донецька обл., м. Лиман, вул. КОСТЯНТИНА ГАСІЄВА, 8 А
Контактна особа: Яніна Діденко
+380952167928
limanzelenbud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт автомобільної дороги по вул. Петропавлівська від Церкви до вул.ім.Михайла Коцюбинського м. Лиман
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

05 липня 2024 11:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-09-18-000008 ● 77e3208b3532416aaa34fc7c3b8a3ce3
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2024 15:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

17.09.2024 № 63-з

Кропивницький

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 17.09.2024 № 63-з

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-07-05-003001-a 05.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель

Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-20 16:25:11

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний ремонт автомобільної дороги по вул. Петропавлівська від Церкви до вул. ім. Михайла Коцюбинського м. Лиман» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-05-003001-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано саме товариство з обмеженою відповідальністю «СЛАВДОРСТРОЙ» (код ЄДРПОУ 40090765), з яким укладений договір підряду від 28.06.2024 № 25.
3. Чи виконані умови договору підряду від 28.06.2024 № 25 у повному обсязі? Якщо ні, то просимо вказати, на яку суму підрядником ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» надано послуг, та на яку суму перераховано коштів за надані послуги по вказаному договору?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-25 13:01:29

пояснення на звернення

На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:

Щодо 1 питання, а саме надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, надаємо наступну інформацію:
- Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 2 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли замовник або його відокремлений підрозділ, що здійснює закупівлю згідно з абзацом другим пункту 15 цих особливостей, перебуває на території активних бойових дій, які не були завершені на дату укладення договору про закупівлю.
З метою здійснення швидкої та ефективної Закупівлі, а також враховуючи перебування населеного пункту Лиманська МТГ в зоні проведення активних (бойових) дій (витяг з переліку територіальних громад, що розташовані в районі проведення активних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні, блокуванні станом з 08.09.2023, згідно з наказом Наказ Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 22 грудня 2022 року № 309 (із змінами), застосовується вищевказане виключення.
Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 2 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли замовник або його відокремлений підрозділ, що здійснює закупівлю згідно з абзацом другим пункту 15 цих особливостей, перебуває на території активних бойових дій, які не були завершені на дату укладення договору про закупівлю і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації складеної ТОВ «Дизайн проджект груп» та експертного звіту від філії ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Полтавській області.
( Експертний звіт та комерційна пропозиція від проектувальника надається окремим файлом).

Щодо 2 питання, а саме: яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано саме товариство з обмеженою відповідальністю «СЛАВДОРСТРОЙ» (код ЄДРПОУ 40090765), з яким укладений договір підряду від 28.06.2024 № 25. повідомляємо, що після проведеного моніторингу підрядних організацій щодо надання послуг з поточного ремонту та технічного нагляду в умовах роботи в зоні активних бойових дій, потенційним підрядникам були направлені електронною поштою запрошення на співпрацю (stroymkservis@gmail.com, ukrbudpr@gmail.com, slavavtodor@i.ua, tov.bk.atlantiks@gmail.com ). Згодою відповіли лише ТОВ «Славдорстрой» з яким і було заключено 13 договорів на послуги з поточного ремонту доріг, відповіді від інших підрядників не надійшло. За результатами телефонної розмови інші запрошені підрядники від надання даної послуги відмовились, але офіційно відповіді не надали.
Отже, КП «Лиманський «Зеленбуд» було укладено договори на поточний ремонт доріг № 25-37 від 28.06.2027р. з ТОВ «Славдорстрой».
(Копії листів запрошення та згоди на співпрацю надані окремим файлом).

Щодо 3 питання, а саме: чи виконані умови договору підряду від 28.06.2024 № 25 у повному обсязі? Якщо ні, то просимо вказати, на яку суму підрядником ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» надано послуг, та на яку суму перераховано коштів за надані послуги по вказаному договору?,
повідомляємо, що відповідно до Акту приймання виконання будівельних робіт № 1 (КБ-2), та довідки про вартість виконаних будівельних ротіт (КБ-3) від 05.08.2024р., було надано послугу на суму 4 667229,91грн., тобто відповідно до договору № 25 від 28.06.2024р. було виконано 94% робіт. У зв’язку з додатковою руйнацією за об’єктом «Поточний ремонт дороги по вул.Петропавлівська від Церкви до вул.ім.Михайла Коцюбинського м.Лиман» надати послугу у повному об’ємі відповідно до заключеного договору не має можливості. Найближчим часом буде заключено додаткову угоду на зменшення ціни та об’ємів робіт по даному об’єкту. Оплата була проведена в повному об’ємі відповідно від наданої послуги (платіжна інструкція № 195 від 23.08.2024р.), за умови погодження на фінансування від ДЕПАРТАМЕНТУ РОЗВИТКУ БАЗОВИХ ГАЛУЗЕЙ ПРОМИСЛОВОСТІ.
( Скановані копії актів КБ-2,КБ-3, платіжна інструкція та погодження на фінансування надаються окремим файлом).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 02 жовтня 2024
Кінцевий строк оскарження: 08 жовтня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-14-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
#40090765
Переможець 4 923 086,48
UAH з ПДВ
05 липня 2024 11:09

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2024 12:23
Петропавлівська.pdf зміни до договору
31 жовтня 2024 12:22
дог 25 вулПетропавлівська.pdf укладений
05 липня 2024 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни та обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML