Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Білогородська сільська рада Бучанського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04358477 |
Місцезнаходження: | 08140, Україна , Київська обл., Білогородка, вул.Володимирська, 33 |
Контактна особа: |
Шкаранда Любов Миколаївна +380674348119 bilogorod.rada@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2024 10:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2024 13:25 |
Початок аукціону: | 22 липня 2024 13:25 |
Очікувана вартість: | 5 508 448,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 542,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2024 16:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2024 16:06 |
Тендерна документація нова редакція.pdf | |
12 липня 2024 16:06 |
Додаток 1 нова редакція.docx | |
12 липня 2024 16:06 |
перелік змін 2.pdf | |
08 липня 2024 10:11 |
перелік змін.pdf | |
05 липня 2024 12:34 |
Додаток 3.docx | |
05 липня 2024 10:57 |
Додаток 2 Проект договору.doc | |
05 липня 2024 10:57 |
Додаток 4.docx |
12 липня 2024 16:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 липня 2024 16:06 |
Тендерна документація нова редакція.pdf
|
||||||
12 липня 2024 16:06 |
Додаток 1 нова редакція.docx
|
||||||
12 липня 2024 16:06 |
перелік змін 2.pdf
|
||||||
08 липня 2024 10:11 |
перелік змін.pdf
|
||||||
05 липня 2024 12:34 |
Додаток 3.docx
|
||||||
05 липня 2024 10:57 |
Додаток 2 Проект договору.doc
|
||||||
05 липня 2024 10:57 |
Додаток 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
У разі, якщо учасник не є виробником бортових каменів і поребриків, він також у складі пропозиції повинен надати відповідний чинний договір поставки, купівлі-продажу тощо
"
Переможець ТОВ "ВЕЛАРМ" у складі пропозиції на виконання цієї вимоги надано Договір №ТД №00559 від 16.07.2024
Відповідно до розділу 1 Договору 1.1. Продавець зобов'язується поставити (передати у власність) Покупцю будівельні матеріали - ФЕМ, стінові блоки (далі - «Товар»), а Покупець зобов’язується прийняти Товар та оплатити його відповідно до умов цього Договору. Договором не передбачено постачання бортових каменів і поребриків.
Тому пропозиція ТОВ "ВЕЛАРМ" не відповідає вимогам технічних специфікацій і підлягає відхиленню
учасником ТОВ ВЕЛАРМ не подавались у складі тендерної пропозиції специфікації, рахунки продавця, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні.
Не зважаючи на це ТОВ "ВЕЛАРМ" обрано переможцем закупівлі.
Це рішення Замовника суперечить позиції Замовника, викладеній у протокольному рішенні №6 від 24.07.2024 про відхилення пропозиції ТОВ "СБМУ "ПІДРЯД" з аналогічних причин.
Просимо надати роз'яснення щодо неоднакового та необ'єктивного підходу до оцінки пропозцій учасників.
У разі, якщо учасник не є виробником асфальтобетонних сумішей, він також у складі пропозиції повинен надати відповідний чинний договір поставки, купівлі-продажу тощо.
Позиція 10 технічного завдання містить відомості про застосування матеріалу С1421-9837 Сумiшi асфальтобетоннi гарячi i теплi [асфальтобетон щiльний] (дорожнi)(аеродромнi), що застосовуються у верхнiх шарах покриттiв, дрiбнозернистi, тип Б-1. Позиція 27 містить відомості про застосування матеріалу С1421-9843 Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, піщані, тип Г, марка 1.
На виконання цих вимог ТОВ ВЕЛАРМ надано Договір про надання послуг на постачання продукції №01/02-2024-1 від 01.02.2024.
Згідно з предметом договору В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Постачальник зобов’язується виготовляти та передавати у власність Покупцю: Асфальтобетонні суміші, бітумну емульсію, залізобетонні та бетонні вироби, мінеральний порошок, фасований цемент, щебенево-піщана суміш; щебінь, пісок тощо (надалі – Продукція/Товар), а Покупець прийняти та оплатити Продукцію.
АСОРТИМЕНТ, КІЛЬКІСТЬ ТА ЦІНА ПРОДУКЦІЇ ЗАЗНАЧАЮТЬСЯ В РАХУНКАХ НА ОПЛАТУ ТА/АБО ВИДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ.
ТОВ ВЕЛАРМ не подано в складі пропозції рахунків та або видаткових накладних, де сторонами договору визначено в асортименті товару Сумiшi асфальтобетоннi гарячi i теплi [асфальтобетон щiльний] (дорожнi)(аеродромнi), що застосовуються у верхнiх шарах покриттiв, дрiбнозернистi, тип Б-1 та Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, піщані, тип Г, марка 1..
Таким чином тендерна пропозиція учасника не відповідала вимогам технічних специфікацій.
Тим не менше, ТОВ "ВЕЛАРМ" було обрано перемоцем закупівлі, що суперечить позиції Замовника, викладеній у протокольному рішенні №6 від 24.07.2024 про відхилення пропозиції ТОВ "СБМУ "ПІДРЯД" з подібних підстав.
Просимо надати роз'яснення щодо неоднакового та необ'єктивного підходу до оцінки пропозцій учасників.
У разі, якщо учасник не є виробником щебенево-піщаних сумішей, він також у складі пропозиції повинен надати відповідний чинний договір поставки, купівлі-продажу тощо
На виконання цих вимог ТОВ ВЕЛАРМ надано Протокол випробувань №6 від 22.02.2024 року на щебенево-піщану суміш С-7 та Договір про надання послуг на постачання продукції №01/02-2024-1 від 01.02.2024.
Згідно з предметом договору В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Постачальник зобов’язується виготовляти та передавати у власність Покупцю: Асфальтобетонні суміші, бітумну емульсію, залізобетонні та бетонні вироби, мінеральний порошок, фасований цемент, щебенево-піщана суміш; щебінь, пісок тощо (надалі – Продукція/Товар), а Покупець прийняти та оплатити Продукцію. АСОРТИМЕНТ, КІЛЬКІСТЬ ТА ЦІНА ПРОДУКЦІЇ ЗАЗНАЧАЮТЬСЯ В РАХУНКАХ НА ОПЛАТУ ТА/АБО ВИДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ.
ТОВ «ВЕЛАРМ» не подано в складі пропозиції рахунків та або видаткових накладних, де сторонами договору визначено в асортименті товару щебенево-піщану суміш С-7.
Таким чином тендерна пропозиція учасника не відповідала вимогам технічних специфікацій. Тим не менше, ТОВ "ВЕЛАРМ" було обрано переможцем закупівлі, що суперечить позиції Замовника, викладеній у протокольному рішенні №6 від 24.07.2024 про відхилення пропозиції ТОВ "СБМУ "ПІДРЯД" з подібних підстав. Просимо надати роз'яснення щодо неоднакового та необ'єктивного підходу до оцінки пропозицій учасників.
У разі, якщо учасник не є виробником бітумної емульсії, він також у складі пропозиції повинен надати відповідний чинний договір поставки, купівлі-продажу тощо.»
На виконання цих вимог ТОВ ВЕЛАРМ надано Протокол сертифікаційних випробувань №3 від 16.02.2024 року на Бітумну емульсію ЕКШ-50 та Договір про надання послуг на постачання продукції №01/02-2024-1 від 01.02.2024.
Згідно з предметом договору В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Постачальник зобов’язується виготовляти та передавати у власність Покупцю: Асфальтобетонні суміші, бітумну емульсію, залізобетонні та бетонні вироби, мінеральний порошок, фасований цемент, щебенево-піщана суміш; щебінь, пісок тощо (надалі – Продукція/Товар), а Покупець прийняти та оплатити Продукцію. АСОРТИМЕНТ, КІЛЬКІСТЬ ТА ЦІНА ПРОДУКЦІЇ ЗАЗНАЧАЮТЬСЯ В РАХУНКАХ НА ОПЛАТУ ТА/АБО ВИДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ.
ТОВ «ВЕЛАРМ» не подано в складі пропозиції рахунків та або видаткових накладних, де сторонами договору визначено в асортименті товару Бітумну емульсію ЕКШ-50.
Таким чином тендерна пропозиція учасника не відповідала вимогам технічних специфікацій. Тим не менше, ТОВ "ВЕЛАРМ" було обрано переможцем закупівлі, що суперечить позиції Замовника, викладеній у протокольному рішенні №6 від 24.07.2024 про відхилення пропозиції ТОВ "СБМУ "ПІДРЯД" з подібних підстав. Просимо надати роз'яснення щодо неоднакового та необ'єктивного підходу до оцінки пропозицій учасників.
Скарги до процедури
Дата подання: 05 серпня 2024 16:03
Дата подання: 28 серпня 2024 16:25
Дата подання: 23 вересня 2024 22:11
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-22-000012 ● f784d7fef882489f9134be4cbb216815
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 жовтня 2024 11:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.10.2024 № 275
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-07-05-002791-a 05.07.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-23 18:03:19
Запит замовнику на пояснення
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Просимо пояснити за яких документально підтверджених об’єктивних обставин продовжено строк дії договору від 09.10.2024 №471 та зобов’язань щодо виконання робіт за договором.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-28 18:24:57
пояснення
1. Обсяги робiт за робочим проектом «Капітальний ремонт спільної велосипедно-пішохідної доріжки по вул. Лугова (від вул. Лісна до вул. О. Саєнка) в с. Білогородка Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» складено згiдно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», що є обгрунтуванням розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Згідно експертного звіту від 18 грудня 2023 року № 0539/23ЕК загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах складає 7444606,00 грн.
Обґрунтуванням очікуваної вартості капітальний ремонт спільної велосипедно-пішохідної доріжки по вул. Лугова (від вул. Лісна до вул.О.Саєнка) в с.Білогородка Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області є витрати на ремонт без врахування коштів на утримання служби замовника, інжинірингові ппслуги, коштів на проєктні, вишукувальнi роботи, експертизу, авторський нагляд, коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва та коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Таким чином, очікувана вартість капітального ремонту спільної велосипедно-пішохідної доріжки по вул. Лугова (від вул. Лісна до вул.О.Саєнка) складає 5508448,80 грн.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://bilohorodka.org.ua/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-budivnytstvo-truboprovodiv-linij-zv-iazku-ta-el-17/
2. Укладання додаткової угоди на продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт за договором від 09.10.2024 №471 обумовлено тим, що в ході проведення закупівлі UA-2024-07-05-002791-a Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель розглядались такі скарги у такі строки:
- Скарга UA-2024-07-05-002791-a.b6 з 05.08.2024 по 15.08.2024, повний текст рішення оприлюднено 20.08.2024, рішення виконано Замовником 23.08.2024 (загалом 18 календарних днів)
- Скарга UA-2024-07-05-002791-a.b8 з 28.08.2024 по 09.09.2024, повний текст рішення оприлюднено 12.09.2024, рішення виконано Замовником 16.09.2024 (загалом 19 календарних днів).
Дана обставина затримала укладання договору про закупівлю на 37 календарних днів, що у свою чергу, у системному зв’язку з сезонними змінами погоди негативно впливає на строки і порядок виконання робіт за Договором.»
Додати до пояснення копії наступних документів:
- експертний звіт 18 грудня 2023 року № 0539/23ЕК;
- ЗКР вартості об'єкта будівництва на загальну суму 7444606, грн.
- лист ТОВ «Регдорстрой» від 11.10.2024 року №001.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-06 17:08:18
Запит замовнику на пояснення
1. Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам підпункту 1.1.2 пункту 1 Додатку до ТД , в частині чинності договору оренди від 04.01.2021 укладеного між Переможцем та ТОВ "Новарент".
2. Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам підпункту 2.1.1 пункту 1 Додатку до ТД , в частині надання інформації за підписом керівника про те, що інформація про трудову діяльність працівників внесена до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, щодо тих працівників чиї трудові книжки відсутні у складі тендерної пропозиції ТОВ "РЕГДОРСТРОЙ".
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-11 11:15:51
пояснення
1. Пунктом 1.1.2 тендерної документації передбачено, що у випадку оренди, лізингу техніки тощо необхідно додати копії відповідних договорів з додатками. За умови, якщо дата закінчення до говору/ів оренди, тощо передує даті закінчення зобов’язань по договору закупівлі, учасник повинен надати повідомлення від власника, щодо продовження дії договору/ів).
Переможцем ТОВ "РЕГДОРСТРОЙ" в складі пропозиції надано копію договору оренди обладнання № 040121-10 від 04 січня 2021 року укладений між переможцем та ТОВ "Новарент".
Пунктом 15.2. даного договору передбачено, що якщо до закінчення дії даного договору, вказаної в пункті 15.1. Договору, жодна із сторін не висловить наміру його розірвати, направивши відповідне письмове повідомлення про це іншій стороні, Договір вважається пролонгованим на наступний календарний рік на тих самих умовах.
Слід зазначити, що пролонгація це продовження строку чинності документа – договору, угоди тощо, тобто пролонгація договору передбачає автоматичне поновлення і продовження строку дії договору на тих самих умовах і на такий самий строк, який попередньо був визначений сторонами.
Таким чином договір автоматично пролонгований і відповідно строк його дії не закінчується до дати закінчення зобов’язань по договору закупівлі.
2. пунктом 2.1.1.тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати копії документів, що підтверджують те, що працівники працюють на підприємстві Учасника, (копія наказу та копії першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування*, цивільно-правовий договір, трудовій договір/трудова угода)
*У разі відсутності трудової книжки відповідно до Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі" учасник повинен надати інформацію за підписом керівника про те, що інформація про трудову діяльність працівника внесена до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 затверджено порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту або припинення трудового договору з домашнім працівником та форму повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту.
Частиною 4 статті 24 Кодексу законів про працю України передбачено працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
В складі пропозиції переможця ТОВ "РЕГДОРСТРОЙ" надано повідомлення про прийняття працівника на роботу за підписом керівника, що є підтвердженням того, що інформація про трудову діяльність працівника внесена до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області здійснено заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень: ознайомлення відповідальних осіб з порушеннями, нормативними документами та вимогами Закону та Особливостей, проведена роз'яснювальна робота, а також Уповноважені будуть направлені на відповідне навчання та врахують дану інформацію в подальшій роботі.
2024-11-18 18:05:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 54 Особливостей № 1178. порушення пункту 43 Особливостей № 1178.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-5
sas24-3-9
sas24-3-15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2024 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" |
3 837 940,21
UAH з ПДВ
|
3 837 940,21
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛАРМ" |
4 848 256,10
UAH з ПДВ
|
4 598 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" |
4 957 594,57
UAH з ПДВ
|
4 599 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД-11" |
4 958 443,60
UAH з ПДВ
|
4 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЄВРОДОР2" |
4 982 194,64
UAH з ПДВ
|
4 982 194,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ" |
5 463 093,79
UAH з ПДВ
|
5 463 093,79
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" #25298093 |
Відхилено |
3 837 940,21
UAH з ПДВ
|
24 липня 2024 12:53
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛАРМ" #41102116 |
Рішення скасоване |
4 598 000,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2024 12:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2024 12:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛАРМ" #41102116 |
Відхилено |
4 598 000,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2024 12:15
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД-11" #41272096 |
Відхилено |
4 600 000,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2024 19:04
|
|
ТОВ "ЄВРОДОР2" #38241796 |
Відхилено |
4 982 194,64
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2024 14:35
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" #39391847 |
Рішення скасоване |
4 599 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2024 11:54
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ" #42774816 |
Рішення скасоване |
5 463 093,79
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2024 11:54
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" #39391847 |
Переможець |
4 599 000,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2024 12:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2024 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2024 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
14 жовтня 2024 14:32
|
Додаткова угода _1 від 14.10.2024.pdf | зміни до договору |
14 жовтня 2024 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2024 15:30
|
Договір | укладений |
09 жовтня 2024 15:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 471 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |