Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Волинський обласний притулок для дітей |
Код ЄДРПОУ: | 23252000 |
Місцезнаходження: | 45101, Україна , Волинська обл., РОЖИЩЕ, вул.Шевченка,89 |
Контактна особа: |
Ілляшик Тетяна Павлівна 0992140241 prutylok1998@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2024 09:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2024 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 107 619,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 538,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2024 17:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2024 17:23 |
Перелік змін від 15.07.2024.docx | |
15 липня 2024 17:23 |
Проєкт договору (Додаток №5) від 15.07.2024.docx | |
15 липня 2024 17:23 |
Тендерна документацiя від 15.07.2024.doc | |
05 липня 2024 09:24 |
Проєкт договору (Додаток №5).docx | |
05 липня 2024 09:24 |
Тендерна документацiя.doc | |
05 липня 2024 09:24 |
Технічна специфікація (Додаток №2).docx |
15 липня 2024 17:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 липня 2024 17:23 |
Перелік змін від 15.07.2024.docx
|
|||
15 липня 2024 17:23 |
Проєкт договору (Додаток №5) від 15.07.2024.docx
|
|||
15 липня 2024 17:23 |
Тендерна документацiя від 15.07.2024.doc
|
|||
05 липня 2024 09:24 |
Проєкт договору (Додаток №5).docx
|
|||
05 липня 2024 09:24 |
Тендерна документацiя.doc
|
|||
05 липня 2024 09:24 |
Технічна специфікація (Додаток №2).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-14-000049 ● ea734185516e40d5bced504ecb0875f2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2025 12:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.01.2025 № 1-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Віталій БОНДАР
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 13.01.2025 № 1-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-07-05-000833-a від 05.07.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-15 15:39:27
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі ««Поточний ремонт приміщень під споруду цивільного захисту (найпростіше укриття) будівлі "Волинський обласний притулок для дітей" в м. Рожище по вул. Шевченка,89» (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-05-000833-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-20 18:22:50
Відповідь на запит
Керуючись, частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. У зв’язку із чим, пояснюємо наступне:1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Перед проведенням Закупівлі, для визначення потреби у відповідних послугах, Замовником складено Дефектний акт, які опубліковано у складі технічного завдання тендерної документації Закупівлі. Окрім цього, для коректного і правильного розрахунку очікуваної вартості предмету даної Закупівлі, Замовником здійснено закупівлю послуг з виготовлення кошторисної документації. В свою чергу, очікувана вартість предмета закупівлі, визначена на підставі кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, складеного виконавцем за допомогою програмного комплексу АВК-5, з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва «Поточний ремонт приміщень під споруду цивільного захисту (найпростіше укриття) будівлі "Волинський обласний притулок для дітей" в м. Рожище по вул. Шевченка,89», розрахований на підставі складеного дефектного акту Замовника. Кошторисна документація складена із застосуванням Збірника ресурсних елементних кошторисних норм на монтаж устаткування, технологічних трубопроводів, контроль якості зварних з’єднань. КНУ РЕКНму, збірників ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи. КНУ РЕКНр, збірників ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи. КНУ РЕКНб. Вартість матеріальних ресурсів і машино-годин прийнято за регіональними поточними цінами, станом на дату складання документації та за усередненими даними Мінрегіонбуду України. Дана кошторисна документація виготовлена ТзОВ «АРХПОСТІР». Експертну оцінку кошторисної документації за робочим проектом «Поточний ремонт приміщень під споруду цивільного захисту (найпростіше укриття) будівлі "Волинський обласний притулок для дітей" в м. Рожище по вул. Шевченка,89» проведено ТзОВ «Експертна компанія «ОСНОВА» та отримано результат - позитивно. На основі вищевказаного й було визначено розмір бюджетного призначення (витрат) на здійснення закупівлі. На підтвердження надаються наступні сканкопії документів:
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Поточний ремонт приміщень під споруду цивільного захисту (найпростіше укриття) будівлі "Волинський обласний притулок для дітей" в м. Рожище по вул. Шевченка,89»
2. Експертна оцінка (позитивна) за №285-ЕК-24
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
На виконання запиту інформуємо наступне:
Волинський обласний притулок для дітей власного веб-сайту немає. Головний розпорядник коштів служба у справах дітей Волинської ОДА також власного веб-сайту немає тільки інформаційну сторінку на сайті Волинської обласної державної адміністрації. Відповідно й відсутня технічна можливість опублікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Також інформую, що з метою виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 та недопущення в подальшому вимог чинного Законодавство прийнято рішення про початок здійснення попереднього розрахунку витрат для розробки веб – сайту закладу та направлення листа Головному розпоряднику про виділення коштів на дані потреби.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-27 17:48:32
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі ««Поточний ремонт приміщень під споруду цивільного захисту (найпростіше укриття) будівлі "Волинський обласний притулок для дітей" в м. Рожище по вул. Шевченка,89» (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-05-000833-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно підпункту 5 пункту 3.7. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена за твердою договірною ціною згідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова).
Також, підпунктом 6 пункту 3.7 Розділу 3 тендерної пропозиції зазначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- договірну ціну;
- дефектний акт (має бути складений відповідно до Технічної специфікації);
- проект календарного графіку надання послуг.
Однак, учасником ПП "Нова Аркада" у складі пропозиції було надано договірну ціну (файл – «Договірна ціна.pdf», архів – «Кошторисні документи»), у якій зазначено наступну інформацію "Вид договірної ціни: динамічна", що не відповідає вимогам тендерної документації.
Крім того, пунктом 5.2 Настанови визначено, що Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено ФОРМУ договірної ціни. Зокрема у формі встановлено наступні рядки, що підлягають заповненню учасником: Замовник ___ (назва організації), Підрядник ___ (назва організації) Визначена згідно з ___.
У складі тендерної пропозиції учасника ПП "Нова Аркада" міститься договірна ціна (файл – «Договірна ціна.pdf», архів – «Кошторисні документи»), у якій не заповнено графу рядка "Визначена згідно з ____", що не відповідає вимогам Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та, водночас, незрозуміло на підставі якого нормативного документа визначено договірну ціну.
Чому Замовник при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП "Нова Аркада" визначено його переможцем відкритих торгів з особливостями та укладено з ним договір від 31.07.2024 №127, договірна ціна якого (аркуш 10) також не відповідає вимогам підпунктів 5,6 пункту 3.7. Розділу 3. тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-30 16:54:23
Відповідь на запит
У зв’язку із проведенням моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний ремонт приміщень під споруду цивільного захисту (найпростіше укриття) будівлі "Волинський обласний притулок для дітей" в м. Рожище по вул. Шевченка,89 (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-05-000833-a (далі — Закупівля) та, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Волинський обласний притулок для дітей (далі — Замовник), на запит про надання пояснення Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області інформує наступне.
В силу приписів п. 2; 22; 24 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, Загальні умови є обов’язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві (далі - договір підряду) незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників). Якщо під час укладання договору підряду через невизначеність витрат чи інші обставини остаточно встановити договірну ціну неможливо, сторони у договорі підряду визначають приблизну (динамічну) договірну ціну, а також порядок її коригування в процесі виконання робіт (будівництва об’єкта). Приблизна (динамічна) договірна ціна може уточнюватися в міру виконання робіт, здійснення витрат підрядника тощо.Тверда договірна ціна може коригуватися тільки за взаємною згодою сторін.
Так, умовами п. 3.3. проекту договору, який є додатком № 5 до тендерної документації, передбачено наступне. «Сторони домовилися, що у разі, коли фактичні витрати Виконавця виявилися меншими від тих, які передбачалися при розрахунку вартості послуг, Виконавець отримує плату за фактично надані послуги.»
Таким чином, даним проектом договору фактично встановлено приблизну (динамічну) договірну ціну, оскільки тверда договірна ціна може коригуватися тільки за взаємною згодою сторін, а п. 3.3. цього проекту договору передбачено умову, коли договірна ціна може уточнюватися в міру виконання робіт, здійснення витрат підрядника при настанні певних обставин, зазначених в даному пункті, та не потребує взаємної згоди Сторін.
Отже, розбіжність між підпунктом 5 пункту 3.7. розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, яким передбачено, що ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена за твердою договірною ціною, та пунктом 3.3 проекту договору, що є додатком № 5 до тендерної документації, яким фактично встановлено динамічну договірну ціну, слід трактувати на користь умов договору, оскільки в силу приписів ч. 1 ст. 629 Цивільного кодексу України договір є обов’язковим для виконання сторонами.
Також, підпунктом 6 пункту 3.7. розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлено, що договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника. Зі змісту договірної ціни, наданої ПП «НОВА АРКАДА» у складі тендерної пропозиції вбачається, що вона розрахована у програмному комплексі АВК-5, у якому розрахунок договірної ціни здійснюється з урахуванням кошторисних норм України.
Таким, чином не заповнення ПП «НОВА АРКАДА» графи рядка «Визначено згідно з _____» договірної ціни, не може свідчити про її невідповідність вимогам Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Враховуючи викладене вище, тендерна пропозиція ПП «НОВА АРКАДА» в частині договірної ціни відповідала вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а відтак у Замовника були відсутні законні підстави для її відхилення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про результати моніторингу «Поточний ремонт приміщень під споруду цивільного захисту (найпростіше укриття) будівлі "Волинський обласний притулок для дітей" в м. Рожище по вул. Шевченка,89» (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-05-000833-a (далі — Закупівля), інформуємо. За результотом моніторингу видано наказ «Про результати моніторингу» №6 від 10.02.2025р. З головним бухгалтером, уповноваженою особою, Ілляшик Т.П. проведено роз'яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Закону України «Про публічні закупівлі» та винесено попередження. Зобов’язано неухильно дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178. Ілляшик Т.П. зобов'язано пройти в стислі терміни курси підвищення кваліфікації та рівня знань у сфері з питань публічних закупівель, найближче онлайн-навчання пройде 12 лютого 2025р. При оголошенні чергових процедур закупівель уповноваженою особою буде враховано вказані зауваження. Додаток: копія наказу від 10 лютого 2025 року № 6 на 1 арк.
2025-02-11 14:05:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2024 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Нова Аркада" |
1 107 601,20
UAH з ПДВ
|
1 107 601,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Нова Аркада" #31216779 |
Переможець |
1 107 601,20
UAH з ПДВ
|
23 липня 2024 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2025 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2024 16:06
|
Д127.pdf | укладений |
01 серпня 2024 16:06
|