Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік)
Очікувана вартість
2 613 375 000,00 UAH
UA-2024-07-04-010770-a 098f11e0feb2407e80c4304b63e40bbe
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Павленко

+380975621706 v.pavlenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Владислав Павленко
+380975621706
v.pavlenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2024 21:38
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2024 00:00
Початок аукціону: 15 липня 2024 15:53
Початок аукціону: 15 липня 2024 15:53
Очікувана вартість: 2 613 375 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 066 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 26133750 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18742870 комплект
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
7130 комплект
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для годування штатних тварин військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

банківська гарантія

Сума забезпечення: 26133750 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
банківська гарантія
04 липня 2024 21:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 липня 2024 21:38
Додаток 15. Орієнтовний, ретроспективний, місячний вантажопотік у розрізі найменувань продуктів.xlsx
04 липня 2024 21:38
Розяснення щодо моніторингу.docx
04 липня 2024 21:38
Додаток 14. Описи_до_продуктів_харчування_до_Каталогу'.pdf
04 липня 2024 21:38
Додаток № 13 Каталог продуктів.pdf
04 липня 2024 21:38
Додаток № 8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
04 липня 2024 21:38
Додаток № 9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
04 липня 2024 21:38
Додаток № 6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
04 липня 2024 21:38
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
04 липня 2024 21:38
Оголошення.docx
04 липня 2024 21:38
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
04 липня 2024 21:38
Додаток № 11. Проект договору.docx
04 липня 2024 21:38
Додаток № 16 Граничні ціни до Каталогу.xlsx
04 липня 2024 21:38
Додаток № 5 Лист-згода з проєктом договору.docx
04 липня 2024 21:38
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
04 липня 2024 21:38
Додаток № 7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
04 липня 2024 21:38
Додаток № 10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
04 липня 2024 21:38
Додаток 12. Період поставки та пакування харчових продуктів.pdf
04 липня 2024 21:38
Памятка щодо розцінки каталогу.docx
04 липня 2024 21:38
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2024 16:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ" 2 099 250 000,00
UAH з ПДВ
2 024 980 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "КУКУЗА ЮЛІЯ ЮРІЇВНА" 2 109 375 000,00
UAH з ПДВ
2 025 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "КОДИНКА" 2 119 500 000,00
UAH з ПДВ
2 043 350 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ" 2 137 500 000,00
UAH з ПДВ
2 043 375 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 2 155 500 000,00
UAH з ПДВ
2 155 500 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 липня 2024 16:01
Електронний підпис
17 липня 2024 16:01
Рішення учасника.pdf.p7s
17 липня 2024 16:01
Лист-роз'яснення.pdf.p7s
17 липня 2024 16:01
Довідка ст. 17.pdf.p7s
17 липня 2024 16:01
Довідка ст. 17 ч. 2.pdf.p7s
17 липня 2024 16:01
Рішення учасника.pdf
17 липня 2024 16:01
Лист-роз'яснення.pdf
17 липня 2024 16:01
Довідка_МЮ.rar
17 липня 2024 16:01
Довідка_ДПС.rar
17 липня 2024 16:01
Довідка юр особа.zip
17 липня 2024 16:01
Довідка фіз особа.zip
17 липня 2024 16:01
Довідка ст. 17.pdf
17 липня 2024 16:01
Довідка ст. 17 ч. 2.pdf
17 липня 2024 16:01
Довідка МВС.rar
16 липня 2024 13:10
Електронний підпис
16 липня 2024 13:10
Довідка працівники.pdf
16 липня 2024 13:00
Електронний підпис
16 липня 2024 12:59
12_Гарантійний лист.pdf.p7s
16 липня 2024 12:59
Цінова 010770 підп.pdf.p7s
16 липня 2024 12:59
гарантія.rar.p7s
16 липня 2024 12:59
13_Рішення учасника.pdf.p7s
16 липня 2024 12:59
10_Виписка ЄДР.pdf.p7s
16 липня 2024 12:59
9_Статут ТГІ.pdf.p7s
16 липня 2024 12:59
9_Опис.pdf.p7s
16 липня 2024 12:59
8.8_Довідка_ДПС.rar.p7s
16 липня 2024 12:59
8.7_Довідка_МЮ.rar.p7s
16 липня 2024 12:59
8.6_Довідка МВС.rar.p7s
16 липня 2024 12:59
8.5_Довідка юр особа.zip.p7s
16 липня 2024 12:59
3.2_Додаток3.pdf.p7s
16 липня 2024 12:59
3.1_Довідка_Дод3.pdf.p7s
16 липня 2024 12:59
Довідка працівники.pdf
12 липня 2024 23:09
Електронний підпис
12 липня 2024 23:09
Електронний підпис
12 липня 2024 23:08
Цінова 010770 підп.pdf
12 липня 2024 19:24
Електронний підпис
12 липня 2024 19:24
Електронний підпис
12 липня 2024 19:24
12_Гарантійний лист.pdf
12 липня 2024 18:06
Електронний підпис
12 липня 2024 18:06
Електронний підпис
12 липня 2024 18:05
Електронний підпис
12 липня 2024 18:05
Електронний підпис
12 липня 2024 18:05
гарантія.rar
12 липня 2024 18:05
2.2_Довідка транспорт.pdf
12 липня 2024 18:05
12_Гарантійний лист.pdf
12 липня 2024 18:05
3.1_Довідка_Дод3.pdf
12 липня 2024 18:05
10_Виписка ЄДР.pdf
12 липня 2024 18:05
9_Статут ТГІ.pdf
12 липня 2024 18:05
2.1_Гарантійний лист.pdf
12 липня 2024 18:05
8.1_Лист-гарантія_Дод6.pdf
12 липня 2024 18:05
8.6_Довідка МВС.rar
12 липня 2024 18:05
3.2_Додаток3.pdf
12 липня 2024 18:05
8.8_Довідка_ДПС.rar
12 липня 2024 18:05
8.7_Довідка_МЮ.rar
12 липня 2024 18:05
11_Витяг з реєстру ПДВ.pdf
12 липня 2024 18:05
9_Опис.pdf
12 липня 2024 18:05
13_Рішення учасника.pdf
12 липня 2024 18:05
8.5_Довідка юр особа.zip
12 липня 2024 18:05
8.4_Довідка фіз особа.zip

Публічні документи

12 липня 2024 10:32
Електронний підпис
12 липня 2024 10:32
Електронний підпис

Публічні документи

12 липня 2024 17:12
Електронний підпис
12 липня 2024 17:12
Електронний підпис
12 липня 2024 17:11
Дод 16 Каталог.pdf
12 липня 2024 17:11
Дод 16 Каталог.xlsx
12 липня 2024 17:11
Банківська гарантія.rar
12 липня 2024 17:11
Дод 1 п 10 Витяг з ЄДР.pdf
12 липня 2024 17:11
Дод 9 Анкета.pdf
12 липня 2024 17:11
Дод 6 Лист-гарантія.pdf
12 липня 2024 17:11
Дод 1 п 9 Статут.pdf

Публічні документи

11 липня 2024 16:22
Електронний підпис
11 липня 2024 16:22
Електронний підпис

Публічні документи

12 липня 2024 15:10
Електронний підпис
12 липня 2024 15:10
Електронний підпис
12 липня 2024 11:24
Цінова пропозиція.pdf
12 липня 2024 11:24
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
12 липня 2024 11:24
НАКАЗИ ВАНТАЖНИК.rar
12 липня 2024 11:24
Додаток 9 Анкета.pdf
12 липня 2024 11:24
Довідка МТБ склади.pdf
12 липня 2024 11:24
каталог ворд.pdf
12 липня 2024 11:24
ISO 22000 2019.pdf
12 липня 2024 11:24
Довідка-3.zip
12 липня 2024 11:24
накази на комірників.rar
12 липня 2024 11:24
Довідка-2.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП "КУКУЗА ЮЛІЯ ЮРІЇВНА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "КОДИНКА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ"
#44638778
Переможець 2 024 980 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2024 21:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2024 19:52

Вимога про усунення невідповідностей

1. Додатком 10 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається надання Скан-копії листа-гарантії згідно з додатком № 6 до Оголошення, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, який містить підпис уповноваженої особи учасника та печатку (у разі наявності). Додаток 6 Оголошення містить форму листа-гарантії у якій зазначено наступне: «13.Учасник гарантує відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із ДП «ДОТ», що призвело до його дострокового розірвання». ТОВ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ" у складі пропозиції надано Лист-гарантію № 05-07/09 від 05.07.2024 пункт 13 якого не відповідає формі додатку № 6 Оголошення. Для усунення зазначеного недоліку, учаснику необхідно завантажити лист-гарантію, складений за формою додатку № 6 Оголошення. 2. Додатком 4 Оголошення передбачається надання довідки за наведеною формою з інформацією про наявність працівників, які будуть залучені до виконання умов договору, яка передбачає вказання займаної посади та назви роботодавця. ТОВ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ" у складі пропозиції надано довідку № 05-07/18 від 05.07.2024, яка не містить інформації щодо назви роботодавця. Крім того, ТОВ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ" зазначено інформацію про наявність 4 логістів, натомість надано накази про призначення 3-х логістів та начальника відділу логістики та перевезень. Також, довідка містить інформацію про наявність працівників на посадах «службовець на складі (комірник), укладальник-пакувальник, завідувач складу». Проте, згідно з наданими наказами про прийняття на роботу учасником залучаються також «водій навантажувача». Для усунення зазначеного недоліку, учаснику необхідно завантажити оновлену довідку про наявність працівників, оформлену у відповідності до вимог Оголошення та наданих у складі пропозиції Документів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2024 21:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ"
#44638778
2 024 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2024 17:15
Лист про розірвання ТГІ.pdf укладений
18 грудня 2024 17:14
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2024 18:09
Додаткова угода № 3 від 06.09.2024 до Державного контракту (договору) про закупівлю № 94-07-24-ХП від 17.07.2024.pdf зміни до договору
05 вересня 2024 17:57
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2024 17:56
ДУ №2 від 14.08.2024 до Дог. № 94-07-24-ХП від 17.07.2024.pdf зміни до договору
15 серпня 2024 17:54
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2024 15:42
Додаткова угода № 1 від 31.07.2024 року до Державного контракту (Договору) про закупівлю № 94 07-24-ХП від 17.07.2024 року.pdf зміни до договору
02 серпня 2024 15:42
Електронний підпис укладений
18 липня 2024 18:41
Каталог.PDF укладений
18 липня 2024 18:40
ДЕРЖАВНИЙ КОНТРАКТ (ДОГОВІР) №94 07-24-ХП від 17.07.2024.pdf укладений
18 липня 2024 18:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни не є змінами до істотних умов договору. Публікація здійснюється з метою дотримання принципів публічності та прозорості. Детальний опис змін наведено в додатковій угоді №1. Підстава «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» обрана у зв'язку із відсутністю в електронній системі підстави, яка відповідала б предмету додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 94/07-24-ХП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни не є змінами до істотних умов договору. Публікація здійснюється з метою дотримання принципів публічності та прозорості. Детальний опис змін наведено в додатковій угоді №2. Підстава «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» обрана у зв'язку із відсутністю в електронній системі підстави, яка відповідала б предмету додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 94/07-24-ХП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів. Публікація здійснюється з метою дотримання принципів публічності та прозорості. Підстава «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» обрана у зв'язку із відсутністю в електронній системі підстави, яка відповідала б предмету додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 94/07-24-ХП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2024 — 17 грудня 2024
Сума оплати за договором: 1 054 030 825,39
UAH (в тому числі ПДВ 175 671 804,23 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку із систематичним неналежним виконанням ТОВ «ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ» своїх зобов'язань за Договором, що встановлено складеними Отримувачами (військовими частинами) Актами про порушення договірних зобов'язань, керуючись вимогами законодавства та умовами укладеного Договору, ДП «ДОТ» повідомив ТОВ «ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ» про односторонню відмову від Договору в повному обсязі (розірвання).