Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Кропивницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04055251 |
Вебсайт: | https://kr-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41 |
Контактна особа: |
Альона Миколаївна Чупрун +380963896933 alonachuprun@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2024 13:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2024 21:00 |
Очікувана вартість: | 4 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2024 09:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2024 09:09 |
Додаток_1_до_ТД_модернізація.docx | |
08 липня 2024 09:09 |
Тендерна_документація (зі змінами).docx | |
08 липня 2024 09:09 |
Додаток_2_до_ТД_ТЗ відеоспостереження(зі змінами).docx | |
08 липня 2024 09:09 |
Додаток_3_до_ТД_модернізація_проект договору.docx | |
08 липня 2024 09:09 |
Перелік змін.docx |
08 липня 2024 09:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 липня 2024 09:09 |
Додаток_1_до_ТД_модернізація.docx
|
|||
08 липня 2024 09:09 |
Тендерна_документація (зі змінами).docx
|
|||
08 липня 2024 09:09 |
Додаток_2_до_ТД_ТЗ відеоспостереження(зі змінами).docx
|
|||
08 липня 2024 09:09 |
Додаток_3_до_ТД_модернізація_проект договору.docx
|
|||
08 липня 2024 09:09 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до ч.1 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовником обґрунтовано та у відповідності до підпункту 2 пункту 2 ст. 16 та до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлена ця вимога з огляду на наступне:
Інтегрована інформаційно-телекомунікаційна автоматизована система відеоспостереження та відеоаналітики міста Кропивницький закуповується з метою удосконалення форм і методів профілактики правопорушень, підвищення ефективності оперативно-розшукових заходів та застосування нових форм і методів профілактики правопорушень, своєчасного виявлення та реагування на правопорушення, встановлення осіб, які їх вчинили, підвищення рівня дорожньої дисципліни, а також для забезпечення інформаційно-аналітичного супроводження діяльності підрозділів міської ради міста Кропивницького щодо координації діяльності міських служб у сфері забезпечення життєдіяльності області, забезпечення оперативних потреб органів Національної поліції щодо підвищення рівня безпеки у мирний час та особливий період, в умовах надзвичайного стану та при виникненні кризових ситуацій. При цьому, система, що створюється, має бути інтегрована з існуючою інфраструктурою інтегрованої інформаційно-телекомунікаційної автоматизованої системи відеоспостереження та відеоаналітики міста Кропивницький та Кіровоградської області.
Для якісного виконання умов договору, який включає в себе надання супутніх послуг, Замовник має бути переконаним, що система буде змонтована та налагоджена кваліфікованими спеціалістами, які мають відповідні знання, для забезпечення безперебійної роботи обладнання, яке пропонується Учасником. Підтвердження наявності не менше одного працівника, із зазначених в інформації (довідці або листі), який пройшов навчання та отримав відповідні знання (HCSA сертифікаційна програма спеціалістів з безпеки HIKVISION) з метою забезпечення інтеграції модернізованої системи, з існуючою інфраструктурою інтегрованої інформаційно-телекомунікаційної автоматизованої системи відеоспостереження та відеоаналітики міста Кропивницький та Кіровоградської області, забезпечить надання якісних супутніх послуг при постачанні предмету закупівлі, з урахуванням технологічної специфіки конкретного виробника, що, в свою чергу, забезпечить коректну роботу системи, що в майбутньому допоможе уникнути виходу з лади зазначеної системи, та уникнути додаткових витрат та втрати часу на її ремонт.
Звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник може забезпечити навчання своїх працівників для отримання ними відповідних знань.
Таким чином, вимоги, встановлені в п.2.3. Додатку 1 Тендерної документації повністю відповідають вимогам законодавства.
Щодо згадування Вами ТМ Hikvision, окремо зазначаємо наступне. Обладнання зазначеної ТМ вже встановлено у складі існуючої інфраструктури інтегрованої інформаційно-телекомунікаційної автоматизованої системи відеоспостереження та відеоаналітики міста Кропивницький та Кіровоградської області, з якою буде інтегруватися система, що є предметом закупівлі. Саме тому Замовником вимагається підтвердження наявності працівника, який пройшов навчання та отримав відповідні знання (HCSA сертифікаційна програма спеціалістів з безпеки HIKVISION). До того ж, існування зазначеного Вами у запитанні реєстру “Міжнародні спонсори війни” неодноразово ставилося під сумнів міжнародними партнерами України, і як наслідок, учасниками розширеного засідання Кабінету Міністрів було відмічено негативний вплив цього списку на ухвалення важливих рішень для протидії російській агресії та Кабінетом Міністрів України прийнято рішення щодо доцільності його закриття (як виходить з повідомлення департаменту комунікацій Секретаріату Кабінету Міністрів України від 19 березня 2024 року о 17:31 (“На розширеному засіданні Уряду було розглянуто питання зосередження інформації щодо санкційної політики держави на одному ресурсі”).
В теперішній час доступ до реєстру “Міжнародні спонсори війни” відсутній і відбувається переадресація користувачів зі сторінки «Міжнародні спонсори війни» на "Державний реєстр санкцій" для достовірного та єдиного інформування про офіційний перелік суб’єктів, щодо яких застосовано санкції в Україні.
Згідно з інформацією що міститься у Державному реєстрі санкцій, який створено з метою надання безоплатного публічного доступу до актуальної та достовірної інформації про суб'єктів, щодо яких застосовано санкції – компанія «Hikvision» відсутня у даному реєстрі. Станом на 05.07.2024 Рада Національної безпеки і оборони України не приймала рішення про внесення компанії «Hikvision» до переліку юридичних осіб, до яких застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) та Указ Президента України про введення в дію такого рішення відсутній, тому, діючи в рамках чинного законодавства України, замовник дійшов до висновку щодо відсутності аргументованих підстав для задоволення Вашої вимоги.
Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до ч.1 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Таким чином, вимоги, встановлені в п.2.2. Додатку 1 Тендерної документації повністю відповідають вимогам законодавства..
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-25-000019 ● ad3029aee3d341b4a58ac3c206946436
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2024 15:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.09.2024 № 67
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25.09.2024 № 67.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-07-04-005603-a 04.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-25 15:55:48
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Система відеоспостереження міста Кропивницького із монтажем та пусконалагоджуванням, код за національним класифікатором України ДК 021:2015:35120000-1 «Системи та пристрої нагляду та охорони», (детальний код 35125000-6 «Системи стеження)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-04-005603-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи). Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-27 15:23:29
Відповідь на запит.
Виконавчий комітет Кропивницької міської ради (надалі - Замовник) у відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби від 25.09.2024 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі “Система відеоспостереження міста Кропивницького із монтажем та пусконалагоджуванням», код за національним класифікатором України ДК 021:2015:35120000-1 «Системи та пристрої нагляду та охорони», (детальний код 35125000-6 «Системи стеження), за номером ID: UA-2024-07-04-005603-a, пояснює наступне:
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості:
- очікувана вартість предмета закупівлі, визначена відповідно до комерційних пропозицій постачальників даної продукції, що додаються, відповідно рекомендацій Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», шляхом використання методу «порівняння ринкових цін». Розмір бюджетних призначень визначено рішенням Кропивницької міської ради від 19 грудня 2023 року № 1761 «Про бюджет Кропивницької міської територіальної громади на 2024 рік за КПКВК МБ 0218230 «Інші заходи громадського порядку та безпеки».
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені виходячи зі специфіки предмета закупівлі, а саме з метою забезпечення сумісності обладнання та програмного забезпечення, що закуповується, з існуючою інфраструктурою інформаційно-телекомунікаційної автоматизованої системи відеоспостереження та відеоаналітики міста Кропивницький та Кіровоградської області, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Тому Замовником визначено виробника та конкретні моделі обладнання та програмного забезпечення для забезпечення уніфікації системи, відповідно до п. 4 ст. 23 та п.3 абз.1 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Система відеоспостереження та відеоаналітики міста Кропивницький закуповується з метою удосконалення форм і методів профілактики правопорушень, підвищення ефективності оперативно-розшукових заходів та застосування нових форм і методів профілактики правопорушень, своєчасного виявлення та реагування на правопорушення, встановлення осіб, які їх вчинили, підвищення рівня дорожньої дисципліни, а також для забезпечення інформаційно-аналітичного супроводження діяльності підрозділів міської ради міста Кропивницького щодо координації діяльності міських служб у сфері забезпечення життєдіяльності області, забезпечення оперативних потреб органів Національної поліції щодо підвищення рівня безпеки у мирний час та особливий період, в умовах надзвичайного стану та при виникненні кризових ситуацій.
2. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
- інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами). З метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де 04.07.2024 року розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості вказаного предмета закупівлі: https://kr-rada.gov.ua/viddil-buhgalterskogo-obliku/dokumenti-viddil-buh-obliku/.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 жовтня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2024 21:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФРАСТРУКТУРА БЕЗПЕКИ" |
4 199 312,00
UAH з ПДВ
|
4 199 312,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФРАСТРУКТУРА БЕЗПЕКИ" #44717970 |
Переможець |
4 199 312,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2024 13:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2024 09:17
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2024 09:16
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2024 11:22
|
105-10-13_20рд_с-ма_відеоспостереж.pdf | укладений |
24 липня 2024 11:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, яке не призвело до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, та зміна банківських реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 105/10.13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |