Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Міжміський автобус AR-TEMSA PRESTIJ SX (або еквівалент) згідно коду ДК 021:2015 34120000-4 – Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Очікувана вартість
5 500 000,00 UAH
UA-2024-07-04-005507-a ● 59772f8ad7b24302850bdde1fc390c92
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство "Центральне підприємство з поводженням з радіоактивними відходами" |
Код ЄДРПОУ: | 37197102 |
Вебсайт: | http://cemrw.com |
Місцезнаходження: | 07270, Україна , Київська обл., Чорнобиль, вул. КІРОВА, буд. 52 |
Контактна особа: |
Мелетич Андрій Олексійович 380930843905 meletich@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2024 13:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2024 15:12 |
Початок аукціону: | 16 липня 2024 15:12 |
Очікувана вартість: | 5 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Міжміський автобус AR-TEMSA PRESTIJ SX (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07270, Україна, Київська область, Чорнобиль, вул. КІРОВА, буд. 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2024 09:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2024 09:11 |
Зміни до оголошення та тендерної документації.docx | |
10 липня 2024 09:11 |
ТД Міжміський автобус (нова редакція).docx | |
04 липня 2024 13:19 |
ТД Міжміський автобус.docx |
10 липня 2024 09:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 липня 2024 09:11 |
Зміни до оголошення та тендерної документації.docx
|
|||
10 липня 2024 09:11 |
ТД Міжміський автобус (нова редакція).docx
|
|||
04 липня 2024 13:19 |
ТД Міжміський автобус.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 08 липня 2024 13:00
Дата відповіді: 09 липня 2024 16:34
Шановний Замовник!
Додаток № 4 до тендерної документації - "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі Міжміський автобус AR-TESMAPRESTIJ SX (або еквівалент)згідно коду ДК 021:2015 34120000-4 – Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб" встановлює вимоги до предмету закупівлі, які порушують принципи, викладені в статті 5 Закону україни "Про публіянів закупівлі", а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Законом визначено, що Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом; Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Ми маємо бажання прийняти участь в процедурі закупівлі та запропонувати автобус українського виробництва, який відповідає вимогам чинного законодавства України щодо міжміських автобусів, зокрема щодо екологічних вимог, які затверджені в Україні - Євро -5.
Але технічним вимогам до предмету закупівлі, зазначеним в Додатку 4 відповідає лише автобус TEMSA PRESTIJ SX.
Жоден з автобусів українського виробництва не відповідає всім вимогам Додатку 4, тому будь яка пропозиція з автобусом українського виробництва буде відхилена Замовником за невідповідністю технічним вимогам. А це є порушенням Закону україни "Про публічні закупівлі".
Замовник зазаначає в Додатку 4 - Під еквівалентом розуміється повністю взаємозамінний товар того самого або іншого виробника, який має аналогічні або кращі технічні характеристики.
Але як трактувати - аналогічні або кращі технічні характеристики? Наприклад Коробка передач - 5+1, як зазначено в документації та 6+1 це краще характеристика чи гірша? Або шини 225/75/17,5 чи 215/75/17,5 що краще або гірше? Або екологічний стандарт Євро-6 із використанням AD BLUE чи затверджений в Україні екологічний стандарт Євро-5 без використання AD BLUE, доречі і вимоги до дизельного пального в україні мають привязку до екологічного стандарту Євро-5, а не Євро-6, тому система нейтралізаціх вихлопних газів із використання пального Євро-5 рано чи пізно вийде з ладу і це не буде вважатися гарантійним випадком, тому що пальне не відповідає вимогам Євро-6. Жодних визначень що кна думку Замовника краще або гірше не зазначено в тендерній документації.
Просимо Завоника виключити дискримінаційні вимоги з тендерної документації, що дозволить украхнським виробникам, автобуси яких суттєво дешевше, скласти конкуренцію турецькому автобусу TEMSA, розглянути, погодити та внести запропоновані нами зміни.
Пропонуємо внести зміни в наступних пунктах:
Назва Характеристики Пропозиція щодо зміни
Габарити 7168мм/2262мм/3352мм 8220-2320-2700
Двигун Mitsubishi FUSO, EURO-6, 110кВт/150 к.с. EURO-5
Коробка передач Mitsubishi, механічна, 5+1 Механічна або автоматична, не менше 5 передач вперед
Системи безпеки ABS, ASR, EBS, ESC, LDWS,
система пожежогасіння відсіку двигуна ABS, EVSC, OBD, ASR
Паливний бак 160л Не менше 110 л
Бак AD BLUE 12л Виключити
Шини та диски 225/75 R17,5 Не менше R17,5
Міжсервісний інтервал 30000 км 10000 км
Багажне відділення 3м.куб Не менше 2,5
Підвіска (передня/задня) Ресорна з амортизаторами Ресорна/пневморесорна
та стабілізатором стійкості та стабілізатором стійкості
Базова комплектація (запропонована)
Пасажирські сидіння з тканинною оббивкою, шторки на вікнах, кондиціонування та освітлення пасажирських місць, не мнше 1 аварійний люк в покрівлі, радіо, CD програвач, цифровий годинник, кондиціонер в покрівлі, опалювач з конвекторами з правого та лівого бортів, автономний опалювач салону, аварійні молоточки біля кожного вікна. Сидіння водія на пружинній підвісці, шторки рулонного типу на вітровому склі, дзеркала заднього огляду з підігрівом та електричним приводом регулювань.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за зацікавлення щодо співпраці з ДСП «ЦППРВ» та, зокрема, щодо участі у даній закупівлі.
У відповідь на Ваше звернення можемо зазначити наступне:
ДСП «ЦППРВ», як Замовник, у технічних вимогах зазначає вимоги до автобусів, які необхідні для виконання виробничих завдань підприємства, враховуючи різні умови експлуатації, безпеку перевезень та інші фактори. При моніторингу ринку було розглянуто різні наявні на ринку автобуси та встановлено, що найоптимальніший для виконання завдань підприємства є автобус AR-TEMSA PRESTIJ SX, який пропонують різні потенційні учасники, до того є можливість розгляду пропозицій автобусів із характеристиками, що відповідають технічним вимогам або є кращими за характеристиками.
Разом з тим, враховуючи Ваше звернення, Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації в частині «технічні вимоги/характеристики» де буде прибрано конкретизацію деяких параметрів, що в свою чергу сприятиме розширено кола потенційних учасників та унеможливлює будь яку можливу дискримінацію.
У відповідь на Ваше звернення можемо зазначити наступне:
ДСП «ЦППРВ», як Замовник, у технічних вимогах зазначає вимоги до автобусів, які необхідні для виконання виробничих завдань підприємства, враховуючи різні умови експлуатації, безпеку перевезень та інші фактори. При моніторингу ринку було розглянуто різні наявні на ринку автобуси та встановлено, що найоптимальніший для виконання завдань підприємства є автобус AR-TEMSA PRESTIJ SX, який пропонують різні потенційні учасники, до того є можливість розгляду пропозицій автобусів із характеристиками, що відповідають технічним вимогам або є кращими за характеристиками.
Разом з тим, враховуючи Ваше звернення, Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації в частині «технічні вимоги/характеристики» де буде прибрано конкретизацію деяких параметрів, що в свою чергу сприятиме розширено кола потенційних учасників та унеможливлює будь яку можливу дискримінацію.
Технічні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 10 липня 2024 15:11
Дата відповіді: 12 липня 2024 10:26
Шановний Замовник!
Ознайомившись зі змінами технічних вимог до предмету закупівлі, звертаємо вашу увагу, що як і попередні тех.характеристики автобусу відповідають лише одній моделі автобусу - TEMSA. Такі вимиги є дискримінаційні по відношенню до інших автобусів вітчизняного виробництва. Крім того, вами у. п. 9 Інструкції з підготовки тендерної документації зазначено про закупівлю товару зі ступенем локалізації більше 20%. Автобус TEMSA іноземного виробництва країни Туреччина і тому не може бути предметом закупівлі в Україні.
Просимо вас змінити тех. вимоги до предмету закупівлі, надавши можливість українським виробникам запропонувати вам свій товар.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! За результатами розгляду Вашого звернення у відповідь повідомляємо про наступне.
Стосовно інформації, щодо ступеню локалізації виробництва товару та про вітчизняних виробників автобусів слід зазначити, що в Україні немає виробників які б мали рівень локалізації близький до 100% відсотків що свідчило б про його повне виробництво, автобуси є складним технічним виробом у виробництві якого завжди використовується імпортовані складові частини. Крім того критерієм відповідності товару є його наявність або відсутність у переліку локалізованих товарів, порядок внесення товару до якого врегульований нормами чинного законодавства.
Замовником внесено можливі із запропонованих зміни до технічних характеристик предмету закупівлі для розширення кола учасників, але враховуючи вимоги до умов у яких буде використовуватись даний транспортний засіб, є необхідність у закупівлі товару з відповідними технічними характеристиками встановлених у Додатку 4 до тендерної документації.
Приймання аналогів та/або еквівалентів у пропозиціях учасників є правом, а не обов’язком замовника, оскільки нормами абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Стосовно інформації, щодо ступеню локалізації виробництва товару та про вітчизняних виробників автобусів слід зазначити, що в Україні немає виробників які б мали рівень локалізації близький до 100% відсотків що свідчило б про його повне виробництво, автобуси є складним технічним виробом у виробництві якого завжди використовується імпортовані складові частини. Крім того критерієм відповідності товару є його наявність або відсутність у переліку локалізованих товарів, порядок внесення товару до якого врегульований нормами чинного законодавства.
Замовником внесено можливі із запропонованих зміни до технічних характеристик предмету закупівлі для розширення кола учасників, але враховуючи вимоги до умов у яких буде використовуватись даний транспортний засіб, є необхідність у закупівлі товару з відповідними технічними характеристиками встановлених у Додатку 4 до тендерної документації.
Приймання аналогів та/або еквівалентів у пропозиціях учасників є правом, а не обов’язком замовника, оскільки нормами абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2024 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА" |
4 251 000,00
UAH з ПДВ
|
4 251 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Спецтехніка+" |
5 490 000,00
UAH з ПДВ
|
5 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА" #34539354 |
Відхилено |
4 251 000,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2024 15:38
|
ТОВ "Спецтехніка+" #38157851 |
Переможець |
5 490 000,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2024 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2024 14:47
|
Договір від 24.07.2024 №216-2-4.0-б.pdf | укладений |
24 липня 2024 14:47
|