Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Березнегуватська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04375808 |
Місцезнаходження: | 56203, Україна , Миколаївська обл., смт Березнегувате, Соборно-Миколаївська площа, 10 |
Контактна особа: |
Юрченко Юлія Олександрівна +380980664953 urchenko.ulia27@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2024 09:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2024 08:30 |
Очікувана вартість: | 4 903 894,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 519,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться після надання послуг, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акта приймання-передачі наданих послуг (за типовими формами Ф-КБ 2в, Ф- КБ 3) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 липня 2024 10:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 липня 2024 09:56 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx | |
04 липня 2024 09:56 |
Додаток 4 Лист-згода.docx | |
04 липня 2024 09:56 |
Тендерна документація.docx | |
04 липня 2024 09:56 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
04 липня 2024 09:56 |
Додаток 5 Підтвердження відповідності вимогам п47 Особливостей.docx | |
04 липня 2024 09:56 |
Додаток 2 Технічні вимоги.docx | |
04 липня 2024 09:56 |
Локальний кошторис.rtf | |
04 липня 2024 09:56 |
Підсумкова відомість.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-14-000023 ● 80febc9042314ef198b663223e8ce7af
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2024 15:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.10.2024 № 48-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 11.10.2024 № 48-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-07-04-001435-a від 04.07.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-15 13:53:33
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-04-001435-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-16 10:43:24
Пояснення з додатками на Запит
«15» жовтня 2024 року в електронній системі закупівель було оприлюднено Запит про надання розяснень (інформації, документів) у межах проведення моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області за предметом закупівлі згідно «ДК 021:2015 : 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (45233142-6 «Ремонт доріг») - «Поточний ремонт доріг комунальної власності Березнегуватської селищної територіальної громади по вулиці Армійська від будинку № 62 до будинку № 140 та по вулиці Садова від вулиці Миру до вулиці Дюміна в смт Березнегувате Баштанського району Миколаївської області» ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-04-001435-a надаємо пояснення наступного змісту:
1.1. З метою виконання Програми розвитку автомобільних доріг на території Березнегуватської селищної ради на 2022-2025 роки, затвердженої рішенням селищної ради від 29 жовтня 2021 року №2 (зі змінами), рішенням селищної ради від 19 грудня 2023 року №6 «Про бюджет Березнегуватської селищної територіальної громади на 2024 рік», затверджено розмір бюджетного призначення для надання послуг з поточного ремонту доріг комунальної власності Березнегуватської селищної ради.
Для визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, його очікуваної вартості, укладено договір з надання інженерно-консультаційних послуг з Фізичною особою-підприємцем Ваховським Максимом Олеговичем по об’єкту: «Поточний ремонт доріг комунальної власності Березнегуватської селищної територіальної громади по вулиці Армійська від будинку № 62 до будинку № 140 та по вулиці Садова від вулиці Миру до вулиці Дюміна в смт Березнегувате Баштанського району Миколаївської області» та отримано кошторисну документацію.
1.2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі «Поточний ремонт доріг комунальної власності Березнегуватської селищної територіальної громади по вулиці Армійська від будинку № 62 до будинку № 140 та по вулиці Садова від вулиці Миру до вулиці Дюміна в смт Березнегувате Баштанського району Миколаївської області» ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (45233142-6 «Ремонт доріг») розміщено на сторінці власного веб-сайту Березнегуватської селищної ради (https://berezneguvatska-gromada.gov.ua/prozorist-i-pidzvitnist-17-43-37-27-11-2023/).
- Протокол
- Рішення селищної ради від 29 жовтня 2021 року №2 «Про затвердження Програми розвитку автомобільних доріг на території Березнегуватської селищної ради на 2022-2025 роки» (зі змінами)
- Рішення селищної ради від 19 грудня 2023 року №6 «Про бюджет Березнегуватської селищної територіальної громади на 2024 рік»
- Договір з надання інженерно-консультаційних послуг з Фізичною особою-підприємцем Ваховським Максимом Олеговичем
- Акт виконаних робіт
- Кошторисна документація 2
- установчі документи Ваховського
- Кошторисна документація
- Кошторисна документація 3
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-25 13:49:04
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-04-001435-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) , частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Просимо надати пояснення, з яких підстав Замовник надав учаснику вимогу про усунення невідповідностей з технічних, якісних та кількісних вимог до предмету закупівлі?
2. Поясніть чому під час затвердження та оприлюднення тендерної документації на закупівлю робіт «Поточний ремонт доріг комунальної власності Березнегуватської селищної територіальної громади по вулиці Армійська від будинку № 62 до будинку № 140 та по вулиці Садова від вулиці Миру до вулиці Дюміна в смт Березнегувате Баштанського району Миколаївської області» не враховані зміни до Особливостей, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131, що набрала чинності 13.02.2024?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-28 16:18:40
Відповід на запит
1.1. Згідно пункту 4 розділу 3 Тендерної документації, учасником процедури закупівлі надано документи, які підтверджують відповідність пропoзиції учaсникa технічним, якісним, кількісним тa іншим вимогам до предмета зaкупівлі, встановленим Зaмoвникoм у Дoдaтку 2, а саме:
• Довідку в довільній формі про характеристики та місце розташування асфальтобетонного заводу;
• Договір поставки на асфальтобетонні або довідка в довільній формі про власне їх виробництво;
• Сертифікат відповідності на асфальтобетонні суміші або атестат виробництва асфальтобетонних сумішей, виданий уповноваженим органом;
• Копію дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу, зазначеного в довідці.
• Враховуючи властивості гарячої асфальтобетонної суміші, та відповідно до положень ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» асфальтобетонні суміші повинні транспортуватися не довше ніж протягом трьох годин. В межах міста відстань транспортування таких сумішей повинна бути не більше 75 кілометрів, поза населеними пунктами по ґрунтових дорогах, дорогах з щебню та бруківки - на відстань не більше 110 кілометрів, а по дорогах з асфальтовим або бетонним покриттям - на відстань не більше 150 кілометрів, в підтвердження чого Учасник надає гарантійний лист та схему маршруту транспортування асфальтобетонних сумішей на об’єкт.
З метою підтвердження розуміння учасником технічних вимог до предмета закупівлі, встановлених замовником (Додаток 2 до Тендерної документації) та згоди на їх дотримання, замовником запитано надати Додаток 2 до Тендерної документації завірений підписом учасника разом з документами в яких виявлено невідповідності зазначені у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16 жовтня 2024 року № 194.
1.2. Враховуючи технічну помилку, під час затвердження та оприлюднення тендерної документації на закупівлю послуг «Поточний ремонт доріг комунальної власності Березнегуватської селищної територіальної громади по вулиці Армійська від будинку № 62 до будинку № 140 та по вулиці Садова від вулиці Миру до вулиці Дюміна в смт Березнегувате Баштанського району Миколаївської області» не враховані зміни до Особливостей, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131, що набрала чинності 13.02.2024
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2024 08:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МИКОЛАЇВМАГІСТРАЛЬ» |
4 895 040,00
UAH з ПДВ
|
4 895 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МИКОЛАЇВМАГІСТРАЛЬ» #44423181 |
Переможець |
4 895 040,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2024 09:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 липня 2024 14:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2024 08:24
|
акт | укладений |
15 жовтня 2024 08:22
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2024 11:47
|
ДУ ПП Миколаївмагістраль.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2024 11:38
|
Повідомлення про вснесення змін.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2024 11:38
|
Протокол 166.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2024 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2024 09:36
|
договір | укладений |
29 липня 2024 09:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фактичного здійснення перевезень будівельного сміття самоскидами на відстань 2 км ( по локальному кошторису планувалося перевезення будівельного сміття самоскидами на відстань 10 км) сума договору зменшиться на 15 883,34 грн. (п'ятнадцять тисяч вісімсот вісімдесят три грн. 34 коп.). Обсяг наданих послуг по поточному ремонту доріг залишається без змін. Таким чином внесення змін до договору здійснювалося на підставі пп. 5 п 19 Особливостей, а саме «погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)». На основі вищесказаного вносимо зміни Додатковою угодою №1 до Договору № 36 від 29 липня 2024 року за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (45233142-6 «Ремонт доріг») (Поточний ремонт доріг комунальної власності Березнегуватської селищної територіальної громади по вулиці Армійська від будинку № 62 до будинку № 140 та по вулиці Садова від вулиці Миру до вулиці Дюміна в смт Березнегувате Баштанського району Миколаївської області) (UA-2024-07-04-001435-a), на підставі пп. 5 п 19 Особливостей, а саме «погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)». |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |