Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного |
Код ЄДРПОУ: | 08410370 |
Вебсайт: | http://www.asv.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Олег Черняк +380322584352 nasv_tender_1@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2024 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 11 липня 2024 12:18 |
Початок аукціону: | 11 липня 2024 12:18 |
Очікувана вартість: | 9 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 285000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2024 18:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2024 18:02 |
03_ТД ворота 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Таким чином, Законом передбачено, вимагати від учасників на підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик предмета закупівлі надання в складі тендерної пропозиції необхідні маркування, протоколи випробувань, декларації або сертифікати відповідності. Слід зауважити, що рішення АМКУ, яке було запропоноване Вами для ознайомлення у зверненні є застарілим та не актуальним станом на сьогоднішній день.
Крім цього замовник не встановлює жодних вимог щодо товару конкретного виробника або участі у тендерній закупівлі суто виробників. Так учасник торгів для участі в торгах може запропонувати товар любого виробника. З огляду на це жодних дискримінаційних вимог замовником торгів до учасників торгів не встановлено.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-28-000028 ● 86a2ca1534354e89a6275ab218c84410
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2024 17:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.08.2024 № 182
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.08.2024 № 182.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2024-07-03-010183-a, 03.07.2024. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-30 12:17:37
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-07-03-010183-a, яка проводилась Національною академією сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-02 17:23:49
Надання пояснень по суті завданих питань в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-07-03-010183-a
1. Національною академією сухопутних військ (далі – замовником) обґрунтування розміру очікуваної вартості проводилось шляхом проведення дослідження ринку та моніторингу цін. Так замовником було отримано пропозиції від ТОВ «Енергоекобуд», ПП «Градієнт Плюс Буд» та ПП «Енергоекосервіс». Вартість найдешевшої пропозиції було взято за основу очікуваної вартості. Додаток: файли «Моніторинг.pdf» та «Технічне завдання.pdf» додаються.
2. Національна академія сухопутних військ при здійсненні закупівель товарів, послуг та робіт на підставі наказу МО України від 01.03.2023 року №111 керується ПКМ України від 11.11.2022 року №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану». Оскільки вимогами постанови №1275 передбачено не внесення інформації щодо проведення закупівель до річного плану відповідно дана інформація не публікується на офіційному сайті Національної академії сухопутних військ.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-03-010183-a повідомляю, що з уповноваженою особою Національної академії сухопутних військ проведена роз’яснювальна робота щодо недопущення в подальшому порушень вимог статті 4 Закону та пункту 3 Особливостей №1178 при відображенні закупівлі у річному плані, а також вимог пунктів 3, 43 та 46 Особливостей при розгляді тендерних пропозицій. Додатково при наявності можливості увільнення від виконання службових обов’язків уповноважена особа буде скерована на додаткове навчання щодо проведення державних закупівель. З повагою, Уповноважена особа на здійснення державних закупівель Національної академії сухопутних військ Олег Черняк
2024-09-27 15:41:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення статті 4 Закону та пунктів 3, 14, 43 та 46 Особливостей №1178)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 липня 2024 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАНТ УКРАЇНА" |
9 294 694,34
UAH з ПДВ
|
9 152 194,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС |
9 389 875,20
UAH з ПДВ
|
9 247 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАНТ УКРАЇНА" #45162315 |
Відхилено |
9 152 194,33
UAH з ПДВ
|
15 липня 2024 18:10
|
ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС #35009782 |
Переможець |
9 247 000,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2024 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2024 11:03
|
Договір 9247000,00.pdf | укладений |
30 липня 2024 10:54
|