Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг та проїздів у Вознесенівському районі м. Запоріжжя
Очікувана вартість
2 211 239,60 UAH
UA-2024-07-03-009493-a ● aa1bc0d63bb94e10b62d97c9a33c2918
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент муніципального управління Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44921382 |
Місцезнаходження: | 69126, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, пр.Соборний, будинок 214 |
Контактна особа: |
Широких Олена Анатоліївна +380617171881 dmu.zmr@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2024 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2024 16:42 |
Очікувана вартість: | 2 211 239,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 056,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції визначено згідно з пунктами 2, 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 3 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в цьому пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 66337,19 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 66337.19 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 % відсотки від вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: протягом всього строку дії договору про закупівлю. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу банківської гарантії. До банківської гарантії додаються копії банківських документів – документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Відкриті торги проводяться у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших нормативно-правових актів України, які мають до неї відношення
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2392 метр квадратний
Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг та проїздів у Вознесенівському районі м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, Вознесенівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється за фактом надання послуг на підставі оформлених належним чином форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», узгоджених, підписаних організацією, що здійснює технічний нагляд і контроль за наданням Послуг протягом 20 робочих днів з моменту отримання фінансування на розрахунковий рахунок Замовника на послуги за даним Договором | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2024 14:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2024 14:22 |
ТД-внутріквартал ремонт ВР 2024 зі змінами.doc | |
09 липня 2024 14:22 |
Перелік змін до ТД ремонт внутр ВР 2024.doc | |
03 липня 2024 16:37 |
Проєкт договору внутрішньоквартальних доріг ВР.doc |
09 липня 2024 14:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 липня 2024 14:22 |
ТД-внутріквартал ремонт ВР 2024 зі змінами.doc
|
|||
09 липня 2024 14:22 |
Перелік змін до ТД ремонт внутр ВР 2024.doc
|
|||
03 липня 2024 16:37 |
Проєкт договору внутрішньоквартальних доріг ВР.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги та завдання
Дата подання: 07 липня 2024 17:03
Дата відповіді: 09 липня 2024 14:19
Шановний Замовнику! Маємо намір прийняти участь у закупівлі, проте штучно створені вимоги в Документації, які позбавляють можливості прийняти участь.
Так, Додатком 4 до Документації «Технічні вимоги та завдання» передбачається вимога до учасників: «У тендерній пропозиції обов’язково надати договір на утилізацію та/або захоронення відходів, укладений між учасником та спеціалізованою організацією, чинний на строк надання послуг. В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт (надання послуг)».
Разом із цим, згідно запропонованого Додатком 4 до Документації «Технічні вимоги та завдання» Переліком видів та обсягів складових послуги з поточного ремонту є наступні види робіт «Навантаження сміття вручну» та «Перевезення будівельного сміття до 30 км».
Проте, даний Перелік не передбачає витрат Учасника (підрядника) на утилізацію та/або захоронення відходів. Адже згідно договору на утилізацію та/або захоронення відходів, спеціалізованою організацією здійснюється прийняття відходів на платній основі, а відтак Учасник (підрядник) при захороненні або утилізації відходів (сміття) понесе витрати.
По-друге, Додатком 4 до Документації «Технічні вимоги та завдання» передбачається вимога до учасників: «В місцях надання послуг з поточного ремонту внутрішньоквартальних доріг виконати пониження бордюрного каменю («колясковий з’їзд») в місцях перетину з тротуарами, пішохідними переходами за для можливості вільного руху осіб з інвалідністю та інших маломобільних верств населення відповідно до ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель і споруд та ДБН Б.2.2-12:2019 "Планування і забудова територій"».
Виконання пониження бордюрного каменю («колясковий з’їзд») досягається за рахунок пониження самого тротуару, який перетинається з місцем зниження бордюрного каменю, що передбачає зняття верхніх шарів покриття тротуарів, з подальшим влаштуванням нових шарів під рівень пониженого бордюрного каменю.
Проте, Переліком видів та обсягів складових послуги з поточного ремонту не передбачено витрат на виконання пониження бордюрного каменю («колясковий з’їзд») в місцях перетину з тротуарами, пішохідними переходами та складу та обсягів робіт та витрат що стосується самих тротуарів (зміна профілю тротуарів, знімання асфальтобетонних покриттів тротуарів, улаштування нових шарів покриття, вимог до асфальтобетонної суміші, оскільки покриття проїздів відрізняється від покриття тротуарів).
Згідно ч.3 ст. 843 ЦКУ ціна роботи у договорі підряду включає відшкодування витрат підрядника та плату за виконану ним роботу.
З урахуванням викладеного, просимо привести у відповідність вимогам діючого законодавства Перелік видів та обсягів складових послуги з поточного ремонту Додатку 4 до Документації «Технічні вимоги та завдання».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник!Дякуємо за запитання! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
усуненння порушень законодаства у сфері публічних закупівель
Дата подання: 11 липня 2024 09:55
Дата відповіді: 12 липня 2024 15:16
Доброго дня! Вимушені звернутись з питанням про внесення змін до документації через встановлення дискримінаційних вимог, які обмежують наше право як учасника закупівлі прийняти участь у закупівлі.
Документацією торгів, з урахуванням внесення змін, у тому числі щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Додатку 2 Документації встановлена дискримінаційна вимога: «Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є виконаний договір (договори) з ремонту асфальтового покриття вулиць та доріг населених пунктів та/або експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, загальним обсягом не менш ніж 2000 кв. м».
Даною вимогою Замовник обмежив учасників в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів одним договором загальним обсягом не менш ніж 2000 кв. м.
Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Таким чином, Закон передбачає підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів декількома виконаними договорами, проте документацією вимагається підтвердження досвіду одним договором загальним обсягом не менш ніж 2000 кв. м., що штучно обмежує потенційне коло учасників.
Крім того, будь-яке обмеження в обсягах виконання аналогічних договорів - не менш ніж 2000 кв. м є дискримінаційною умовою.
Дискримінаційні вимоги — це вимоги, які встановлюються в тендерній документації та яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З метою усуненння порушень законодаства у сфері публічних закупівель, в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації, просимо внести зміни в частині вимог щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, якими або видалити обмеження «не менш ніж 2000 кв. м» або передбачити можливість підтвердити обсяг 2000 кв. м декількома виконаними договорами.
У випадку безпідставної відмови від усуненння порушень законодаства у сфері публічних закупівель, в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації, будемо змушені звернутись до Органу оскарження за захистом порушених прав.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику!
Пунктом 3 Додатку №2 тендерної документації передбачено:
«3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) на надання послуг.
Довідка, складена в довільній формі, що має містити інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), в якій зазначені наступні пункти:
- Замовник та код за ЄДРПОУ, ПІБ та телефон керівника;
- Предмет та сума договору;
- Номер та дата укладення договору.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є виконаний договір (договори) з ремонту асфальтового покриття вулиць та доріг населених пунктів та/або експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, загальним обсягом не менш ніж 2000 кв. м.
Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(них) договору(рів) учасник надає наступні документи:
- копію аналогічного договору(ів) з усіма додатками та додатковими угодами, які є невід'ємною частиною договору;
- копії документів, підтверджуючих виконання договору (ів): копія акта (актів) виконання робіт (наданих послуг) та/або копія акта (актів) звірки та/або акти виконаних робіт КБ-2В та/або копія довідок КБ-3, що свідчать про виконання робіт (надання послуг) в повному обсязі, підписані всіма сторонами;
- лист-відгук щодо якісного та в повному обсязі виконання договору(рів)».
Тендерною документацією не обмежена кількість надання аналогічного (-іх) договору (-ів), але не менше одного договору звичайно. Учасник у складі тендерної пропозиції може надати як 1 (один) договір, так і декілька аналогічних договорів, головне щоб загальний обсяг виконаних робіт (послуг) з ремонту асфальтового покриття вулиць та доріг населених пунктів та/або експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування був не менше ніж 2000 кв.м, і договір чи декілька договорів повинні бути виконані в повному обсязі.
Тендерна документація не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Запрошуємо взяти участь!
Пунктом 3 Додатку №2 тендерної документації передбачено:
«3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) на надання послуг.
Довідка, складена в довільній формі, що має містити інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), в якій зазначені наступні пункти:
- Замовник та код за ЄДРПОУ, ПІБ та телефон керівника;
- Предмет та сума договору;
- Номер та дата укладення договору.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є виконаний договір (договори) з ремонту асфальтового покриття вулиць та доріг населених пунктів та/або експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, загальним обсягом не менш ніж 2000 кв. м.
Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(них) договору(рів) учасник надає наступні документи:
- копію аналогічного договору(ів) з усіма додатками та додатковими угодами, які є невід'ємною частиною договору;
- копії документів, підтверджуючих виконання договору (ів): копія акта (актів) виконання робіт (наданих послуг) та/або копія акта (актів) звірки та/або акти виконаних робіт КБ-2В та/або копія довідок КБ-3, що свідчать про виконання робіт (надання послуг) в повному обсязі, підписані всіма сторонами;
- лист-відгук щодо якісного та в повному обсязі виконання договору(рів)».
Тендерною документацією не обмежена кількість надання аналогічного (-іх) договору (-ів), але не менше одного договору звичайно. Учасник у складі тендерної пропозиції може надати як 1 (один) договір, так і декілька аналогічних договорів, головне щоб загальний обсяг виконаних робіт (послуг) з ремонту асфальтового покриття вулиць та доріг населених пунктів та/або експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування був не менше ніж 2000 кв.м, і договір чи декілька договорів повинні бути виконані в повному обсязі.
Тендерна документація не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Запрошуємо взяти участь!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2024 16:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" |
2 088 411,70
UAH з ПДВ
|
2 088 411,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" #03345018 |
Переможець |
2 088 411,70
UAH з ПДВ
|
18 липня 2024 14:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 липня 2024 13:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 січня 2025 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2024 16:50
|
ДУ 4 від 141124.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2024 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2024 11:24
|
Договір 47 | укладений |
29 липня 2024 11:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.п.1 п.19 та п.п.3 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель, товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 та абз. 1, 2 п. 3.4, п.п.1, п.п.2 п.13.1, п.14.8 Договору, у зв’язку зі зміною обсягів закупівлі в Договорі в бік зменшення та покращення якості предмета закупівлі, враховуючи лист комунального підприємства «Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів» від 23.08.2024 №966/1, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |