Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг та проїздів у Олександрівському та Заводському районах м. Запоріжжя
Очікувана вартість
4 044 627,60 UAH
UA-2024-07-03-009074-a ● f111932a595641f491e632a885f5e2c2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент муніципального управління Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44921382 |
Місцезнаходження: | 69126, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, пр.Соборний, будинок 214 |
Контактна особа: |
Широких Олена Анатоліївна +380617171881 dmu.zmr@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2024 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2024 16:19 |
Початок аукціону: | 16 липня 2024 11:23 |
Початок аукціону: | 16 липня 2024 11:23 |
Очікувана вартість: | 4 044 627,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 223,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції визначено згідно з пунктами 2, 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 3 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в цьому пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 121338,83 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 121338.83 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 % відсотки від вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: протягом всього строку дії договору про закупівлю. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу банківської гарантії. До банківської гарантії додаються копії банківських документів – документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Відкриті торги проводяться у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших нормативно-правових актів України, які мають до неї відношення
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 метр квадратний
Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг та проїздів у Олександрівському та Заводському районах м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, Олександрівський та Заводський райони
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється за фактом надання послуг на підставі оформлених належним чином форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», узгоджених, підписаних організацією, що здійснює технічний нагляд і контроль за наданням Послуг протягом 20 робочих днів з моменту отримання фінансування на розрахунковий рахунок Замовника на послуги за даним Договором | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2024 14:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2024 14:09 |
ТД-внутріквартал ремонт ОР ЗР 2024 ЗІ ЗМІНАМИ.doc | |
09 липня 2024 14:09 |
Перелік змін до ТД ремонт внутр ОЗР 2024.doc | |
03 липня 2024 16:14 |
Проєкт договору внутрішньоквартальних доріг ОР ЗР.doc |
09 липня 2024 14:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 липня 2024 14:09 |
ТД-внутріквартал ремонт ОР ЗР 2024 ЗІ ЗМІНАМИ.doc
|
||||||
09 липня 2024 14:09 |
Перелік змін до ТД ремонт внутр ОЗР 2024.doc
|
||||||
03 липня 2024 16:14 |
Проєкт договору внутрішньоквартальних доріг ОР ЗР.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Урахування навантаження та перевезення сміття після розбирання бортових каменів
Дата подання: 06 липня 2024 16:14
Дата відповіді: 09 липня 2024 13:24
Доброго дня.
У додатку №4 до Тендерної документації, у розділі "Заміна бортових каменів - 340м.п." у п.9 зазначено роботи з розбирання бортових каменів.
А роботи з навантаження та перевезення сміття після розбирання бортових каменів відсутні.
Просимо уточнити, технічне завдання
Відповідь: Добрий день!
Дякуємо за запитання та уточнення! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дякуємо за запитання та уточнення! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Питання стосовно кваліфікаційних критеріїв.
Дата подання: 07 липня 2024 10:39
Дата відповіді: 09 липня 2024 13:28
Шановний Замовник , в ході підготовки пропозиції виникли деякі питання По Тендерної документації, в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, вимагається надати Договір з поточного ремонту асфальтного покриття вулиць та доріг населених пунктів загальним обсягом 4000кв.м.
Запитання :
1.чи можливо в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надати Договори - з Капітального ремонту дорожнього покриття вулиць та доріг, Договори з експлуатаційного утримання автомобільних доріг та інш., які є аналогічними за видами робіт/послуг, які входять до складу Додатку 4 Технічні вимоги та завдання Тендерної документації цієї закупівлі.
Прошу внести зміни в Тендерну документацію в частині цих вимог .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник!
Дякуємо за запитання та уточнення! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дякуємо за запитання та уточнення! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Технічні вимоги та завдання
Дата подання: 08 липня 2024 18:55
Дата відповіді: 09 липня 2024 13:33
Шановний Замовнику! Маємо намір прийняти участь у закупівлі, проте штучно створені вимоги в Документації, які позбавляють можливості прийняти участь.
Так, Додатком 4 до Документації «Технічні вимоги та завдання» передбачається вимога до учасників: «У тендерній пропозиції обов’язково надати договір на утилізацію та/або захоронення відходів, укладений між учасником та спеціалізованою організацією, чинний на строк надання послуг. В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт (надання послуг)».
Разом із цим, згідно запропонованого Додатком 4 до Документації «Технічні вимоги та завдання» Переліком видів та обсягів складових послуги з поточного ремонту є наступні види робіт «Навантаження сміття вручну» та «Перевезення будівельного сміття до 30 км».
Проте, даний Перелік не передбачає витрат Учасника (підрядника) на утилізацію та/або захоронення відходів. Адже згідно договору на утилізацію та/або захоронення відходів, спеціалізованою організацією здійснюється прийняття відходів на платній основі, а відтак Учасник (підрядник) при захороненні або утилізації відходів (сміття) понесе витрати.
По-друге, Додатком 4 до Документації «Технічні вимоги та завдання» передбачається вимога до учасників: «В місцях надання послуг з поточного ремонту внутрішньоквартальних доріг виконати пониження бордюрного каменю («колясковий з’їзд») в місцях перетину з тротуарами, пішохідними переходами за для можливості вільного руху осіб з інвалідністю та інших маломобільних верств населення відповідно до ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель і споруд та ДБН Б.2.2-12:2019 "Планування і забудова територій"».
Виконання пониження бордюрного каменю («колясковий з’їзд») досягається за рахунок пониження самого тротуару, який перетинається з місцем зниження бордюрного каменю, що передбачає зняття верхніх шарів покриття тротуарів, з подальшим влаштуванням нових шарів під рівень пониженого бордюрного каменю.
Проте, Переліком видів та обсягів складових послуги з поточного ремонту не передбачено витрат на виконання пониження бордюрного каменю («колясковий з’їзд») в місцях перетину з тротуарами, пішохідними переходами та складу та обсягів робіт та витрат що стосується самих тротуарів (зміна профілю тротуарів, знімання асфальтобетонних покриттів тротуарів, улаштування нових шарів покриття, вимог до асфальтобетонної суміші, оскільки покриття проїздів відрізняється від покриття тротуарів).
Згідно ч.3 ст. 843 ЦКУ ціна роботи у договорі підряду включає відшкодування витрат підрядника та плату за виконану ним роботу.
З урахуванням викладеного, просимо привести у відповідність вимогам діючого законодавства Перелік видів та обсягів складових послуги з поточного ремонту Додатку 4 до Документації «Технічні вимоги та завдання».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, Учаснику!
Дякуємо за запитання та уточнення! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дякуємо за запитання та уточнення! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Усуненння порушень законодаства у сфері публічних закупівель, в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Дата подання: 11 липня 2024 09:50
Дата відповіді: 12 липня 2024 15:19
Доброго дня! Вимушені звернутись з питанням про внесення змін до документації через встановлення дискримінаційних вимог, які обмежують наше право як учасника закупівлі прийняти участь у закупівлі.
Документацією торгів, з урахуванням внесення змін, у тому числі щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Додатку 2 Документації встановлена дискримінаційна вимога: «Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є виконаний договір (договори) з ремонту асфальтового покриття вулиць та доріг населених пунктів та/або експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, загальним обсягом не менш ніж 4000 кв. м».
Даною вимогою Замовник обмежив учасників в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів одним договором загальним обсягом не менш ніж 4000 кв. м.
Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Таким чином, Закон передбачає підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів декількома виконаними договорами, проте документацією вимагається підтвердження досвіду одним договором загальним обсягом не менш ніж 4000 кв. м., що штучно обмежує потенційне коло учасників.
Крім того, будь-яке обмеження в обсягах виконання аналогічних договорів - не менш ніж 4000 кв. м є дискримінаційною умовою.
Дискримінаційні вимоги — це вимоги, які встановлюються в тендерній документації та яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З метою усуненння порушень законодаства у сфері публічних закупівель, в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації, просимо внести зміни в частині вимог щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, якими або видалити обмеження «не менш ніж 4000 кв. м» або передбачити можливість підтвердити обсяг 4000 кв. м декількома виконаними договорами.
У випадку безпідставної відмови від усуненння порушень законодаства у сфері публічних закупівель, в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації, будемо змушені звернутись до Органу оскарження за захистом порушених прав.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику!
Пунктом 3 Додатку №2 тендерної документації передбачено:
«3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) на надання послуг.
Довідка, складена в довільній формі, що має містити інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), в якій зазначені наступні пункти:
- Замовник та код за ЄДРПОУ, ПІБ та телефон керівника;
- Предмет та сума договору;
- Номер та дата укладення договору.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є виконаний договір (договори) з ремонту асфальтового покриття вулиць та доріг населених пунктів та/або експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, загальним обсягом не менш ніж 4000 кв. м.
Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(них) договору(рів) учасник надає наступні документи:
- копію аналогічного договору(ів) з усіма додатками та додатковими угодами, які є невід'ємною частиною договору;
- копії документів, підтверджуючих виконання договору (ів): копія акта (актів) виконання робіт (наданих послуг) та/або копія акта (актів) звірки та/або акти виконаних робіт КБ-2В та/або копія довідок КБ-3, що свідчать про виконання робіт (надання послуг) в повному обсязі, підписані всіма сторонами;
- лист-відгук щодо якісного та в повному обсязі виконання договору(рів)».
Тендерною документацією не обмежена кількість надання аналогічного (-іх) договору (-ів), але не менше одного договору звичайно. Учасник у складі тендерної пропозиції може надати як 1 (один) договір, так і декілька аналогічних договорів, головне щоб загальний обсяг виконаних робіт (послуг) з ремонту асфальтового покриття вулиць та доріг населених пунктів та/або експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування був не менше ніж 4000 кв.м, і договір чи декілька договорів повинні бути виконані в повному обсязі.
Тендерна документація не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Запрошуємо взяти участь!
Пунктом 3 Додатку №2 тендерної документації передбачено:
«3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) на надання послуг.
Довідка, складена в довільній формі, що має містити інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), в якій зазначені наступні пункти:
- Замовник та код за ЄДРПОУ, ПІБ та телефон керівника;
- Предмет та сума договору;
- Номер та дата укладення договору.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є виконаний договір (договори) з ремонту асфальтового покриття вулиць та доріг населених пунктів та/або експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, загальним обсягом не менш ніж 4000 кв. м.
Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(них) договору(рів) учасник надає наступні документи:
- копію аналогічного договору(ів) з усіма додатками та додатковими угодами, які є невід'ємною частиною договору;
- копії документів, підтверджуючих виконання договору (ів): копія акта (актів) виконання робіт (наданих послуг) та/або копія акта (актів) звірки та/або акти виконаних робіт КБ-2В та/або копія довідок КБ-3, що свідчать про виконання робіт (надання послуг) в повному обсязі, підписані всіма сторонами;
- лист-відгук щодо якісного та в повному обсязі виконання договору(рів)».
Тендерною документацією не обмежена кількість надання аналогічного (-іх) договору (-ів), але не менше одного договору звичайно. Учасник у складі тендерної пропозиції може надати як 1 (один) договір, так і декілька аналогічних договорів, головне щоб загальний обсяг виконаних робіт (послуг) з ремонту асфальтового покриття вулиць та доріг населених пунктів та/або експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування був не менше ніж 4000 кв.м, і договір чи декілька договорів повинні бути виконані в повному обсязі.
Тендерна документація не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Запрошуємо взяти участь!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-07-03-009074-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС", Код ЄДРПОУ:37342256
СКАРГА на рішення замовника про відхилення пропозиції
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2024-07-03-009074-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС", Код ЄДРПОУ:37342256
Дата подання: 23 липня 2024 17:52
Дата подання: 23 липня 2024 17:52
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІЯ - ТРАНС» та визначення переможцем ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ ІНВЕСТ»
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 липня 2024 16:29
рішення від 25.07.2024 № 12732.pdf
Дата публікації: 25 липня 2024 16:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.08.2024 № 13201.pdf
Дата публікації: 05 серпня 2024 12:32
рішення від 02.08.2024 № 13201.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2024 12:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.08.2024 №13201-р/пк-пз щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЮНІЯ-ТРАНС" та рішення про визначення ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ ІНВЕСТ" переможцем процедури закупівлі UA-2024-07-03-009074-a.
Дата виконання рішення замовником: 08 серпня 2024 09:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2024 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС" |
3 709 500,85
UAH з ПДВ
|
3 709 500,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ ІНВЕСТ" |
4 004 998,31
UAH з ПДВ
|
3 899 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УСПО-БУД" |
4 005 972,71
UAH з ПДВ
|
3 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС" #37342256 |
Рішення скасоване |
3 709 500,85
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2024 09:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 липня 2024 16:13
|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ ІНВЕСТ" #43167594 |
Рішення скасоване |
3 899 000,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2024 09:57
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС" #37342256 |
Переможець |
3 709 500,85
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2024 12:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2024 12:43
|
ДУ 3 від 190924 дог 51.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2024 12:41
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2024 11:22
|
ДУ 1 від 300824 дог 51.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2024 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2024 14:38
|
Договір | укладений |
19 серпня 2024 14:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.п.4 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель, товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України « Про публічні закупівлі », на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами) та абз.3 п. 5.2, п.п.3 п. 13.1, п. 13.3 Договору та у зв’язку з необхідністю продовження строку виконання зобов’язань за Договором від 19.08.2024 №51, що викликано оскарженням Учасником рішень Замовника за процедурою закупівлі UA-2024-07-03-009074-a та призвело до затримки та перенесення кінцевого строку укладення Договору, на підставі листа Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮНІЯ-ТРАНС» від 23.08.2024 №б/н, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.п.4 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель, товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 та п.5.2., п.п.3 п.13.1 Договору, у зв’язку з необхідністю продовження строку виконання зобов’язань за Договором про надання послуг № 51 від 19.08.2024, враховуючи лист Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮНІЯ-ТРАНС» від 18.09.2024, у зв’язку з негативними погодними явищами (лист Запорізького обласного центру з гідрометеорології від 18.09.2024 № 999 002-915/999-04) та наявності постійних сповіщень про небезпеку ракетних обстрілів, що призводять до неможливості надання послуг за Договором від 19.08.2024 № 51, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |