Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент муніципального управління Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44921382 |
Місцезнаходження: | 69126, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, пр.Соборний, будинок 214 |
Контактна особа: |
Широких Олена Анатоліївна +380617171881 dmu.zmr@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2024 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2024 16:06 |
Початок аукціону: | 16 липня 2024 12:23 |
Початок аукціону: | 16 липня 2024 12:23 |
Очікувана вартість: | 3 853 180,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 265,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції визначено згідно з пунктами 2, 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 3 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в цьому пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 115595,42 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 115595.42 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 % відсотки від вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: протягом всього строку дії договору про закупівлю. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу банківської гарантії. До банківської гарантії додаються копії банківських документів – документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється за фактом надання послуг на підставі оформлених належним чином форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», узгоджених, підписаних організацією, що здійснює технічний нагляд і контроль за наданням Послуг протягом 20 робочих днів з моменту отримання фінансування на розрахунковий рахунок Замовника на послуги за даним Договором | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2024 15:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2024 15:04 |
ТД-внутріквартал ремонт КР ШР 2024 зі змінами.doc | |
09 липня 2024 15:04 |
Перелік змін до ТД ремонт внутр КШР 2024.doc | |
03 липня 2024 16:01 |
Проєкт договору внутрішньоквартальних доріг КР ШР.doc |
09 липня 2024 15:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 липня 2024 15:04 |
ТД-внутріквартал ремонт КР ШР 2024 зі змінами.doc
|
|||
09 липня 2024 15:04 |
Перелік змін до ТД ремонт внутр КШР 2024.doc
|
|||
03 липня 2024 16:01 |
Проєкт договору внутрішньоквартальних доріг КР ШР.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дякуємо за запитання та уточнення! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Пунктом 3 Додатку №2 тендерної документації передбачено:
«3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) на надання послуг.
Довідка, складена в довільній формі, що має містити інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), в якій зазначені наступні пункти:
- Замовник та код за ЄДРПОУ, ПІБ та телефон керівника;
- Предмет та сума договору;
- Номер та дата укладення договору.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є виконаний договір (договори) з ремонту асфальтового покриття вулиць та доріг населених пунктів та/або експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, загальним обсягом не менш ніж 4000 кв. м.
Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(них) договору(рів) учасник надає наступні документи:
- копію аналогічного договору(ів) з усіма додатками та додатковими угодами, які є невід'ємною частиною договору;
- копії документів, підтверджуючих виконання договору (ів): копія акта (актів) виконання робіт (наданих послуг) та/або копія акта (актів) звірки та/або акти виконаних робіт КБ-2В та/або копія довідок КБ-3, що свідчать про виконання робіт (надання послуг) в повному обсязі, підписані всіма сторонами;
- лист-відгук щодо якісного та в повному обсязі виконання договору(рів)».
Тендерною документацією не обмежена кількість надання аналогічного (-іх) договору (-ів), але не менше одного договору звичайно. Учасник у складі тендерної пропозиції може надати як 1 (один) договір, так і декілька аналогічних договорів, головне щоб загальний обсяг виконаних робіт (послуг) з ремонту асфальтового покриття вулиць та доріг населених пунктів та/або експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування був не менше ніж 4000 кв.м, і договір чи декілька договорів повинні бути виконані в повному обсязі.
Тендерна документація не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Запрошуємо взяти участь!
Скарги до процедури
Дата подання: 23 липня 2024 18:08
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-01-000043 ● 1f92216c0c634ad19c5c41d4b9028313
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2024 15:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.11.2024 № 74-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 01.11.2024 № 74-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-07-03-008822-a 03.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-05 17:25:53
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг та проїздів у Комунарському та Шевченківському районах м. Запоріжжя» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-03-008822-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-08 12:07:18
Пояснення
На Ваш запит від 05.11.2024 щодо надання пояснень з приводу проведення закупівлі послуг «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг та проїздів у Комунарському та Шевченківському районах м. Запоріжжя (код ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», UA-2024-07-03-008822-а, (далі - Закупівля) надаємо наступну інформацію.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Підставою здійснення закупівлі є потреба в утриманні вулично-дорожньої мережі міста Запоріжжя, визначеної Програмою комплексного благоустрою вулично-дорожньої мережі, міських територій та реалізації повноважень в сфері охоронної діяльності на 2023-2025 роки, затвердженої рішенням Запорізької міської ради від 17.03.2023 №70 (зі змінами та доповненнями) (інформація розміщена на офіційному вебсайті за посиланням https://zp.gov.ua/). Види, обсяги та вартість послуг розраховано з урахуванням вимог Кошторисних норм України, затверджених Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 та на підставі державних і галузевих нормативів (норм), враховуючи граничні обсяги доведеного бюджетного фінансування у 2024 році на поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг та проїздів міста Запоріжжя, використовуючи інформацію про усереднені ціни, що склалися в розрізі регіонів України, які доведені ТОВ «НВФ «Інпроект», ДП «НІРІ» і зазначені в банку даних програмних кошторисних комплексів.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить 3 853 180,60 грн. (три мільйони вісімсот п’ятдесят три тисячі сто вісімдесят грн. 60 коп.) з ПДВ.
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі не перевищує видатків, які передбачені на надання послуг з поточного ремонту внутрішньоквартальних доріг та проїздів на 2024 рік в межах Програми комплексного благоустрою вулично-дорожньої мережі, міських територій та реалізації повноважень в сфері охоронної діяльності на 2023-2025 роки, затвердженої рішенням Запорізької міської ради від 17.03.2023 №70 (зі змінами та доповненнями) та відповідає розрахунку видатків до кошторису департаменту муніципального управління Запорізької міської ради на 2024 рік (загальний фонд) за КПКВК 1416017 «Інша діяльність, пов’язана з експлуатацією об’єктів житлово-комунального господарства».
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг та проїздів у Комунарському та Шевченківському районах м. Запоріжжя (код ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» визначено згідно з вимогами Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, який затверджено наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства (наразі - Міністерство розвитку громад та територій України) від 23.09.2003 №154 (із змінами), Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, які затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (наразі - Міністерство розвитку громад та територій України) від 14.02.2012 №54 (із змінами).
Види та обсяги послуг визначаються з урахуванням наданих послуг по поточному ремонту внутрішньоквартальних доріг та проїздів за попередні роки та враховуючи перелік об'єктів з поточного ремонту внутрішньоквартальних доріг та проїздів, який зазначено у технічному завданні (додаток 4 до тендерної документації), відповідно до наданих пропозицій, переліків площ ремонту районними адміністраціями Запорізької міської ради.
Департамент муніципального управління Запорізької міської ради не має власного вебсайту, тому обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті Запорізької міської ради. Посилання https://zp.gov.ua/ у розділі «Муніципалітет» - «Департамент муніципального управління Запорізької міської ради – «Тендери» (https://zp.gov.ua/pub-info/129755-tenderi-departament-municipalnogo-upravlinnia).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-12 14:23:18
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг та проїздів у Комунарському та Шевченківському районах м. Запоріжжя» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-03-008822-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надайте інформацію та підтверджуючі документи щодо надання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «ЮНІЯ – ТРАНС», відповідно до вимог пункту 5 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, забезпечення виконання договору про закупівлю (оригіналу банківської гарантії) та доданих до нього копій банківських документів: документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витягу із Статуту, довіреності, тощо), завіреної банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації.
2. Надайте документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку надання послуг, відповідно до вимог підпункту 4 пункту 19 Особливостей, до 19.09.2024, згідно з умовами пункту 1.2 додаткової угоди від 30.08.2024 № 1 до договору про надання послуг від 19.08.2024 № 52, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-14 16:35:12
Пояснення
На Ваш запит від 12.11.2024 щодо надання пояснень з приводу проведення закупівлі послуг «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг та проїздів у Комунарському та Шевченківському районах м. Запоріжжя (код ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», UA-2024-07-03-008822-а, (далі - Закупівля) надаємо наступну інформацію.
1. Надайте інформацію та підтверджуючі документи щодо надання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «ЮНІЯ – ТРАНС», відповідно до вимог пункту 5 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, забезпечення виконання договору про закупівлю (оригіналу банківської гарантії) та доданих до нього копій банківських документів: документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витягу із Статуту, довіреності, тощо), завіреної банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації.
На виконання пункту 5 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу банківської гарантії та документів, що підтверджують повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком, учасник-переможець ТОВ «ЮНІЯ-ТРАНС» не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надав банківську гарантію АТ «КОМІНБАНК» від 14.08.2024 № G12314/24 (розмір складає 5% від вартості договору), довіреність від 06.11.2023 та банківську ліцензію від 11.11.2011 № 186, витяг з державного реєстру банків від 24.11.2022, завірені банком (додаються). Відповідно до офіційного Інтернет - представництва Національного банку України АТ «КОМІНБАНК» платоспроможний та не знаходиться в стані ліквідації, посилання: https://bank.gov.ua/ua/supervision/institutions/21580639.
2. Надайте документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку надання послуг, відповідно до вимог підпункту 4 пункту 19 Особливостей, до 19.09.2024, згідно з умовами пункту 1.2 додаткової угоди від 30.08.2024 № 1 до договору про надання послуг від 19.08.2024 № 52, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Відповідно до вимог підпункту 4 пункту 19 Особливостей продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг можливо у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Також відповідно до п.5.2 Договору від 19.08.2024 № 52 (далі - Договір) строк надання послуг за даним Договором може змінюватись у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин з дотриманням вимог законодавства та цього Договору. Об’єктивні обставини та форму документального підтвердження таких обставин визначає сам Замовник.
У зв’язку з тривалим періодом оскарженням рішення Замовника за процедурою закупівлі UA-2024-07-03-008822-a (з 23.07.2024 – дата подання скарги по 07.08.2024 – дата оприлюднення повного тексту рішення комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.08.2024 №13203-р/пк-пз (додається)) та підтверджується в електронній системі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-03-008822-a, що призвело до затримки та перенесення кінцевого строку укладення Договору, та враховуючи лист ТОВ «ЮНІЯ-ТРАНС» від 23.08.2024 №б/н (додається), керуючись п.п.4 п.19 Особливостей та п.5.2., п.п.3 п.13.1 Договору були внесені зміни до Договору від 19.08.2024 № 52 щодо продовження строку надання послуг до 19.09.2024 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2024 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС" |
3 629 102,42
UAH з ПДВ
|
2 499 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВАЛЕМИРА" |
3 595 064,95
UAH з ПДВ
|
3 088 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС" #37342256 |
Рішення скасоване |
2 499 999,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2024 09:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 липня 2024 16:15
|
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВАЛЕМИРА" #42925914 |
Рішення скасоване |
3 088 000,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2024 09:44
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС" #37342256 |
Переможець |
2 499 999,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2024 12:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 січня 2025 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2024 14:09
|
ДУ 3 від 181124 дог 52.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2024 14:08
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2024 12:35
|
ДУ 2 від 190924 дог 52.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2024 12:29
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2024 11:29
|
ДУ 1 від 300824 дог 52.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2024 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2024 14:38
|
Договір | укладений |
19 серпня 2024 14:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.п.4 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель, товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України « Про публічні закупівлі », на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами) та абз.3 п. 5.2, п.п.3 п. 13.1, п. 13.3 Договору та у зв’язку з необхідністю продовження строку виконання зобов’язань за Договором від 19.08.2024 №52, що викликано оскарженням Учасником рішень Замовника за процедурою закупівлі UA-2024-07-03-008822-a та призвело до затримки та перенесення кінцевого строку укладення Договору, на підставі листа Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮНІЯ-ТРАНС» від 23.08.2024 №б/н, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.п.4 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель, товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 та п.5.2., п.п.3 п.13.1 Договору, у зв’язку з необхідністю продовження строку виконання зобов’язань за Договором про надання послуг № 52 від 19.08.2024, враховуючи лист Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮНІЯ-ТРАНС» від 18.09.2024, у зв’язку з негативними погодними явищами (лист Запорізького обласного центру з гідрометеорології від 18.09.2024 № 999 002-915/999-04) та наявності постійних сповіщень про небезпеку ракетних обстрілів, що призводять до неможливості надання послуг за Договором від 19.08.2024 № 52, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.п. 1 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 та п.п. 1 п. 13.1 розділу 13 Договору, у зв’язку зі зменшенням обсягу закупівлі за Договором та необхідністю, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |