Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Уляна Долаврук +380343320759 towerko_prkb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2024 10:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 576 132,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 880,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на рахунок Підрядника на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ –3). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2024 10:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2024 10:03 |
03.07.2024 Додаток 3 до ТД по ремонту міжкварталки на вул.С.Стрільців,27,29 та Лисенка,2.docx | |
03 липня 2024 10:03 |
03.07.2024 Додаток 4 до ТД по ремонту міжкварталки на вул.С.Стрільців, 27, 29 та Лисенка, 2.docx | |
03 липня 2024 10:03 |
03.07.2024 ТД на ремонт міжкварталки на вул.С.Стрільців 27,29 та Лисенка,2.docx | |
03 липня 2024 10:03 |
03.07.2024 Додаток 5 до ТД на ремонт міжкварталки на вул.С.Стрільців, 27 29 та вул.Лисенка, 2.docx | |
03 липня 2024 10:03 |
03.07.2024 Додаток 1 до ТД ТЗ по ремонту міжкварталки на вул.С.Стрільців,27, 29 та Лисенка, 2.docx | |
03 липня 2024 10:03 |
03.07.2024 Додаток 2 до ТД ТЗ С.Стрільців,27,29 та Лисенка,2.xls |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-22-000004 ● a016b7b32b2e49519a14ff05751ac9c3
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2024 10:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.07.2024 № 51-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 22.07.2024 № 51-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-07-03-001375-a 03.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-23 12:51:56
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з благоустрою території (ремонт міжквартальних проїздів біля буд. №27, 29 по вулиці Січових Стрільців та біля буд. №2 по вулиці Лисенка в м. Коломиї)» ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-03-001375-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-24 09:23:32
Відповідь на запит замовнику про надання пояснення
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «Послуги з благоустрою території (ремонт міжквартальних проїздів біля буд. №27, 29 по вулиці Січових Стрільців та біля буд. №2 по вулиці Лисенка в м. Коломиї)» ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-03-001375-a), повідомляємо наступне. Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації, яка виготовлена проектантом за завданням замовника, відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року № 281.
Розмір бюджетного призначення на даний об'єкт будівництва визначено на підставі кошторисної документації робочого проекту. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням: https://kolrada.gov.ua/news/obgruntuvannya-predmeta-zakupivli-poslugi-z-blagoustroyu-teritoriyi-remont-mizkvartalnix-proyizdiv-bilya-bud-27-29-po-vulici-sicovix-strilciv-ta-bilya-bud-2-po-vulici-lisenka-v-m-kolomiyi-dk-0212015-kod-45450000-6-insi-zaversalni-budivelni-roboti
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-29 11:32:11
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з благоустрою території (ремонт міжквартальних проїздів біля буд. №27, 29 по вулиці Січових Стрільців та біля буд. №2 по вулиці Лисенка в м. Коломиї)» ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-03-001375-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином визначено переможцем торгів ТОВ "МІСТОБУД" тоді як ним не надано під час укладення договору про закупівлю інформацію про право підписання договору про закупівлю, що не відповідає вимогам частини 3 розділу 6 ТД та абзацу другому пункту 17 Особливостей?
Слід звернути увагу, що Замовником у частини 3 розділу 6 ТД зазначено, що у випадку ненадання переможцем інформації про право підписання договору про закупівлю переможець вважається таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та підлягає відхиленню.
Відповідно до положень частини восьмої статті 12 Закону передбачено подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель з метою дотримання вимог пунктів 3 та 5 частини першої статті 5 Закону, зокрема принципу відкритості та прозористі на всіх стадіях закупівель, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-30 16:24:37
Відповідь на запит замовнику про надання пояснення
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «Послуги з благоустрою території (ремонт міжквартальних проїздів біля буд. №27, 29 по вулиці Січових Стрільців та біля буд. №2 по вулиці Лисенка в м. Коломиї)» ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-03-001375-a), повідомляємо наступне. Згідно вимог зазначених замовником у частині 3 розділу 6 тендерної документації та абзацу другого пункту 17 Особливостей переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати інформацію про право підписання договору про закупівлю. 27.07.2024 року завершився період оскарження відкритих торгів відповідно до статті 18 Закону та Особливостей. На даний час триває процедура укладення договору про закупівлю, тож 29.07.2024 року переможцем наручно надано замовнику довідку від 29.07.2024 року №36 про право на підписання договору, як передбачається частиною 3 розділу 6 тендерної документації та абзацом другим пункту 17 Особливостей. Також при поданні тендерної пропозиції ТОВ "МІСТОБУД" надано Статут товариства та рішення №1/2023 учасника ТОВ "МІСТОБУД" від 02.08.2023 року, де міститься інформація про призначення та повноваження директора.
Виходячи з вищенаведеного, документація ТОВ "МІСТОБУД" відповідає вимогам частини 3 розділу 6 ТД та абзацу другому пункту 17 Особливостей, так як під час укладення договору ним надано інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Додаток: Сканкопія довідки від 29.07.2024 року №36.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 серпня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МІСТОБУД" |
4 523 848,94
UAH з ПДВ
|
4 523 848,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МІСТОБУД" #33455090 |
Переможець |
4 523 848,94
UAH з ПДВ
|
22 липня 2024 09:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2024 16:54
|
Договір №160 від 31.07.2024.pdf | укладений |
31 липня 2024 15:51
|