Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37479398 |
Місцезнаходження: | 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б |
Контактна особа: |
Олександр Бутківський +380958371211 cro1cop@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2024 22:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 122 620 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 226 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 600 000 (шістсот тисяч гривень 00 копійок); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: протягом 120 (ста двадцяти) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити Замовника: Назва Замовника: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ГОЛОСІЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, Місцезнаходження Замовника: Україна, 03127, місто Київ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б , Код ЄДРПОУ: 37479398, IBAN: UA308201720355109011000077962 МФО: 820172 Державна казначейська служба України м. Київ. Замовник повертає забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається замовником у разі: - відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 особливостей затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)(далі - Особливості); - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі, якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 600000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 3 % від суми договору у формі банківської гарантії. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та такої, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації. Банківська гарантія обов'язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 3 відсотки від вартості договору. Реквізити Замовника для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю: Назва Замовника: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ГОЛОСІЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, Місцезнаходження Замовника: Україна, 03127, місто Київ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б, Код ЄДРПОУ: 37479398, IBAN: UA 308201720355109011000077962 МФО: 820172 Державна казначейська служба України м. Київ. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі без порушень зобов’язань договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем процедури закупівлі умов договору щодо строків надання послуг, 2) порушення переможцем процедури закупівлі умов договору щодо якості наданих послуг, 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | В зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та відповідно до протоколу доручення № 5 від 20.05.2022 Київської міської державної адміністрації, Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, в залежності від реального фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2024 16:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2024 16:35 |
photo1720521241.jpeg | |
10 липня 2024 16:35 |
photo1720521237.jpeg | |
10 липня 2024 16:35 |
photo1720521240.jpeg | |
10 липня 2024 16:35 |
photo1720521239.jpeg | |
10 липня 2024 16:35 |
photo1720521238.jpeg | |
10 липня 2024 16:35 |
photo1720521244.jpeg | |
10 липня 2024 16:35 |
photo1720521245.jpeg | |
10 липня 2024 16:35 |
photo1720521246.jpeg | |
04 липня 2024 21:30 |
тендерна документація зі змінами.pdf | |
04 липня 2024 21:30 |
Перелік змін до ТД.docx | |
02 липня 2024 22:39 |
Додаток 3. до тендерної документації.docx |
10 липня 2024 16:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 липня 2024 16:35 |
photo1720521241.jpeg
|
||||||
10 липня 2024 16:35 |
photo1720521237.jpeg
|
||||||
10 липня 2024 16:35 |
photo1720521240.jpeg
|
||||||
10 липня 2024 16:35 |
photo1720521239.jpeg
|
||||||
10 липня 2024 16:35 |
photo1720521238.jpeg
|
||||||
10 липня 2024 16:35 |
photo1720521244.jpeg
|
||||||
10 липня 2024 16:35 |
photo1720521245.jpeg
|
||||||
10 липня 2024 16:35 |
photo1720521246.jpeg
|
||||||
04 липня 2024 21:30 |
тендерна документація зі змінами.pdf
|
||||||
04 липня 2024 21:30 |
Перелік змін до ТД.docx
|
||||||
02 липня 2024 22:39 |
Додаток 3. до тендерної документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, зокрема, У тендерній документації зазначаються такі відомості:
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює кваліфікаційні критерії процедури закупівлі. Зокрема вказаною статтею визначеною, що:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Так, умовами додатку 1 до тендерної документації встановлено вимоги до учасників в частині наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) шляхом надання підтверджуючих документів та заповнення відповідних довідок (таблиць) у тому вигляді в якому вони оприлюднені на майданчику в складі тендерної документації.
Згідно вимог п. розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації, Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, зокрема, У тендерній документації зазначаються такі відомості:
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює кваліфікаційні критерії процедури закупівлі. Зокрема вказаною статтею визначеною, що:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Так, умовами додатку 1 до тендерної документації встановлено вимоги до учасників в частині наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) шляхом надання підтверджуючих документів та заповнення відповідних довідок (таблиць) у тому вигляді в якому вони оприлюднені на майданчику в складі тендерної документації.
Згідно вимог п. розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації, Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З метою забезпечення отримання якісного виконання робіт, Замовник вважав за необхідне включити в умови тендерної документації наявність листа відгуку виданий у 2024році. Замовник вважає, що Учасник має відповідати усім вимогам якості, охорони здоров’я і безпеки праці, а виконувані у 2020-2023 роках роботи на об’єктах будівництва, згідно договорів, що будуть надані у тендерній документації як аналогічні за вказані періоди, мають бути виконані якісно та за плином часу не мати недоліків та дефектів, що може бути підтверджена, зокрема, наданням листів відгуків виданих саме у 2024 році а не відразу після виконання робіт. Слід зауважити, що вимоги тендерної документації стосуються всіх учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, що не суперечить діючому законодавству України.
Вимоги тендерної документації, трактовані скаржником, як дискримінаційні, встановлюються для всіх учасників, є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а документи, що вимагаються, можуть бути надані будь-яким підприємством/компанією/організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників необмежено.
Вимоги щодо надання учасниками документації відповідно до вимог Додатку №1,2 тендерної документації, не суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» та сама тендерна документація не містить будь-яких дискримінаційних вимог, і з точки зору доступності, дані вимоги можуть бути виконані/дотримані будь-яким учасником процедури закупівлі та відповідний документ може бути поданий на участь у даній процедурі закупівлі.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. На підставі зазначеного, замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі визначено умови тендерної документації та встановлено перелік документів для підтвердження учасником таких вимог.
А отже, тендерна документації відповідає усім вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», не містить жодних дискримінаційних вимог.
Враховуючи, що Вами не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не доведено, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для внесення змін до Документації в цій частині.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, зокрема, У тендерній документації зазначаються такі відомості:
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює кваліфікаційні критерії процедури закупівлі. Зокрема вказаною статтею визначеною, що:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Так, умовами додатку 1 до тендерної документації встановлено вимоги до учасників в частині наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) шляхом надання підтверджуючих документів та заповнення відповідних довідок (таблиць) у тому вигляді в якому вони оприлюднені на майданчику в складі тендерної документації.
Згідно вимог п. розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації, Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, зокрема, У тендерній документації зазначаються такі відомості:
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює кваліфікаційні критерії процедури закупівлі. Зокрема вказаною статтею визначеною, що:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Так, умовами додатку 1 до тендерної документації встановлено вимоги до учасників в частині наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) шляхом надання підтверджуючих документів та заповнення відповідних довідок (таблиць) у тому вигляді в якому вони оприлюднені на майданчику в складі тендерної документації.
Згідно вимог п. розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації, Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, зокрема, У тендерній документації зазначаються такі відомості:
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює кваліфікаційні критерії процедури закупівлі. Зокрема вказаною статтею визначеною, що:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Так, умовами додатку 1 до тендерної документації встановлено вимоги до учасників в частині наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) шляхом надання підтверджуючих документів та заповнення відповідних довідок (таблиць) у тому вигляді в якому вони оприлюднені на майданчику в складі тендерної документації.
Згідно вимог п. розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації, Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Враховуючи, що Вами не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не доведено, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв`язку з чим відсутні підстави для внесення змін до Документації в цій частині.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-27-000066 ● 187307546c434f639ca5ba38fc754fcd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2024 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.08.2024 № 208
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-07-02-010505-a 02.07.2024
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-29 17:45:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови № 44 міста Києва за адресою: вул. Жилянська, 46 у Голосіївському районі м. Києва.», за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-02-010505-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-03 19:57:13
відповідь
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до розробленого проекту що пройшов комплексну експертизу, у зв’язку з необхідністю виконання робіт з Будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови № 44 міста Києва за адресою: вул. Жилянська, 46 у Голосіївському районі м. Києва.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета визначені у відповідному додатку до тендерної документації
2. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Очікувана вартість (визначена за договірною ціною без урахування Глав 10 та 12 ЗКР) предмета закупівлі відповідає розміру бюджетного призначення згідно рішення Київської міської ради від 14.12.2023 № 7531/7572 «Про бюджет міста Києва на 2024 рік» та становить 122 620 000,00 грн з ПДВ.
3. Посилання на офіційну сторінку https://www.golosiivruo.gov.ua/index.php?w=section&cat=8&subcat=151&page=5&per_page=5
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-06 16:06:22
Запит про надання пояснень
Для підтвердження визначення очікуваної вартості прошу надати експертний звіт щодо розгляду кошторисної документації об’єкта: «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови № 44 міста Києва за адресою: вул. Жилянська, 46 у Голосіївському районі м. Києва. »
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-11 22:10:26
відповідь
у відповідь на Ваш запит надаємо експертний звіт (позитивний)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-12 18:21:00
Запит про надання пояснень
Яким чином Замовником перевірено на відповідність Учасника ТОВ «БМБУД» вимогам пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: надання у складі пропозиції копії документа, що посвідчує перевірку/випробування переносного електричного інструменту (технічний звіт та протокол перевірки, випробування переносного інструменту, протокол заміру опору ізоляції на компресор пересувний з електродвигуном - Лідер ВКП R 440-10-200?
Яким чином Замовником перевірено на відповідність Учасника ТОВ «БМБУД» вимогам пункту 2.2 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: надання у складі пропозиції копії посвідчень та протоколів про проходження навчання з питань роботи з інструментом та пристроями, електробезпеки (ПЕЕЗ, ПТЕЕС, ПУЕ) для інженера з охорони праці, виконроба та головного інженера, що зазначені в довідці відповідно до пункту 2.1, що дійсні на момент подачі пропозиції?
Яким чином Замовником перевірено на відповідність Учасника ТОВ «БМБУД» вимогам пункту 2.2 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: надання у складі пропозиції копії протоколів про проходження навчання з питань пожежної безпеки в ПП «Безпека В.С.Е.» для виконроба (Пастернак В.М.) та головного інженера (Бліщ Р.Д.), що зазначені в довідці відповідно до пункту 2.1, що дійсні на момент подачі пропозиції?
Яким чином Замовником перевірено на відповідність Учасника ТОВ «БМБУД» вимогам пункту 2.2 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: надання у складі пропозиції копії посвідчень та протоколів про проходження навчання з питань пожежної безпеки для інженера з охорони праці (Савчук О.П), що зазначені в довідці відповідно до пункту 2.1, що дійсні на момент подачі пропозиції?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-17 21:56:22
відповідь на запит
Яким чином Замовником перевірено на відповідність Учасника ТОВ «БМБУД» вимогам пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме:
надання у складі пропозиції копії документа, що посвідчує перевірку/випробування переносного електричного інструменту (технічний звіт та протокол перевірки, випробування переносного інструменту, протокол заміру опору ізоляції на компресор пересувний з електродвигуном - Лідер ВКП R 440-10-200?
Повідомляємо, що вказана вимога про надання документа перевірки/випробування відноситься виключно на ІНСТРУМЕНТИ. Наданий ТОВ «БМБУД» Компресор пересувний з електродвигуном Лідер ВКП за своєю автоматизацією і призначенням класифікується як МАШИНА, а не як інструмент, тому вказана вимога не поширюється на вказану МАШИНУ.
Яким чином Замовником перевірено на відповідність Учасника ТОВ «БМБУД» вимогам пункту 2.2 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: надання у складі пропозиції копії посвідчень та протоколів про проходження навчання з питань роботи з інструментом та пристроями, електробезпеки (ПЕЕЗ, ПТЕЕС, ПУЕ) для інженера з охорони праці, виконроба та головного інженера, що зазначені в довідці відповідно до пункту 2.1, що дійсні на момент подачі пропозиції?
Повідомляємо, що ТОВ «БМБУД» виконано вказану вимогу, оскільки наданий ним файл «Посвідчення та протоколи», містить посвідчення відповідних працівників із протоколами, в яких зазначено, що працівники пройшли навчання з питань роботи інструментом та пристроями, а саме НПАОП 0.00-1.71-13 Правила безпечної роботи з інструментом та пристроями та пройшли навчання з електробезпеки яке включає в себе правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів, правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, правила експлуатації електрозахисних засобів, правила улаштування електроустановок та інших нормативно правових актів з охорони праці, що підтверджується посвідченнями та витягом з протоколу.
Яким чином Замовником перевірено на відповідність Учасника ТОВ «БМБУД» вимогам пункту 2.2 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: надання у складі пропозиції копії протоколів про проходження навчання з питань пожежної безпеки в ПП «Безпека В.С.Е.» для виконроба (Пастернак В.М.) та головного інженера (Бліщ Р.Д.), що зазначені в довідці відповідно до пункту 2.1, що дійсні на момент подачі пропозиції?
Повідомляємо, що ТОВ «БМБУД» виконано вказану вимогу, оскільки наданий ним файл «Посвідчення та протоколи», містить посвідчення №24-110-24 видане головному інженеру ТОВ «БМБУД» Бліщу Р.Д. та посвідчення №24-110-25 видане виконавцю робіт Пастернаку В.М, де на зворотних сторонах посвідчень міститься інформаційне підтвердження про проходження ними і виявлення потрібних знань законодавчих актів із ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ. Окрім того, в складі наданого документу міститься і витяг із протоколу №110 від 27 червня 2024 року, про перевірку знань вказаних працівників, зокрема із ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ.
Яким чином Замовником перевірено на відповідність Учасника ТОВ «БМБУД» вимогам пункту 2.2 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: надання у складі пропозиції копії посвідчень та протоколів про проходження навчання з питань пожежної безпеки для інженера з охорони праці (Савчук О.П), що зазначені в довідці відповідно до пункту 2.1, що дійсні на момент подачі пропозиції?
Повідомляємо, що ТОВ «БМБУД» виконано вказану вимогу, оскільки наданий ним файл «Посвідчення та протоколи», містить посвідчення №24-110-26 видане інженеру з охорони праці ТОВ «БМБУД» Савчуку О.П., де на зворотній стороні посвідчення міститься інформаційне підтвердження про проходження ним і виявлення потрібних знань законодавчих актів із ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ. Окрім того, в складі наданого документу міститься і витяг із протоколу №110 від 27 червня 2024 року, про перевірку знань вказаного працівника, зокрема із ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-09-27 22:21:24
Дії замовника
Управлінням освіти Голосіївської адміністрації здійснюються організаційні заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
замовник, на виконання висновку Північного офісу Держаудитслужби щодо зобов’язань здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, вжито заходи, проте від учасника надійшов лист, що прикріплено до відповіді
2024-10-16 11:55:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 липня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" |
121 650 000,00
UAH з ПДВ
|
121 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" #41037833 |
Переможець |
121 650 000,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2024 21:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2024 20:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2024 18:38
|
Д.у№1 від 11.12.2024 до дог№34-Д.PDF | зміни до договору |
12 грудня 2024 18:37
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2024 20:46
|
Дог підряду №34-Д від 20.08.2024_.pdf | укладений |
20 серпня 2024 20:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 34-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |