Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Вебсайт: | http://utg.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Контактна особа: |
Януш Юлія Євгенівна 0444612293 yanush-ye@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2024 17:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2024 14:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2024 12:16 |
Початок аукціону: | 12 липня 2024 12:16 |
Очікувана вартість: | 24 931 377,72 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 249 313,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія (оригінал електронної банківської гарантії, що оформлена в електронному вигляді з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис). Тендерне забезпечення повинно відповідати вимогам, що викладені в Додатку VI до тендерної документації, зі строком дії не менше 120 днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 747941 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем торгів у виді банківської гарантії виконання зобов’язання у розмірі: 5% від загальної суми вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, що викладені в Додатку VIІ до тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно п.4.2 проекту договору | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Поставка товару | Відповідно п.4.2 проекту договору | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2024 17:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2024 17:49 |
тд_24_174_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_тендерної_пропозиції.docx | |
02 липня 2024 17:49 |
тд_24_174.docx | |
02 липня 2024 17:49 |
тд_24_174_додаток_3_вимоги до переможця.docx | |
02 липня 2024 17:49 |
тд_24_174_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.xls | |
02 липня 2024 17:49 |
тд_24_174_додаток_4_проект договору.docx | |
02 липня 2024 17:49 |
тд_24_174_додаток_2_перелік інформації.docx | |
02 липня 2024 17:49 |
тд_24_174_додаток_7_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору.docx | |
02 липня 2024 17:49 |
тд_24_174_додаток_1_технічні вимоги.docx | |
02 липня 2024 17:49 |
тд_24_174_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.xls |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-09-000037 ● 1596b66aa4d0427587ea4f31006df7c0
- Статус: завершено ● Дата: 15 жовтня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2024 11:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.08.2024 № 205
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2024-07-02-009851-a 02.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-14 17:28:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Система пожежогасіння газоперекачувальних агрегатів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-02-009851-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-16 17:35:23
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 14.08.2024 17:28
Добрий день!
В межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Система пожежогасіння газоперекачувальних агрегатів)» (ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-02-009851-a), надаємо наступну інформацію та копії документів.
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено на підставі внутрішніх розпорядчих документів Товариства з питань закупівель з урахуванням наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом використання методів визначення очікуваної вартості, передбачених вказаними вище документами. Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема здійснено наступними методами: - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом ринкових консультацій. Метод ринкових консультацій – це метод дослідження ринку, спрямований на отримання інформації щодо актуальних цін постачальників/підрядників та рівня конкуренції, а саме з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку.
Розмір витрат визначено як потребу в матеріалах для організації забезпечення технічного захисту об’єктів критичної інфраструктури АТ «Укртрансгаз». Розраховані витрати щодо проведення процедури закупівлі передбачені планом потреб АТ «Укртрансгаз» та відображені у фінансовому плані АТ «Укртрансгаз».
Повідомляємо, що для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Система пожежогасіння газоперекачувальних агрегатів)» підготовлені та направлені на постачальників (ТОВ "АБСОЛЮТ-ТЕХНОЦЕНТР", ТОВ "СПЕЦПРОМСИСТЕМА", ТОВ "СПЕЦСЕРВІС КИЇВ", ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "ФОРВЕСТ", ТОВ "ТД "АСК-ПРОФІ") запити щодо надання комерційної пропозиції на закупівлю обладнання системи пожежогасіння.
У відповідності до вищевказаних запитів отримано від постачальників комерційні пропозиції.
На підставі отриманих комерційних пропозицій виконано розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена за найменшою ціною комерційних пропозицій. Скановані копії комерційних пропозицій додаються.
При плануванні закупівлі формування технічних вимог і якісних характеристик були встановлені виходячи з можливості проведення аварійно-відновлювальних робіт для оперативного подолання аварійних ситуацій через можливі пошкодження технологічного обладнання, компресорних станцій та інших об’єктів Товариства у зв’язку з військовою агресією рф.
Водночас повідомляємо, що розрахунок витрат, визначення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості регламентуються внутрішніми розпорядчими документами Товариства, що в умовах дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2024 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Інженерно-технічний центр "Сигнал" |
23 510 131,43
UAH
|
23 510 131,43
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПРОМСИСТЕМА" |
24 925 243,57
UAH
|
24 925 243,57
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Інженерно-технічний центр "Сигнал" #30867069 |
Відхилено |
23 510 131,43
UAH
|
19 липня 2024 12:58
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПРОМСИСТЕМА" #38771175 |
Переможець |
24 925 243,57
UAH
|
31 липня 2024 14:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2024 17:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2024 16:26
|
Договір № 2408000032 від 12.08.2024.pdf | укладений |
13 серпня 2024 15:05
|