Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Добробут-сервіс" Лохвицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 42120602 |
Місцезнаходження: | 37200, Україна , Полтавська обл., м. Лохвиця, вул. Перемоги, буд. 16 |
Контактна особа: |
Юлія Гезун +30684771140 juliagezun@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2024 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 10 липня 2024 14:10 |
Початок аукціону: | 10 липня 2024 14:10 |
Очікувана вартість: | 603 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 015,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2024 17:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2024 17:28 |
Додаток 3.docx | |
02 липня 2024 17:28 |
Додаток 6.docx | |
02 липня 2024 17:28 |
Додаток 1.docx | |
02 липня 2024 17:28 |
Додаток 2.docx | |
02 липня 2024 17:28 |
ТД.docx | |
02 липня 2024 17:28 |
Додаток 5.docx | |
02 липня 2024 17:28 |
Додаток 4 (проект договору).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-05-000040 ● c07c550aa152470ca2b35e77dd6bfbbe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2024 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.08.2024 № 67-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
05.08.2024 № 67-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2024-07-02-009700-a, 02.07.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-05 17:36:12
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 603000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-02-009700-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-07 14:30:17
Надання інформації
На виконання вимоги частини 5 стаття 8 Закону України « Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VII (далі – Закон) зі змінами, надаємо пояснення по суті питання, отриманого у запиті про надання інформації. Перед початком оголошення закупівлі за ідентифікатором UA-2024-07-02-009700-a, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням пункту 1 розділу III, шляхом моніторингу інформації середньо ринкових цін палива, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та актуальної на момент проведення закупівлі, а саме: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/, також з урахуванням роздрібних цін на пальне наявних на території області АЗС.
Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.
Також якісні характеристики товару визначалися відповідно національному стандарту ДСТУ 7687:2015. «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», який прийнято у відповідності до Наказу ДП «УкрНДНЦ» від 28.05.2015 № 45 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні». Якість дизельного пального визначається відповідно до національному стандарті ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» (далі – ДСТУ), який набув чинності у відповідності до Наказу ДП «УкрНДНЦ» від 28.05.2015 № 45 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні»
Закупівля товару здійснювалася на підставі наявної потреби з метою забезпечення безперебійної роботи транспортних засобів та належного виконання функціональних обов’язків, покладених на працівників комунального підприємства.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно наказу №84-ОД від 30.08.2024р 1. Зобов’язати уповноважену особу Гезун Юлію Василівну детально вивчити законодавство у сфері публічних закупівель, яке регулює порушені питання у висновку, а саме: Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом Укрїни «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування зі змінами задля недопущення порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель в подальшій роботі. 2. Попередити уповноважену особу Гезун Ю.В. про недопустимість порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом Укрїни «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування зі змінами під час проведення закупівель.
2024-08-30 13:19:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме пункту 43 Особливостей.)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2024 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" |
563 310,00
UAH з ПДВ
|
563 310,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКАМ ФІНАНС" |
577 445,00
UAH з ПДВ
|
577 445,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" #43012009 |
Відхилено |
563 310,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2024 15:47
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКАМ ФІНАНС" #40308189 |
Переможець |
577 445,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2024 17:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2025 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2024 09:16
|
Договір.pdf | укладений |
25 липня 2024 09:13
|