Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

автомобіль типу пікап Peugeot Landtrek згідно коду ДК 021:2015: 34130000-7 «Мототранспортні вантажні засоби»
Очікувана вартість
3 876 000,00 UAH
UA-2024-07-02-007893-a 3bb789cf9f25494390a12f9e1fa122ae
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Андренко

+380979500797 v.andrenko@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3102 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 45120935
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Віталій Андренко
+380979500797
v.andrenko@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2024 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2024 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2024 00:00
Очікувана вартість: 3 876 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 380,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
автомобіль типу пікап Peugeot Landtrek
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2024
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару проводиться у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) банківських днів після отримання товару на підставі підписаної видаткової накладної. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2024 15:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 липня 2024 15:41
3102_ Тендерна документація Peugeot Landtrek.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

звернення
Дата подання: 03 липня 2024 11:34
Дата відповіді: 03 липня 2024 15:54
Шановний замовнику! Ознайомившись з вимогами до тендерної документації нами виявлено в ній наявність дискримінаційних вимог та штучне звуження конкуренції. Так, відповідно з аналогічними оголошеннями UA-2024-04-17-005055-a, UA-2024-04-17-013029-a, UA-2024-04-17-013103-a, UA-2024-03-13-010392-a, UA-2024-02-27-005022-a, є чіткі затвердженні Міністерством оборони України «Загальні вимоги щодо закупівлі легкових автомобілів підвищеної прохідності PICKUP для потреб Збройних Сил України». Для розширення кола потенційних учасників та недопущення наявності дискримінаційних вимог тендерної документації просимо внести зміни у тендерну документацію «додаток 3» та привести у відповідність до затверджених вищевказаних Загальних вимог, а саме: 1 Стан новий 2 Тип кузова – пікап 3 Привід – повний, колісна формула 4х4 4 Кількість місць – не менше 5 5 Вантажопідємність – не менше 800 кг 6 Мінімальний дорожній просвіт– не менше 200 мм 7 Тип палива – дизель 8 Потужність двигуна –не менше 136 к.с. 9 Запас ходу за контрольною витратою пального – не менше 700 км 10 Максимальна швидкість – не менше 100 км/год 11 Рульове керування – з підсилювачем. Це приведе до зниження вартості та збільшення кількості пікапів, що закуповуються, за той бюджет що ви визначили. За посиланням ви можете ознайомитись з затвердженими вимогами Міністерства оборони України «Загальні вимоги щодо закупівлі легкових автомобілів підвищеної прохідності PICKUP для потреб Збройних Сил України» : UA-2024-02-27-005022-a.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обґрунтування необхідності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - Замовник здійснює закупівлю товару, із встановленням посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника предмета закупівлі, оскільки таке посилання є необхідними для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам оборонного Замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності Замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару з вказаними технічними вимогами в Додатку 3. Закупівля проводиться не легкових, а вантажних автомобілів, не для Збройних сил України

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕФОРМ" 3 876 000,00
UAH з ПДВ
3 876 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2024 15:37
Електронний підпис
09 липня 2024 18:58
Електронний підпис
09 липня 2024 18:58
Електронний підпис
09 липня 2024 18:41
4. Гарантійний лист.pdf
09 липня 2024 18:41
2.2. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕФОРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "РЕФОРМ"
#37496722
Переможець 3 876 000,00
UAH з ПДВ
12 липня 2024 09:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2024 14:09

Вимога про усунення невідповідностей

«Під час розгляду пропозиції Учасника виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником, а саме відповідно до п. 6, п. 8, Додатку 2 до оголошення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції у тому числі наступні документи: 6. «Достовірну інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу). Якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності НЕ передбачено законом надати інформацію у вигляді довідки довільної форми.» Учасник не надав в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції довідку довільної форми що такого виду господарська діяльність НЕ потребує дозволу або ліцензії. 8. «Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Учасник надає довідку про виконання відповідних договорів: затверджену копію попередньо укладеного договору на поставку товару за 2023-2024 р., що відповідає предмету закупівлі або його конкретній назві та документу, що підтверджує його виконання» Учасник надав в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів довідку про виконання відповідних договорів від 09.07.2024, в якій зазначив що копія договору та специфікація до нього разом з актами та видатковими накладними додаються». У складі своєї пропозиція Учасник надав тільки відскановану завірену копію Специфікацію №4 від 20.04.2023р. до Договору від 29.05.2020р. №042020 та Специфікацію №5 від 27.09.2023р. до Договору №042020 від 29.05.2020р. Згідно пункту 8 Особливостей № 1275, державний замовник повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2024 09:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕФОРМ"
#37496722
3 876 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 липня 2024 11:13
Електронний підпис укладений
18 липня 2024 11:19
18.07.2024 68_АС.pdf укладений
18 липня 2024 11:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 липня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 3 876 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 646 000,00 UAH)