Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №24 Тернопільської міської ради Тернопільської області |
Код ЄДРПОУ: | 14039916 |
Вебсайт: | https://school24.te.ua/ |
Місцезнаходження: | 46008, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Торговиця, 30 |
Контактна особа: |
Тетяна Москаленко +380352255911, +380352524014 t.moskalenko74@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2024 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 24 866 924,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 124 334,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Обсяг виконання робіт: 1 робота, обсяг виконання робіт згідно до Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2024 12:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2024 12:23 |
Тендерна документація із змінами від 15.07.2024.doc | |
15 липня 2024 12:23 |
Перелік змін від 15.07.2024 р..docx | |
15 липня 2024 12:23 |
Додаток №2 Технічна специфікація із змінами від 15.07.2024.docx | |
02 липня 2024 13:54 |
Тендерна документація.doc | |
02 липня 2024 13:54 |
Додаток №5 Проєкт договору.docx | |
02 липня 2024 13:54 |
Додаток №2 Технічна специфікація.docx |
15 липня 2024 12:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 липня 2024 12:23 |
Тендерна документація із змінами від 15.07.2024.doc
|
|||
15 липня 2024 12:23 |
Перелік змін від 15.07.2024 р..docx
|
|||
15 липня 2024 12:23 |
Додаток №2 Технічна специфікація із змінами від 15.07.2024.docx
|
|||
02 липня 2024 13:54 |
Тендерна документація.doc
|
|||
02 липня 2024 13:54 |
Додаток №5 Проєкт договору.docx
|
|||
02 липня 2024 13:54 |
Додаток №2 Технічна специфікація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зазначаємо, що недискримінація учасників проявляється в тому, що зазначена вимога встановлена не для конкретного учасника, а для всіх потенційних учасників, які бажають взяти участь у торгах.
Замовник наголошує на тому, що уповноважена особа Замовника (відповідальна за проведення закупівель) ніяким чином не буде приймати участь в обстеженні об’єкту, так як це не є колом її обов’язків згідно посадової інструкції, уповноважена особа не веде прийом та реєстраціію офіційних запитів установи та не є відповідальною за надання відповіді на такі, вказані функції виконує інший адміністративний персонал, який не має впливу на роботу уповноваженої особи. Тому, твердження про корупційні ризики, розкриття імен учасників для уповноваженої особи під час огляду об’єкту є взагалі недоречними!
Твердження про імовірні підстави для відмови у огляді об’єкту є лише припущеннями, що не мають під собою підґрунтя, адже замовник зацікавлений у такому огляді, що прямо впливатиме на якісне у майбутньому виконання робіт, що є неможливим без ознайомлення виконавця з реальними обсягами, об’ємами та умовами при наданні послуги згідно даної закупівлі. Це, зокрема, підтверджується і нижчевикладеним.
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 "Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану" встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженернотранспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень "Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва", затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути наявні підключення і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог встановлених Тендерною документацією.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-26-000086 ● 62c422aa78ea48b29694078c1fb10b7d
- Статус: завершено ● Дата: 15 жовтня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2024 19:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.08.2024 № 227
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 16 серпня 2024 року № 251-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2024-07-02-005565-a 02.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-28 16:22:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція тиру із облаштуванням споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ТЗОШ № 24 Тернопільської міської ради Тернопільської області за адресою: вул. Торговиця, 30, м. Тернопіль, Тернопільська область» (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-02-005565-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-02 12:28:31
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості
Розмір витрат визначено, зокрема, згідно зведеного кошторисного розрахунку об'єкта будівництва, Рішенням Тернопільської міської ради від 10.04.2024 №573 «Про внесення змін до бюджету Тернопільської міської територіальної громади на 2024 рік». Підтверджується це також довідкою про зміни до кошторису на 2024 рік , затвердженою заступником начальника управління освіти та науки ТМР.
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному об’єкту була визначена з урахуванням чинних кошторисних норм України відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації з урахуванням кошторисних норм України. Згідно Постанови КМУ «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01 серпня 2005 р. №668 кошторисна документація – кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектно, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд». Таким чином, розмір витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12, з урахуванням ПДВ.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог чинних нормативних документів. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі розробленої та затвердженої проектно кошторисної документації. На підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є отримання експертного звіту, щодо розгляду проектної документації на будівництво, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту: «Реконструкція тиру із облаштуванням споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ТЗОШ № 24 Тернопільської міської ради Тернопільської області за адресою: вул. Торговиця, 30, м. Тернопіль, Тернопільська область» було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №24 Тернопільської міської ради Тернопільської області було отримано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації № Т802-ТВ від 30 травня 2024 р..
В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в технічному завданні в Технічній специфікації Додатку №2 до тендерної документації. У Технічній специфікації міститься перелік заходів, які необхідно вжити для проведення робіт по об’єкту: «Реконструкція тиру із облаштуванням споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ТЗОШ № 24 Тернопільської міської ради Тернопільської області за адресою: вул. Торговиця, 30, м. Тернопіль, Тернопільська область».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 вересня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" |
24 280 464,00
UAH з ПДВ
|
24 280 464,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" #01268934 |
Переможець |
24 280 464,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2024 11:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2024 09:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2024 16:22
|
Договір реконструкція.pdf | укладений |
07 серпня 2024 16:19
|