Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція тиру із облаштуванням споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ТЗОШ № 24 Тернопільської міської ради Тернопільської області за адресою: вул. Торговиця, 30, м. Тернопіль, Тернопільська область» (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція)
Очікувана вартість
24 866 924,40 UAH
UA-2024-07-02-005565-a 6e0defe744c94b7eb02a032f7627a6bc
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Москаленко

+380352255911
+380352524014
t.moskalenko74@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №24 Тернопільської міської ради Тернопільської області
Код ЄДРПОУ: 14039916
Вебсайт: https://school24.te.ua/
Місцезнаходження: 46008, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Торговиця, 30
Контактна особа: Тетяна Москаленко
+380352255911, +380352524014
t.moskalenko74@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2024 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2024 01:00
Очікувана вартість: 24 866 924,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 124 334,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг виконання робіт: 1 робота, обсяг виконання робіт згідно до Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації).

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Реконструкція тиру із облаштуванням споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ТЗОШ № 24 Тернопільської міської ради Тернопільської області за адресою: вул. Торговиця, 30, м. Тернопіль, Тернопільська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46008, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Торговиця, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 13:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 13:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 13:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 13:54
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 13:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 13:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 13:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 13:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 13:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 13:54
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 13:54
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 13:54
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 13:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 13:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 13:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 13:54
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 13:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 13:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 13:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 13:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 13:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 13:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 13:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 13:54

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 08 липня 2024 15:59
Дата відповіді: 10 липня 2024 17:31
За нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі має здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. За результатами вивчення Тендерної документації, встановлено, що її окремі положення містять вимоги, що обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації учасників процедури Закупівлі та заздалегідь створюють загрозу зловживання з боку Замовника, а отже суперечать вимогам частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту - Закон) та порушують інтереси Учасників. Згідно вимог встановлених у пункті 3.7 тендерної документації Замовником встановлено наступну дискримінаційну вимогу: «Учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт на якому буде здійснюватися даний капітальний ремонт, і скласти та надати в складі тендерної пропозиції акт обстеження об’єкту, завірений представником замовника та представником від учасника. витрати на відвідування об’єкту несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування.» Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання довідки про відвідування так огляд об’єкта підписану представником Замовника, є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати довідку про відвідування та огляд об’єкта завірену представником Замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не надати наведену вище довідку, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідну довідку лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Замовником порушується право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Просимо внести зміни до документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу про відвідування об’єкту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відтак, чинним законодавством України не встановлено заборони щодо зазначення в тендерній документації даної вимоги.
Зазначаємо, що недискримінація учасників проявляється в тому, що зазначена вимога встановлена не для конкретного учасника, а для всіх потенційних учасників, які бажають взяти участь у торгах.
Замовник наголошує на тому, що уповноважена особа Замовника (відповідальна за проведення закупівель) ніяким чином не буде приймати участь в обстеженні об’єкту, так як це не є колом її обов’язків згідно посадової інструкції, уповноважена особа не веде прийом та реєстраціію офіційних запитів установи та не є відповідальною за надання відповіді на такі, вказані функції виконує інший адміністративний персонал, який не має впливу на роботу уповноваженої особи. Тому, твердження про корупційні ризики, розкриття імен учасників для уповноваженої особи під час огляду об’єкту є взагалі недоречними!
Твердження про імовірні підстави для відмови у огляді об’єкту є лише припущеннями, що не мають під собою підґрунтя, адже замовник зацікавлений у такому огляді, що прямо впливатиме на якісне у майбутньому виконання робіт, що є неможливим без ознайомлення виконавця з реальними обсягами, об’ємами та умовами при наданні послуги згідно даної закупівлі. Це, зокрема, підтверджується і нижчевикладеним.
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 "Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану" встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженернотранспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень "Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва", затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути наявні підключення і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог встановлених Тендерною документацією.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-08-26-000086 ● 62c422aa78ea48b29694078c1fb10b7d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 серпня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 серпня 2024 19:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


26.08.2024 № 227

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 16 серпня 2024 року № 251-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2024-07-02-005565-a 02.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-28 16:22:59

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція тиру із облаштуванням споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ТЗОШ № 24 Тернопільської міської ради Тернопільської області за адресою: вул. Торговиця, 30, м. Тернопіль, Тернопільська область» (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-02-005565-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-02 12:28:31

Відповідь на запит

У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості
Розмір витрат визначено, зокрема, згідно зведеного кошторисного розрахунку об'єкта будівництва, Рішенням Тернопільської міської ради від 10.04.2024 №573 «Про внесення змін до бюджету Тернопільської міської територіальної громади на 2024 рік». Підтверджується це також довідкою про зміни до кошторису на 2024 рік , затвердженою заступником начальника управління освіти та науки ТМР.
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному об’єкту була визначена з урахуванням чинних кошторисних норм України відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації з урахуванням кошторисних норм України. Згідно Постанови КМУ «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01 серпня 2005 р. №668 кошторисна документація – кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектно, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд». Таким чином, розмір витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12, з урахуванням ПДВ.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог чинних нормативних документів. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі розробленої та затвердженої проектно кошторисної документації. На підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є отримання експертного звіту, щодо розгляду проектної документації на будівництво, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту: «Реконструкція тиру із облаштуванням споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ТЗОШ № 24 Тернопільської міської ради Тернопільської області за адресою: вул. Торговиця, 30, м. Тернопіль, Тернопільська область» було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №24 Тернопільської міської ради Тернопільської області було отримано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації № Т802-ТВ від 30 травня 2024 р..
В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в технічному завданні в Технічній специфікації Додатку №2 до тендерної документації. У Технічній специфікації міститься перелік заходів, які необхідно вжити для проведення робіт по об’єкту: «Реконструкція тиру із облаштуванням споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ТЗОШ № 24 Тернопільської міської ради Тернопільської області за адресою: вул. Торговиця, 30, м. Тернопіль, Тернопільська область».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 вересня 2024
Кінцевий строк оскарження: 12 вересня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2024 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" 24 280 464,00
UAH з ПДВ
24 280 464,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 серпня 2024 08:55
Електронний підпис
01 серпня 2024 08:53
Довідка (13).zip
01 серпня 2024 08:53
Витяг-4565812-ЛИЛО-2024-07-31.pdf
30 липня 2024 10:45
Електронний підпис
30 липня 2024 10:42
Лист підтверження.pdf
19 липня 2024 16:03
Електронний підпис
19 липня 2024 08:36
Електронний підпис
19 липня 2024 08:29
2.1. Дипломи ІТП.rar
19 липня 2024 08:29
4.1. Кб-3,Кб-2в 2020р.rar
19 липня 2024 08:29
5.Фін звітність 2023.rar
19 липня 2024 08:29
4.1. Кб-3, Кб-2в 2019 р.rar
19 липня 2024 08:29
2.2.Трудові, накази.rar
19 липня 2024 08:29
17.1. ТОВ Елітар.rar
19 липня 2024 08:29
27. Опис від 06.12.23.pdf
19 липня 2024 08:29
18.3.Фекальний насос.rar
19 липня 2024 08:29
18.2.Поверхневий насос.rar
19 липня 2024 08:29
17.1. ФОП Іванов С.А.rar
19 липня 2024 08:29
26. Статут від 06.12.23.pdf
19 липня 2024 08:29
15.5. ISO 14001 2015.rar
19 липня 2024 08:29
Реєстр документів.pdf
19 липня 2024 08:29
18.4.Насосна станція.rar
19 липня 2024 08:29
18.1. Генератор.rar
19 липня 2024 08:29
35. Виписка з ЄДР 19.09.23.pdf
19 липня 2024 08:29
13.Ліцензія АВК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд"
#01268934
Переможець 24 280 464,00
UAH з ПДВ
31 липня 2024 11:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2024 09:29

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція тиру із облаштуванням споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ТЗОШ № 24 Тернопільської міської ради Тернопільської області за адресою: вул. Торговиця, 30, м. Тернопіль, Тернопільська область» (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації інформація про автомобільну техніку (на автомобільному ходу), що наведена в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується документально, а саме: - у разі, якщо автомобільна техніка (будівельні машини та механізми) власна, то на підтвердження подаються копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (технічних паспортів) на автомобільну техніку (на автомобільному ходу); - у разі, якщо автомобільна техніка (будівельні машини та механізми) (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо, то подаються копії договорів оренди з актами приймання-передачі (лізингу, надання послуг, тощо) та копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (технічних паспортів). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. А також, учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. Згідно наданої учасником довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «1.Довідка про наявність матеріально технічної бази Таблиця А.pdf») залучатиметься вантажний автомобіль субпідрядника ТОВ «Елітар» (позиція 1.18). Однак у складі пропозиції відсутній лист-підтвердження від субпідрядника щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації надати лист-підтвердження від субпідрядника ТОВ «Елітар» щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2024 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд"
#01268934
24 280 464,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 серпня 2024 16:22
Договір реконструкція.pdf укладений
07 серпня 2024 16:19