Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Мукачівського району Закарпатської області
Очікувана вартість
188 600 808,26 UAH
UA-2024-07-02-001150-a d900eba5eb3e451884161976ede53d70
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковш Норберт Федорович

380681977059 DP_SMAD_UO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 липня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43427067
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Контактна особа: Ковш Норберт Федорович
380681977059
DP_SMAD_UO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Мукачівського району Закарпатської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2025
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Тендерна документація

02 липня 2024 09:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 липня 2024 09:50
Договір 170.PDF
02 липня 2024 09:50
Обгрунтування.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Будівельна фірма "БУДІНВЕСТАЛЬЯНС"
#42481278
Переможець 188 600 808,26
UAH з ПДВ
02 липня 2024 09:50

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 серпня 2024 15:37
Доп_1_дог_170.PDF укладений
16 серпня 2024 15:37
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2024 15:33
Доп_1_дог_170.PDF зміни до договору
16 серпня 2024 15:33
Обгрунтування.PDF укладений
02 липня 2024 09:50
Договір 170.PDF укладений
02 липня 2024 09:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2024 — 15 серпня 2024
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з придбанням за результатами проведеної закупівлі із застосуванням відкритих торгів Замовником послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Мукачівського району Закарпатської області (Код ДК 021-2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), та відповідно укладенням Замовником Договору про закупівлю послуг № 182 від 15 серпня 2024 року, зважаючи на те, що у момент укладення Договору про закупівлю послуг № 70 від 25 червня 2024 року Сторони виходили з того, що придбання Замовником послуг здійснюється відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, шляхом укладення Договору про закупівлю послуг № 70 від 25 червня 2024 року без застосування відкритих торгів у зв’язку з нагальною потребою у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлювали дотримання Замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів, з метою збереження, оптимізації і підвищення результатів господарської діяльності, а також раціоналізації сфери господарських відносин Сторін Договору, керуючись такими загальними засадами цивільного законодавства, як свобода договору, справедливість, добросовісність та розумність, пунктом 12.3 Договору про закупівлю послуг № 25 від 13.04.2023 року, Законом України “Про публічні закупівлі”, Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, статтями 179, 180, 184, 188 Господарського кодексу України, статтями 651 – 654 Цивільного кодексу України уклали цю Додаткову угоду до Договору про закупівлю послуг № 70 від 25 червня 2024 року