Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 21724512 |
Місцезнаходження: | 24000 , Україна , Вінницька обл., м. Могилів-Подільський , Пл. Шевченка, 6/16 |
Контактна особа: |
Алла Рибак +380433762708 allarbk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2024 09:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 4 465 217,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 326,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник разом із тендерною пропозицією одночасно надає її грошове забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639) у розмірі 0,5% очікуваної вартості закупівлі із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації, та подається у вигляді Електронної банківської гарантії у форматі PDF з накладанням ЕЦП (електронним цифровим підписом) банка-гаранта. Файл з ЕЦП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП. Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій електронно-цифровий підпис відсутній або не може бути перевірений, - Замовником не розглядається та тендерна пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам даної тендерної документації. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Банківська гарантія має містити інформацію про предмет закупівлі, номер тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу, строк дії. Термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням ЕЦП банка-гаранта. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право з власної ініціативи перевірити наявність у банку – гаранта права на проведення операцій з надання гарантій шляхом звернень до відповідних державних установ. Відсутність права на проведення операцій з надання гарантій прирівнюється до відсутності забезпечення тендерної пропозиції. У разі, якщо кінцевий строк подання тендерних пропозицій був продовжений, банківські гарантії учасників, які були оформленні на попередню дату вважаються чинними. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Реквізити замовника для зарахування забезпечення тендерної пропозиції: р/р UA048201720355199012002050271 в ГУДКСУ у Вінницькій області, код ЄДРПОУ 21724512, одержувач: Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 22326.08 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: р/р UA048201720355199012002050271 в ГУДКСУ у Вінницькій області, код ЄДРПОУ 21724512, одержувач: Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету/ на рахунок замовника. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов’язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов’язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред’являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов’язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2024 17:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2024 17:23 |
Перелік змін, що вносяться.docx | |
16 липня 2024 17:23 |
Тендерна документація (нова редакція).doc | |
16 липня 2024 17:23 |
Додаток 3 Проєкт договору (нова редакція).doc | |
02 липня 2024 09:20 |
Тендерна документація.doc | |
02 липня 2024 09:20 |
Тендерна документація.doc | |
02 липня 2024 09:20 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc | |
02 липня 2024 09:20 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc | |
02 липня 2024 09:20 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
02 липня 2024 09:20 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
02 липня 2024 09:20 |
Додаток 2 Технічний опис предмету закупівлі.doc | |
02 липня 2024 09:20 |
Додаток 2 Технічний опис предмету закупівлі.doc |
16 липня 2024 17:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 липня 2024 17:23 |
Перелік змін, що вносяться.docx
|
|||
16 липня 2024 17:23 |
Тендерна документація (нова редакція).doc
|
|||
16 липня 2024 17:23 |
Додаток 3 Проєкт договору (нова редакція).doc
|
|||
02 липня 2024 09:20 |
Тендерна документація.doc
|
|||
02 липня 2024 09:20 |
Тендерна документація.doc
|
|||
02 липня 2024 09:20 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc
|
|||
02 липня 2024 09:20 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc
|
|||
02 липня 2024 09:20 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
02 липня 2024 09:20 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
02 липня 2024 09:20 |
Додаток 2 Технічний опис предмету закупівлі.doc
|
|||
02 липня 2024 09:20 |
Додаток 2 Технічний опис предмету закупівлі.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-18-000050 ● cad4915014f0416b87d6a6d9638a9e20
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2024 17:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.09.2024 № 51-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2024-07-02-000680-a 02.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-23 17:13:21
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт прибудинкових територій та благоустрою багатоквартирних житлових будинків № 13, № 15 по вулиці Ставиській у м. Могилеві-Подільському Вінницької області», згідно ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 4 465 217,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-02-000680-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (зокрема, експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю робіт від 07.08.2024 № 07-08-1/24, укладеного Замовником з ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "КАМЕЛОТ", з підтверджуючими документами.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-25 15:44:42
Відповідь на звернення
У відповідь на запит Півчнічного офісу Держаудитслужби в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Капітальний ремонт прибудинкових територій та благоустрою багатоквартирних житлових будинків № 13, № 15 по вулиці Ставиській у м. Могилеві-Подільському Вінницької області» очікуваною вартістю 4 465 217,80 грн, ідентифікатор закупівлі № UA-2024-07-02-000680-a, повідомляємо наступне:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена виходячи із обсягів передбачених робіт, прораховано в діючому програмному комплексі АВК відповідно Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 та відповідно наявних бюджетних асигнувань. Обсяги визначено відповідно до фактичних потреб Замовника.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повністю описані в технічному завданні (Додаток № 2 до тендерної документації).
Зокрема, на Ваше прохання, додаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», а саме: https://www.mpmr.gov.ua/02072024-kapitalnij-remont-pribudinkovih-teritorij-ta-blagoustrou-bagatokvartirnih-zitlovih-budinkiv-no-13-no-15-po-vulici-staviskij-u-m-mogilevi-podilskomu.html
Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради додає скан-копії експертного звіту та кошторисний розрахунок вартості робіт: «Капітальний ремонт прибудинкових територій та благоустрою багатоквартирних житлових будинків № 13, № 15 по вулиці Ставиській у м. Могилеві-Подільському Вінницької області».
Щодо інформації про фактичний стан виконання договору про закупівлю робіт від 07.08.2024 № 07-08-1/24, укладеного з ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "КАМЕЛОТ", повідомляємо наступне: відповідно до 5.4.1. договору, приймання виконаних робіт оформлюється Актами приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2В), довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма №КБ-3) (далі по тексту – Акти), форми яких встановленні Настановою, у 2-х примірниках. Відповідно до 5.1. договору, строк (термін) виконання робіт за цим Договором – з дати укладання по 31 грудня 2024 року.
Станом на 25.09.2024 за результатами укладеного договору про закупівлю робіт від 07.08.2024 № 07-08-1/24 ведуться будівельні роботи. Як тільки вони будуть закінчені, Управління матиме змогу надати Вам підтверджуючі документи, зокрема акти приймання виконаних будівельних робіт.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-27 10:13:56
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт прибудинкових територій та благоустрою багатоквартирних житлових будинків № 13, № 15 по вулиці Ставиській у м. Могилеві-Подільському Вінницької області», згідно ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 4 465 217,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-02-000680-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1.Відповідно до вимог підпункту 16 пункту 1 додатку № 1 до тендерної документації «…для розрахунку пропозиції учасник зобов’язаний в період уточнень провести візуальний огляд об’єкта. За результатами огляду скласти акт обстеження об’єкта (в довільній формі), який підписується представником Учасника та Замовника та надати у складі пропозиції».
У складі тендерної прпозиції ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "КАМЕЛОТ" надано акт обстеження від 04 липня 2024 року.
В акті зазначено: найменування об`єкту, найменування Замовника, дата, час складання та підписання цього акту, місце виконання виконання робіт, предмет закупівлі тощо.
Відсутність в пропозиції даного акту є підставою для відхилення Замовником пропозиції учасника.
Надати грунтовні пояснення з яких причин та з якою метою Замовником встановлено вимогу у тендерній документації, яка порушує принципи закупівель встановлені статтею 5 Закону якими передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням?
2. Надати підтверджуючі документи виконання переможець процедури закупівлі вимоги Замовника щодо надання «не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання договору (оригіналу банківської гарантії)» та документів, які додаються до банківської гарантії, а саме: «…копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації…».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-30 14:59:34
Відповідь на звернення
У відповідь на запит Півчнічного офісу Держаудитслужби в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Капітальний ремонт прибудинкових територій та благоустрою багатоквартирних житлових будинків № 13, № 15 по вулиці Ставиській у м. Могилеві-Подільському Вінницької області» очікуваною вартістю 4 465 217,80 грн, ідентифікатор закупівлі № UA-2024-07-02-000680-a, повідомляємо наступне:
1. Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Водночас частина 4 статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Однак закупівельне законодавство не містить переліку дискримінаційних умов, тому замовник в кожному конкретному випадку повинен визначати належність чи неналежність умов тендерної документації до дискримінаційних. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час замовника. На нашу думку, учасник, оглянувши об’єкт, може визначитись з порядком застосування наявної у нього матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування вартості робіт. До того ж у результаті проведення процедури спрощеної закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-08-008395-b) було укладено договір підряду між Управлінням житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради та переможцем ТОВ «АЛЬФАМЕТРІК». Однак, після підписання сторонами договору, підрядник був не в змозі виконати роботи, оскільки ним не було враховано особливості місця виконання таких робіт. У зв’язку з обставинами, що склались, договір було розірвано. Тому, Управління, посилаючись на досвід проведення конкурсних процедур, наголошує на включенні даного кваліфікаційного критерію до переліку таких, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації.
2. 05 серпня 2024 року до документів переможця була додана банківська гарантія та документи, які додаються до неї, а сам договір укладений 07.08.2024. Проте технічної можливості для опублікування гарантії на майданчику у переможця не було, тому Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради додає до пояснення скановану копію забезпечення виконання договору та інші банківські документи.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-27 11:57:37
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт прибудинкових територій та благоустрою багатоквартирних житлових будинків № 13, № 15 по вулиці Ставиській у м. Могилеві-Подільському Вінницької області», згідно ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 4 465 217,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-02-000680-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до вимог таблиці 1.1. додатку № 1 до тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати:
«1.1. Довідку Учасника про наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, що буде використовуватися при виконанні робіт, згідно ФОРМИ 1;
1.2. Інформаційну довідку Держпродспоживслужби виданої не раніше ніж за 90 днів до дати подання про облік дорожньо-будівельної техніки Учасника.
1.3. Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин, спецтехніки);
1.4. Копії договорів оренди/суборенди транспортних засобів (машин, спецтехніки) та копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин, спецтехніки) у разі залучення транспортних засобів (машин, спецтехніки) на інших правах користування…».
У складі тендерної пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "КАМЕЛОТ" надано довідку від 25.07.2024 № 68 згідно з якої учасник надає інформацію про наявне в нього обладнання та матеріально-технічну базу.
Яким чином у складі тендерної пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "КАМЕЛОТ" підтверджено виконання вимоги Замовника щодо надання копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів: Mercedes-Benz Sprinter 516 (№ 13 довідки від 25.07.2024 № 68) та Mercedes-Benz Arocs 2636 (№ 12 довідки від 25.07.2024 № 68)?
2. Відповідно до пункту 14 Розділу 1 додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати розрахунок твердої договірної ціни на виконання робіт по даній процедурі закупівлі з усіма розрахунками, виконаними у відповідності до всіх норм та законів у вигляді сканкопій та електронному вигляді (файл у форматі *.imd або іншого формату сумісним з програмним комплексом АВК) (об’єми та види робіт зазначено у додатку № 2 тендерної документації).
Згідно з абзацами першим та другим пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовником надано ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "КАМЕЛОТ" вимогу про усунення невідповідностей до 11:10 год 26 липня 2024 року, яка містить інформацію про виправлення та надання документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: «…2.6. Керуючись інформацією, що зазначена у ДОГОВІРНІЙ ЦІНІ на будівництво «Капітальний ремонт прибудинкових територій та благоустрою багатоквартирних житлових будинків № 13, № 15 по вулиці Ставиській у м. Могилеві-Подільському Вінницької області», а саме п. 9 (Розрахунок N 11) – кошти на покриття ризиків складають 52 364,52 грн (п’ятдесят дві тисячі триста шістдесят чотири гривні 52 копійки). Відповідно до п. 5.31 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 – у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір який залежить від сукупності цілого ряду факторів. Зокрема зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. Просимо надати відповідні розрахунки та їх обґрунтування. 2.7. У п. 92 Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 кількісний показник не відповідає п. 10 Додатку 8 до технічного завдання тендерної документації. 2.8. У розділі "Сходи" Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 не враховано роботи які передбачені п. 10 Додатку 13 до технічного завдання».
З яких причин, в порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "КАМЕЛОТ"?
З яких причин, в порушення вимог абзацу другого пункту 43 Особливостей, Замовником неправомірно надано вимогу про виправлення ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "КАМЕЛОТ" невідповідностей в інформації та документах, які надавалися учасником на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-02 16:53:31
Відповідь на звернення
У відповідь на запит Півчнічного офісу Держаудитслужби в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Капітальний ремонт прибудинкових територій та благоустрою багатоквартирних житлових будинків № 13, № 15 по вулиці Ставиській у м. Могилеві-Подільському Вінницької області» очікуваною вартістю 4 465 217,80 грн, ідентифікатор закупівлі № UA-2024-07-02-000680-a, повідомляємо наступне:
1. Переможцем ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "КАМЕЛОТ" 19 липня 2024 року на автоматизований електронний майданчик на підтвердження вимог таблиці 1.1. додатку № 1 до тендерної документації, зокрема надання копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин, спецтехніки), було завантажено 2 документи під назвою «Техпаспорт.pdf». Зі змісту даних свідоцтв про реєстрацію можна побачити наступні транспортні засоби: КБ ПОЖСПЕЦМАШ з реєстраційним номером КА5501АТ та УМЗ МОДУС з реєстраційним номером КА5504ВО. Проте, якщо звернути увагу на особливі відмітки вищезазначених свідоцтв, то можна побачити наступну інформацію:
- Спеціальна вантажна підіймальна установка на шасі MERCEDES-BENZ SPRINTER 516;
- На шасі MERCEDES-BENZ ACROS 2636 спеціалізований вантажний бортовий (з краном-маніпулятором) Екологічний стандарт «Євро-Б».
2. Уважно вивчивши Ваше питання, повідомляємо що Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "КАМЕЛОТ" (далі – Учасник) по наступним причинам:
На думку Замовника виявлені у тендерній пропозиції Учаснико помилки або невідповідності в розрахунках є несуттєвими і такими, які не впливають на предмет закупівлі та характер робіт. Крім того, Учасником в складі тендерної пропозиції було завантажено документи під назвою «Технічне завдання. pdf», «Погодження з технічним завданням. pdf» та «Лист погодження тендерної пропозиції. pdf» в яких він погоджується з усіма об’ємами та умовами виконання робіт.
Відповідно до абз. 2 п. 43 Особливостей, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тому, враховуючи вищезазначене, Замовник не погоджується з твердженням неправомірності у наданні вимоги про виправлення ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "КАМЕЛОТ".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-27 14:57:03
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт прибудинкових територій та благоустрою багатоквартирних житлових будинків № 13, № 15 по вулиці Ставиській у м. Могилеві-Подільському Вінницької області», згідно ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 4 465 217,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-02-000680-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до вимог розділу 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» додатку № 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що «…У складі своєї тендерної пропозиції ПЕРЕМОЖЕЦЬ процедури закупівлі завантажує наступні документи… забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії».
З яких, причин в порушення вимог тендерної документації, ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "КАМЕЛОТ" не завантажено забезпечення виконання договору (банківська гарантія) до електронної системи закупівель?
2. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "КАМЕЛОТ" надано атестат виробництва від 10.05.2024 № АВ.ВА.133-24 згідно з яким учасник забезпечує відповідність фізико-механічних властивостей сумішей асфальтобетонних вимогам ДСТУ Б В.2.7-19:2011, ДСТУ Б В.2.7.-127-2015 та ДСТУ 8959:2019.
Проте, відповідно до додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав від учасників торгів довідку про наявність лабораторного поста на АБЗ, укомплектованого повіреними вимірювальними приладами для проведення лабораторних досліджень асфальтобетонної суміші, яка повинна відповідати вимогам ДСТУ Б.В.2.7-119-2011, ДСТУ Б.В.2.7-127-2015 та ДСТУ Б.В.2.7-319-2016.
Пояснити з яких причин не виявлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "КАМЕЛОТ" вимогам Замовника щодо фізико-механічних властивостей асфальтобетонних сумішей?
З яких причин не внесено інформацію про вищезазначену невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "КАМЕЛОТ" умовам тендерної документації Замовника у вимогу про усунення невідповідностей до 11:10 год 26 липня 2024 року?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-30 14:24:28
Відповідь на звернення
У відповідь на запит Півчнічного офісу Держаудитслужби в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Капітальний ремонт прибудинкових територій та благоустрою багатоквартирних житлових будинків № 13, № 15 по вулиці Ставиській у м. Могилеві-Подільському Вінницької області» очікуваною вартістю 4 465 217,80 грн, ідентифікатор закупівлі № UA-2024-07-02-000680-a, повідомляємо наступне:
1. Переможцем ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "КАМЕЛОТ" 30 липня 2024 року на автоматизований електронний майданчик було завантажено лист щодо надання гарантії забезпечення виконання договору, виданий заступником директора відділення «ВІННИЦЬКЕ 19» АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Вітою Водзінською. У листі зазначено, що станом на 30.07.2024 проводиться актуалізація даних ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "КАМЕЛОТ", після завершення якої буде буде оформлена банківська гарантія забезпечення виконання договору. До того ж 05.08.2024 до документів переможця була додана банківська гарантія, а сам договір укладений 07.08.2024. Проте технічної можливості для опублікування гарантії на майданчику у переможця не було, тому Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради додає до пояснення скановану копію забезпечення виконання договору.
2. На підтвердження умови про наявність лабораторного поста на АБЗ, укомплектованого повіреними вимірювальними приладами для проведення лабораторних досліджень асфальтобетонної суміші, яка повинна відповідати вимогам ДСТУ Б.В.2.7-119-2011, ДСТУ Б.В.2.7-127-2015 та ДСТУ Б.В.2.7-319-2016, учасником ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "КАМЕЛОТ" 19.07.2024 на автоматизований електронний майданчик було завантажено документи під назвою Свідоцтво про атестацію на власну лабораторію.pdf та Додаток до свідоцтва на власну лабораторію.pdf.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноважена особа Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області було зобов’язала Замовника «Здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.» Станом на 09.10.2024 р. роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт прибудинкових територій та благоустрою багатоквартирних житлових будинків № 13, № 15 по вулиці Ставиській у м. Могилеві-Подільському Вінницької області» були завершені. Уповноважнені особи органу фінансового контролю (аудитори) мають оцінювати ефективність використання і економію бюджетних коштів. Тому, на нашу думку, не доцільно вимагати розірвати договір через недоліки тендерної документації, яка безпосередньо не впливає на конкуренцію на тендері і відповідно ефективність витрачання фінансових ресурсів. Також, розірвання договору завдасть шкоди майновим інтересам як переможця торгів, так і інтересам замовника. Розірвання договору не можна вважати достатньо чітким способом усунення порушення, якщо аудитор не описав на підставі яких положень закону замовник має так вчинити, і до якої дії він має вдатися конкретно. Норми ст.188 ГК України та ст.651 ЦК України передбачають, що вказані правовідносини щодо розірвання договору шляхом укладення відповідної додаткової угоди повинні ґрунтуватися лише на взаємній згоді сторін, і жодною наведеною нормою не передбачено розірвання договору за примусом контролюючого органу (суб'єкта владних повноважень). Відповідно запитів Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 23.09.2024р. та 27.09.2024р., були оприлюднені на електронному майданчику закупівель обґрунтовані відповіді. Висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 09.10.2024р. будемо змушені оскаржувати у суді необгрунтовані вимоги.
2024-10-15 09:43:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог статті 5, частини восьмої статті 12 Закону та абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "КАМЕЛОТ" |
4 308 320,26
UAH з ПДВ
|
4 308 320,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "КАМЕЛОТ" #42663802 |
Переможець |
4 308 320,26
UAH з ПДВ
|
26 липня 2024 15:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 липня 2024 11:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2024 12:34
|
ТОВ Камелот 07-08-1 24 07082024.pdf | укладений |
08 серпня 2024 12:33
|