Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №12 ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 33358299 |
Місцезнаходження: | 17500, Україна , Чернігівська обл., Прилуки, Військове містечко № 12, будинок БН |
Контактна особа: |
Вікторія Кравченко 380502558332 vk12school@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2024 18:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2024 18:00 |
Очікувана вартість: | 725 386,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 626,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник зобов’язується провести оплату наданих послуг протягом 7 (семи) робочих днів із дня надходження коштів на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2024 18:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2024 18:24 |
Протокол_ оголошення.doc | |
01 липня 2024 18:24 |
Тендерна документація.docx | |
01 липня 2024 18:24 |
Обгрунтування витрат харчування 2024.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-12-000012 ● a8cfd195d463459b8b542f22de59314f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2025 14:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.02.2025 № 10-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2024-07-01-008730-a 01.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-18 14:43:20
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги їдалень», згідно ДК 021:2015: 55510000-8: Послуги їдалень, очікуваною вартістю 725 386,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-01-008730-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків)?
4. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю послуги їдалень від 17.07.2024 № 20, укладеного Замовником з Комунальним підприємством Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний», з наданням підтверджуючих документів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-21 13:04:15
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 18.02.2025 14:43
На запит Держаудитслужби України від 18.02.2025 14:43 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги їдалень», згідно ДК 021:2015: 55510000-8: Послуги їдалень, очікуваною вартістю 725 386,00 грн (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-01-008730-a повідомляю наступне:
Відповідь на питання 1: Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована згідно мережі дітей на 2023-2024 н.р., та відповідно до рішення Прилуцької міської ради Чернігівської області від 02 грудня 2023 року №11 «Про встановлення вартості безоплатного гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти м. Прилуки на 2024 рік» (посилання в кінці документу). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблялись виходячи з того, що послуга з організації харчування повинна повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до віково-статевих особливостей, а також вимогам санітарного законодавства та нормам харчування, встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305. Харчування учнів повинно здійснюватися за місцем безпосередньо у навчальному закладі, у дні, коли проводиться навчання, з дотриманням норм харчування, вимог санітарного законодавства та законодавства про безпечність якості харчових продуктів. Приготування готових страв повинно здійснюватися з дотриманням процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР). Виконання норм харчування здійснюється у межах відповідних бюджетних призначень. При виконанні послуг учасник повинен дотримуватися вимог чинних законодавчих актів, а саме:
- Податкового кодексу України, Бюджетного кодексу України, Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України;
- Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;
- Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280«Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб»(із змінами та доповненнями);
- Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (із змінами та доповненнями);
- Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 № 2042-VIII (із змінами);
- Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо приведення законодавства України у сфері забезпечення дитячим харчуванням у відповідність з вимогами законодавства Європейського Союзу» від 21 жовтня 2021 року№ 1822-IX;
- Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39;
- Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх навчальних закладах та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року (із змінами). Учасник несе відповідальність за якість та безпеку готової продукції, яка видається до споживання згідно норм чинного законодавства України. Учасник має врахувати та суворо дотримуватися графіку харчування дітей визначеного керівником закладу. Також в роботі використовувався порадник «Здійснюємо якісні закупівлі харчування для закладів освіти: Порадник для уповноважених осіб, які здійснюють закупівлі харчування для ЗЗСО та ЗДО / Нос О. / за заг. ред. Протасової Н., Полторак В., Жабенко Л., Пуцової А. – К. : Швейцарсько-український проєкт DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти», 2021. – 44 с.» https://hromady.org/wp-content/uploads/2022/02/Здійснюємо-якісні-закупівлі-харчування-для-закладів-освіти.pdf
- Постанова Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/305-2021-%D0%BF#Text%E2%80%99
- рішення Прилуцької міської ради Чернігівської області від 02 грудня 2023року № 11 «Про встановлення вартості безоплатного гарячого харчування в закладах дошкільної, загальної середньої освіти м.Прилуки на 2024 рік»: https://pryluky.cg.gov.ua/web_docs/5612/2023/02/docs/48-11.zip
Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, в додатку 2 тендерної документації зазначено віковий та кількісний склад дітей охоплених харчуванням в Прилуцьким ліцеєм №12 Прилуцької міської ради Чернігівської області для проведення розрахунку на 2024 рік:
Для учнів у закладах загальної середньої освіти гаряче безоплатне гаряче харчування за рахунок коштів бюджету міста:
- сніданки, вікова група 6-11 років (1-4 класи) – 55 дітей, 81 днів або 83% від річної норми робочих днів по школі;
- обіди, вікова група 6-11 років (1-4 класи) – 25 дітей, 81 днів або 83% від річної норми робочих днів по школі;
- сніданки, вікова група 11-14 років (5-8 класи) – 20 дітей, 81 днів або 83% від річної норми робочих днів по школі;
- обіди, вікова група 6-11 років (1-4 класи) – 20 дітей, 81 днів або 83% від річної норми робочих днів по школі;
Харчування дітей у закладах загальної середньої освіти м. Прилуки на 2024 рік здійснюється згідно вартості харчування затвердженої рішенням виконавчого комітету міської ради.
ВІдповідь на питання 2: посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1znMSLwqnSF9adavDy5mRVyDaMfp6WFhD
та опублікований список закупівель 2024 року, Прилуцьким ліцеєм №12 Прилуцької міської ради Чернігівської області
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1uNTGQHbWKA3DZYRP3lGHcz6kub1pme1j/edit?gid=950886331#gid=950886331
Відповідь на 3 питання: фінансування зазначеної закупівлі UA-2024-07-01-008730-a здійснено за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, а саме: КПКВК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладам загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» та КПКВК 0611403 «Забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам»
Відповідь на питання 4: Відповідно до Договору №20 від 17 липня 2024 року, про закупівлю UA-2024-07-01-008730-a послуги їдалень, повідомляємо, станом на 21.02.2025 рік Договір №20 від 17.07.2024 року із Замовником з Комунальним підприємством Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний»-виконано. Всі виплати здійснилися в повному обсязі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Державної аудиторської служби України Управління Північного офісу Держаудитслужби України в Чернігівській області від 27.02.2025 . (закупівля за номером UA-2024-07-01-008730-a) повідомляємо, що з огляду на встановлені правопорушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на те, що Державна аудиторська служба України в Чернігівській області конкретизувала яких саме заходів потрібно вжити, Прилуцькою гімназією №12 Прилуцької міської ради Чернігівської області здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.1. Уповноваженій особі з публічних закупівель Кравченко В. Р. проведено роз’яснювальну роботу по недопущенню порушень законодавства у сфері державних закупівель. 2. Зобов’язано уповноважену особу з публічних закупівель Кравченко В.Р. пройти навчання у сфері публічних закупівель, для недопущення в подальшому подібних порушень. Наказ додається.
2025-02-28 10:54:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2024 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» |
317 325,60
UAH
|
317 325,60
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» #14232458 |
Переможець |
317 325,60
UAH
|
10 липня 2024 11:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2025 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2025 14:57
|
додаткова угода 8.PDF | зміни до договору |
06 лютого 2025 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2025 15:57
|
додаткова угода 7.PDF | зміни до договору |
28 січня 2025 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2024 13:40
|
додаткова угода 6.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2024 13:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2024 11:19
|
додаткова угода 5.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2024 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2024 13:45
|
додаткова угода 4.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2024 13:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2024 14:16
|
додаткова угода №3.PDF | зміни до договору |
05 листопада 2024 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2024 12:31
|
додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
11 вересня 2024 12:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2024 15:55
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
24 липня 2024 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2024 12:25
|
договір 20 послуги їдалень.PDF | укладений |
17 липня 2024 12:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ця додаткова угода є невід'ємною частиною договору, набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками сторіні і діє до закінчення сроку дїї основного договору. |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Переамбулу договору №20 від 17 липня 2024 року виклали в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.12.1 договору № 20 від 17 липня 2024 року сторони домовилися: 1. Доповнити розділ « ІV. Порядок здійснення оплати» пункт 4.6. Джерела фінансування: ◦ КПКВК 0611403 «Забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» на суму 146030,00 грн. ◦ КПКВК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» на суму 171295,60 грн. 2. Доповнити розділ «XIII. Прикінцеві положення» договору № 20 від 17 липня 2024 року, додатковим поточним рахунком, а саме: п/р UA518201720344260011049056111 |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують но ним свої зобов'язання |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти пункт 3.1 Договору №20 від 17.07.2024 року в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", п. 11.2 договору №20 від 17 липня 2024 року сторони домовилися: продовжити строк дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі послуги харчування. |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч. 6 ст.41 Закону України" Про публічні закупівлі", п.11.2 договору №20 від 17 липня 2024 року сторони домовилися: Відповідно до затверджених видатків на 2025 рік 20% від суми початкового договору про закупівлю визначеної в пункті 3.1 договору, складає 63465,12 без ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ця Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору №20 від 17.07.2024 року |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |