Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Тетяна Богославець +380504536101, +380442546680 t.v.bogoslavets@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2024 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 733 379,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 666,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта відповідно до вимог ст. 25 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.2, 3 Розділу ІІІ та у Додатку №6 цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 112000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Страховий платіж, сплачується шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Страховика у термін вказаний в Додатках до цього Договору, але не більше ніж 30 (тридцять) календарних днів з дати отримання полісу. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2024 16:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2024 16:07 |
ТД Страхування.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-10-000072 ● 1fda59a2557a46dbacd59c52c01eb465
- Статус: завершено ● Дата: 11 лютого 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2024 15:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.10.2024 № 55-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.09.2024 № 003100-18/11483-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 10 жовтня 2024 року № 55-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2024-07-01-007335-a від 01.07.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-11 15:56:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів типу D1, D2, C2, E, код 66510000-8 за ДК 021:2015 "Страхові послуги"» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-01-007335-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте протокол/рішення уповноваженої особи Замовника щодо прийняття рішення про затвердження річного плану та/або внесення змін до річного плану стосовно цієї закупівлі (UA-2024-07-01-007335-a).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-16 08:48:22
Відповідь
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 11.10.2024 р. до процедури закупівлі Обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів типу D1, D2, C2, E, код 66510000-8 за ДК 021:2015 «Страхові послуги», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-01-007335-a, про надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість повідомляю наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до вимог інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Розмір очікуваної вартості даної закупівлі визначено на підставі моніторингу цін. Очікувана вартість послуг визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій від ПАТ «НАСК «ОРАНТА» та ПрАТ СГ «ТАС».
Також надаємо протокол №191 уповноваженої особи щодо прийняття рішення про затвердження та оприлюднення змін до річного плану закупівель від 01.07.2024.
Додається:
Комерційні пропозиції ПАТ «НАСК «ОРАНТА» та ПрАТ СГ «ТАС».
Протокол про внесення змін до річного плану закупіель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-23 16:04:51
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів типу D1, D2, C2, E, код 66510000-8 за ДК 021:2015 "Страхові послуги"» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-01-007335-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Вами встановлена вимога про надання учасником копії аналогічного договору (генеральної угоди).
Учасник ТОВАРИСТВА З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ГАРДІАН» (далі – ТДВ «СК «ГАРДІАН») надав укладений із Національним банком України (далі – НБУ) договір від 09.05.2022 №105012, пунктом 12.1 якого визначено, що додаткові договори є невід’ємними частинами договору.
1.1. Чи враховувалося Вами під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТДВ «СК «ГАРДІАН» те, що в складі документів пропозиції учасник не надав невід’ємні частини договору від 09.05.2022 №105012, а саме додаткові договори від 13.02.2023 №106114, від 02.03.2023 №106197 від 17.06.2022 №105214, зважаючи на те, що НБУ у листі відгуку від 16.10.2023 №65-0015/76377 зазначив про наявність вказаних вище додаткових договорів?
1.2. Чому Вами не надано можливість учаснику ТДВ «СК «ГАРДІАН» виправити невідповідності в інформації та/або документах стосовно аналогічного договору, який учасник надав не у повному обсязі (надав без невід’ємних його частин)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-25 13:45:17
Відповідь
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 23.10.2024 р. до процедури закупівлі Обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів типу D1, D2, C2, E, код 66510000-8 за ДК 021:2015 «Страхові послуги», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-01-007335-a, про надання пояснень щодо ненадання учасником аналогічного договору в повному обсязі повідомляю наступне.
Відповідно до вимог пп. 3.1 п. 3 Табл. 1 Додатку 1 до тендерної документації учаснику для підтвердження кваліфікаційних вимог в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) необхідно надати копію аналогічного договору (генеральної угоди) на страхування не менше 100 одиниць автотранспорту на протязі не менше 6-ти місяців, за будь-який період останніх 3-х років.
Учасником надано договір, укладений з Національним банком України №105112 (далі – Договір). Відповідно до пункту 1.1 Договору Страховик зобов’язується надати послуги страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту – 66516100-1 (послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів) відповідно до Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» (зі змінами) (далі – Закон), код ДК 021:2015 – 66510000-8 «Страхові послуги», що свідчить про надання аналогічних за предметом закупівлі послуг. При цьому, Додатком 1 до Договору передбачена кількість транспортних засобів, яка є більшою ніж вимагалось в тендерній документації.
Згідно з абз. 2 п. 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Звертаємо увагу, що Замовником в тендерній документації не вимагалось надання аналогічного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами, у зв’язку з чим, в уповноваженої особи відсутні підстави для надання Учаснику 24 год. на усунення невідповідностей.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ГАРДІАН" |
3 487 847,00
UAH
|
3 487 847,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ГАРДІАН" #35417298 |
Переможець |
3 487 847,00
UAH
|
15 липня 2024 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2025 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2024 13:03
|
53.24-176.pdf | укладений |
01 серпня 2024 13:01
|