Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний професійно-технічний навчальний заклад "Дніпровський центр професійно-технічної освіти" |
Код ЄДРПОУ: | 02541409 |
Місцезнаходження: | 49052, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Алтайська, 6а |
Контактна особа: |
Катерина Сірченко +380675662861 dneprnvc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2024 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 09 липня 2024 15:21 |
Початок аукціону: | 09 липня 2024 15:21 |
Очікувана вартість: | 741 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 230,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44190000-8: Конструкційні матеріали різні
Місце поставки: 49052, м. Дніпро, вул.Володимира Самодриги,4
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником видаткової накладної протягом тридцяти робочих днів з моменту підписання Замовником. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2024 15:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2024 15:48 |
Додаток - 2Проект договору дійсний.docx | |
01 липня 2024 15:48 |
Додаток - 2Проект договору дійсний.docx | |
01 липня 2024 15:43 |
Тендерна документація (1).docx | |
01 липня 2024 15:43 |
Тендерна документація (1).docx | |
01 липня 2024 15:43 |
Додаток 1 Технічна специфікація (1).docx | |
01 липня 2024 15:43 |
Додаток 1 Технічна специфікація (1).docx | |
01 липня 2024 15:43 |
Додаток 3 - 5.docx | |
01 липня 2024 15:43 |
Додаток 3 - 5.docx |
01 липня 2024 15:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
01 липня 2024 15:48 |
Додаток - 2Проект договору дійсний.docx
|
||
01 липня 2024 15:48 |
Додаток - 2Проект договору дійсний.docx
|
||
01 липня 2024 15:43 |
Тендерна документація (1).docx
|
||
01 липня 2024 15:43 |
Тендерна документація (1).docx
|
||
01 липня 2024 15:43 |
Додаток 1 Технічна специфікація (1).docx
|
||
01 липня 2024 15:43 |
Додаток 1 Технічна специфікація (1).docx
|
||
01 липня 2024 15:43 |
Додаток 3 - 5.docx
|
||
01 липня 2024 15:43 |
Додаток 3 - 5.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-22-000019 ● 699b13797142431b8a78d6f7c72394ae
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2024 12:27 |
31.07.2024 № 98
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.07.2024 № 98
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2024-07-01-006851-a 01.07.2024 Державний професійно-технічний навчальний заклад "Дніпровський центр професійно-технічної освіти" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-01 11:15:25
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 44190000-8: Конструкційні матеріали різні (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2024-07-01-006851-a), проведеної Державним професійно-технічним навчальним закладом "Дніпровський центр професійно-технічної освіти" (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
3. Відповідно до вимог пункту 47 Особливостей та тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Аналізом тендерної пропозиції переможця ТОВ "ВІТЕКС УКРАЇНА" установлено, що на порушення вимог тендерної документації документи переможця торгів в електронній системі закупівель не надані, проте відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.07.2024 №81 ТОВ "ВІТЕКС УКРАЇНА" визнано переможцем та укладено з ним договір
від 29.07.2024 №220724.
Просимо пояснити, чому на порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ "ВІТЕКС УКРАЇНА" в разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-01 14:51:17
Пояснення:
Пояснення:
Бюджетного фінансування не було, адже гроші, котрі використовуються для Договору це – грошові кошти залучені як фінансова грошова пожертва Чеської республіки в особі міністерства закордонних справ, а тому бюджетного призначення не було, в підтвердження було оприлюднено Договір пожертви та додатково надаємо Довідку кошторису де вказано, що це інші джерела фінансування.
1. Питання - Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено виходячи із службової записки – особи відповідальної за проведення ремонтних робіт, а також враховуючи дизайн інтер’єру та клас навантаження ламінату задля використання на об’єктах загального користування – тобто 33 клас.
2. Просимо надати посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
http://www.dnvcpprmgz.org.ua/tenders - тут викладені обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також запрошення для всіх бажаючих надати комерційні пропозиції стосовно такого товару, задля формування очікуваної вартості. У відповідь на це нам надійшли пропозиції від різних компанії (додаємо) виходячи з них ми визначили очікувану вартість як найменшу вартість яка була запропонована, задля економії коштів.
3. . Відповідно до вимог пункту 47 Особливостей та тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Аналізом тендерної пропозиції переможця ТОВ "ВІТЕКС УКРАЇНА" установлено, що на порушення вимог тендерної документації документи переможця торгів в електронній системі закупівель не надані, проте відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.07.2024 №81 ТОВ "ВІТЕКС УКРАЇНА" визнано переможцем та укладено з ним договір від 29.07.2024 №220724. Просимо пояснити, чому на порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ "ВІТЕКС УКРАЇНА" в разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Окрім того у складі пропозиції учасник надав:
Довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі № 58 від 04.07.24
Відповідь на запит до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Критерії по п.47, по яким автоматично заповнена самодекларація Учасника – тобто у відкритих реєстрах відсутні дані щодо особи яка представляє учасника, а отже ми не повинні вимагати документального підтвердження.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Додаткова угода «Про припинення зобов’язань» № 1 до Договору № 220724 від 29 липня 2024 року, якою припинити зобов’язання за Договором.
2024-08-29 16:07:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2024 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЙБУДМАРКЕТ" |
703 977,22
UAH з ПДВ
|
659 515,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІТЕКС УКРАЇНА" |
740 135,99
UAH з ПДВ
|
681 570,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЙБУДМАРКЕТ" #39926609 |
Відхилено |
659 515,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2024 18:28
|
ТОВ "ВІТЕКС УКРАЇНА" #32454063 |
Переможець |
681 570,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2024 16:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2024 17:27
|
Договор 220724 від 29.07.224р..pdf | укладений |
31 липня 2024 17:24
|