Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ |
Код ЄДРПОУ: | 04057600 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Юлія Гончар +380532562014 04057600ukb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 червня 2024 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 20 846 010,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 104 230,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплати здійснюються Замовником після пред’явлення Підрядником рахунку на оплату робіт та/або поставлене обладнання (устаткування) та після підписання Сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3), сформованих в ПК АВК-5 версії 3.5.8.1. не нижче або накладної на поставку обладнання (устаткування), підтверджуючих документів (накладних та товаро-транспортних накладних) та за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів. Оплата здійснюється протягом 90 (дев’яносто) календарних днів у національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника, що вказаний у реквізитах цього Договору. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 червня 2024 15:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 червня 2024 15:11 |
Додаток_4.pdf | |
28 червня 2024 15:11 |
Додаток_5.pdf | |
28 червня 2024 15:11 |
Тендерна документація.docx | |
28 червня 2024 15:11 |
Додаток 3 проєкт Договору.docx | |
28 червня 2024 15:11 |
Додаток 3 (додатки до проєкту договору).docx | |
28 червня 2024 15:11 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
28 червня 2024 15:11 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) – зі змінами.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-24-000034 ● 41eec9be6e234c7e81f8e5737a08b9b0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2024 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.09.2024 № 82-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
24.09.2024 № 82-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-06-28-006518-a, 28.06.2024, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-25 09:57:16
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 20 846 010,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-28-006518-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-30 08:41:02
Відповідь на запит по об'єкту: «Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку Комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №38 Полтавської міської ради Полтавської області» за адресою: вул. Юліана Матвійчука, 74, м. Полтава», ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Розглянувши Ваш запит від 17 листопада 12:53 на пояснення щодо ID моніторингу:
UA-M-2024-09-24-000034
1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, для визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі щодо реконструкції/ будівництва/ реставрації/ капітального ремонту замовник повинен застосувати відомість обсягів робіт і підсумкову відомість ресурсів проектно-кошторисної документації, яка має позитивну експертизу. На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість. Додатково слід зазначити, що очікувана вартість предмету закупівлі, а саме: робіт визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ. Розмір бюджетного призначення складає 20 846 010 грн (двадцять мільйонів вісімсот сорок шість тисяч десять грн. 00 коп.) з ПДВ згідно експертного звіту філія ТОВ «Експертиза ЗО» (Експертний звіт №26/24П від 15.04.2024р., реєстраційний номер ЕХ01:4441-6774-1780-9633 і затверджений проектною документацією (Наказ №41-з від 16.04.2024 року). Експертний звіт №26/24П від 15.04.2024р., завантажено додатково.
2. Надаємо пояснення, що забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на офіційному сайті Полтавської міської ради у Розділі Публічна інформація – Державні закупівлі https://www.rada-poltava.gov.ua/documents/ https://www.rada-poltava.gov.ua/document/25459
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-09 17:28:16
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 20 846 010,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-28-006518-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДОБРОБУД-ІНВЕСТ» на відповідність вимогам тендерної документації (підпункт 6 пункту 4 додатку 1), в частині наявності довідки, яка містить інформацію про учасника процедури закупівлі, зокрема, відомості про E-mail?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-10 09:38:57
Відповідь на запит по об'єкту: «Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку Комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №38 Полтавської міської ради Полтавської області» за адресою: вул. Юліана Матвійчука, 74, м. Полтава», ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
1. Замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДОБРОБУД-ІНВЕСТ» на відповідність вимогам тендерної документації та було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, а саме: Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" у довідці (підпункт 6 пункту 4 додатку 1) – Інформація з відомостями про учасника № 090724/32 від 09 липня 2024 не зазначено відомості про електронну адресу. Так, як в умовах тендерної документації не зазначено в підпункті 6 пункту 4 додатку 1, що не можна відступати від даної форми довідки, тому уповноваженою особою було прийнято рішення, що відповідно до умов тендерної документації, а саме, пп. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», опис формальних помилок, а саме п. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Про дану технічну (механічну, формальну) помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю уповноваженою особою складено протокол, який додатково додається окремим файлом.
2. Крім того дані учасника перевірялися у відкритих єдиних державних реєстрах, а саме в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, де і в «Інформація для здійснення зв'язку» зазначено: Телефон 1: +38(096)-161-37-66, Адреса електронної пошти: kpvkdobro@gmail.com, скріншот додатково додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, з відповідальними особами проведена роз’яснювальна робота та направлено на онлайн-семінар з підвищення кваліфікації.
2024-10-18 10:30:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" |
20 822 459,18
UAH з ПДВ
|
20 822 459,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" #41267243 |
Переможець |
20 822 459,18
UAH з ПДВ
|
18 липня 2024 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2024 12:05
|
ДУ_3_34_юр_24.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2024 12:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2024 11:15
|
ДУ_2_34_юр_24.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2024 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2024 14:28
|
ДУ_1_34_юр_24.pdf | зміни до договору |
29 липня 2024 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2024 11:01
|
Договір_34_юр_24.pdf | укладений |
25 липня 2024 11:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості робіт на 2024 рік відповідно до наданого фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 34-юр/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Врах=овуючи рішення виконавчого комітету ПМР "Про внесення змін до показників бюджету Полтавської територіальної громади на 2024 рік", внесено зміни до абз. 2 п.3.1. розділу ІІІ договору та збільшено вартість робіт на 2024 рік відповідно наданого фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 34-юр/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи надане фінансування, зменшено вартість робіт на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 34-юр/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |