Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 30083966 |
Вебсайт: | http://www.ntec.mk.ua/ |
Місцезнаходження: | 00000, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Вул. *********** |
Контактна особа: |
Ісайкін Микола 380965599995 pto11@ntec.mk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 червня 2024 13:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2024 11:02 |
Початок аукціону: | 16 липня 2024 11:02 |
Очікувана вартість: | 63 981 152,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 319 905,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 15 | Календарні | 50 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 червня 2024 13:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 червня 2024 13:14 |
Протокол РП від 28.06.2024 №153.pdf | |
28 червня 2024 13:14 |
ДОДАТОК 2 (Технічна специфікація).docx | |
28 червня 2024 13:14 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
28 червня 2024 13:14 |
ВІДОМІСТЬ ОБСЯГІВ РОБІТ.xls | |
28 червня 2024 13:14 |
ДОДАТОК 1 (Кваліфікаційні критерії).docx | |
28 червня 2024 13:14 |
ДОДАТОК 3 (Проєкт Договору).docx | |
28 червня 2024 13:14 |
ДОДАТОК 5 (Лист про санкції).doc | |
28 червня 2024 13:14 |
Протокол ТД від 28.06.2024 №154.pdf | |
28 червня 2024 13:14 |
ДОДАТОК 6 (Лист згода з проєктом договору).doc | |
28 червня 2024 13:14 |
ПІДСУМКОВА ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ.xls | |
28 червня 2024 13:14 |
ДОДАТОК 4 (Цінова пропозиція).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-06-000058 ● 7ea863534229408280535ad33a8502ee
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2025 17:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.01.2025 № 1-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 06.01.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 06.01.2025 № 1-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2024-06-28-004697-a 28.06.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-07 10:25:42
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-09 13:43:05
Роботи по об'єкту «Реконструкція котлотурбінного цеху за адресою : *************, м. Миколаїв, шляхом заміни існуючих пальникових пристроїв на парових котлах ТКП-2 №1 та №2 на енергоефективні пальникові пристрої за технологією СНТ (І черга будівництва)»
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю.
1. Інформація та документи на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
1.1.Попередній аналіз ринку здійснювався через аналіз досвіду встановлення даного типу технології (струменево-нишова технологія) такими компаніями як КП "ЖИТОМИРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" та КП «ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО». Також, представниками ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ» було відвідане КП "ЖИТОМИРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" де були отримані аналогічні висновки експлуатації зазначеного обладнання. Проаналізувавши роботу котлів з пальниками струменево-нишового типу, комісією МТЕЦ було зроблено висновок, що встановлення даних пальників дозволить привести показники викидів в атмосферу після котлів ТКП-2 станційний №1, 2 до вимог законодавства з екології, а також підтримувати ці показники в процесі експлуатації в автоматичному режимі. Було визначено кілька ключових учасників ринку, проаналізовано їхні пропозиції та ціни (посилання: http://sn-technology.com/ua/, http://elius.com.ua/ru/), на підставі отриманої інформації було надіслано листи запити цінових пропозицій потенційним постачальникам на електронні адреси. На підставі отриманих комерційних пропозицій від постачальників було проведено розрахунок очікуваної вартості закупівлі.
1.2. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі проводився Замовником відповідно до наказу Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» згідно розділу ІІІ пункту 1 «Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін». Відповідно до цієї методики до постачальників (підрядників) було направлено письмові запити на отримання цінових пропозицій на які було надано відповіді від наступних контрагентів:
- ТОВ «НВК «СНТ» від 11.04.2024 на суму 65 399 340,69 грн. із урахуванням ПДВ;
- ТОВ «ЕЛІУС-М» від 27.03.2024р на суму 74 000 000,00 грн. із урахуванням ПДВ;
- ТОВ «НВО ТІНАС» від 10.04.2024р. на суму 78 947 890,50 грн. із урахуванням ПДВ.
Відповідно до отриманих комерційних пропозицій очікувану вартість предмету закупівлі попередньо визначено за показником найнижчої ціни комерційної пропозиції постачальника (підрядника), а саме: у розмірі 65 399 340,69 грн., (шістдесят п’ять мільйонів триста дев’яносто дев’ять тисяч триста сорок гривень 69 копійок) із урахуванням ПДВ.
Листи запити до постачальників та комерційні пропозиції а також розрахунок очікуваної вартості закупівлі (додаються).
Разом з тим, при перегляді технічними спеціалістами ПКД (проектно-кошторисна документація), виконано новий розрахунок очікуваної вартості (пояснювальна записка та уточнений розрахунок очікуваної вартості додається) в сторону зменшення на загальну суму 63 981 152,00 грн. з урахуванням ПДВ.
1.3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі визначалось відповідно до затвердженої заявки № 197 від 06.06.2024р. (додається), технічного завдання (додається), протоколу №1п від 16.12.2022, акту дефектації №2 від 09.06.2022 (додається), пояснювальної записки щодо вибору технології (додається) та проєктно- кошторисної документації (додається).
1.4. Обґрунтування необхідності закупівлі
У 2019 році ПрАТ “ТЕХЕНЕРГО” проведено аудит технічного стану ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ», за висновками якого, з-поміж іншого, було встановлено необхідність заміни застарілих пальникових пристроїв котлів ТКП-2 (висновок по результатах аудиту технічного стану та технічне завдання на розробку ТЕО на модернізацію (реконструкцію) ПрАТ «Миколаївська ТЕЦ» 18.03.327/B-T3, стор. 16, п. 3.1.3.1). За рекомендаціями проектувальників ПрАТ “ТЕХЕНЕРГО”, отриманими при проведенні аудиту технічного стану Миколаївської ТЕЦ, з метою модернізації котлоагрегатів розглядались низькоемісійні пальникові пристрої, що запроектовані ФХЦКБ “Энергопрогресс”, а також мікродифузійні пальникові пристрої типу МДГГ, які мають доволі високі показники економічної ефективності та низькі показники щодо викидів в атмосферу. Однак при докладному вивченні питання після проведених технічних нарад з різними компаніями виробниками та постачальниками пальникових пристроїв та котельного обладнання було виявлено, що для проведення заміни пальників необхідно виконати повну реконструкцію топкового простору, що значно підвищує вартість та термін виконання ремонтних робіт. Крім того, не було отримано відгуків щодо позитивного досвіду з ефективного використання пальникових пристроїв для реконструкції моделей котлів високої продуктивності, що працюють з пальниками із зустрічними потоками, які б в той же час не перекривали полум’я та забезпечували рівномірне прогрівання топки.
Відповідно до наказу Генерального директора головний інженер, член дирекції Сергій Риков, начальник КТЦ Анатолій Ганченко і керівник проектів та програм Анатолій Стрельников (далі - Комісія МТЕЦ) в період з 16 березня по 17 березня 2023 року з виробничою метою відвідали місто Вінниця, де провели перемовини з представниками і КП BMP «Вінницяміськтеплоенерго» з метою вивчення досвіду використання газових пальників струменево-нишевого типу, які встановлені на ТЕЦ підпорядкування зазначеного комунального підприємства. Дане підприємство було обране не випадково (звіт про службове відрядження та наказ на відрядження додається). Котел зазначеного підприємства має високу продуктивність (50 тон пари) та великогабаритну топку, яка конструктивно співвідноситься з паровими котлами середнього тиску, що експлуатуються на Миколаївській ТЕЦ. Оглянувши роботу котлів та ознайомившись з технічною документацією та наданими техніко-екологічними звітами після реконструкції з заміною пальників на пальники струменево-нишевого типу (ВРАД СНТ-55 Low NOx), Комісія МТЕЦ дійшла наступних висновків:
1. Встановлення пальників струменево-нишевого типу дозволяє отримати значне зниження викидів NOX, СО2, CO до рівня нижче обумовлених Національним планом скорочення викидів від великих опалювальних установок, Директив 2001/80/ЄС і 2010/75/ЄС;
2. Зазначений тип пальників дозволяє працювати в автоматичному режимі при зміні навантаження котлоагрегатів в широкому діапазоні.
Візуальний огляд режимів горіння в топці котла цілком задовільний. Перешкод роботі протилежно розташованих пальників немає. Горіння задовільне, ядра факелів правильної форми, нарікань на стан труб екранних поверхонь котлів після довгострокової експлуатації за заявами персоналу не було. Застосування системи рециркуляції димових газів за аналізом роботи котлів ніяк не впливає на ККД котла, що підтверджується наданими режимними картами до та після реконструкції.
Застосована система керування виконана на зручній платформі з можливістю налагодження відповідно до вимог замовника та з урахуванням екологічних вимог.
Також, представниками ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» було відвідане КП "Житомиртеплокомуненерго" де були отримані аналогічні висновки експлуатації зазначеного обладнання.
Проаналізувавши роботу котлів з пальниками струменево-нишового типу, комісією МТЕЦ було зроблено висновок, що встановлення даних пальників дозволить привести показники викидів в атмосферу після котлів ТКП-2 станційний №1, 2 до вимог законодавства з екології, а також підтримувати ці показники в процесі експлуатації в автоматичному режимі. Крім того, була відмічена необхідність передбачити встановлення газових фільтрів перед кожним із котлів у зв’язку з підвищеними вимогами до очищення газу для пальників струменево- нишового типу. Додаткового було запропоновано внести до проекту реконструкції заміну дуттьового вентилятора ДВ-2Б, так як свого часу штатний вентилятор був зруйнований, а на його місце був встановлений вентилятор, який не відповідає характеристикам штатного вентилятору, тому при виході з ладу вентилятора ДВ-2А значно знижується навантаження парового котла ст. №2.
На підтвердження висновків Комісії МТЕЦ було відправлено запит до відділу теплофізики енергоефективних технологій Інституту технічної теплофізики Національної академії наук України. В результаті отримано заключення, що технологія струменево-нишового типу повністю відповідає меті реконструкції.
Відгуки від теплопостачальних компаній від 15.03.2023 №20/463 та від 20.03.2023, а також лист від Інституту теплофізики від 11.01.2024 № 11-06/01-9 додаємо.
2. Інформація щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Відповідно до Статуту ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» є юридичною особою приватного права.
Метою діяльності ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» є одержання прибутку на основі здійснення виробничої, комерційної, посередницької та іншої діяльності, в порядку та за умов, визначених чинним законодавством України і цим Статутом.
ПрАТ « МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» здійснює закупівлі за власні кошти отримані від господарчої діяльності (оскільки не є бюджетною установою).
Відповідно до ст 22. Господарського кодексу України держава здійснює управління державним сектором економіки відповідно до засад внутрішньої і зовнішньої політики. Суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів. Повноваження суб'єктів управління у державному секторі економіки - Кабінету Міністрів України, міністерств, інших органів влади та організацій щодо суб'єктів господарювання визначаються законом. Зазначені суб’єкти управління у державному секторі економіки можуть приймати рішення, необхідні для підготовки до реалізації та здійснення державно-приватного партнерства (концесії), які є обов’язковими до виконання підприємствами, установами, організаціями, що перебувають у сфері їх управління. Держава реалізує право державної власності у державному секторі економіки через систему організаційно-господарських повноважень відповідних органів управління щодо суб'єктів господарювання, що належать до цього сектора і здійснюють свою діяльність на основі права господарського відання або права оперативного управління. Правовий статус окремого суб'єкта господарювання у державному секторі економіки визначається уповноваженими органами управління відповідно до вимог цього Кодексу та інших законів. Відносини органів управління з названими суб'єктами господарювання у випадках, передбачених законом, можуть здійснюватися на договірних засадах. Держава застосовує до суб'єктів господарювання у державному секторі економіки усі засоби державного регулювання господарської діяльності, передбачені цим Кодексом, враховуючи особливості правового статусу даних суб'єктів.
Відповідно до Постанови КМУ №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» головний розпорядник бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечує:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно з Бюджетним кодексом України:
- головні розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень;
- розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету;
- одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Відповідно до ст.22 Бюджетного кодексу України головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
1) за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, - установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
2) за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, - уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників;
3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.
Згідно з Порядком формування переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави Фонд державного майна України наділений повноваженнями формування реєстру (перелік) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків).
Відповідно до цього реєстру, станом на 01.01.2025 р., в переліку суб’єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» не перебуває.
На підставі вищевикладеного, ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» не підпадає під дію Постанови КМУ №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).
В свою чергу, ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ», згідно витягу з наказу Міністерства енергетики України від 16.12.2022 №4-ДСК віднесено до об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури.
Також, витягом з наказу Міністерства енергетики України від 08.05.2024 №182 підтверджується статус того, що ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» (код ЄДРПОУ 30083966) є критично важливим об’єктом для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період.
Постановою НКРЕКП №349 від 26.03.2022 встановлено, що під час дії воєнного стану в Україні та до останнього дня місяця, наступного за місяцем припинення або скасування воєнного стану:
на веб-сайтах ліцензіатів та/або учасників оптового енергетичного ринку повинен бути закритий доступ до інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об’єктів критичної інфраструктури, зокрема щодо:
- місцезнаходження, стану та режимів роботи енергетичного обладнання виробників електричної та теплової енергії, системи передачі та розподілу електричної енергії, газотранспортної системи, газорозподільної системи, газосховищ, транспортування нафти, нафтопродуктів магістральним трубопроводом, системи централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення;
- величини коефіцієнтів завантаження трансформаторних підстанцій основної мережі, для трансформаторних підстанцій - кількість трансформаторів, їх тип та номінальна потужність, для ліній електропередачі - рівень напруги, протяжність лінії, нумерація опор, переріз провідників тощо, для газосховищ
- інформація про буферний об’єм газу, вільної потужності закачування, газотранспортної, газорозподільної системи, системи транспортування нафти, нафтопродуктів магістральним трубопроводом, системи централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення - діаметр, протяжність трубопроводу, інформація щодо споруд на них (ГРС, ГРП, ЦТП тощо);
- іншої наявної на вебсайтах інформації про енергетичне обладнання виробників електричної та теплової енергії, системи передачі та розподілу електричної енергії, газотранспортної системи, газорозподільної системи, газосховищ, системи транспортування нафти, нафтопродуктів магістральним трубопроводом, системи централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення, включаючи всю наявну проектну документацію щодо таких мереж та трубопроводів;
- обсягів видобутку, споживання, зберігання, відвантаження ресурсів, в тому числі вугілля та вуглеводнів;
- відомостей про місця запланованих ремонтних і відновлювальних робіт та процесу проведення таких робіт у реальному часі;
- кількості та якості поставленого, наявного обладнання та технічної спроможності підприємства;
- іншої інформації, в тому числі чутливої інформації щодо захисту критичної інфраструктури, яка може ідентифікувати об’єкти критичної інфраструктури або створювати уявлення про потенціал об’єкта в енергосистемі України.
Виходячи з вище зазначеного, опублікування обґрунтування технічних та якісних характеристик вищезазначеного предмета закупівлі на власному веб-сайті є ризиком для об’єкта критичної інфраструктури в умовах воєнного стану та порушенням заборони відкриття інформації щодо планової енергетичної потужності об’єкту критичної інфраструктури, визначеною постановою НКРЕКП №349 від 26.03.2022, яка є обов’язковою для виконання на ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ».
- ЗАПИТ І ТКП TINAS.pdf
- ЗАПИТ І ТКП ЕЛІУС-М.pdf
- ЗАПИТ І ТКП СНТ.pdf
- ЗАЯВКА.pdf
- ЗВІТ ПРО СЛУЖБОВЕ ВІДРЯДЖЕННЯ.pdf
- ЛИСТ ВІДГУК запровадження пальників ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО.pdf
- ЛИСТ ВІДГУК запровадження пальників ЖИТОМИРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО.pdf
- Лист заключення інституту теплофізики.pdf
- Наказ на відрядження.pdf
- ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА щодо коригування очикуваної вартості.pdf
- ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА щодо технології пальникових пристроїв.pdf
- Протокол і акт дефектації на пальники.pdf
- Протокол УО №5 від 09.01.2025.pdf
- РОЗРАХУНОК ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ.pdf
- ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
- УТОЧНЕНИЙ РОЗРАХУНОК ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ.pdf
- Зведені, обєктові і локальні кошториси до проекту.7z
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 січня 2025 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-4
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2024 11:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" |
63 181 152,00
UAH з ПДВ
|
63 181 152,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
"Науково-виробнича компанія "Струменево-нишова технологія" Товариство з обмеженою відповідальністю |
63 390 654,00
UAH з ПДВ
|
63 390 654,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" #38622372 |
Переможець |
63 181 152,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2024 08:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2024 13:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 12:21
|
Службова записка (обгрунтування).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 12:20
|
Лист ТОВ СТМ ЕНЕРГО від 23.12.2024 №83-12-24.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 12:20
|
Додаткова угода №2 до договору №667 від 19.08.2024.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2024 12:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2024 09:57
|
Обгрунтування підстави.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2024 09:57
|
Протокол наради аварійного штабу №4 від 17.10.2024.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2024 09:57
|
Протокол засідання технічної ради №36 від 17.10.2024.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2024 09:57
|
Наказ №327 від 10.10.2024 Про створення аварійного штабу.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2024 09:57
|
Лист СТМ ЕНЕРГО №10710-24 від 28.10.2024 з додатками.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2024 09:57
|
Лист ПРАТ МТЕЦ від 14.10.2024 №04-11-1-2766.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2024 09:57
|
Додаткова угода №1 від 31.10.2024 до Договору №667 від 19.08.2024.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2024 09:57
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2024 09:10
|
Договір від 19.08.2024 №667 .pdf | укладений |
20 серпня 2024 09:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України та з урахуванням затримки термінів виконання робіт за договором з причин пошкодження внаслідок збройної агресії російської федерації виробничих потужностей (обладнання) об’єкту критичної інфраструктури нафтогазового комплексу (ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКОЇ ТЕЦ») який зазнав руйнування 10.10.2024р., що зафіксовано у Витягу з Єдиного Реєстру досудових розслідувань за номером кримінального впровадження 22024150000000261 від 10.10.2024р. слідчого відділу УСБУ України в Миколаївській області та підтверджено Протоколом засідання технічної ради Товариства від 17.10.2024 №36 (додається), Протоколом наради аварійного штабу Товариства від 17.10.2024 №4 (додається) та керуючись пунктом 10.1. Договору № 667 від «19» серпня 2024 року у Замовника виникла необхідність у подовженні термінів виконання робіт, терміну дії Договору з реконструкції котлотурбінного цеху шляхом заміни існуючих пальникових пристроїв за технологією СНТ (1 черга будівництва) з причин повного завантаження основного тепло-генеруючого обладнання станції з повною зупинкою парового котла ТКП-2 ст.№2 до закінчення опалювального сезону 2024-2025. Разом з тим, приймаючи до уваги, що в ході реалізації даного проєкту, відповідно до договору від 19.08.2024 №667 виникли об’єктивні обставини, що унеможливлюють виконання монтажних робіт та їх завершення в поточному році (лист ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» від 14.10.2024 №04-11/1/2766 додається). Також, зважаючи на ризики збільшення вартості, за рахунок зміни курсу валют на устаткування та матеріали закордонного виробництва, необхідно здійснити оплату за поставку устаткування й матеріалів, основну частину яких, буде поставлено до кінця 2024 року. Загальна сума Договору від 19.08.2024 №667 не змінюється. |
Номер договору про закупівлю: | 667 |
Договір: |
|
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Необхідністю приведення у відповідність договірної ціни, локальних кошторисів та специфікації: - виключення транспортної складової та заготівельно-складських витрат у відповідності з Додатком № 2 до Договору - «Локальний кошторис», на суму - 552 078,62 грн з ПДВ. - виключення із Додатку №5 Специфікація позицій 113-120 у зв’язку з технічною помилкою (задвоєння позицій) на суму - 89 203,50 грн з ПДВ. Потребою деталізації витрат на матеріали та обладнання. Оптимізацією фінансових витрат. Підстави для внесення змін: Лист СТМ-Енерго від 23.12.2024 №83/12-24 (додається). Виявлення можливостей здешевлення проекту. Необхідність більш прозорої структуризацїї витрат. |
Номер договору про закупівлю: | 667 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |