Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці розкладні (польові), столи розкладні (польові)
Очікувана вартість
399 000,00 UAH
UA-2024-06-28-004407-a efdd270b700644afbd5f86bec63f12b5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Пащенко

+380933315661 misha0961328952@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А0661
Код ЄДРПОУ: 26605321
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Михайло Пащенко
+380933315661
misha0961328952@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 червня 2024 12:51
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2024 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2024 12:00
Очікувана вартість: 399 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
280 штука
Стільці розкладні (польові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Хмельницька область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2024
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
70 штука
Столи розкладні (польові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Хмельницька область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2024
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щдо договору
Дата подання: 02 липня 2024 13:16
Дата відповіді: 03 липня 2024 13:09
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 6.1. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Гарантійний термін на Товар складає 2 (два) роки і засвідчується видачею Постачальником гарантійного талона (сертифіката) або проставлянням відповідного запису на маркувальних етикетках поставленого Товару». Відповідно до статті 680 Цивільного кодексу України Якщо на товар не встановлений гарантійний строк або строк придатності, вимога у зв'язку з його недоліками може бути пред'явлена покупцем за умови, що недоліки були виявлені протягом розумного строку, але в межах двох років. Гарантійний термін на стільці та столи у 5 (п’ять) років є занадто завищеним та нереалістичним виходячи з загально прийнятої практики. Зазвичай на даний тип товару встановлюється гарантійний термін у 1 (один) або 2 (два) роки. Гарантійний строк у 5 (п’ять) років не є розумним в розумінні статті 680 Цивільного кодексу України. Таким чином, з метою приведення умов договору до положень чинного законодавства України та загально відомої ділової практики просимо Вас внести зміни в пункт 6.1. проекту Договору шляхом викладення його в запропонованій редакції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за запитання, Ваші пропозмції будуть враховані під час внесення змін в документації до спрощеної закупівлі.
Щдо договору
Дата подання: 02 липня 2024 13:16
Дата відповіді: 03 липня 2024 13:09
Шановний Замовник! Просимо Вас вести зміни в пункт 3.1. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Замовник здійснює оплату фактично отриманого належної якості Товару (на умовах зазначених у Специфікації цього Договору) не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів після пред’явлення Постачальником видаткової накладної на оплату або підписаного Сторонами акту приймання-передачі товарів, за умови надходження коштів на рахунок за КПКВ 2101020/35/4 КЕКВ 2210 код видатків 030». Важливо зазначити, що по тексту Договору (наприклад в пункті 4.5.) визначено, що підтвердженням факту приймання товару є підписання сторонами видаткової накладної або акту приймання-передачі, а в свою чергу в редакції Замовник пункт 3.1. встановлює необхідність підписання двох первинно-облікових документів для отримання оплати за нележаним чином поставлений товар, що у свою чергу призводить до неоднозначного тлумачення положень Договору та може призвести для негативних наслідків у вигляді порушення законних прав та інтересів Постачальника, бо підписавши лише 1 первинно-обліковий документ (як це зазвичай встановлено звичаями ділового обороту та передбачено чинним законодавством України) Постачальник може бути позбавлений можливості отримати оплату за поставлений Товар. У свою чергу складання одного первинно-облікового документу, який буде підтверджувати факт поставки товару та слугувати підставою для оплати жодним чином не порушує вимоги чинного законодавства України та не обмежує законні права та інтереси Замовника. Таким чином, на підставі вищевикладеного, просимо Вас внести відповідні зміни в пункт 3.1. проекту Договору шляхом викладення його в запропонованій редакції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за запитання, Ваші пропозмції будуть враховані під час внесення змін в документації до спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2024 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Северіна Оксана Володимирівна 223 790,00
UAH з ПДВ
223 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2024 11:47
Електронний підпис
11 липня 2024 09:29
Виписка з ЄДР.pdf
11 липня 2024 09:29
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Северіна Оксана Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Северіна Оксана Володимирівна
#2666619025
Переможець 223 790,00
UAH з ПДВ
17 липня 2024 23:40

Документи

17 липня 2024 23:40
Електронний підпис
17 липня 2024 23:37
протокол №8.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2024 23:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Северіна Оксана Володимирівна
#2666619025
223 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2024 23:40
Електронний підпис
17 липня 2024 23:37
протокол №8.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 вересня 2024 17:44
Електронний підпис укладений
05 серпня 2024 12:28
Договір 0508.pdf укладений
05 серпня 2024 12:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2024 — 01 грудня 2024
Сума оплати за договором: 223 790,00
UAH