Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стільці розкладні (польові), столи розкладні (польові)
Очікувана вартість
399 000,00 UAH
UA-2024-06-28-004407-a ● efdd270b700644afbd5f86bec63f12b5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А0661 |
Код ЄДРПОУ: | 26605321 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Михайло Пащенко +380933315661 misha0961328952@gmail.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 червня 2024 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2024 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 399 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 995,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
280 штука
Стільці розкладні (польові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Хмельницька область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2024
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
70 штука
Столи розкладні (польові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Хмельницька область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2024
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2024 13:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2024 13:51 |
Додаток 1 _Проєкт договору.docx | |
28 червня 2024 12:54 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівл.doc | |
28 червня 2024 12:54 |
Додаток 3 - Форма Цінової пропозиції.docx | |
28 червня 2024 12:54 |
Додаток 2 - Технічні характеристики.docx |
03 липня 2024 13:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 липня 2024 13:51 |
Додаток 1 _Проєкт договору.docx
|
|||
28 червня 2024 12:54 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівл.doc
|
|||
28 червня 2024 12:54 |
Додаток 3 - Форма Цінової пропозиції.docx
|
|||
28 червня 2024 12:54 |
Додаток 2 - Технічні характеристики.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щдо договору
Дата подання: 02 липня 2024 13:16
Дата відповіді: 03 липня 2024 13:09
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 6.1. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Гарантійний термін на Товар складає 2 (два) роки і засвідчується видачею Постачальником гарантійного талона (сертифіката) або проставлянням відповідного запису на маркувальних етикетках поставленого Товару». Відповідно до статті 680 Цивільного кодексу України Якщо на товар не встановлений гарантійний строк або строк придатності, вимога у зв'язку з його недоліками може бути пред'явлена покупцем за умови, що недоліки були виявлені протягом розумного строку, але в межах двох років. Гарантійний термін на стільці та столи у 5 (п’ять) років є занадто завищеним та нереалістичним виходячи з загально прийнятої практики. Зазвичай на даний тип товару встановлюється гарантійний термін у 1 (один) або 2 (два) роки. Гарантійний строк у 5 (п’ять) років не є розумним в розумінні статті 680 Цивільного кодексу України. Таким чином, з метою приведення умов договору до положень чинного законодавства України та загально відомої ділової практики просимо Вас внести зміни в пункт 6.1. проекту Договору шляхом викладення його в запропонованій редакції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за запитання, Ваші пропозмції будуть враховані під час внесення змін в документації до спрощеної закупівлі.
Щдо договору
Дата подання: 02 липня 2024 13:16
Дата відповіді: 03 липня 2024 13:09
Шановний Замовник! Просимо Вас вести зміни в пункт 3.1. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Замовник здійснює оплату фактично отриманого належної якості Товару (на умовах зазначених у Специфікації цього Договору) не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів після пред’явлення Постачальником видаткової накладної на оплату або підписаного Сторонами акту приймання-передачі товарів, за умови надходження коштів на рахунок за КПКВ 2101020/35/4 КЕКВ 2210 код видатків 030». Важливо зазначити, що по тексту Договору (наприклад в пункті 4.5.) визначено, що підтвердженням факту приймання товару є підписання сторонами видаткової накладної або акту приймання-передачі, а в свою чергу в редакції Замовник пункт 3.1. встановлює необхідність підписання двох первинно-облікових документів для отримання оплати за нележаним чином поставлений товар, що у свою чергу призводить до неоднозначного тлумачення положень Договору та може призвести для негативних наслідків у вигляді порушення законних прав та інтересів Постачальника, бо підписавши лише 1 первинно-обліковий документ (як це зазвичай встановлено звичаями ділового обороту та передбачено чинним законодавством України) Постачальник може бути позбавлений можливості отримати оплату за поставлений Товар. У свою чергу складання одного первинно-облікового документу, який буде підтверджувати факт поставки товару та слугувати підставою для оплати жодним чином не порушує вимоги чинного законодавства України та не обмежує законні права та інтереси Замовника. Таким чином, на підставі вищевикладеного, просимо Вас внести відповідні зміни в пункт 3.1. проекту Договору шляхом викладення його в запропонованій редакції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за запитання, Ваші пропозмції будуть враховані під час внесення змін в документації до спрощеної закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Северіна Оксана Володимирівна #2666619025 |
Переможець |
223 790,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2024 23:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2024 17:44
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2024 12:28
|
Договір 0508.pdf | укладений |
05 серпня 2024 12:27
|