Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 39520000-3 - Готові текстильні вироби (намет каркасний модульний спеціальний уніфікований 6×10 м з утепленням)
Очікувана вартість
22 442 065,00 UAH
UA-2024-06-27-010331-a ● fba5e1be192146dcb7636c031e0d4ebc
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України" |
Код ЄДРПОУ: | 40108981 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10 |
Контактна особа: |
Дамір Тенчурін +380443632447 tender.center.npu@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2024 17:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 18 липня 2024 13:41 |
Початок аукціону: | 18 липня 2024 13:41 |
Очікувана вартість: | 22 442 065,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 224 420,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Забезпечення виконання договору про закупівлю, що укладається переможцем відповідно до умов договору за формою згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації, здійснюється у вигляді банківського вкладу на користь Замовника або внесення на рахунок Замовника визначеної суми. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на рахунок Замовника та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору. Якщо зазначені документи не будуть передані замовнику у строки, визначені пунктом 2 «Строк укладення договору» цього розділу, то тендерна пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а надане забезпечення тендерної пропозиції не повертається. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» Юр. адреса : 01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10. Код ЄДРПОУ: 40108981. IBAN № UA438201720355109002001092654 в ДКСУ м. Києва У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) переможцем умов договору про закупівлю в частині постачання Товару та/або надання послуг у повному обсязі, передбаченого договором про закупівлю, Замовник має право не повертати Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штука
Намет каркасний модульний спеціальний уніфікований 6×10 м з утепленням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 жовтня 2024
ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 01 липня 2024 10:37
Дата відповіді: 04 липня 2024 16:20
Шановний Замовнику, уважно вивчивши умови тендерної документації, просимо Вас надати роз'яснення з приводу габаритних розмірів.
А саме, згідно назви намет каркасний модульний спеціальний уніфікований 6×10 м з утепленням, тобто мається на увазі, що загальна площа має становити 60м2.
Проте згідно Таблиця 1 - Загальні вимоги до предмету закупівлі ШхДхВ становить 6000×8000×3000, та відсутня приставка "не меньше", тобто мається на увазі загальна площа 48м2, що прямо суперечить п.4 даної таблиці де площа визначена, не меньше 60м2.
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та або зменьшити загальну площу, або в п.1 Таблиці 1 додати приставку "не меньше". Та привести назву у відповідність до технічних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Звернення
Дата подання: 01 липня 2024 22:07
Дата відповіді: 04 липня 2024 16:21
Dear customer!
In accordance with the first part of Article 5 of the Law of Ukraine "On Public Procurement", domestic and foreign participants of all forms of ownership and organizational legal forms participate in procurement procedures on equal terms.
The law establishes equal conditions for participation in public procurement by residents and non-residents, i.e. prohibits discrimination of participants and obligates Customers to provide all Participants with equal conditions for participation in the procurement procedure.
1. First, Clause 2 of Section 3 of the tender documentation stipulates that the Participant, when submitting a tender offer, simultaneously provides security for the tender offer. The guarantee is provided in the form given in Appendix 6 to this Tender documentation, taking into account the conditions set forth in this clause. Participants are not allowed to deviate from the guarantee form.
In accordance with Article 22 of the Law, the tender documentation must contain, in particular, the size, type and conditions of providing security for tender offers (if the customer requires it to be provided).
At the same time, tender offer security is the provision of security for the performance of the participant's obligations to the customer, which arose in connection with the submission of the tender offer, in the form of such security as a guarantee.
Thus, the Ministry of Economic Development, by letter No. 3304-06/41830-03 dated November 16, 2017, turned to the National Bank of Ukraine for clarification on the possibility and mechanism of providing security for the tender offer in the form of a bank guarantee by non-resident bidders.
In turn, the National Bank of Ukraine, by letter No. 57-0007/84845 dated 12/18/2017, informed that non-resident banks will in most cases provide guarantees for tender offers to participants in public procurement who are non-residents. The National Bank of Ukraine does not set requirements for the work order of non-resident banks, including and under guarantee operations.
That is, if the form established by Order No. 2628 is not provided for the bank guarantee of a foreign bank, then it is not obliged to provide such a guarantee.
In addition, obtaining a bank guarantee in our country requires a certain amount of time (at least two weeks), that is, it is not possible for our company to participate in this purchase.
We ask you to make changes to the tender documentation and remove the requirement to provide security for the tender offer. And we, in turn, will be able to provide a letter of guarantee regarding the obligations to conclude a contract in case of victory in the procurement procedure.
2. Secondly, in Appendix 2 to the tender documentation "Technical requirements and quality characteristics of the subject of procurement" the subject of procurement is defined, namely - Tent frame modular special unified 6x10 m with insulation - 100 pcs. However, in point 1 of table 1, the external size (WxDxH (centered), mm) is indicated as 6000x8000x3000; point 7 of table 1 specifies that the number of inputs is 1000, mm – 1.
We ask you to make changes to Appendix 2 to the tender documentation "Technical requirements and quality characteristics of the subject of procurement", namely:
- P. 1 of table 1: External size (WxDxH (in the center) indicate 6000x10000x3000;
- In item 7 of table 1, indicate: the number of entrances with a width of 1000 mm is 1.
3. Thirdly, we ask you to make changes to the tender documentation and outline the contract form for non-resident participants.
4. Fourthly, our company is a non-resident, but we plan to participate in the procurement, and the tender documentation does not provide for the possibility of submitting an offer without a KEP/UEP. Taking into account the above, we ask that changes be made to the conditions of the tender documentation in terms of the possibility of submitting a tender offer without a KEP/UEP for non-resident participants.
5. Fifthly, Appendix 3 to the tender documentation provides for the provision of an Information Certificate from the Unified State Register of persons who have committed corruption or corruption-related offenses for the winning participants.
and a full extract from the information-analytical system "Accounting of information on bringing a person to criminal responsibility and having a criminal record".
In our country, there is no register of persons who have committed corruption or corruption-related offenses, so it is not possible to provide such a certificate.
And in our country, an extract on bringing a person to criminal responsibility is prepared in 30-40 days, that is, if we win the procurement, we will not have time to provide such an extract within the time limits set by the law.
Taking into account the above, we ask you to make appropriate changes to the tender documentation and exclude the provision of an Information Certificate from the Unified State Register of Persons who have committed corruption or corruption-related offenses and an extract from the information and analytical system "Accounting of information on bringing a person to criminal responsibility and having a criminal record » for non-resident participants.
Шановний замовник!
Відповідно до частини першої статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Закон встановлює рівні умови для участі в публічних закупівлях резидентів та нерезидентів тобто забороняє дискримінацію учасників та зобов’язує Замовників забезпечити усім Учасникам рівні умови участі у процедурі закупівель.
1. По-перше, пунктом 2 Розділу 3 тендерної документації визначено, що Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
Відповідно до статті 22 Закону тендерна документація повинна містити зокрема розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
При цьому забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Так, Мінекономрозвитку листом від 16.11.2017 № 3304-06/41830-03 звернулось до Національного банку України за роз’ясненням щодо можливості та механізму надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії учасниками торгів - нерезидентами.
У свою чергу, Національний банк України листом від 18.12.2017 № 57-0007/84845 повідомив, що надання гарантій за тендерними пропозиціями учасникам публічних закупівель, які є нерезидентами у більшості випадків здійснюватимуть саме банки-нерезиденти. Національний банк України не встановлює вимог до порядку роботи банків-нерезидентів, в т.ч. і за операціями за гарантіями.
Тобто, якщо для банківської гарантії іноземного банку не передбачено форму встановлену Наказом № 2628, то він и не зобов’язаний надавати таку гарантію.
Окрім того, отримання банківської гарантії в нашій країні потребує певного часу (не менше двох тижнів), тобто взяти участь у даній закупівлі у нашого підприємства не має можливості.
Просимо Вас, внести зміни в тендерну документацію та видалити вимогу про надання забезпечення тендерної пропозиції. А ми, в свою чергу, зможемо надати гарантійний лист щодо зобов’язань укласти договір у разі перемоги в процедурі закупівлі.
2. По-друге, в додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» визначений предмет закупівлі, а саме - Намет каркасний модульний спеціальний уніфікований 6×10 м з утепленням – 100 шт. Але ж, в п. 1 таблиці 1 Зовнішній розмір (ШхДхВ (по центру), мм вказано 6000х8000х3000; п.7 таблиці 1 визначено – кількість входів 1000, мм – 1.
Просимо Вас внести зміни до додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі», а саме:
- П. 1 таблиці 1: Зовнішній розмір (ШхДхВ (по центру) вказати 6000х10000х3000;
- В п.7 таблиці 1 вказати: кількість входів шириною 1000 мм – 1.
3. По-третє, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти форму договору для учасників-нерезидентів.
4. По-четверте, наше підприємство нерезидент, але ж ми плануємо взяти участь у закупівлі, а тендерна документація не передбачає можливості подання пропозиції без КЕП/УЕП. Враховуючи викладене, просимо внести зміни до умов тендерної документації в частині можливості подання тендерної пропозиції без КЕП/УЕП для учасників-нерезидентів.
5. По-п’яте, додатком 3 до тендерної документації для учасників-переможців передбачено надання Інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення
та повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
В нашій країні не існує реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, тому надати таку довідку не має можливості.
А витяг про притягнення особи до кримінальної відповідальності в нашій країні готується 30-40 днів, тобто, якщо ми переможемо в закупівлі, ми не встигнемо надати такий витяг у встановлені законодавством терміни.
Враховуючи викладене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити надання Інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» для учасників-нерезидентів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Стосовно звернення, що стосується додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі», будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо інших пунктів, то зміни вноситись не будуть, оскільки тендерна документація була складена відповідно до Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178
Щодо інших пунктів, то зміни вноситись не будуть, оскільки тендерна документація була складена відповідно до Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 липня 2024 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМАКСПРОМ" |
20 400 000,00
UAH з ПДВ
|
19 497 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПЕРЕМОГА ВАРНА ЕООД |
22 000 000,00
UAH з ПДВ
|
19 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС" |
20 100 000,00
UAH з ПДВ
|
20 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМАКСПРОМ" #44318604 |
Відхилено |
19 497 960,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2024 18:03
|
|
ПЕРЕМОГА ВАРНА ЕООД #204268115 |
Відхилено |
19 500 000,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2024 17:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2024 18:03
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС" #30435050 |
Відхилено |
20 100 000,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2024 17:44
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій