Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бахмацький ліцей №1 Бахмацької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44259125 |
Місцезнаходження: | 16500, Україна , Чернігівська обл., місто Бахмач, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 2 |
Контактна особа: |
Галат Вікторія +380680705672 halat1979@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2024 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 34 003 674,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 170 018,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 3 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Бахмацький ліцей № 1 Бахмацької міської ради Місцезнаходження Замовника: 16500, Чернігівська обл., Ніжинський р-н, м.Бахмач, вул. Ярослава Мудрого,2 . Код ЄДРПОУ: 44259125 IBAN UA738201720355129001000180124 в у ДКСУ м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 170000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних підрядних робіт та їх вартість згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3) протягом 14 (чотирнадцять) календарних днів з дня підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3) в паперовому вигляді. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Крім того, відомості щодо обладнання оповіщення наведено у локальному кошторисі № 02-01-02 Розділ 2 ЕТР.
Звертаємо увагу, що тендерну документацію розроблено на підставі робочого проєкту, який пройшов державну експертизу та отримав позитивний експертний звіт від 23.02.2024 № 66/24-РБК/ЕЗ
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-12-000028 ● 57da32c8137847b0a3aeef21e8a4081b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2024 16:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.08.2024 № 43-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Олександр ЗАКУРІН
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2024-06-27-010091-a
27.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-26 15:16:26
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) Бахмацького ліцею № 1 Бахмацької міської ради, що знаходиться за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область» (Код ДК 021:2015 45210000-2 Будівництво будівель)», очікуваною вартістю 34 003 674,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-27-010091-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
2. Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо фактичного стану виконання договору підряду від 01.08.2024 № 46, укладеного з ТОВ «НіжинЖитлоБуд».
4. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)».
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Бахмацький ліцей № 1 Бахмацької міської ради оприлюднив вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «НіжинЖитлоБуд», в якій зазначено «…4. «Відповідно до вимог пункту 4 Таблиці розділу 4 додатку 1 до Тендерної документації Учасник надає цінову пропозицію (договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунки прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат, об’єктний кошторис), яка розраховується відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021року № 281, з врахуванням змін та складена із застосуванням програмного комплексу АВК-5 або еквівалентним програмним комплексом.». На виконання даної вимогу Учасник надав: договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, об’єктний кошторис. Однак, Учасником не було надано: зведений кошторисний розрахунок, розрахунок прибутку та розрахунок адміністративних витрат. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями: Надати зведений кошторисний розрахунок, розрахунок прибутку та розрахунок адміністративних витрат».
Прошу надати пояснення, з яких причин Бахмацьким ліцеєм № 1 Бахмацької міської ради надано вимогу про усунення невідповідностей, так як вищезазначені документи відносяться до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
У разі здійснення Замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача – надати відповідні запити з прихованням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-29 15:34:14
Пояснення на запит моніторингу
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримано позитивний експертний звіт. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей робіт, що необхідно виконати та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Перелік видів робіт та їх обсяги вказані в Додатку 2 до Тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмету закупівлі” (додається). У разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент».
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта, за мінусом Глави 10 “Утримання служби замовника та інжинірингові послуги” та Глави 12 “Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд” з урахуванням ПДВ.
2. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://bakhmach-lyceum1.e-schools.info/director/1152909
3. Стосовно інформації та підтверджуючих документів щодо фактичного стану виконання договору підряду від 01.08.2024 №46, укладеного з ТОВ «НіжинЖитлоБуд». Повідомляємо, що розпочато виконання будівельних робіт, але акти виконаних робіт не надавалися.
4. Стосовно вимоги про усунення невідповідностей Учаснику у частині відсутності зведеного кошторисного розрахунку, розрахунку прибутку та розрахунку адміністративних витрат повідомляємо, що відповідно до абзацу 2 п.43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи те, що у розділі 4 додатку 1 до Тендерної документації «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» ніде не вказано, що вимоги та документи, які вимагаються даним розділом надаються на підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а встановлені саме, як інша інформація від учасників. Крім того, довантаження Учасником зведеного кошторисного розрахунку, розрахунку прибутку та розрахунку адміністративних витрат жодним чином не призвело до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Звертаємо увагу, що вимоги щодо підтвердження Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлено у пункті 6 Розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», де зазначено, що: «Ціна пропозиції Учасника розраховується відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі Настанова).
Учасники процедури закупівлі повинні надати розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни), який включає:
у відповідності до Настанови:
- договірну ціну;
- локальний та об’єктний кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунки загальновиробничих витрат;
- пояснювальна записка.».
Усі вищенаведені документи були надані у складі тендерної пропозиції Учасника.
Таким чином, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника та були підстави для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
До пояснення додаються:
- зведений кошторисний розрахунок;
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-09-09 17:12:28
Заперечення до висновку
Проаналізувавши інформацію, наведену у Висновку, Замовник надає наступні заперечення стосовно виявлених порушень.
Відповідно до пункту 43. Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Учасником у складі тендерної пропозиції у терміни встановлені чинним законодавством України надано: договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, об’єктний кошторис та кошторисний розрахунок прибутку №П130 (кошторисний прибуток , у файлі «Пояснювальна ззаписка» від 15.07.2024р.), що розраховані відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021року № 281, з врахуванням змін та складені із застосуванням програмного комплексу АВК-5 (3.9.1). Надані учасником у складі тендерної пропозиції договірна ціна та пояснювальна записка до договірної ціни містять дані про структуру кошторисної вартості будівництва об’єкта, враховують кошторисний прибуток та адміністративні витрати та інші супутні витрати, зокрема витрати на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва, а також містять показники для визначення розміру кошторисного прибутку та адміністративних витрат.
Вартість будівництва об’єкту та її складові надані учасником у складі тенденрої пропозиції – адміністративні витрати , прибуток та інших супутніх витрат ( витрати на відрядження ) повністью відповідають наданому Учасником зведеному кошторисному розрахунку, розрахуноу прибутку та розрахуноку адміністративних витрат.
Таким чином виправлення помилки Учасником не призвело до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Враховуючи наведені вище аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу предмету закупівлі № UA-2024-06-27-010091-a повідомляємо, що Учасник надав усі документи відповідно до тендерної документації, а отже у замовника відсутні підстави для припинення зобов’язань за договором укладеним 01.08.2024 з Учасником (ТОВ «Ніжинжитлобуд»).
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-09-13 13:06:58
Роз'яснення до висновку
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) здійснено моніторинг відкритих торгів з особливостями за номером ID: UA-2024-06-27-010091-a, проведеної Бахмацьким ліцеєм № 1 Бахмацької міської ради (далі – Замовник).
Замовники, що користуються електронною системою закупівель PROZORRO повинні керуватися Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості).
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення вимог законодавства, яке відображене у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, опублікованому в електронній системі закупівель, а саме порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону).
Так, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей, в якій зазначено, що учасником-ТОВ «НіжинЖитлоБуд» не було надано: зведений кошторисний розрахунок, розрахунок прибутку та розрахунок адміністративних витрат.
Вищезазначені документи є основними документами, що відносяться до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Враховуючи вищевикладене, Замовником оприлюднено вимогу до учасника-ТОВ «НіжинЖитлоБуд» про усунення невідповідностей щодо надання документів, які відносяться до технічних характеристик предмета закупівлі, чим порушено вимоги абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Зазначаємо, що відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону № 922, у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
Згідно з частиною десятою статті 8 Закону № 922, у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
Якщо замовник не усунув визначене у висновку порушення, що призвело до невиконання ним вимог, передбачених Законом № 922, а також висновок не оскаржено до суду, орган державного фінансового контролю після закінчення строку на оскарження до суду, визначеного у частині десятій статті 8 Закону № 922, за результатами моніторингу вчиняє дії щодо притягнення до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Номер протоколу зазначається в електронній системі закупівель наступного робочого дня з дня складання протоколу.
Слід зазначити, що інформація викладена у запереченні не спростовує факти відображені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Проаналізувавши інформацію, наведену у Висновку, Замовник надає наступні заперечення стосовно виявлених порушень. Відповідно до пункту 43. Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасником у складі тендерної пропозиції у терміни встановлені чинним законодавством України надано: договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, об’єктний кошторис та кошторисний розрахунок прибутку №П130 (кошторисний прибуток , у файлі «Пояснювальна ззаписка» від 15.07.2024р.), що розраховані відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021року № 281, з врахуванням змін та складені із застосуванням програмного комплексу АВК-5 (3.9.1). Надані учасником у складі тендерної пропозиції договірна ціна та пояснювальна записка до договірної ціни містять дані про структуру кошторисної вартості будівництва об’єкта, враховують кошторисний прибуток та адміністративні витрати та інші супутні витрати, зокрема витрати на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва, а також містять показники для визначення розміру кошторисного прибутку та адміністративних витрат. Вартість будівництва об’єкту та її складові надані учасником у складі тенденрої пропозиції – адміністративні витрати , прибуток та інших супутніх витрат ( витрати на відрядження ) повністью відповідають наданому Учасником зведеному кошторисному розрахунку, розрахуноу прибутку та розрахуноку адміністративних витрат. Таким чином виправлення помилки Учасником не призвело до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. Враховуючи наведені вище аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу предмету закупівлі № UA-2024-06-27-010091-a повідомляємо, що Учасник надав усі документи відповідно до тендерної документації, а отже у замовника відсутні підстави для припинення зобов’язань за договором укладеним 01.08.2024 з Учасником (ТОВ «Ніжинжитлобуд»).
2024-09-12 12:16:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НіжинЖитлоБуд" |
33 538 199,62
UAH з ПДВ
|
33 538 199,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НіжинЖитлоБуд" #44260235 |
Переможець |
33 538 199,62
UAH з ПДВ
|
23 липня 2024 14:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 липня 2024 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2024 17:06
|
д.у..pdf | зміни до договору |
25 вересня 2024 16:58
|
план фін.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2024 16:58
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2024 16:12
|
додатки до договору.pdf | укладений |
01 серпня 2024 16:09
|
додатки до договару.pdf | укладений |
01 серпня 2024 16:02
|
Договір.pdf | укладений |
01 серпня 2024 16:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до плану фінансування, зміна банківських реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |