Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт частини приміщень 2-го поверху під влаштування ендоскопічного відділення та адміністративних приміщень будівлі головного корпусу літера А-6, згідно технічного паспорту КНП ЛОР «Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр» за адресою: м. Львів, вул. Я. Гашека, 2А» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
17 003 047,00 UAH
UA-2024-06-27-009961-a ● 35c25a0c1a7e4959b8c9e33af6c49367
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" |
Код ЄДРПОУ: | 01996792 |
Вебсайт: | http://www.cancer.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79031, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Гашека Я., буд. 2 А |
Контактна особа: |
Андрій Мих +380671516515, +380322957079 tender.onko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2024 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 17 003 047,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85 015,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції - 85 000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції.. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону (з урахуванням п. 47 Особливостей), документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; (з урахуванням п. 47 Особливостей) 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 85000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт частини приміщень 2-го поверху під влаштування ендоскопічного відділення та адміністративних приміщень будівлі головного корпусу літера А-6, згідно технічного паспорту КНП ЛОР «Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр» за адресою: м. Львів, вул. Я. Гашека, 2А» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79031, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гашека Я., буд. 2 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2024 17:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2024 17:04 |
Технічна специфікація Додаток №2.pdf | |
27 червня 2024 17:04 |
Тендерна документація.doc | |
27 червня 2024 17:04 |
Додаток №5 Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ISO
Дата подання: 03 липня 2024 14:22
Дата відповіді: 05 липня 2024 13:03
ПИТАННЯ 1
Шановний замовник!
Ми бажаємо взяти участь у даній процедурі закупівлі, проте через окремі положення тендерної документації дискримінаційного характеру позбавлені такої можливості.
Зокрема, тендерною документацією передбачено вимогу до учасників надати:
- сертифікат на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT: ISO 9001:2015, IDT) “Системи управління якістю. Вимоги», що виданий учаснику. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України та сфера акредитації якого містить будівництво, на підтвердження чого в складі пропозиції надати сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації.
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації в цій частині з огляду на наступне:
У нас є сертифікат виданий на наше ім’я на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT).
Сертифікат є чинним і підтверджує, що згідно з чинними в Україні нормативними документами наше підприємство відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»
Водночас, в Україні, на разі, діють паралельно 2 стандарти ISO 9001 на систему управління якістю:
- ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" (ISO 9001:2015, IDT), який прийнятий Наказом Науково-дослідний інститут метрології вимірювальних і управляючих систем (ДП "НДІ "Система") від 31.12.2015 № 221 (Про внесення змін до наказу № 203 від 21.12.2015);
- ДСТУ EN ISO 9001:2018 "Системи управління якістю. Вимоги" (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), який прийнятий Наказом ДП "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" (ДП "УкрНДНЦ") від 30.11.2018 № 454 Про прийняття та відновлення дії національних стандартів.
Але фактично, це один і той же стандарт, який базується на стандарті ISO 9001:2015, IDT, оскільки EN ISO 9001:2015 прийнятий як європейський стандарт (позначка EN) Європейським комітетом зі стандартизації
Тобто, ISO 9001:2015, IDT прийнятий Міжнародною Організацією зі стандартизації (International Organization for Standardization, ISO), який у подальшому прийнятий, як Євронорма (EN) Європейським комітетом зі стандартизації- EN ISO 9001:2015, та після цього прийнятий як національний стандарт України (ДСТУ) ДП "УкрНДНЦ" - ДСТУ EN ISO 9001:2018 "Системи управління якістю. Вимоги".
Така хронологія також відслідковується у самій назві ДСТУ EN ISO 9001:2018 "Системи управління якістю. Вимоги" (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)
Отже, при нашій відповідності стандартам щодо систем управління якістю, ми не маємо можливості взяти участь у Процедурі закупівлі оскільки отримали сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015, а не ДСТУ EN ISO 9001:2018.
Також, зверніть увагу, що в атестатах про акредитацію органів з сертифікації акредитованих Національним агентством з акредитації України не зазначається сфера акредитації «будівництво», з огляду на що виконати сформульовану вами вимогу неможливо.
З огляду на вищевикладене, просимо Вас внести зміни до Документації в цій частині: передбачити як альтернативу можливість подання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 а також прибрати вимогу, що «Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України та сфера акредитації якого містить будівництво, на підтвердження чого в складі пропозиції надати сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації визначені в частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Також частиною 5 статті 23 Закону передбачено, що у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
З огляду на зазначену норму Замовник встановив в тендерній документації вимоги щодо підтвердження наявності в учасників сертифікату на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT: ISO 9001:2015, IDT) “Системи управління якістю. Вимоги», виданий Учаснику. Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю для організації та показує її здатність постійно надавати продукцію та послуги чи роботи, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги. Також наявність зазначеного сертифікату зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечення відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам.
Усі умови цього стандарту є загальними та призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, послуг, які вона надає та виду робіт, які вона виконує. Для цілей цього ДСТУ організація визначає зовнішні та внутрішні чинники, які є відповідними для її призначення та її стратегічного напрямку, та які впливають на її здатність досягати результатів, запланованих її системою управління якістю.
Тобто, можна сказати, що учасник з підтвердженою системою управління якістю вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT: ISO 9001:2015, IDT) є таким, що, умовно кажучи, дбає про свою репутацію і зорієнтований на потреби замовника.
Беручи до уваги вищевказане, Замовник не вважає вимогу щодо надання у тендерних пропозиціях Учасників сертифікату на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT: ISO 9001:2015, IDT) “Системи управління якістю. Вимоги» дискримінаційною, оскільки Замовник є закладом охорони здоров’я, який цілодобово надає спеціалізовану та високоспеціалізовану медичну допомогу, вкрай важливим є можливість Замовника пересвідчитись у надійності, якості та гарантіях на своєчасне, якісне та належне виконання Учасником робіт, що є предметом даної Закупівлі. Враховуючи специфіку роботи Замовника, наявність в Підрядника вище згаданих сертифікатів є важливим для підтвердження кваліфікаційного критерію, оскільки роботи будуть виконуватись в приміщенні медичного закладу та мають бути виконані з дотриманням всіх будівельних норм та з урахуванням під час виконання робіт режиму та специфіки роботи медичної установи.
Існують різні серії сертифіката ISO 9001, він належить до серії ISO 9000. Ця серія міжнародних стандартів, що представляють спектр потреб, для всієї величезної системи якісного менеджменту бізнесу.
У 2018 р стандарт покращили та оновили і так з'явився ISO 9001: 2018, який на даний момент являється останньою версією цього стандарту в Україні. Відтак, саме тому замовником було встановлено вимогу надати сертифікат на систему управління якістю саме відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT: ISO 9001:2015, IDT) “Системи управління якістю. Вимоги», що виданий учаснику. Зауважуємо, що дана вимога жодним чином не обмежує участь усіх потенційних учасників закупівлі, адже наразі середній час для отримання сертифікату відповідно до вимог останньої версії стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 становить 1-5 днів. Враховуючи, що строк для подання тендерних пропозицій триває 14 календарних днів, отримати даний сертифікат та підтвердити відповідність системи якості останній версії стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 має достатньо часу будь-який потенційний учасник.
Щодо атестату органу із сертифікації повідомляємо наступне. Відповідно до ст. 11 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Строк дії атестата про акредитацію становить п'ять років.
При цьому, відповідно до Інструкції «Формування сфери акредитації органів з сертифікації, органів з інспектування та органів з верифікації» від Національного агентства з акредитації України сфера акредитації органу з сертифікації/органу з інспектування/органу з верифікації є додатком до атестата про акредитацію, що є офіційним документом, який підтверджує надання органу з оцінки відповідності акредитації. Сфера акредитації є офіційним документом НААУ, що відображає підтверджену з боку НААУ компетентність ООВ в певних напрямках діяльності по підтвердженню відповідності. Відтак, в кожного атестату про акредитацію є додаток із визначеною сферою акредитації органу із оцінки відповідності (зокрема «будівництво»), який є його невід’ємною частиною.
Під вимогою «Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України та сфера акредитації якого містить будівництво, на підтвердження чого в складі пропозиції надати сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації» розуміється надання атестату про акредитацію органу із сертифікації в повному обсязі, тобто із додатками, якими і визначається його сфера акредитації.
Зважаючи на все вищеперераховане, не вбачаємо необхідності внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації визначені в частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Також частиною 5 статті 23 Закону передбачено, що у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
З огляду на зазначену норму Замовник встановив в тендерній документації вимоги щодо підтвердження наявності в учасників сертифікату на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT: ISO 9001:2015, IDT) “Системи управління якістю. Вимоги», виданий Учаснику. Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю для організації та показує її здатність постійно надавати продукцію та послуги чи роботи, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги. Також наявність зазначеного сертифікату зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечення відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам.
Усі умови цього стандарту є загальними та призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, послуг, які вона надає та виду робіт, які вона виконує. Для цілей цього ДСТУ організація визначає зовнішні та внутрішні чинники, які є відповідними для її призначення та її стратегічного напрямку, та які впливають на її здатність досягати результатів, запланованих її системою управління якістю.
Тобто, можна сказати, що учасник з підтвердженою системою управління якістю вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT: ISO 9001:2015, IDT) є таким, що, умовно кажучи, дбає про свою репутацію і зорієнтований на потреби замовника.
Беручи до уваги вищевказане, Замовник не вважає вимогу щодо надання у тендерних пропозиціях Учасників сертифікату на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT: ISO 9001:2015, IDT) “Системи управління якістю. Вимоги» дискримінаційною, оскільки Замовник є закладом охорони здоров’я, який цілодобово надає спеціалізовану та високоспеціалізовану медичну допомогу, вкрай важливим є можливість Замовника пересвідчитись у надійності, якості та гарантіях на своєчасне, якісне та належне виконання Учасником робіт, що є предметом даної Закупівлі. Враховуючи специфіку роботи Замовника, наявність в Підрядника вище згаданих сертифікатів є важливим для підтвердження кваліфікаційного критерію, оскільки роботи будуть виконуватись в приміщенні медичного закладу та мають бути виконані з дотриманням всіх будівельних норм та з урахуванням під час виконання робіт режиму та специфіки роботи медичної установи.
Існують різні серії сертифіката ISO 9001, він належить до серії ISO 9000. Ця серія міжнародних стандартів, що представляють спектр потреб, для всієї величезної системи якісного менеджменту бізнесу.
У 2018 р стандарт покращили та оновили і так з'явився ISO 9001: 2018, який на даний момент являється останньою версією цього стандарту в Україні. Відтак, саме тому замовником було встановлено вимогу надати сертифікат на систему управління якістю саме відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT: ISO 9001:2015, IDT) “Системи управління якістю. Вимоги», що виданий учаснику. Зауважуємо, що дана вимога жодним чином не обмежує участь усіх потенційних учасників закупівлі, адже наразі середній час для отримання сертифікату відповідно до вимог останньої версії стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 становить 1-5 днів. Враховуючи, що строк для подання тендерних пропозицій триває 14 календарних днів, отримати даний сертифікат та підтвердити відповідність системи якості останній версії стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 має достатньо часу будь-який потенційний учасник.
Щодо атестату органу із сертифікації повідомляємо наступне. Відповідно до ст. 11 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Строк дії атестата про акредитацію становить п'ять років.
При цьому, відповідно до Інструкції «Формування сфери акредитації органів з сертифікації, органів з інспектування та органів з верифікації» від Національного агентства з акредитації України сфера акредитації органу з сертифікації/органу з інспектування/органу з верифікації є додатком до атестата про акредитацію, що є офіційним документом, який підтверджує надання органу з оцінки відповідності акредитації. Сфера акредитації є офіційним документом НААУ, що відображає підтверджену з боку НААУ компетентність ООВ в певних напрямках діяльності по підтвердженню відповідності. Відтак, в кожного атестату про акредитацію є додаток із визначеною сферою акредитації органу із оцінки відповідності (зокрема «будівництво»), який є його невід’ємною частиною.
Під вимогою «Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України та сфера акредитації якого містить будівництво, на підтвердження чого в складі пропозиції надати сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації» розуміється надання атестату про акредитацію органу із сертифікації в повному обсязі, тобто із додатками, якими і визначається його сфера акредитації.
Зважаючи на все вищеперераховане, не вбачаємо необхідності внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Електротехнічна лабораторія
Дата подання: 03 липня 2024 14:23
Дата відповіді: 05 липня 2024 13:03
ПИТАННЯ 2
Шановний замовник!
Ми бажаємо взяти участь у даній процедурі закупівлі, проте через окремі положення тендерної документації дискримінаційного характер позбавлені такої можливості.
Зокрема, тендерною документацією передбачено вимогу до учасників надати:
- копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями електротехнічної лабораторії, що чинне на дату подання пропозиції..
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації в цій частині з огляду на наступне:
Сформована Вами вимога унеможливлює нашу участь у процедурі закупівлі, адже у нас немає електротехнічної лабораторії, на систему вимірювання якої ми могли б надати свідоцтво про відповідність.
Водночас, маючи багаторічний досвід виконання робіт аналогічних предмету закупівлі, ми можемо може впевнено стверджувати, що обґрунтована необхідність в наявності такої лабораторії чи необхідності укладання договору з такою лабораторією у виконавців робіт з капітального ремонту відсутня.
Додатком "Технічна специфікація" та проєктом договору, наданими Замовником у складі Документації, не передбачено вимог щодо надання послуг електротехнічною лабораторією.
З огляду на вищевикладене, просимо Вас внести зміни до Документації в цій частині і вилучити наведену вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Електротехнічна лабораторія виконує всі види електровимірювальних робіт з метою безперебійної та безпечної експлуатації обладнання.
Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації Технічна специфікація містить, зокрема, значну частину виконання Електромонтажних робіт та електроосвітлення (п. 806 – 906), робіт по постачанню медичних газів (п. 1090 – 1115), Монтаж технологічного устаткування, робіт з Структурованих кабельних мереж (п. 957 – 1017). Саме тому для якісного виконання вказаних робіт в закладі охорони здоров’я та дотримання всіх чинних норм та правил необхідним видається дослідження параметрів електромережі з метою виявлення відхилень від норми, які є індикаторами існуючих і майбутніх несправностей, і які можливо здійснити за допомогою електротехнічної лабораторії. Електротехнічна лабораторія дозволяє перевірити якість виконання електромонтажних робіт і виявити приховані неполадки, що дозволить вберегти Замовника від можливих негативних наслідків у майбутньому. При цьому, з метою уникнення отримання невірогідних результатів вимірювань електротехнічна лабораторія повинна відповідати чинним стандартам, що стосуються систем керування вимірюваннями (зокрема, ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання (ІSO 10012:2003, ІDT)), що підтверджується свідоцтвом про відповідність системи керування вимірюваннями електротехнічної лабораторії.
Відтак, зважаючи на вищевказане, не вбачаємо необхідності внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації Технічна специфікація містить, зокрема, значну частину виконання Електромонтажних робіт та електроосвітлення (п. 806 – 906), робіт по постачанню медичних газів (п. 1090 – 1115), Монтаж технологічного устаткування, робіт з Структурованих кабельних мереж (п. 957 – 1017). Саме тому для якісного виконання вказаних робіт в закладі охорони здоров’я та дотримання всіх чинних норм та правил необхідним видається дослідження параметрів електромережі з метою виявлення відхилень від норми, які є індикаторами існуючих і майбутніх несправностей, і які можливо здійснити за допомогою електротехнічної лабораторії. Електротехнічна лабораторія дозволяє перевірити якість виконання електромонтажних робіт і виявити приховані неполадки, що дозволить вберегти Замовника від можливих негативних наслідків у майбутньому. При цьому, з метою уникнення отримання невірогідних результатів вимірювань електротехнічна лабораторія повинна відповідати чинним стандартам, що стосуються систем керування вимірюваннями (зокрема, ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання (ІSO 10012:2003, ІDT)), що підтверджується свідоцтвом про відповідність системи керування вимірюваннями електротехнічної лабораторії.
Відтак, зважаючи на вищевказане, не вбачаємо необхідності внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Аналогічні угоди
Дата подання: 03 липня 2024 14:25
Дата відповіді: 05 липня 2024 13:04
Шановний замовник!
Ми бажаємо взяти участь у даній процедурі закупівлі, проте через окремі положення тендерної документації дискримінаційного характеру позбавлені такої можливості.
Зокрема, тендерною документацією передбачено вимоги до учасників надати:
- Сканована з оригіналу копія не менше двох аналогічних договорів, які повністю виконані, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів в медичних закладах, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір(и) предметом закупівлі якого є роботи з будівництва/капітального ремонту/реконструкції. Учасники мають право надати скановані з оригіналу копії аналогічних договорів без додатків.
…
- Документ, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації (сертифікат/акт/декларація/ витяг з Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва) (не менше як по двох договорах)
Вважаємо, що встановлені вами надмірні вимоги в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів є такими, що мають дискримінаційний характер та порушують права потенційних учасників процедури закупівлі, в тому числі і нашого підприємства, з огляду на наступне:
Для того, щоб відповідати даному кваліфікаційному критерію згідно умов тендерної документації учасникам потрібно мати документальне підтвердження досвіду, яке одночасно відповідає наступним ознакам:
- не менше двох договорів
- повністю виконаних
- за характером робіт – роботи з будівництва/капітального ремонту/реконструкції
- об’єкти будівництва – медичні заклади
- об’єкт має бути прийнятий в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва з отриманням сертифікат/акту/декларації/ витягу з Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
За таких умов, наше підприємство, маючи багаторічний досвід виконання аналогічних робіт, позбавлене можливості взяти участь у процедурі закупівлі.
Адже у нас є лише один договір, який в сукупності відповідає усім вимогам документації.
Водночас, вважаємо, що відсутність документально підтвердженого досвіду, який відповідав би усім в сукупності вимогам документації не може бути тим критерієм, що свідчить про неможливість виконання замовлення, що є предметом закупівлі.
На нашу думку, сформульовані вами вимоги в частині документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів не можна охарактеризувати як такі, що спрямовані на відбір підрядників потенційно спроможних виконати замовлення, встановлені вами обмеження не мають обґрунтованої мети чи логічного пояснення, а отже цілком підпадають під ознаки дискримінаційних умов.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Враховуючи вище викладене, вас усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме прибрати вимоги, що має бути не менше двох договорів на об’єктах будівництва – медичних закладах, які прийняті в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва з отриманням сертифіката/акту/декларації/ витягу з Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Дуже розраховуємо на ваше бажання провести прозору і чесну закупівлю.
Проте повідомляємо, що у випадку вашої відмови добровільно внести зміни до тендерної документації ми налаштовані оскаржувати вимоги документації до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
В п. 1 Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації міститься вимога, що для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати скановану з оригіналу копія не менше двох аналогічних договорів, які повністю виконані, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів в медичних закладах, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір(и) предметом закупівлі якого є роботи з будівництва/капітального ремонту/реконструкції. Учасники мають право надати скановані з оригіналу копії аналогічних договорів без додатків.
Зазначаємо, що згідно п.28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» регламентує встановлення Замовником одного або декількох з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Для оцінки спроможності та виробничої потужності Учасника з метою забезпечення належного, вчасного та якісного виконання робіт, Замовником встановлений у тендерній документації критерій підтвердження виконання аналогічного договору в медичних закладах. Дана вимога, зумовлена тим, що Замовником торгів є заклад охорони здоров’я, який цілодобово надає спеціалізовану та високоспеціалізовану медичну допомогу, вкрай важливим є можливість Замовника пересвідчитись у надійності, якості та гарантіях на своєчасне, якісне та належне виконання Учасником робіт, що є предметом даної Закупівлі. Враховуючи специфіку роботи Замовника, наявність в Підрядника досвіду виконання аналогічних робіт саме в медичних закладах є важливим для підтвердження кваліфікаційного критерію, оскільки роботи будуть виконуватись в приміщенні онкологічного лікувально-діагностичного центру та мають бути виконані з дотриманням всіх будівельних норм та з урахуванням під час виконання робіт режиму та специфіки роботи саме медичної установи.
Чинне законодавство не містить чіткого визначення поняття та критеріїв «аналогічного договору», на це зокрема вказує постанова Верховного Суду (далі – ВС) від 15.08.2023 у справі № 922/4852/21 . Зокрема, на думку ВС, в кожному конкретному випадку замовник може самостійно визначати спосіб документального підтвердження, у т.ч. й такого критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також може визначати межі відповідності документального підтвердження вказаного критерію поняттю «аналогічний договір» з урахуванням загальних принципів здійснення публічних закупівель.
Відтак, задля недопущення обмеження кола потенційних учасників Замовником було визначено широкий перелік робіт аналогічних договорів, які вважатимуться аналогічними предмету закупівлі , а саме роботи з будівництва/капітального ремонту/реконструкції, а не лише капітального ремонту. Крім того, Учасники мають право надати скановані з оригіналу копії аналогічних договорів без додатків, що також спрямовано розширення кола потенційних учасників.
Таким чином, Замовник не має підстав змінювати кваліфікаційні вимоги під необ’єктивні та необґрунтовані бажання і обмежені можливості до виконання робіт одного з Учасників, це є пряма дискримінація інших Учасників, які мають можливість виконати встановлені Замовником вимоги Тендерної документації.
На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів в п. 4 Розділу №3 Додатку №1 тендерної документації встановлена вимога, щодо наявності документа, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації (сертифікат/акт/декларація/ витяг з Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва). Наявність документу, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації юридично закріплює завершення робіт та засвідчує відповідність виконаних робіт проектній документації, державним будівельним нормам, стандартам і правилам та передбачена ст. 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Зазначена вимога встановлена з метою отримання інформації, щодо повного та належного виконання робіт згідно укладеного аналогічного договору Учасником. Вимога не обмежує коло учасників, оскільки наявність документа, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації є результатом роботи підрядника на об’єкті. Додатково зазначаємо, що Замовником не встановлюється вимога щодо мінімального класу наслідків об’єкту за аналогічними договорами, що не складає труднощів виконати вказані вимоги тендерної документації багатьма підрядниками.
Відтак, зважаючи на вищевказане, не вбачаємо необхідності внесення змін до тендерної документації в цій частині.
В п. 1 Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації міститься вимога, що для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати скановану з оригіналу копія не менше двох аналогічних договорів, які повністю виконані, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів в медичних закладах, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір(и) предметом закупівлі якого є роботи з будівництва/капітального ремонту/реконструкції. Учасники мають право надати скановані з оригіналу копії аналогічних договорів без додатків.
Зазначаємо, що згідно п.28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» регламентує встановлення Замовником одного або декількох з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Для оцінки спроможності та виробничої потужності Учасника з метою забезпечення належного, вчасного та якісного виконання робіт, Замовником встановлений у тендерній документації критерій підтвердження виконання аналогічного договору в медичних закладах. Дана вимога, зумовлена тим, що Замовником торгів є заклад охорони здоров’я, який цілодобово надає спеціалізовану та високоспеціалізовану медичну допомогу, вкрай важливим є можливість Замовника пересвідчитись у надійності, якості та гарантіях на своєчасне, якісне та належне виконання Учасником робіт, що є предметом даної Закупівлі. Враховуючи специфіку роботи Замовника, наявність в Підрядника досвіду виконання аналогічних робіт саме в медичних закладах є важливим для підтвердження кваліфікаційного критерію, оскільки роботи будуть виконуватись в приміщенні онкологічного лікувально-діагностичного центру та мають бути виконані з дотриманням всіх будівельних норм та з урахуванням під час виконання робіт режиму та специфіки роботи саме медичної установи.
Чинне законодавство не містить чіткого визначення поняття та критеріїв «аналогічного договору», на це зокрема вказує постанова Верховного Суду (далі – ВС) від 15.08.2023 у справі № 922/4852/21 . Зокрема, на думку ВС, в кожному конкретному випадку замовник може самостійно визначати спосіб документального підтвердження, у т.ч. й такого критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також може визначати межі відповідності документального підтвердження вказаного критерію поняттю «аналогічний договір» з урахуванням загальних принципів здійснення публічних закупівель.
Відтак, задля недопущення обмеження кола потенційних учасників Замовником було визначено широкий перелік робіт аналогічних договорів, які вважатимуться аналогічними предмету закупівлі , а саме роботи з будівництва/капітального ремонту/реконструкції, а не лише капітального ремонту. Крім того, Учасники мають право надати скановані з оригіналу копії аналогічних договорів без додатків, що також спрямовано розширення кола потенційних учасників.
Таким чином, Замовник не має підстав змінювати кваліфікаційні вимоги під необ’єктивні та необґрунтовані бажання і обмежені можливості до виконання робіт одного з Учасників, це є пряма дискримінація інших Учасників, які мають можливість виконати встановлені Замовником вимоги Тендерної документації.
На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів в п. 4 Розділу №3 Додатку №1 тендерної документації встановлена вимога, щодо наявності документа, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації (сертифікат/акт/декларація/ витяг з Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва). Наявність документу, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації юридично закріплює завершення робіт та засвідчує відповідність виконаних робіт проектній документації, державним будівельним нормам, стандартам і правилам та передбачена ст. 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Зазначена вимога встановлена з метою отримання інформації, щодо повного та належного виконання робіт згідно укладеного аналогічного договору Учасником. Вимога не обмежує коло учасників, оскільки наявність документа, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації є результатом роботи підрядника на об’єкті. Додатково зазначаємо, що Замовником не встановлюється вимога щодо мінімального класу наслідків об’єкту за аналогічними договорами, що не складає труднощів виконати вказані вимоги тендерної документації багатьма підрядниками.
Відтак, зважаючи на вищевказане, не вбачаємо необхідності внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД" |
16 978 773,68
UAH з ПДВ
|
16 978 773,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД" #20807041 |
Переможець |
16 978 773,68
UAH з ПДВ
|
15 липня 2024 13:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2024 16:22
|
IMG_0002.pdf | укладений |
30 жовтня 2024 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2024 15:01
|
Договір № 172.pdf | укладений |
30 липня 2024 14:58
|
IMG_0001.pdf | укладений |
25 липня 2024 10:47
|