Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Біляївської сільської ради Лозівського району Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 44214042 |
Місцезнаходження: | 64141, Україна , Харківська обл., Лозівський р-н, селище Біляївка, вул.Соборна, будинок 1 |
Контактна особа: |
Наталя Юрченко +380509152743 gkh.bilyaivka@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2024 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 266 562,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 332,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник проводить оплату за виконані послуги протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3). | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2024 16:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2024 16:49 |
Тендерна документація.doc | |
27 червня 2024 16:49 |
договір.docx | |
27 червня 2024 16:49 |
кваліфікаційні критерії.docx | |
27 червня 2024 16:49 |
технічні характеристики.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-22-000041 ● ddd143e7bf7749bdb959287c70411d47
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2024 19:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.07.2024 № 114
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 22.07.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.07.2024 № 114
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2024-06-27-009771-a 27.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-01 15:54:16
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Шкільна в с.Задорожнє Лозівського району Харківської області»
(інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-27-009771-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому тендерна пропозиція учасника ДП «Харківський облавтодор» Відкритого Акціонерного Товариства «Державна Акціонерна Компанія «Автомобільні дороги України» не була відхилена, як така, що не відповідає вимогам підпункту 6.2 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (учасником у складі тендерної пропозиції не надано підписаний з боку учасника Додаток 4), а було розміщено в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-06 10:43:11
Відповідь на запит UA-M-2024-07-22-000041
«Відділ житлово – комунального господарства та благоустроюБіляївської сільської ради Лозівського району Харківської області отримано запит Північно – східного офісу Держаудитслужби від 22 липня 2024 року № UA-M-2024-07-22-000041 щодо закупівлі по предмету закупівлі Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Шкільна в с. Задорожнє Лозівського району Харківської області ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-06-27-009771-a
У відповідь на запит щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-M-2024-07-22-000041 пояснюємо:
1) Необхідність в проведенні поточного ремонту дорожнього покриття по вул. Шкільна в с. Задорожнє Лозівського району Харківської області виникла у зв’язку з незадовільним станом дороги. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі дефектного акту «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Шкільна в с. Задорожнє Лозівського району Харківської області», додається.
Дефектний акт складено комісією з обстеження дорожнього покриття доріг комунальної власності на території населених пунктів Біляївської територіальної громади Лозівського району Харківської області.
Розрахунок очікуваної вартості зазначеного предмета закупівлі було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такий предмет закупівлі, доступні у відкритих джерелах інформації (Інтернет), комерційних пропозицій, відповідно до дефектного акту. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) розміщено на офіційному сайті Біляївської сільської ради Лозівського району Харківської області: https://bil-gromada.gov.ua/news/1720003303/.
2) Відповідно до п.43 Постанови якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Під час розгляду пропозиції ДП «Харківський облавтодор» Відкритого Акціонерного Товариства «Державна Акціонерна Компанія «Автомобільні дороги України» Замовником виявлено невідповідність в інформації, а саме в складі тендерної пропозиції не надано підписаний Додаток 4»Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Проте, документи, які стосуються технічних і якісних характеристик предмета закупівлі надані в повному обсязі, а саме:
- учасником зазначено в додатку 1 до тендерної документації № 910 від 04.07.2024р.; «вивчивши технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, маємо можливість здійснити постачання предмету закупівлі та виконати вимоги Замовника.»
- підтверджено наявність спеціалізованої техніки, яка визначена технічними характеристиками, а саме наявні виброплита та дорожній каток (довідка № 894 від 04.07.2024);
- учасником надано гарантійний лист № 918 від 04.07.2024 року щодо гарантійного строку на виконані роботи;
Виправлення невідповідності в інформації, а саме відсутність підписаного з боку учасника Додатку 4 до тендерної документації не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому Замовником було надано Учаснику 24 годин на виправлення невідповідностей в тендерній пропозиції..
Надання інформації про усунення порушення замовником
припинено зобов'язання за Договором № 66 від 15.07.2024 року шляхом укладання додаткової угоди №1 від 15.08.2024 року
2024-08-15 16:03:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП "Харківський облавтодор" Відкритого Акціонерного Товариства "Державна Акціонерна Компанія "Автомобільні дороги України" |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
240 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП "Харківський облавтодор" Відкритого Акціонерного Товариства "Державна Акціонерна Компанія "Автомобільні дороги України" #31941174 |
Переможець |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2024 14:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 липня 2024 09:08
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 09 липня 2024 14:29
Учасник | Пропозиція | Документи |
ДП "Харківський облавтодор" Відкритого Акціонерного Товариства "Державна Акціонерна Компанія "Автомобільні дороги України" #31941174 |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2024 15:00
|
додаткова угода № 1 до договру 66.pdf | укладений |
15 серпня 2024 14:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2024 14:57
|
додаткова угода № 1 до договру 66.pdf | зміни до договору |
15 серпня 2024 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2024 09:40
|
66.pdf | укладений |
16 липня 2024 09:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |