Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху" |
Код ЄДРПОУ: | 32955518 |
Вебсайт: | http://dorservice.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03062, Україна , Київська обл., Київ, Чистяківська, 19-а |
Контактна особа: |
Вікторія Денисенко 380443741120 vdzkds@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2024 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2024 14:47 |
Початок аукціону: | 16 липня 2024 14:47 |
Очікувана вартість: | 33 412 232,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 501 183,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2024 13:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2024 13:13 |
Зміни ТД учасникам.docx | |
11 липня 2024 11:54 |
Проект договору.docx | |
11 липня 2024 11:54 |
ТД нова редакція.docx | |
27 червня 2024 15:33 |
ТД.docx | |
27 червня 2024 15:33 |
Проект договору.docx |
11 липня 2024 13:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 липня 2024 13:13 |
Зміни ТД учасникам.docx
|
||||||
11 липня 2024 11:54 |
Проект договору.docx
|
||||||
11 липня 2024 11:54 |
ТД нова редакція.docx
|
||||||
27 червня 2024 15:33 |
ТД.docx
|
||||||
27 червня 2024 15:33 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Довідково. Виконроб здійснює керівництво будівництвом на об’єкті, забезпечує виконання завдань із введення об'єктів в експлуатацію у встановлені терміни, організує будівництво, забезпечує дотримання технології будівництва, веде облік виконаних робіт, оформляє технічну документацію, бере участь у здачі об'єктів в експлуатацію, встановлює робітникам виробничі завдання за обсягами будівельно-монтажних і пусконалагоджувальних робіт, контролює їх виконання, тощо.
Відповідно абз. 19 п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом. Тобто, інформацію відносно субпідрядника потрібно надавати у разі залучення до виконання субпідрядних спеціалізованих організацій, в обсязі не менше 20%.
Вимоги про усунення порушення
1. Щодо пункту першого Вимоги:
Відповідно до підпункту 1.7 пункту 1 Додатку № 5 до тендерної документації учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен надати копію відповідної ліцензії провадження господарської діяльності у будівництві, що складає предмет закупівлі. У складі тендерної пропозиції ТОВ "Будівельна група "Будрегіон"" (ЄДРПОУ 40097158) надано копію ліцензії від 18 квітня 2016 року № 15-Л на впровадження господарської діяльності з будівництва ІV і V категорії складності, що повністю відповідає вимогам підпункту 1.7 пункту 1 Додатку № 5 до тендерної документації, адже жодних додаткових вимог щодо змісту ліцензії тендерною документацією встановлено не було.
Враховуючи вищезазначене, Ваша Вимога не буде задоволена в цій частині.
2. Щодо пункту другого Вимоги:
У складі тендерної пропозиції надано довідку від 19.07.2024 № 03, відповідно до якої ТОВ "Будівельна група "Будрегіон"" (ЄДРПОУ 40097158) планує залучати субпідрядну організацію в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для виконання робіт: вогнезахист дерев'яних елементів конструкцій, система блискавкозахисту, а саме: Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОСИСТЕМ» (ЄДРПОУ 30726586), що повністю відповідає вимогам пункту 8 Розділу ІІІ тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, Ваша Вимога не буде задоволена в цій частині.
3. Щодо пункту третього Вимоги:
Відповідно до статті 202 Цивільного кодексу України правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Правочин це угода незалежних та рівноправних суб'єктів цивільного права.
Відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Тендерна пропозиція — це заявка постачальника послуг, робіт чи товарів на участь у конкретній публічній чи комерційній закупівлі чи у її частині (якщо учасник претендує на один чи кілька лотів у мультилотовій закупівлі), складена та подана відповідно до діючого законодавства та до вимог замовника тендеру.
Подання тендерної пропозиції є пропозицією на вчинення правочину, а не самим правочином.
Законом України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» вимагається надання згоди саме на вчинення значного правочину, тобто на підписання договору. Для участі у процедурі закупівлі, у тому числі для подання тендерних пропозицій та участі в аукціоні, жодна згода від загальних зборів відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» не вимагається.
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Надання згоди від Загальних зборів Учасників на подання тендерної пропозиції не передбачене чинним законодавством та вимогами тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, Ваша Вимога не буде задоволена в цій частині.
4. Щодо пункту четвертого Вимоги:
За результатами опрацювання Вимоги Замовником прийнято рішення про скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
Ваша вимога буде задоволена в цій частині.
Скарги до процедури
Дата подання: 30 липня 2024 19:21
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-26-000075 ● 1f79da4988e441388622ce6a2498e2de
- Статус: завершено ● Дата: 17 вересня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2024 19:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.08.2024 № 227
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 16 серпня 2024 року № 251-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2024-06-27-008168-a 27.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-28 12:25:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт нежитлової будівлі літ. А та А1 по вул. Чистяківська 19а у Святошинському районі м. Києва» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-27-008168-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-30 14:37:07
Пояснення на запит органу державного фінансового контролю
Комунальне підприємство «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано запит органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-27-008168-a) 26.08.2024 року в 19 годин 36 хвилин.
Щодо частини першої запиту:
Очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені проектно-кошторисною документацією та підтверджуються позитивним експертним звітом № Т1141-ІВ від 31.05.2024 р. щодо розгляду проектної документації в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом (скан-копія звіту додається). Загальна кошторисна вартість будівництва згідно зведеного кошторисного розрахунку (скан-копія зведеного кошторисного розрахунку додається) та експертного звіту складає 36 181,950 тис. грн. Очікувана вартість закупівлі становить 33 412 232,00 грн (тридцять три мільйони чотириста дванадцять тисяч двісті тридцять дві грн 00 коп.), у т. ч. ПДВ.
Тендерна документація, технічні характеристики та позитивним експертним звітом № Т1141-ІВ від 31.05.2024 р. з вказанням очікуваної вартості предмета закупівлі було направлено до Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в строки та в порядку, встановленому розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 11.09.2009 № 1036 (зі змінами та доповненнями). Зауваження від Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – відсутні.
Також, тендерна документація, технічні характеристики та позитивним експертним звітом № Т1141-ІВ від 31.05.2024 р. з вказанням очікуваної вартості предмета закупівлі було направлено до Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в строки та в порядку, встановленому наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.10.2021 № Н-266. Зауваження від Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – відсутні.
Щодо частини другої запиту:
Відповідно до положень пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами та доповненнями) передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України КП «Центр організації дорожнього руху» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) являється саме одержувачем бюджетних коштів.
Беручи до уваги вищезазначене та враховуючи той факт, що КП «Центр організації дорожнього руху» не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та керуючись пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами та доповненнями), КП «Центр організації дорожнього руху» не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.
Окремо повідомляємо, що КП «Центр організації дорожнього руху» постійно розміщує інформацію щодо запланових процедур закупівель, а саме: тендерні документації, технічні характеристики, обґрунтування технічних та якісних характеристик предметів закупівель, моніторинги цін, експертні звіти з вказанням очікуваної вартості предметів закупівель та розмірів бюджетного призначення та/або власних коштів на офіційному інтернет-порталі "КИЇВАУДИТ" Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації у відповідності до вимог розпорядження Київської міської державної адміністрації від 11.09.2009 № 1036 (зі змінами та доповненнями).
З огляду на викладене, відповідну інформацію про закупівлю Підприємство не висвітлює на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Додатки: - скан-копія експертного звіту № Т1141-ІВ від 31.05.2024 р.;
- скан-копія зведеного кошторисного розрахунку;
- скан-копія договору підряду № 241/24 від 23.08.2024 р.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-30 15:41:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт нежитлової будівлі літ. А та А1 по вул. Чистяківська 19а у Святошинському районі м. Києва» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-27-008168-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель вами укладено та завантажено через електронну систему закупівель два договори підряду від 23.08.2024 № 241/24 та від 23.08.2024 № 241/08.
У зв’язку з чим просимо надати пояснення щодо договору, укладеного за результатами процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-06-27-008168-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-03 10:24:17
Пояснення на запит 2
Комунальне підприємство «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано запит органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-27-008168-a) 30.08.2024 року в 15 годин 41 хвилин.
Щодо запиту:
Під час реєстрації договору підряду, укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі, працівником Підприємства було допущено технічну описку: замість присвоєння номера в форматі «порядковий номер»/«останні числа поточного року» (____/24), присвоєно номер «порядковий номер»/«08». При внесені інформації в електронній системі закупівель в електронній формі було зазначено правильний номер договору, а саме: № 241/24. Для виправлення зазначеної невідповідності в електронну систему закупівель було завантажено, у встановлені чинним законодавством строки, договір з правильним реєстраційним номером, а саме: договір підряду № 241/24 від 23.08.2024 р.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 вересня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2024 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна група "Будрегіон"" |
29 304 400,63
UAH з ПДВ
|
29 304 400,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" |
32 680 425,35
UAH з ПДВ
|
32 680 425,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна група "Будрегіон"" #40097158 |
Рішення скасоване |
29 304 400,63
UAH з ПДВ
|
25 липня 2024 13:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 липня 2024 11:33
|
ТОВ "Будівельна група "Будрегіон"" #40097158 |
Відхилено |
29 304 400,63
UAH з ПДВ
|
25 липня 2024 14:11
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" #32343522 |
Переможець |
32 680 425,35
UAH з ПДВ
|
26 липня 2024 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 09:29
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2024 13:42
|
Договір 241 24.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2024 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2024 13:59
|
Договір.pdf | укладений |
23 серпня 2024 13:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, виправлення механічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 241/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 241/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 241/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |