Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з авторського нагляду за виконанням будівельно-монтажних робіт, що передбачені проєктною документацією по об’єкту: «Нове будівництво протирадіаційного укриття на території Балабинської гімназії «Престиж» за адресою: вул. Престижна, буд. 2-а, смт Балабине, Запорізький район, Запорізька область» згідно ДК 021:2015 код 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Очікувана вартість
74 947,37 UAH
UA-2024-06-27-007738-a 32998939a3844c34adbb1764f6c9f856
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Шкода

380972100950 dpmdzo-tdv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 червня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42698149
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА , будинок 159-Б
Контактна особа: Наталія Шкода
380972100950
dpmdzo-tdv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи з авторського нагляду за виконанням будівельно-монтажних робіт, що передбачені проєктною документацією по об’єкту: «Нове будівництво протирадіаційного укриття на території Балабинської гімназії «Престиж» за адресою: вул. Престижна, буд. 2-а, смт Балабине, Запорізький район, Запорізька область» згідно ДК 021:2015 код 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 червня 2024  —  31 грудня 2025
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

27 червня 2024 15:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГРАДПРОЕКТ-М"
#44025768
Переможець 74 947,37
UAH
27 червня 2024 15:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2024 10:42
Додаткова угода від 06.11.2024 № 3.pdf зміни до договору
07 листопада 2024 10:42
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2024 14:27
Додаткова угода від 16.08.2024 №2.pdf зміни до договору
16 серпня 2024 14:27
Електронний підпис укладений
02 липня 2024 14:10
Договір від 17.06.2024 №Пр-АВ.pdf укладений
27 червня 2024 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Відповідно до рішення Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області від 13.06.2024 № 11 «Про внесення змін і доповнень до рішення від 15.12.2023 № 2 «Про бюджет Кушугумської селищної територіальної громади на 2024 рік», зі змінами та доповненнями» Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 17.06.2024 № Пр/АВ (далі – Договір), а саме викласти пункт 2.1 розділу 2 Договору в новій редакції, а саме: «2.1. Вартість Робіт за Договором встановлюється у Протоколі погодження договірної ціни та у Кошторисі і становить 74 947,37 грн (сімдесят чотири тисячі дев’ятсот сорок сім гривень 37 коп) без ПДВ. У 2024 році заплановано виконання Робіт на суму – 74 947,37 грн, з них кошти обласного (місцевого) бюджету м. Запоріжжя – 74 947,37 грн». Джерело фінансування робіт: – за рахунок КПКВК 0617321 "Будівництво освітніх установ та закладів" – 25 000,00 грн, – за рахунок КПКВК 0611262 "Виконання заходів щодо облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам" – 49 947,37 грн». 2. Викласти Додаток № 2 «План-графік» до Договору в новій редакції, що додається. 3. Викласти Додаток № 4 «План фінансування» до Договору в новій редакції, що додається. 4. У зв’язку із зміною банківських реквізитів Виконавця та Замовника, Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору та викласти реквізити Виконавця та Замовника, що містяться в Розділі 8 Договору в наступній редакції: Замовник Державне підприємство «Місцеві дороги Запорізької області» Україна, 69095, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд. 159-Б код ЄДРПОУ 42698149, IBAN:UA358201720344351033400095750 IBAN:UA898201720344301037430095750 Державна казначейська служба України, м. Київ ГУ ДКСУ у Запорізькій області МФО 820172 Виконавець ТОВ «ГРАДПРОЕКТ-М» Адреса юридична 69001 Запорізька обл., місто Запоріжжя вул. Перемоги, 42 ЄДРПОУ 44025768 UA093133990000026001040202280 В АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 313399 5. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 6. Ця Додаткова угода укладена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: Пр/АВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. У зв’язку із зміною директора та реквізитів Виконавця, відповідно до листа Виконавця від 17.10.2024 № 17/10/01, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № Пр/АВ від 17.06.2024 (далі – Договір), а саме: 1.1. В преамбулі та реквізитах Договору змінити директора Виконавця на Думініке Дениса Юрійовича. 1.2. Внести зміни до Розділу 8 Договору до адреси та банківських реквізитів Виконавця, змінивши адресу та рахунок на: 69001, Україна, Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Перемоги, будинок, 42; рахунок UA633348510000000026009268591 в АТ «ПУМБ» МФО 334851. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Ця Додаткова угода укладена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: Пр/АВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML