Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327664 |
Вебсайт: | http://vodokanal.kiev.ua/ua |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , Київська обл., Київ, 01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А |
Контактна особа: |
Бойко Інна Гаврилівна 380442801536 igboiko@vodokanal.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2024 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2024 16:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2024 15:30 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2024 15:30 |
Очікувана вартість: | 150 132 542,88 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 501 325,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відповідно до умов тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4500000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відповідно до умов тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюються на підставі рахунку Постачальника, який виписується у відповідності до графіку поставок та Специфікації. Покупець здійснює оплату партії Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту отримання партії Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2024 17:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2024 17:18 |
ТД 2431 нова редакція два.docx | |
26 вересня 2024 17:18 |
Перелік змін два.docx | |
15 серпня 2024 14:11 |
ТД 2431 нова редакція.docx | |
15 серпня 2024 14:11 |
Перелік змін.docx | |
27 червня 2024 14:56 |
ТД 2431.docx |
26 вересня 2024 17:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 вересня 2024 17:18 |
ТД 2431 нова редакція два.docx
|
||||||
26 вересня 2024 17:18 |
Перелік змін два.docx
|
||||||
15 серпня 2024 14:11 |
ТД 2431 нова редакція.docx
|
||||||
15 серпня 2024 14:11 |
Перелік змін.docx
|
||||||
27 червня 2024 14:56 |
ТД 2431.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ПрАТ «АК «Київводоканал» є стратегічним підприємством, від нормальної та безперебійної роботи якого залежить життя і здоров’я мешканців м. Києва та є виробником питної води, якість якої повинна відповідати санітарно-гігієнічним правилам, установленим чинним законодавством. Наше підприємство ставить за мету використання на своїх об’єктах якісної продукції для очистки води, яка відповідає найвищим сучасним вимогам, стандартам та технологічним процесам з урахуванням його застосування в системі якості питної води.
При проведенні закупівель замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Відповідно до пункту 51 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. При цьому Ваше звернення в електронній системі закупівель не відноситься до роз’яснень щодо тендерної документації та/або звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру жодним чином.
Для вирішення таких питань законодавством України передбачені інші механізми та способи їх врегулювання, а саме: досудове врегулювання господарських спорів і судовий порядок вирішення спорів за договорами, які передбачені Господарським процесуальним кодексом України та Цивільним процесуальним кодексом України.
Водночас інформуємо, що Ваше «питання» є поширенням неправдивих, неточних або неповних відомостей, пов'язаних з особою чи діяльністю суб'єкта господарювання, що є дискредитацією суб'єкта господарювання відповідно до статті 8 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» (далі – Закон).
Також статтею 10 Закону передбачено, що схиленням до бойкоту суб'єкта господарювання є спонукання до відмови від установлення договірних зв'язків із цим суб'єктом господарювання, до невиконання (розірвання) або виконання неналежним чином договірних зобов'язань перед цим суб'єктом господарювання.
Відповідно до статті 151 Закону поширенням інформації, що вводить в оману, є повідомлення суб'єктом господарювання, безпосередньо або через іншу особу, одній, кільком особам або невизначеному колу осіб, у тому числі в рекламі, неповних, неточних, неправдивих відомостей, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, замовчування окремих фактів чи нечіткості формулювань, що вплинули або можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) чи реалізації (продажу, поставки, виконання, надання) товарів, робіт, послуг цього суб'єкта господарювання. Інформацією, що вводить в оману, є, зокрема відомості, які містять неповні, неточні або неправдиві дані про фінансовий стан чи господарську діяльність суб'єкта господарювання.
Вчинення суб'єктами господарювання дій, визначених як недобросовісна конкуренція, тягне за собою накладення штрафу у розмірі до п'яти відсотків доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) суб'єкта господарювання за останній звітний рік, що передував року, в якому накладається штраф, що визначено статтею 21 Закону.
При цьому зауважуємо, що поширення інформації, яка не відповідає дійсності та фактичним обставинам справи на тлі подій, спричинених військовою агресією Російської Федерації проти України, направлена на підрив ділової репутації Товариства та зрив виконання поставлених завдань та функцій суб’єкта господарювання відповідно до мети його основної діяльності.
Згідно пункту 6 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) договір про закупівлю – це господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Як унормовано положеннями статті 11 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) та статті 174 Господарського кодексу України (далі – ГКУ) договір є підставою для виникнення цивільних прав і обов`язків (господарських зобов’язань).
Законодавчими нормами, які регулюють забезпечення виконання господарських зобов’язань є глава 49 ЦК України, стаття 199 ГК України, спеціальні акти законодавства, присвячені цьому питанню, — в тому числі Закон України «Про заставу», а також відповідні підзаконні нормативні акти й акти судової влади.
Відповідно до статті 546 ЦК України виконання зобов’язань може бути забезпечене неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком, правом довірчої власності. Крім того, договором або законом можуть бути встановлені інші види забезпечення виконання зобов’язання.
Статтею 548 ЦК України встановлено правило щодо забезпечення виконання основного зобов’язання, якщо це встановлено договором або законом.
Згідно зі статтею 589 ЦК України, у разі невиконання зобов’язання, забезпеченого заставою, заставодержатель набуває права звернення стягнення на предмет застави. При цьому за рахунок предмета застави заставодержатель має право задовольнити в повному обсязі свою вимогу, що визначена на момент фактичного задоволення, включаючи сплату процентів, неустойки, відшкодування збитків, завданих порушенням зобов'язання, необхідних витрат на утримання заставленого майна, а також витрат, понесених у зв'язку із пред'явленням вимоги, якщо інше не встановлено договором.
Відображення умов застосування забезпечення виконання договірних зобов’язань є і в Законі. Зокрема, згідно пункту 9 частини першої статті 1 Закону забезпечення виконання договору про закупівлю - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю. Законом законодавець надав право замовникові самостійно визначатися, у межах правового поля, з видами забезпечення виконання договірних зобов’язань.
Необхідною умовою застосування забезпечення договірних зобов’язань при здійсненні публічних закупівель відповідно до пункту 16 частини другої статті 22 Закону є включення до тендерної документації інформації про розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати). Проект договору містить всі вимоги зазначеної вище статті та є частиною тендерної документації.
При встановленні розміру забезпечення виконання договору про закупівлю замовник керувався положеннями частини третьої статті 27 Закону, відповідно до якої розмір такого забезпечення не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, при цьому внесення забезпечення виконання договору повинно бути здійснено не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Під час дії правового режиму воєнного стану публічні закупівлі товарів, робіт та послуг здійснюються відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Особливостями у підпункті 3 пункту 44 передбачено лише підставу для відхилення тендерної пропозиції у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Інших положень, які б регулювали порядок надання забезпечення виконання договору про закупівлю Особливостями не передбачено.
Таким чином, замовнику у разі встановлення такої вимоги як забезпечення виконання договору про закупівлю слід і далі керуватися положеннями статті 27 Закону з урахуванням Особливостей.
Водночас зазначаємо, що словосполучення «банк-гарант» фігурує в проекті договору в розумінні банка в якому зберігається забезпечення виконання договору. Отже, у випадку виникнення будь-яких ризиків які передбачені в проекті договору, Постачальник з метою належного збереження коштів, зобов’язаний внести забезпечення виконання договору на рахунок іншого банку. Забезпечення виконання договору у подальшому буде повернуте Постачальнику у випадках визначених ч. 2 ст. 27 Закону та договором.
Скарги до процедури
Дата подання: 01 липня 2024 11:23
Дата подання: 01 липня 2024 18:08
Дата подання: 16 серпня 2024 14:58
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-12-000019 ● 7aefdcf03d614f4286532d56a948b3c7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2024 14:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.11.2024 № 308
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-06-27-007330-a 27.06.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-14 16:52:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини; 24313123-9 - Сульфат алюмінію (алюміній сірчанокислий) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-27-007330-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та відповідні документи щодо виконання переможцем процедури товариством з обмеженою відповідальністю «СТОУНСЕНД» умов пункту 6 Розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору (застави, яка сплачується учасником на рахунок Замовника).
3. Надати інформацію та відповідні документи щодо виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.07.2024 № №12334-р/пк-пз щодо внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-19 17:03:07
Відповідь на запит про надання пояснень у межах здійснення моніторингу № UA-M-2024-11-12-000019
ПрАТ «АК «Київводоканал» надає пояснення, інформацію та документи щодо запиту про надання пояснень від 14.11.2024 Державної аудиторської служби України на закупівлю «ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини; 24313123-9 - Сульфат алюмінію (алюміній сірчанокислий)», оголошення № UA-2024-06-27-007330-a.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі - Замовник), керуючись абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надає аргументовані заперечення до висновку від 29.11.2024 за результатами моніторингу № UA-M-2024-11-12-000019 закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини; 24313123-9 - Сульфат алюмінію (алюміній сірчанокислий), оголошення № UA-2024-06-27-007330-a.
2024-12-06 11:19:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що ПрАТ «АК «Київводоканал» 12.12.2024 подано позовну заяву про оскарження висновку Державної аудиторської служби України до Київського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 12 грудня 2024 |
Номер відкриття провадження: | №320/61633/24 |
Дата відкриття провадження: | 13 січня 2025 |
Документи:
14 січня 2025 11:23
|
Електронний підпис |
14 січня 2025 11:23
|
Електронний підпис |
12 грудня 2024 16:15
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2024 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ" |
143 784 000,00
UAH з ПДВ
|
106 759 620,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО-ХІМ" |
122 575 860,00
UAH з ПДВ
|
113 829 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТОУНСЕНД" |
148 996 170,00
UAH з ПДВ
|
145 521 390,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» |
149 769 009,00
UAH з ПДВ
|
147 079 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ" |
147 125 899,62
UAH з ПДВ
|
147 125 899,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ" #44322406 |
Відхилено |
106 759 620,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2024 12:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО-ХІМ" #45227529 |
Відхилено |
113 829 000,00
UAH з ПДВ
|
14 жовтня 2024 17:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТОУНСЕНД" #41769323 |
Переможець |
145 521 390,00
UAH з ПДВ
|
14 жовтня 2024 17:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2024 15:09
|
СТОУНСЕНД 1434.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2024 15:08
|
СТОУНСЕНД 1434.docx | зміни до договору |
31 грудня 2024 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2024 13:58
|
Договір 1434 від 28.10.24.pdf | укладений |
29 жовтня 2024 13:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2025 року, в обсязі – 28 376 086,93 коп. (двадцять вісім мільйонів триста сімдесят шість тисяч вісімдесят шість грн. 93 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі – 145 518 394,50 грн. (сто сорок п’ять мільйонів п’ятсот вісімнадцять тисяч триста дев’яносто чотири грн. 50 коп.), в тому числі сума без ПДВ – 121 265 328,75 грн. (сто двадцять один мільйон двісті шістдесят п’ять тисяч триста двадцять вісім грн. 75 коп.), ПДВ – 24 253 065,75 грн. (двадцять чотири мільйони двісті п’ятдесят три тисячі шістдесят п’ять грн. 75 коп.). 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору (з урахуванням усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені) складає – 173 894 481,43 коп. (сто сімдесят три мільйони вісімсот дев'яносто чотири тисячі чотириста вісімдесят одна грн. 43 коп.), в тому числі сума без ПДВ – 144 912 067,86 коп. (сто сорок чотири мільйони дев'ятсот дванадцять тисяч шістдесят сім грн. 86 коп.), ПДВ – 28 982 413,57 коп. ( двадцять вісім мільйонів дев'ятсот вісімдесят дві тисячі чотириста тринадцять грн. 57 коп.) 2.2. Пункт 12.1. Договору викласти в наступній редакції: «12.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє по “31” травня 2025 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Дія Договору може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.» 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін |
Номер договору про закупівлю: | 1434/24/16-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |