Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ "РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ ТА АГРОТЕХНІЧНОГО СЕРВІСУ" |
Код ЄДРПОУ: | 02548133 |
Вебсайт: | http://lplzt.ptu.org.ua |
Місцезнаходження: | 62433, Україна , Харківська обл., місто Люботин, вул.Шевченка 130 |
Контактна особа: |
Ніколаєнко-Сосєдка Ольга Юріївна +380937939705 lplzts@ptukh.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Тендерна документація
27 червня 2024 11:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2024 11:39 |
наказ 147.pdf | |
27 червня 2024 11:39 |
обгрунтування.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-19-000031 ● 2e3f513f5946444a9eed00c2cc5a5f57
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2024 15:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.08.2024 № 137
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 19.08.2024 року
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 19.08.2024 № 137
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2024-06-27-003985-a 27.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-19 16:25:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «код ДК 021:2015 -09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне, дрова твердих порід)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-27-003985-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та обрано саме Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС», з яким укладений договір про закупівлю товару від 27.06.2024 №ВК/Д без використання електронної системи закупівель?
5. Чому на порушення п.п.6 п.13 Особливостей договір про закупівлю товару від 27.06.2024 №ВК/Д відрізняється від проекту договору, що був передбачений тендерною документацією по закупівлі, інформація по якій оприлюднена за номером UA-2024-05-15-006610-a.
6. Яким чином ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС», як суб’єкта з яким укладений договір про закупівлю товару від 27.06.2024 №ВК/Д виконало вимоги, що були визначені замовником у тендерній документації по закупівлі, інформація по якій оприлюднена за номером UA-2024-05-15-006610-a зокрема в частині надання забезпечення пропозицій, а також Вимоги про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики до предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-28 15:28:09
Пояснення на запит
У межах проведення моніторингу закупівлі «код ДК 021:2015 -09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне, дрова твердих порід)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-27-003985-a) Північно-східним офісом Держаудитслужби, Замовник надає пояснення на запит, а саме:
1. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 232 800 грн., джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет, код згідно з КЕКВ: КЕКВ: 2275 - Оплата інших енергоносіїв.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі наявної потреби Замовника у закупівлі код ДК 021:2015 -09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне, дрова твердих порід)».
ІНФОРМАЦІЯ про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (вимоги) до предмета закупівлі викладена у додатку 3 до тендерної документації за закупівлею оголошення номер UA-2024-05-15-006610-a, а саме:
ІНФОРМАЦІЯ про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (вимоги) до предмета закупівлі код ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне, дрова твердих порід)
1 Вугілля кам’яне тонна 14
2 Дрова твердих порід куб.м. 24
Вимоги щодо вугілля кам’яного:
Поставка здійснюється в обсягах, зазначених у заявці замовника, в залежності від фактичної потреби, окремими партіями орієнтовно 5 тонн.
Учасник самостійно здійснює зберігання товару та доставку, проводить навантаження та розвантаження товару. Учасник повинен гарантувати, що товар, який буде поставлятися, повністю відповідає (буде відповідати) технічним вимогам Замовника, передбаченим цим додатком, а у разі виявлення невідповідності встановленим технічним вимогам Замовник має право не приймати товар та повернути учаснику (постачальнику), про що повинен бути поданий гарантійний лист у складі тендерної пропозиції. Вартість навантаження, розвантаження, зберігання та доставки товару повинна бути включена до вартості ціни тендерної пропозиції.
До відома: доставка, проведення навантажувально-розвантажувальних робіт та зважування вугілля, здійснюється учасником за власні кошти, своїми силами та транспортом (транспортний засіб вантажопідйомністю до 25 тонн) за місцем призначення, зазначеними у цій тендерній документації у п.4.3 розділу 1тендерної документації. Під час здійснення поставки товару, який є предметом закупівлі, учасником повинен забезпечуватись комплекс заходів, що унеможливлять попадання у вугілля різних домішок, в тому числі ґрунту, каміння, сміття, а також інших речовин, що негативно впливають на технічні і якісні характеристики вугілля.
Вимога до Товару Характеристики
товару Фактичні показники характеристик товару, що запропонований Учасником
Марка ДГ
Розмір куска, мм 13-25
Відповідність нормативним документам ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови».
Зольність на сухий стан палива не більше ніж, % 13
Загальна волога на робочий стан палива не більше ніж, % 14
Постачальник має надати при поставці товару оригінал або копію діючого сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, на запропоновану марку вугілля кам’яного.
Вимоги до дров твердих порід
Поставка здійснюється в обсягах, зазначених у заявці замовника, в залежності від фактичної потреби, окремими партіями орієнтовно 2 куб.м.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики деревини наведені в межах показників Державних стандартів. Дрова повинні відповідати діючим технічним вимогам (ГОСТ 3243-88) на відповідний вид продукції.
Технічні характеристики предмета закупівлі:
Деревина (Дрова твердих порід).
Розміри: довжина від 0,25 м до 0,6 м; товщина від 0,01 м і більше;
допустима вологість 30-40 %;
Сучки допускаються не вище 3-х сантиметрів;
Деревина дров’яна може постачатись як в корі так і без кори;
Зовнішня порохнява гнилизна не допускається.
Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність Товару, який пропонується згідно тендерної пропозиції учасника (далі - Товар), технічним, якісним, та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, а також документи щодо джерела походження Товару та його екологічної та санітарно-епідеміологічної безпеки, а саме:
Сканована копія протоколу випробувань від партії товару (предмету закупівлі), що є не меншим кількості товару, що є предметом закупівлі, який виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Учасник повинен за власний рахунок доставити товар за адресою, вказаною Замовником. Усі витрати пов’язані з доставкою товару та розвантаженням несе Учасник.
Учасник повинен передбачити застосовування заходів із захисту довкілля (про що надається Учасником у складі пропозиції довідка у довільній формі), а саме:
• не порушувати екологічні права і законні інтереси Замовника;
• поставляти товар, який відповідає всім вимогам якості та екологічної безпеки, що в подальшому не призведе до негативних наслідків для людей та довкілля під час його використання;
• дотримуватись вимог чинного природоохоронного законодавства України під час виконання зобов’язань за результатами процедури закупівлі.
Учасник має надати у складі пропозиції документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів). До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Сертифікат ISO має бути виданий відповідним органом з оцінки відповідності, що має бути підтверджено оригіналом діючого атестату про акредитацію такого органу.
Очікувана вартість предмета закупівлі зазначена Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі) номер оголошення UA-2024-05-15-006610-a складає 232800,00 UAH з ПДВ.
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Зазначена Методика може застосовуватися замовником для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт і послуг. Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком. Отже, Замовник може пояснити механізм визначення очікуваної вартості, а як наслідок коректність планування та внесення інформації до річного плану закупівлі, в тому числі, визначення типу процедури закупівлі. Для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись: ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних / ідентичних послуг; ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro», з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні послуги), а також отримані комерційні пропозиції.
Очікувана вартість предмету закупівлі формувалася з отриманих комерційних пропозицій (копії додаються).
2. https://rcpoztac.org.ua/e-market/
3.Відповідно до п.п.6 п.13 Особливостей відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Замовником була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги з Особливостями в електронній системі закупівель, номер оголошення UA-2024-05-15-006610-a за предметом закупівлі код ДК 021:2015 -09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне, дрова твердих порід).
12 червня 2024 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-05-15-006610-a дата формування звіту: 12 червня 2024. При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі.
Документальним підтвердженням наявності підстави для застосування п.п.6 п.13 Особливостей є ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-05-15-006610-a дата формування звіту: 12 червня 2024, додається.
Разом з договором оприлюднено в електронній системі закупівель обгрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту затвердженого наказом Замовника від 26.06.2024 року №147.
4.Відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання.
Для визначення потенційних ПОСТАЧАЛЬНИКІВ, з якими можна буде укласти договір за предметом закупівлі код ДК 021:2015 -09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне, дрова твердих порід) Замовником проведено ринкові консультації, в результаті яких отримано комерційні пропозиції від наступних суб’єктів господарювання:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» - вугілля кам’яне ДГ (13-25) -12000,00 грн, дрова твердих порід- 2700 грн., ТОВ «АСТЕРІЛ» - вугілля кам’яне ДГ (13-25) -12300,00 грн, дрова твердих порід- 3100 грн., Приватне ремонтно-будівельнек мале підприємство «КОМФОРТ» - дрова твердих порід- 2950 грн.(комерційні пропозиції додаються).
Найбільш економічно вигідною виявилась пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС», яка склала 232 800,00 грн. Саме з цієї підстави Замовником і укладено договір від 27.06.2024 №ВК/Д з Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС», комерційні пропозиції додаються.
5.Укладений договір про закупівлю товару від 27.06.2024 №ВК/Д відрізняється від проекту договору :
1.п. 2.1.2. договору доповнений умовою що встановлює порядок поставки товару, який необхідний саме Покупцю (Замовнику): поставка здійснюється в обсягах , зазначених у заявці замовника, в залежності від фактичної потреби, окремими партіями орієнтовно 5 тонн (для вугілля). поставка здійснюється в обсягах , зазначених у заявці замовника, в залежності від фактичної потреби, окремими партіями орієнтовно 2 куб.м. (для дров).
2.п.4.5. договору доповнений умовою щодо проведення лабораторних досліджень щодо якісних показників товару та прийнятий сторонами по договору для забезпечення поставки якісного товару.
Також слід зазначити, що п.4 р.6 тендерної документації по закупівлі за номером UA-2024-05-15-006610-a вказується, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.
Наведені умови укладеного договору не є істотними та визначені відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.
Наведені зміни умов договору про закупівлю не стосується предмета закупівлі, його технічних, кількісних та якісних характеристик.
На підставі викладеного, Замовником не порушені вимоги п.п.6 п.13 Особливостей.
6. Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей, передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації
Забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», — це надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції / пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Отже, при укладанні прямого договору учасник не надає тендерну пропозицію/пропозицію, а отже і вимагати від нього надання такої гарантії не є обов’язковим.
Вимоги про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики до предмета закупівлі, які викладені в тендерній документації по закупівлі, інформація по якій оприлюднена за номером UA-2024-05-15-006610-a, виконані ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» в повному обсязі шляхом надання відповідних документів/інформації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
1.На підставі висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 05.09.2024р. про порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення), в частині (не)зазначення методу закупівлі замовником, ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом за процедурою закупівлі код ДК 021:2015 -09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне, дрова твердих порід)» усунути виявлене порушення шляхом припинення зобов’язань за Договором №ВК/Д від 27.06.2024 року.
2024-09-10 15:08:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Ризики, що спрацювали
sas24-3-14-1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС" #40049680 |
Переможець |
232 800,00
UAH
|
27 червня 2024 11:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2024 15:30
|
Протокол №06/09-ВД | укладений |
10 вересня 2024 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2024 15:16
|
Додаткова угода _2.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2024 15:04
|
ДОДАТКОВА УГОДА N_ 1.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2024 14:53
|
Договір №ВК/Д | укладений |
27 червня 2024 11:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внести зміни в пункт 11 «Юридичні та банковські реквізити» Договору № ВК/Д від 27.06. 2024 року. В Додаток 1 до Договору № ВК/Д від 27.06. 2024 року в частину реквізитів Постачальника внести зміни. |
Номер договору про закупівлю: | №ВК/Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшити кількість товару - дрова твердих порід, яка визначена в Додатку 1 до Договору на 24 метри кубічні, зменшити суму Договору, яка визначена пунктом 3.2. Договору на 64800,00 грн. Пункт 3.2. Договору викласти у новій редакції . Додаток 1 до Договору № ВК/Д від 27.06. 2024 року викласти в новій редакції. Пункт 9 Договору «Термін дії договору» викласти в наступній редакції:«Договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 10.09.2024 року включно, а в частині розрахунків діє до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань за цим Договором». На підставі висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 05.09.2024р. (ID моніторингу UA-M-2024-08-19-000031), керуючись ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», припинити зобов’язання за договором.. |
Номер договору про закупівлю: | №ВК/Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 червня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
168 000,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | 1. На підставі висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 05.09.2024р. про порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення), в частині (не)зазначення методу закупівлі замовником, ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом за процедурою закупівлі код ДК 021:2015 -09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне, дрова твердих порід)» усунути виявлене порушення шляхом припинення зобов’язань за Договором №ВК/Д від 27.06.2024 року. |