Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проєктно-кошторисної документації на обʼєкт: “Нове будівництво протирадіаційного укриття Шарівського ліцею Валківської міської ради Богодухівського району Харківської області за адресою: 63030, Україна, Харківська область, Богодухівський район, село Шарівка, вул. Центральна, буд.10”
Очікувана вартість
2 600 000,00 UAH
UA-2024-06-27-001874-a 8a26d67ee37245d59558e13bd2dbfaff
Відкриті торги з особливостями    Подання пропозицій    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Колєснік Наталія Вікторівна

+380971784749 gospgrvvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВАЛКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44067258
Місцезнаходження: 63002, Україна , Харківська обл., Богодухівський район місто Валки, вул. Харківська, будинок 7
Контактна особа: Колєснік Наталія Вікторівна
+380971784749
gospgrvvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2024 10:12
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2024 11:00
Початок аукціону: 15 липня 2024 12:51
Очікувана вартість: 2 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виготовлення проєктно-кошторисної документації на обʼєкт: “Нове будівництво протирадіаційного укриття Шарівського ліцею Валківської міської ради Богодухівського району Харківської області за адресою: 63030, Україна, Харківська область, Богодухівський район, село Шарівка, вул. Центральна, буд.10”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63030, Україна, Харківська область, Богодухівський район, село Шарівка, вул. Центральна, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2024 10:12
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2024 10:12
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2024 10:12
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2024 10:12
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2024 10:12
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2024 10:12
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2024 10:12
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2024 10:12
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2024 10:12
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2024 10:12
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2024 10:12
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2024 10:12
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2024 10:12
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2024 10:12
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2024 10:12
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2024 10:12
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2024 10:12
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2024 10:12
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2024 10:12
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2024 10:12
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2024 10:12
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2024 10:12

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

27 червня 2024 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2024 10:12
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

зміни до ДБН
Дата подання: 27 червня 2024 13:09
Дата відповіді: 29 червня 2024 21:38
по тексту ви посилаєтеся на ДБН які мають зміни, зокрема: ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту» зі зміною №1. ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення.» зміна №1. ДБН А.2.2-3-2014 зі зміною №1,2. Просимо усунути невідповідність.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику, дякуємо за звернення!
Діючий ДБН це базовий документ який є чинним зі змінами відповідно до законодавства.
про аналогічні договори
Дата подання: 27 червня 2024 13:14
Дата відповіді: 29 червня 2024 21:40
у вимогах до аналогічних договорів ви зазначаєте: "захисної споруди цивільного захисту з отриманням позитивного експертного звіту", предметом закупівлі є ПРУ. Згідно ДБН В.2.2-5:2023 зі зміною №1 -терміни та визначення понять, ці дещо споруди відрізняються. Тобто предмет закупівлі не повністю відповідає вимогам до аналогічних договорам. Отже просимо привести у відповідність вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику, дякуємо за звернення!
У відповідь на ваше звернення повідомляємо:
Відповідно до пункту 5.2 розділу 5 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту» ПРУ відноситься до захисних споруд цивільного захисту.
містобуди є у вас ?
Дата подання: 27 червня 2024 13:22
Дата відповіді: 29 червня 2024 21:41
Просимо повідомити, чи наявні у замовника містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки згідно згідно вимог ст.29 ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності, як необхідні вихідні дані, що надаються замовником до початку проєктування, і мають бути зареєстровані на порталі ЄДЕССБ і повинні мати унікальний код. Без містобудівних умов ви не маєте право починати проєктування !!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику, дякуємо за звернення!
Все буде надано згідно чинного законодавства.
розділ ІТЗ ЦЗ
Дата подання: 27 червня 2024 13:23
Дата відповіді: 29 червня 2024 21:42
згідно вимог ПКМУ №6 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/6-2014-%D0%BF#Text в тексті завдання на проєктування необхідно передбачити розділ ІТЗ ЦЗ. В свою чергу замовник, повинен надати завдання на розробку розділу згідно вимог дод. «Б» ДСТУ 8773:2018. Просимо виконати вимогу вказаного ДСТУ.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику, дякуємо за звернення!
Для надання завдання потрібні вихідні дані від проектувальника, який не визначений.
розділ ІТЗ ЦЗ
Дата подання: 27 червня 2024 13:23
Дата відповіді: 29 червня 2024 21:43
просимо повідомити чи є у замовника вихідні дані та вимоги у вигляді наприклад листа від територіального підрозділу ДСНС для розробки розділу ІТЗ ЦЗ які повинен надати замовник згідно п.2 дод "А" ДБН А.2.2-3:2014 зі змінами 1,2?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику, дякуємо за звернення!
Буде надано згідно чинного законодавства.
ТУ
Дата подання: 27 червня 2024 13:39
Дата відповіді: 29 червня 2024 21:45
просимо повідомити чи є у вас ТУ до приєднання до інженерних мереж. чи може не передбачається збільшення існуючих потужностей мереж? тоді ТУ не треба. Це має бути зазначено в завданні. тому просимо внести відповідні зміни і зазначити.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику, дякуємо за звернення!
Після наданих проектувальником навантажень буде визначено варіант отримання ТУ.
Щодо аналогічного досвіду
Дата подання: 29 червня 2024 00:16
Дата відповіді: 02 липня 2024 14:37
вимога додатку 1 п2 щодо аналогічних договорів повністю виконаних від листопада 2023 року є фактично дискримінаційною згідно закону України про публічні закупівлі Виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які мають не менше одного повністю виконаного аналогічного договору за півроку 2024 , що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання і суперечить вимогам законодавства ( так як термін укладання та виконання таких договорів не вимагається умовою законодавцем) Просимо привести у відповідність дану вимогу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовником зазначений термін виконання аналогічного договору з листопада 2023 року обрано через те, що в цей проміжок часу вступили в дію нові будівельні норми, досвід у використанні яких при розробці ПКД потрібен для Виконавця.
щодо змін до ДБН
Дата подання: 01 липня 2024 12:34
Дата відповіді: 04 липня 2024 09:12
Звертаємо увагу замовника на наступне: згідно вимог чинного законодавства, зокрема ЗУ "Про будівельні норми" відсутне вказане вами термін чи поняття: "базові норми". При розробці ПКД проектувальник має дотримуватися вимог завдання на проєктування згідно ст.29 ЗУ про регулювання, та чинних будівельних норм із урахуванням всіх актуальних змін. При проходженні експертизи ПКД, експертні організацією перевіряють відповідність проекту вимогам чинних ДБН із урахуванням всіх змін !!!. Ви ж все рівно будете
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
В тендерній документації, затвердженій рішенням уповноваженої особи протокол № 83 від 27.06.2024р., відсутній «термін чи поняття: «базові норми» стосовно якого порушене вами питання. Замовник діє згідно чинного законодавства.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 02 липня 2024 14:03
Дата відповіді: 05 липня 2024 15:11
Шановний замовнику! Поясніть будь ласка, чому Замовник застосовує у тендерній документації обмеження щодо строку укладення аналогічного договору листопадом 2023 року згідно вимоги розділу 2 Додатку 1 тендерної документації, а саме: «Аналогічні договори повинні бути укладені не раніше листопада 2023 року відповідно до нових ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту». Пояснення щодо відповідності до нових ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту» є некоректним, адже можна укласти договір раніше набрання чинності нового ДБН В.2.2-5:2023, головне щоб експертний звіт (позитивний) був вже після листопаду 2023 року. Позитивний експертний звіт – це документована оцінка, яка підтверджує відповідність проектної документації встановленим нормативно-правовим вимогам та рекомендаціям щодо подальшої реалізації проекту. Тобто отримати позитивний експертний звіт на підставі недіючих будівельних норм неважливо. В розділах проекту та самому експертному звіті, який виконаний вже після листопада 2023 року є посилання на діючий новий ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту». Отже, якщо для Вас важливо, саме те, щоб проект згідно аналогічного договору було виконано і пройдено експертизу відповідно до нових ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту», то не має значення коли було укладено договір, головне щоб у позитивному експертному звіті було посилання на діючий новий ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту». Для запобігання затягування терміну проведення процедури закупівлі через вимушеність подання скарги до АМКУ стосовно вищезазначених обмежень, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, шляхом виключення положення «Аналогічні договори повинні бути укладені не раніше листопада 2023 року відповідно до нових ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного зажисту», в той же час визначення аналогічного договору викласти у новій редакції - *Аналогічним договором вважається договір з виготовлення (або розроблення) проєктно-кошторисної документації на будівництво захисної споруди цивільного захисту з отриманням позитивного експертного звіту з посиланням на новий ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного зажисту».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 від 16.05.2011 року «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» не роз’яснює юридичні аспекти щодо укладених раніше договорів до моменту вступу в дію нових ДБН В.2.2- 5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту» (далі - ДБН) та нормативних актів, тощо.
Укладений раніше договір, у нашому випадку до 01.11.2023 року, не дає юридичного права будівельній експертизі проводити свою роботу згідно вже нового ДБН. Отримання позитивного висновку будівельної експертизи не є підтвердженням факту виконання проектно-кошторисної документації згідно нового ДБН, оскільки тільки при отриманні дозволу на початок будівництва можливо переконатися в відповідності проектно-кошторисної документації до нового ДБН.
Щодо обмеження терміну укладання аналогічного договору
Дата подання: 02 липня 2024 19:02
Дата відповіді: 05 липня 2024 15:12
Шановний замовнику! Поясніть будь ласка, чому Замовник застосовує у тендерній документації обмеження щодо строку укладення аналогічного договору листопадом 2023 року згідно вимоги розділу 2 Додатку 1 тендерної документації, а саме: «Аналогічні договори повинні бути укладені не раніше листопада 2023 року відповідно до нових ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту». Пояснення щодо відповідності до нових ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту» є некоректним, адже можна укласти договір раніше набрання чинності нового ДБН В.2.2-5:2023, головне щоб експертний звіт (позитивний) був вже після листопаду 2023 року. Позитивний експертний звіт – це документована оцінка, яка підтверджує відповідність проектної документації встановленим нормативно-правовим вимогам та рекомендаціям щодо подальшої реалізації проекту. Тобто отримати позитивний експертний звіт на підставі недіючих будівельних норм неможливо! В розділах проекту та самому експертному звіті, який виконаний вже після листопада 2023 року є посилання на діючий новий ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту». Отже, якщо для Вас важливо, саме те, щоб проект згідно аналогічного договору було виконано і пройдено експертизу відповідно до нових ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту», то не має значення коли було укладено договір, головне щоб у позитивному експертному звіті було посилання на діючий новий ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту». Для запобігання затягування терміну проведення процедури закупівлі через вимушеність подання скарги до АМКУ стосовно вищезазначених обмежень, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, шляхом виключення положення «Аналогічні договори повинні бути укладені не раніше листопада 2023 року відповідно до нових ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного зажисту», в той же час визначення аналогічного договору викласти у новій редакції - *Аналогічним договором вважається договір з виготовлення (або розроблення) проєктно-кошторисної документації на будівництво захисної споруди цивільного захисту з отриманням позитивного експертного звіту з посиланням на новий ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного зажисту».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 від 16.05.2011 року «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» не роз’яснює юридичні аспекти щодо укладених раніше договорів до моменту вступу в дію нових ДБН В.2.2- 5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту» (далі - ДБН) та нормативних актів, тощо.
Укладений раніше договір, у нашому випадку до 01.11.2023 року, не дає юридичного права будівельній експертизі проводити свою роботу згідно вже нового ДБН. Отримання позитивного висновку будівельної експертизи не є підтвердженням факту виконання проектно-кошторисної документації згідно нового ДБН, оскільки тільки при отриманні дозволу на початок будівництва можливо переконатися в відповідності проектно-кошторисної документації до нового ДБН.
аналогічні договори - нове будівництво
Дата подання: 03 липня 2024 11:00
Дата відповіді: 05 липня 2024 15:15
просимо обґрунтувати чим обґрунтоване вимога замовника щодо надання лише на один вид будівництва : "на будівництво захисної споруди цивільного захисту" чому види будівництва як реконструкція та капітальний ремонт ви не вважаєте як аналогічні роботи? крім того, зідно ст.1 ЗУ Про регулювання... нема такого виду будівництва як "будівництво", правильний термін це: "нове будівництво". Просимо усунути невідповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" є різниця між видами будівництва.
Повідомляємо, що назва об’єкту затверджена рішенням органу місцевого самоврядування.
Щодо уточнення поняття "будівництво" при визначення аналогічного договору
Дата подання: 03 липня 2024 21:10
Дата відповіді: 05 липня 2024 16:17
Шановний Замовнику! Відповідно до п. 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації «Аналогічним договором вважається договір з виготовлення (або розроблення) проєктно-кошторисної документації на будівництво захисної споруди цивільного захисту з отриманням позитивного експертного звіту». Згідно статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» термін будівництво – вживається у значенні нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва. Відповідно до статті 4 Закону України «Про архітектурну діяльність» для створення об'єкта архітектури виконується комплекс робіт, який включає, зокрема, будівництво (нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт) та знесення об'єкта архітектури, архітектурно-будівельний контроль, технічний та авторський нагляди під час здійснення будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об'єкта містобудування. Чому Вами не використовується при визначенні поняття аналогічний договір термінологія щодо терміну "будівництво", визначена діючим законодавство, а саме – «Аналогічним договором вважається договір з виготовлення (або розроблення) проєктно-кошторисної документації на будівництво (нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт) захисної споруди цивільного захисту з отриманням позитивного експертного звіту»? Прохання внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Bимоги до аналогічного договору встановлено з урахуванням чинного ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" та різниці між видами будівництва.
Щодо строків виконання робіт.
Дата подання: 05 липня 2024 12:04
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до тендерної документації щодо строків виконання робіт, а саме: виконання робіт до 01 вересня 2024 року. Виконати роботи по цій закупівлі майже у 30 календарних днів неможливо. Оскільки: орієнтовний збір вихідних даних у т.ч. вишукуванні роботи, запит на ДСНС складає до 30 календарних днів. Безпосередньо виконання проекту - від 2-х до 3-х місяців. Проходження експертизи - до 30 календарних днів. Більш реальний строк виконання робіт до 01.12.2024 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
щодо назви проєкту
Дата подання: 05 липня 2024 15:44
звертаємо увагу замовника на те, що назва проєкту в частині визначення виду будівництва не відповідає вимогам п.8 Наказу Мнрегіону Про порядок розробки проєктної документації https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0651-11#Text Ваша аргументація, що назву було визначено рішенням органу місцевого самоврядування, жодним чином не позбавляє Замовника зобов'язання щодо дотримання вимог чинного законодавства. Хто ж винен в тому, що у вашому органі сидять безграмотні люди, які не читають законодавчі акти ???. Не давайте підстав для оскарження вашої закупівлі в АМКУ на підставі не відповідності вимог чинному законодавству.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання