Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 158 м. Києва за адресою: вулиця Сулеймана Стальського, 12 у Дніпровському районі міста Києва». (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
444 471,00 UAH
UA-2024-06-27-000955-a ● f559f8d8e4a748b4a0ef3a42ab85a557
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Халецький Микола Леонідович halezkiy1960@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2024 09:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 444 471,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 444,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Розроблення проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 158 м. Києва за адресою: вулиця Сулеймана Стальського, 12 у Дніпровському районі міста Києва». (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Розроблення проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 158 м. Києва за адресою: вулиця Сулеймана Стальського, 12 у Дніпровському районі міста Києва». (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02105, Україна, Київська область, Київ, вулиця Сулеймана Стальського, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 червня 2024 12:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 червня 2024 12:42 |
Оголошення_СЗШ_№158_проектні_роботи___укриття_нова редакція.doc |
28 червня 2024 12:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 червня 2024 12:42 |
Оголошення_СЗШ_№158_проектні_роботи___укриття_нова редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
склади та виробничі бази
Дата подання: 27 червня 2024 18:51
Дата відповіді: 28 червня 2024 12:48
предметом даної закупівлі згідно ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування), а отже не передбачається обов'язкова наявність у учасника склади та/або виробнича баз як це зазначено в п.4.10.2 оголошення. просимо усунути порушення.
Відповідь: Шановний Учасник! Ваше звернення враховано. До ТД внесено зміни. Дякуємо!
дипломи
Дата подання: 27 червня 2024 18:55
Дата відповіді: 28 червня 2024 12:50
Єдиним документом що підтверджує кваліфікаційну спроможність людини надавати послуги із інженерного проєктування згідно ЗУ «Про архітектурну діяльність», ЗУ «Про регулювання містобудівної дивності» є чинний кваліфікаційний сертифікат. Ви ж до того ще вимагаєте дипломи? Навіщо?
Відповідь: Вимога не суперечить чинному законодавству України. Дякуємо за розуміння!
кількість
Дата подання: 27 червня 2024 18:55
Дата відповіді: 28 червня 2024 13:58
про яку загальну кількість найпростіших укриттів іде мова?
Відповідь: У оголошенні відсутні вимоги щодо "загальної кількості найпростіших укриттів".
розділ ІТЗ ЦЗ
Дата подання: 27 червня 2024 18:57
Дата відповіді: 28 червня 2024 14:10
просимо повідомити, чи є у замовника вихідні дані та вимоги у вигляді наприклад листа від територіального підрозділу ДСНС для розробки розділу ІТЗ ЦЗ які повинен надати замовник згідно п.2 дод "А" ДБН А.2.2-3:2014 зі змінами 1,2?
згідно вимог ПКМУ №6 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/6-2014-%D0%BF#Text в тексті завдання на проєктування необхідно передбачити розділ ІТЗ ЦЗ. В свою чергу замовник, повинен надати завдання на розробку розділу згідно вимог дод. «Б» ДСТУ 8773:2018. Просимо виконати вимогу вказаного ДСТУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: . Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 25 Завдання на проектування (Додаток 2 до Документації) Склад та зміст проекту – згідно з ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації». Акцентуємо, Завданням на проектування визначено вимоги щодо розроблення всіх розділів проектної документації. Дане завдання і необхідні вихідні дані будуть надані як вихідні данні Виконавцю проектних робіт відповідно до ДСТУ 8773:2018 після підписання договору про закупівлю.
інструментальне обстеження
Дата подання: 27 червня 2024 18:58
Дата відповіді: 28 червня 2024 14:08
Згідно п.4.1б, п.7.1 дод. "А" ДБН А.2.2.3-2014 із змінами №1,2 при реконструкції, капітальному ремонту не допускається проводити проєктні роботи без раніше проведених інженерних вишукувань та інструментального обстеження будівель та споруд (код КВЕД-2010: Клас 71.20, ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Проведення інструментально-технічного обстеження будівель та споруд з метою оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій, будівель та споруд). Ці дані в свою чергу є вихідним даним для проєктування. Просимо повідомити чи має Замовник звіт за результатами інструментального обстеження?
Згідно п. 7.1 дод. А ДБН А.2.2.3-2014 із змінами 1,2 звіт з обстеження відноситься до переліку вихідних даних, які надаються замовником !. Отже п.12.1 додатку 1 -технічне завдання порушує вимоги вказаного ДБН. Просимо усунути порушення.
Обстеження проводить експерт будівельний (код професії 2142.2 Національного класифікатору професій ДК 003:2010.
Звіт з обстеження розроблений згідно вимог ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 сертифікованим експертом із обстежень будівель, має бути зареєстрований в єдиному державному реєстрі будівельної діяльності і мати свій унікальний код.
Просимо повідомити чи має Замовник звіт за результатами інструментального обстеження будівлі, і чи є у цього звіту унікальний код?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що Технічний звіт з обстеження згідно ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 наявний у Замовника. Вимогами ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 не передбачено, що вказаний звіт має бути зареєстрований в Єдиному державному реєстрі будівельної діяльності і мати свій унікальний код. Технічний звіт буде наданий Виконавцю проектних робіт у якості вихідних даних на проектування після підписання договору про закупівлю.
акт огляду об'єкта
Дата подання: 27 червня 2024 19:01
Дата відповіді: 28 червня 2024 12:47
Шановний Замовник !. Звертаю Вашу увагу що вимого акту огляду об'єкта в складі пропозиції. Дана вимога суперечить частині 1 частині 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». На підтвердження рішення АМКУ №21047-р/пк-пз від 15.09.2021 року, АМКУ №18643-р/пк-пз від 13.08.2021 року. Прошу відкоригувати тендерну документацію та видалити дискримінаційну вимогу. В разі подальшого ігнорування норм Закону, змушені будемо оскаржувати цю вимогу в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Ваше звернення враховано. До ТД внесено зміни. Дякуємо!
ккількість
Дата подання: 28 червня 2024 15:09
Дата відповіді: 01 липня 2024 11:02
у вас в назві закупівлі указано ...найпростіших укриттів... очевидно, що мова іде більше ніж про 1шт. чи у вас все є таки 1шт укриття? тоді чого в назві укриттів? а не укриття ?
Відповідь: Шановний Учасник! Інформуємо, що у назві закупівлі указано ...найпростіших укриттів..., оскільки такий вид робіт визначений Адресним переліком об'єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2024 рік, затвердженого Розпорядженням Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від 09.05.2024 № 326. Дякую за розуміння!
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕПАЛ ПРОЕКТ" #42626802 |
Переможець |
407 016,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2024 12:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2025 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2024 09:13
|
Договір 158-2-К-2024 від 23 .07. 2024.pdf | укладений |
23 липня 2024 09:12
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
16 жовтня 2024 12:43
|
407 016,00 UAH | UA818201720344281014400077922 УО Дніпровської РДА |
UA873052990000026003046220394 ТОВ "МЕПАЛ ПРОЕКТ" |
Оплачений |