Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода" |
Код ЄДРПОУ: | 03344326 |
Вебсайт: | http://voda.uz.ua |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Митна, 1 |
Контактна особа: |
Станіслав Олександрович Карташов +380949180473 dogovor.uz.voda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2024 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2024 15:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2024 15:27 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
26 червня 2024 15:27 |
Тендерна документація.doc | |
26 червня 2024 15:27 |
Додаток 4 Проект Договору.docx | |
26 червня 2024 15:27 |
Додаток 2 Інформація про відповідність вимогам статті 16.doc | |
26 червня 2024 15:27 |
Додаток 3 Інформація про технічні та якісні характеристики.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-31-000033 ● df8db61734ed42b88bc9fc382f1e8bf4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2024 13:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.07.2024 № 41-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 31.07.2024 № 41-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-06-26-008411-a 26.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-31 15:37:39
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Насоси (код ДК 021:2015: 42120000-6 - Насоси та компресори)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-26-008411-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Чому Уповноваженою особою КП "Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода" не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ГІДРО-ВАКУУМ УКРАЇНА", як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)?
Так, Замовником на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у Додатку 2 до Тендерної документації та у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, розміщеного Замовником в електронній системі закупівель, визначено наступне: «Належним підтвердженням досвіду виконання Учасником аналогічного за предметом закупівлі договору але в обсязі не менше 80% обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі».
Для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно було надати копію не менше 1 виконаного аналогічного договору на поставку товарів, що є предметом закупівлі, а зокрема, насосу, відповідно до вищевказаних умов, оскільки у складі тендерної пропозиції було надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів з долученням копії Договору № 283 від 18.10.2021 р., укладеного з КП «Міськводоканал Сумської міської ради», загальною вартістю 2 698 800,00 грн., при тому, що очікувана вартість даної закупівлі (ID: UA-2024-06-26-008411-a) становить: 5 800 000,00 грн. з ПДВ, а 80 % від очікуваної вартості становитиме не менше 4 640 000,00 грн.
Проте, Учасником ТОВ "ГІДРО-ВАКУУМ УКРАЇНА" на виправлення вказаних невідповідностей надано 3 аналогічних договори, жоден з яких не може слугувати належним підтвердженням досвіду виконання Учасником аналогічного за предметом закупівлі договору в обсязі не менше 80% обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі, як вимагалося Замовником в тендерній документації та у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-05 09:01:33
відповідь
Технічне завдання розроблено відповідно до виробничих потреб Замовника з урахуванням технологічних процесів на виробництві. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Зокрема було проаналізовано загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі в електронній системі закупівель «Prozorro»).
Згідно Додатку 2 тендерної документації: «Належним підтвердженням досвіду виконання Учасником аналогічного за предметом закупівлі договору але в обсязі не менше 80% обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі»…»
Однак, Замовником не вказано, що належним підтвердженням досвіду виконання аналогічних договорів вважатиметься тільки 1 виконаний договір з поставки даного виду товару на вищезазначену суму. Тому, вважаємо, що Учасник підтвердив наявність виконання аналогічного договору. Також, згідно інформації, яка міститься у відкритих джерелах, зокрема в електронній системі закупівель «Prozorro» та на сайті «Кларіті проджект» за посиланням https://clarity-project.info/tenderer/33614498, можна зробити висновок, що в Учасника ТОВ "ГІДРО-ВАКУУМ УКРАЇНА" достатній досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-14 16:44:18
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Насоси (код ДК 021:2015: 42120000-6 - Насоси та компресори)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-26-008411-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Просимо пояснити, чому КП "Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода" в електронній системі закупівель не оприлюднено договір про закупівлю, який згідно вимог пункту 49 Особливостей повинен бути укладений не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю ?
У разі продовження строку для укладення договору про закупівлю, просимо надати підтверджуючі документи щодо обґрунтованої необхідності такого продовження.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-19 15:09:40
відповідь на звернення
У зв’язку з проведенням моніторингу даної закупівлі Замовником було прийнято рішення про продовження строку укладання договору до 60 днів у відповідності до частини 4 пункту 49 Особливостей.
У звʼязку з відсутністю технічної можливості оприлюднення повідомлення про продовження строку укладання договору, дане повідомлення було б оприлюднено при публікації договору про закупівлю (Протокол про прийняття рішення додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заходи здійснені шляхом скасування закупівлі.
2024-08-22 11:47:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі
2024-08-23 10:24:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГІДРО-ВАКУУМ УКРАЇНА" |
5 768 004,00
UAH з ПДВ
|
5 768 004,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГІДРО-ВАКУУМ УКРАЇНА" #37035442 |
Рішення скасоване |
5 768 004,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2024 11:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 липня 2024 14:30
|
ТОВ "ГІДРО-ВАКУУМ УКРАЇНА" #37035442 |
Очікує рішення |
5 768 004,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2024 11:48
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2024 11:53 |
Кінець періоду оскарження: | 02 вересня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 02 вересня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | - не враховано зміни, внесені до пунктів 44 та 47 Особливостей Постановою № 382, що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі та, як наслідок, не дотримано вимог абзацу восьмого пункту 28 Особливостей. Враховуючи викладене, тендерна документація складена Замовником не у відповідності до чинної редакції Особливостей (02.04.2024), чим порушено абзац перший частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII та пункт 28 Особливостей; - не відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГІДРО-ВАКУУМ У |
22 серпня 2024 11:53
|
Електронний підпис |
22 серпня 2024 11:52
|
протокол насоси.pdf |