Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з харчування учнів 1-4 класів, 5-11 класів та вихованців груп дошкільного віку (3-6 років) у закладах освіти Іванківської селищної ради за рахунок коштів місцевого бюджету
Очікувана вартість
4 800 000,00 UAH
UA-2024-06-26-007377-a ● 801c7ce0699f4851aca670e42378d9ef
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Іванківської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44031188 |
Місцезнаходження: | 07201, Україна , Київська обл., смт Іванків, вул.Івана Проскури,42 |
Контактна особа: |
Варсєєва Тетяна Миколаївна +380963930927 OSVITA_IV@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2024 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
73980 послуга
послуги з харчування учнів 1-4 класів, 5-11 класів та вихованців груп дошкільного віку (3-6 років) у закладах освіти Іванківської селищної ради за рахунок коштів місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07201, Україна, Київська область, смт Іванків, Київська обл Вишгородський р-н смт Іванків вул.І.Проскури.42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2024 11:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2024 14:44 |
ТД ВО Іванків тендерна документація 20240626.docx | |
26 червня 2024 14:44 |
Проект договору.docx |
27 червня 2024 11:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 червня 2024 14:44 |
ТД ВО Іванків тендерна документація 20240626.docx
|
|||
26 червня 2024 14:44 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Умови ТД
Дата подання: 28 червня 2024 17:48
Дата відповіді: 01 липня 2024 13:07
Чи передбачає вимога за п. 7.2 ТД надання відповідних сертифікатів на складське приміщення/продуктовий склад, які передбачені у п. 1 ч. І Додатку 1, п. 3 Додатку 4, тобто, саме на складське приміщення/продуктовий склад, пристосований для зберігання продуктів харчування тваринного походження?
Згідно п. 1 ч. І, п. 2 ч. ІІ Додатку 1 у фактичному володінні учасника, зокрема, у власності або на праві використання, повинні перебувати потужності, зокрема, складське приміщення/ продуктовий склад, пристосовані в тому числі для зберігання продуктів харчування тваринного походження. В той же час згідно п. 3 Додатку 4 учасник зобов’язаний забезпечити зберігання тижневого запасу харчових продуктів вже на власному складі/продуктовому складі, пристосованому для зберігання харчових продуктів тваринного походження (стаціонарній потужності). Отже, вимога п. 3 Додатку 4 про наявність ВЛАСНОГО складу протирічить вимозі п. 1 ч. І, п. 2 ч. ІІ Додатку 1, які передбачають можливість наявності у учасника такого складу у КОРИСТУВАННІ. Просимо внести зміни до зазначеної вимоги п. 3 Додатку 4 для приведення у відповідність з вимогами Додатку 1.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації стосовно закупівлі код ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з харчування учнів 1-4 класів, 5-11 класів та вихованців груп дошкільного віку (3-6 років) у закладах освіти Іванківської селищної ради за рахунок коштів місцевого бюджету), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua за номером № UA-2024-06-26-007377-a, що оприлюднене в електронній системі закупівель 28.06.2024 року о 17 годині 48 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо наступне:
1) Пунктом 7 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій наступні документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, зокрема сертифікат на систему управління якістю та сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів на потужності (складське приміщення/продуктовий склад), яка використовуватиметься учасником для зберігання продуктів харчування. При цьому, Додатком №1 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен мати потужності (а саме складське приміщення/продуктовий склад), пристосовані в тому числі для зберігання продуктів харчування тваринного походження і застосовувати на них під час надання послуг з харчування технології сертифікованих постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (а саме систем управління/менеджменту якістю та безпечністю харчових продуктів).
Отож, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати сертифікат на систему управління якістю та сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів на потужності (складське приміщення/продуктовий склад), пристосовані в тому числі для зберігання продуктів харчування тваринного походження.
2) Додатком №1 до тендерної документації встановлено, що у фактичному володінні учасника повинні перебувати (у власності або на підставі договору оренди) потужності (а саме складське приміщення/продуктовий склад), пристосовані в тому числі для зберігання продуктів харчування тваринного походження, для приготування страв для дітей згідно із цією закупівлею, площею не менше ста квадратних метрів. При цьому, пунктом 2 розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації передбачено, що учасники у складі своїх тендерних пропозицій повинні надати, зокрема документи, що підтверджують фактичну наявність вказаного учасником у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій обладнання та матеріально-технічної бази - документи, які підтверджують право власності учасника на вказане обладнання, транспортні засоби, складське приміщення та інші об’єкти матеріально-технічної бази або документи, що підтверджують право їх використання учасником, якщо вони не належать учаснику на праві власності (напр.: договір оренди та ін.). Зважаючи на вищевикладене, тендерна документація, затверджена замовником для проведення цієї закупівлі, передбачає можливість використання учасниками складських приміщень, які належать їм як на праві власності, так і на праві їх законного користування.
У пункті 3 Додатку №4 до тендерної документації немає вимог про наявність лише власного складу, як про те зазначає Заявник. Прикметник «власний» тут вжитий лише з метою конкретизації належності складу учаснику (на праві власності чи користування), оскільки в минулому траплялися пропозиції, яких учасники, маючи у наявності власні чи орендовані складські приміщення (які вказувалися у довідці), збиралися зберігати та постачати харчові продукти для закладів замовника із інших не належних їм потужностей. Отож, тендерна документація не потребує внесення змін в цій частині і участь у закупівлі можуть взяти всі зацікавлені учасники, які мають у власності або використовують на підставі договору оренди потужності (а саме складське приміщення/продуктовий склад), пристосовані в тому числі для зберігання продуктів харчування тваринного походження, для приготування страв для дітей згідно із цією закупівлею.
1) Пунктом 7 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій наступні документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, зокрема сертифікат на систему управління якістю та сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів на потужності (складське приміщення/продуктовий склад), яка використовуватиметься учасником для зберігання продуктів харчування. При цьому, Додатком №1 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен мати потужності (а саме складське приміщення/продуктовий склад), пристосовані в тому числі для зберігання продуктів харчування тваринного походження і застосовувати на них під час надання послуг з харчування технології сертифікованих постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (а саме систем управління/менеджменту якістю та безпечністю харчових продуктів).
Отож, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати сертифікат на систему управління якістю та сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів на потужності (складське приміщення/продуктовий склад), пристосовані в тому числі для зберігання продуктів харчування тваринного походження.
2) Додатком №1 до тендерної документації встановлено, що у фактичному володінні учасника повинні перебувати (у власності або на підставі договору оренди) потужності (а саме складське приміщення/продуктовий склад), пристосовані в тому числі для зберігання продуктів харчування тваринного походження, для приготування страв для дітей згідно із цією закупівлею, площею не менше ста квадратних метрів. При цьому, пунктом 2 розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації передбачено, що учасники у складі своїх тендерних пропозицій повинні надати, зокрема документи, що підтверджують фактичну наявність вказаного учасником у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій обладнання та матеріально-технічної бази - документи, які підтверджують право власності учасника на вказане обладнання, транспортні засоби, складське приміщення та інші об’єкти матеріально-технічної бази або документи, що підтверджують право їх використання учасником, якщо вони не належать учаснику на праві власності (напр.: договір оренди та ін.). Зважаючи на вищевикладене, тендерна документація, затверджена замовником для проведення цієї закупівлі, передбачає можливість використання учасниками складських приміщень, які належать їм як на праві власності, так і на праві їх законного користування.
У пункті 3 Додатку №4 до тендерної документації немає вимог про наявність лише власного складу, як про те зазначає Заявник. Прикметник «власний» тут вжитий лише з метою конкретизації належності складу учаснику (на праві власності чи користування), оскільки в минулому траплялися пропозиції, яких учасники, маючи у наявності власні чи орендовані складські приміщення (які вказувалися у довідці), збиралися зберігати та постачати харчові продукти для закладів замовника із інших не належних їм потужностей. Отож, тендерна документація не потребує внесення змін в цій частині і участь у закупівлі можуть взяти всі зацікавлені учасники, які мають у власності або використовують на підставі договору оренди потужності (а саме складське приміщення/продуктовий склад), пристосовані в тому числі для зберігання продуктів харчування тваринного походження, для приготування страв для дітей згідно із цією закупівлею.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-06-26-007377-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41602890
Дата подання: 01 липня 2024 20:35
Дата подання: 01 липня 2024 20:35
СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 липня 2024 15:48
рішення від 03.07.2024 № 11507.pdf
Дата публікації: 03 липня 2024 15:48
Інформація про перенесення розгляду скарги від 11.07.2024 № 1117.pdf
Дата публікації: 11 липня 2024 16:48
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.07.2024 № 12450.pdf
Дата публікації: 22 липня 2024 11:54
рішення від 19.07.2024 № 12450.pdf
Дата публікації: 24 липня 2024 11:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Коментар:
Відповідно до рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12450-р/пк-пз від 19.07.2024 р. Відділ освіти Іванківської селищної ради надає зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Послуги з харчування учнів 1-4 класів, 5-11 класів та вихованців груп дошкільного віку (3-6- років) у закладах освіти Іванківської селищної ради за рахунок коштів місцевого бюджету», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-26-007377-a.
Дата виконання рішення замовником: 01 серпня 2024 10:45
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій