Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція частини будівлі Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 5 «Джерельце», розташованої за адресою: 07101, Україна, Київська область, Вишгородський район, м. Славутич, Київський квартал, 15, під тимчасове житло для внутрішньо переміщених осіб, з переведенням частини будівлі до житлового фонду
Очікувана вартість
64 991 941,00 UAH
UA-2024-06-25-010648-a ● 18a513d3b0894cffb545cb8e53660e01
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 23568683 |
Вебсайт: | https://slavosvita.com/ |
Місцезнаходження: | 07101, Україна , Київська обл., місто Славутич, Бакинський квартал, б.15 |
Контактна особа: |
Лариса Кривопиша +380457922597 department_of_education@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2024 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2024 16:26 |
Початок аукціону: | 17 липня 2024 14:55 |
Очікувана вартість: | 64 991 941,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 324 959,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція частини будівлі Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 5 «Джерельце», розташованої за адресою: 07101, Україна, Київська область, Вишгородський район, м. Славутич, Київський квартал, 15, під тимчасове житло для внутрішньо переміщених осіб, з переведенням частини будівлі до житлового фонду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07101, Україна, Київська область, місто Славутич, Київський квартал, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки з Підрядником за виконані будівельні роботи здійснюються шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Підрядника на підставі підписаних Сторонами актів виконаних підрядних робіт (форма КБ-2в) та довідок вартості виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) при наявності повного комплекту виконавчої документації Підрядника протягом 20 (двадцяти) робочих днів. Розрахунки за виконані будівельні роботи проводяться у такому порядку фінансування: 1) Перший платіж у розмірі до 10% від загальної вартості робіт. 2) Другий платіж у розмірі до 10% від загальної вартості робіт. 3) Третій платіж у розмірі до 10% від загальної вартості робіт. 4) Четвертий платіж у розмірі до 10% від загальної вартості робіт. 5) П’ятий платіж у розмірі до 10% від загальної вартості робіт. 6) Шостий платіж у розмірі до 10% від загальної вартості робіт. 7) Сьомий платіж у розмірі до 15% від загальної вартості робіт. 8) Остаточний платіж - залишок несплаченої суми від загальної вартості робіт здійснюється Замовником на користь Підрядника після прийняття Об’єкта в експлуатацію згідно чинного законодавства та отримання остаточного фінансування по Грантовому договору від 19.12.2023. Остаточний розрахунок за виконані будівельні роботи з Підрядником здійснюються Замовником протягом 20-ти (двадцяти) робочих днів з моменту отримання остаточного фінансування по Грантовому договору від 19.12.2023 за умови прийняття Об’єкта в експлуатацію. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 10 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 10 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 10 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 10 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 10 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 10 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 15 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 25 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ризики, інфляція
Дата подання: 26 червня 2024 09:38
Дата відповіді: 27 червня 2024 15:24
Доброго дня! Ознайомившись з умовами тендерної документації маємо питання: чому при розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником не враховані кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами? Адже строк виконання робіт 30 червня 2025 року, за цей час 1) значно зросте вартість матеріально-технічних ресурсів, а також 2) може виникнути необхідність в збільшенні об’ємів робіт, характер і метод виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва і можуть бути виконані за рахунок коштів на покриття ризиків. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
На Ваше звернення від 26.06.2024 р. повідомляємо наступне:
Порядок визначення замовником предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регламентовано наказами Мінекономіки від 15.04.2020 р. № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та від 18.02.2020 р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» відповідно.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з п.27) ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (із змінами та доповненнями) за об'єктами будівництва та з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, з урахуванням змін (далі – Настанова 281).
Очікувана вартість закупівлі робіт з реконструкції визначається з урахуванням вищезгаданої Настанови 281 відповідно до розробленої та затвердженої проектно – кошторисної документації.
Слід зазначити, що Настанова 281 є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (державні кошти).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена замовником відповідно до затвердженої проектно - кошторисної документації на будівельні роботи «Реконструкція частини будівлі Дошкільного навчального закладу (ясла - садок) № 5 «Джерельце», розташованого за адресою: 07101, Україна, Київська область, Вишгородський район, м. Славутич, Київський квартал, 15, під тимчасове житло для внутрішньо переміщених осіб, з переведенням частини будівлі до житлового фонду», що розроблена згідно з діючими нормами і правилами (стандартами) будівельної галузі України (експертний звіт №31/898-05/24 від 31 травня 2024 року), та відповідно до фінансового забезпечення даного виду робіт за рахунок грантових коштів по Грантовому договору від 19 грудня 2023р., укладеного між Управлінням освіти і науки Славутицької міської ради, Славутицькою міською радою, Виконавчим комітетом Славутицької міської ради та Міжнародною фінансовою корпорацією.
На Ваше звернення від 26.06.2024 р. повідомляємо наступне:
Порядок визначення замовником предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регламентовано наказами Мінекономіки від 15.04.2020 р. № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та від 18.02.2020 р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» відповідно.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з п.27) ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (із змінами та доповненнями) за об'єктами будівництва та з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, з урахуванням змін (далі – Настанова 281).
Очікувана вартість закупівлі робіт з реконструкції визначається з урахуванням вищезгаданої Настанови 281 відповідно до розробленої та затвердженої проектно – кошторисної документації.
Слід зазначити, що Настанова 281 є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (державні кошти).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена замовником відповідно до затвердженої проектно - кошторисної документації на будівельні роботи «Реконструкція частини будівлі Дошкільного навчального закладу (ясла - садок) № 5 «Джерельце», розташованого за адресою: 07101, Україна, Київська область, Вишгородський район, м. Славутич, Київський квартал, 15, під тимчасове житло для внутрішньо переміщених осіб, з переведенням частини будівлі до житлового фонду», що розроблена згідно з діючими нормами і правилами (стандартами) будівельної галузі України (експертний звіт №31/898-05/24 від 31 травня 2024 року), та відповідно до фінансового забезпечення даного виду робіт за рахунок грантових коштів по Грантовому договору від 19 грудня 2023р., укладеного між Управлінням освіти і науки Славутицької міської ради, Славутицькою міською радою, Виконавчим комітетом Славутицької міської ради та Міжнародною фінансовою корпорацією.
уточнення кількісних характеристик предмета закупівлі
Дата подання: 03 липня 2024 10:17
Дата відповіді: 03 липня 2024 11:09
1. В об’єми робіт по Зовнішнім роботам (ганки, входи в підвал, приямки) Роздiл 1. Приямки (арк. АБ-34-38) Приямки Пр-1 - Пр-5, Пр-8, Пр-9 (7 шт) додаток 1 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» включені об’єми що не відповідають проєкту а саме: поз.5 додатку Грунтуюча фарба силiконова Ceresit CT 15 silicone (кольорована) в кількості 561 літрів; поз.6 додатку Фарба фасадна силікон-силікатна Ceresit CT 46 (кольорована згідно проєкту) в кількості 299,2 літрів
2. Система водопроводу та каналізації в роздiлі 11. Трубопроводи додатку 1 до тендерної документації в поз.271-283 не вказана кількість робіт та матеріалів.
Просимо надати пояснення по наступним питанням та внести відповідні зміни в технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше звернення від 03.07.2024р. повідомляємо наступне:
02.07.2024 р. рішенням уповноваженої особи були внесені зміни до частини «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» додатка 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, відповідно до яких, зокрема:
1. Виключені позиції 5 (Грунтуюча фарба силiконова Ceresit CT 15 silicone (кольорована) – 561 л) та 6 (Фарба фасадна силікон-силікатна Ceresit CT 46 (кольорована згідно проєкту) – 299,2 л) із розділу 1. Приямки (арк. АБ-34-38) Зовнішніх робіт (ганки, входи в підвал, приямки);
2. Позиції 272 – 283 розділу 11. Трубопроводи Системи водопроводу та каналізацій доповнено значеннями фізичних показників об’ємів робіт.
Під час вивчення матеріалів тендерної документації використовуйте, будь ласка, файли Додаток 1 Технічні вимоги на закупівлю робіт 02072024 .doc, та Перелік змін 02072024.docx.
Дякуємо за звернення.
02.07.2024 р. рішенням уповноваженої особи були внесені зміни до частини «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» додатка 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, відповідно до яких, зокрема:
1. Виключені позиції 5 (Грунтуюча фарба силiконова Ceresit CT 15 silicone (кольорована) – 561 л) та 6 (Фарба фасадна силікон-силікатна Ceresit CT 46 (кольорована згідно проєкту) – 299,2 л) із розділу 1. Приямки (арк. АБ-34-38) Зовнішніх робіт (ганки, входи в підвал, приямки);
2. Позиції 272 – 283 розділу 11. Трубопроводи Системи водопроводу та каналізацій доповнено значеннями фізичних показників об’ємів робіт.
Під час вивчення матеріалів тендерної документації використовуйте, будь ласка, файли Додаток 1 Технічні вимоги на закупівлю робіт 02072024 .doc, та Перелік змін 02072024.docx.
Дякуємо за звернення.
Додаток 2 до тендерної документації, п. 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Дата подання: 05 липня 2024 09:36
Добрий день.
Наша компанія приймає участь у міжнародних контрактах, які виконувалися за грантові кошти. Чи можемо ми показати звітність в по виконаним контрактам за актами прийому передачі, які використовуються у цих контрактах і які відрізняються від КБ2 та КБ3?
Дякую.
Відповідь відсутня
Додаток 2 до тендерної документації, 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Дата подання: 05 липня 2024 10:42
Добрий день.
"- для п. 4-5 Форми 1.1.
щодо права користування - учасник повинен надати договори або копії договорів з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору, що підтверджують право користування (договір оренди, лізингу, тощо) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що засвідчені печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи."
Нашою компанією укладено договір про надання послуг, в тому числі автотранспорту та іншої будівельної техніки. Надання послуг здійснюється екіпажем (водіями та робітниками) надавача послуг за вартістю маш.-год. Чи повинні ми підтверджувати право власності на цю техніку наданням свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро