Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівлі № 14 за адресою: м. Київ, вул. Вишгородська, 150 (45454000-4 Реконструкція)», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
12 178 790,60 UAH
UA-2024-06-25-009501-a 8a8eede7ba8541898853225d0c2c95c0
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Дубина

+380637180701 snabmrc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мобільний рятувальний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Код ЄДРПОУ: 33945453
Місцезнаходження: 04114, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Вишгородська, буд. 150
Контактна особа: Максим Дубина
+380637180701
snabmrc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2024 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2024 08:00
Початок аукціону: 18 липня 2024 11:00
Початок аукціону: 18 липня 2024 11:00
Очікувана вартість: 12 178 790,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 121 787,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Реконструкція будівлі № 14 за адресою: м. Київ, вул. Вишгородська, 150 (45454000-4 Реконструкція)», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 16:04
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 16:04
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 16:04
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 16:04
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 16:04
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 16:04
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 16:04
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 16:04
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 16:04
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 16:04
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 16:04
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 16:04
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 16:04
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 16:04
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 16:04
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 16:04
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 16:04
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 16:04
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 16:04
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 16:04
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 16:04
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 16:04
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 16:04
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 16:04
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 16:04
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 16:04

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клас наслідків (відповідальності) СС1, СС2, СС3
Дата подання: 04 липня 2024 10:39
Дата відповіді: 05 липня 2024 10:17
який клас наслідків (відповідальності) об'єкта, необхідно для визначення показника кошторисного прибутку та показника адміністративних витрат?
Відповідь: Доброго дня.
Дякуємо за проявлений інтерес до закурівлі.
У відповідь повідомляємо наступне.
Клас наслідків СС1.
Запрошуємо прийняти участь у закупівлі.
Бажаємо успіхів!
ВИЯВЛЕНІ ПОРУШЕННЯ ВИМОГ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Дата подання: 08 липня 2024 13:39
Дата відповіді: 11 липня 2024 16:48
Шановний Замовнику! В тендерній документації за предметом закупівлі “Реконструкція будівлі № 14 за адресою: м. Київ, вул. Вишгородська, 150 (45454000-4 Реконструкція)», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи” є вимога, яка, можливо, включена випадково, так як не стосується даного предмета закупівлі, а саме: Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”: “Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. 1. На підтвердження Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку від екологічного аудитора, що здійснював екологічний аудит, яка містить опис заходів захисту довкілля та навколишнього природного середовища, які впроваджує та застосовує Учасник. 2. Також Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати звіт з екологічного аудиту з висновком про те, що Учасник здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог, зокрема: Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Лісового кодексу України, Кодексу України про надра, Законів України «Про екологічний аудит», «Про оцiнку впливу на довкiлля», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про охорону земель», «Про охорону атмосферного повітря», «Про вiдходи», «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про природно-заповідний фонд України», «Про екологічну мережу України», «Про стратегічну екологічну оцінку», «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та інших нормативно-правових актів природоохоронного законодавства України”. Встановлена вимога не відноситься до предмету даної закупівлі, є дискримінаційною, обмежує коло учасників процедури закупівлі. Відповідно до статті 1 Закону України “Про екологічний аудит” екологічний аудит - це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об’єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об’єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту. Статтею 2 Закону України “Про екологічний аудит” визначено, що об’єктами екологічного аудиту є: підприємства, установи та організації, їх філії та представництва чи об’єднання, окремі виробництва, інші господарські об’єкти; системи екологічного управління; інші об’єкти, передбачені законом. Екологічний аудит може проводитися щодо підприємств, установ та організацій, їх філій та представництв чи об’єднань, окремих виробництв, інших господарських об’єктів у цілому або щодо окремих видів їх діяльності. Згідно статті 3 Закону України “Про екологічний аудит” суб’єктами екологічного аудиту є: замовники; виконавці екологічного аудиту. У разі проведення обов’язкового екологічного аудиту, замовником якого є заінтересовані органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, суб’єктами екологічного аудиту також є керівники чи власники об’єктів екологічного аудиту. Замовниками екологічного аудиту можуть бути заінтересовані центральні та місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, інші юридичні, а також фізичні особи. Предмет закупівлі не виготовляється на заводі або на якомусь виробництві. Тобто, вимагати від учасників наявності звіту про екологічний аудит, який йому провели за місцезнаходженням самого учасника або на якомусь іншому об’єкті, де він раніше виконував роботи немає жодного сенсу, адже, у даному випадку суб’єктом (замовником) екологічного аудиту є учасник, а об’єктом екологічного аудиту є об’єкт, на якому він виконував роботи. Згідно зі статтею 12 Закону України “Про екологічний аудит”, екологічний аудит в Україні може бути добровільним чи обов’язковим. Добровільний екологічний аудит здійснюється стосовно будь-яких об’єктів екологічного аудиту на замовлення заінтересованого суб’єкта за згодою керівника чи власника об’єкта екологічного аудиту. Обов’язковий екологічний аудит здійснюється на замовлення заінтересованих органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування щодо об’єктів або видів діяльності, які становлять підвищену екологічну небезпеку, відповідно до переліку, що затверджується Кабінетом Міністрів України, у таких випадках: банкрутство; приватизація, передача в концесію об’єктів підвищеної екологічної небезпеки, крім визначених законом випадків; передача або придбання в державну чи комунальну власність; передача у довгострокову оренду об’єктів державної або комунальної власності; створення на основі об’єктів державної та комунальної власності спільних підприємств; екологічне страхування об’єктів; завершення дії угоди про розподіл продукції відповідно до закону; в інших випадках, передбачених законом. Отже, проведення екологічного аудиту зовсім не стосується предмету даної закупівлі. Відповідно до частини одинадцятої статті 26 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. На сьогоднішній день в Україні діє Національний стандарт України Системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Інших документів щодо підтвердження дотримання суб’єктами господарювання екологічних норм при виконанні робіт з реконструкції об’єктів законодавством не передбачено, а Замовник не має права вимагати документи, які не передбачені законодавством. Встановлена Замовником вимога щодо необхідності проведення екологічного аудиту та наявності звіту про екологічний аудит є дискримінаційною. Також, наголошуємо, що предметом даної закупівлі є “Реконструкція будівлі № 14 за адресою: м. Київ, вул. Вишгородська, 150 (45454000-4 Реконструкція)», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи”. Згідно з додатком 2 до тендерної документації: “Проєктом передбачено демонтажні роботи, улаштування дерев’яних конструкцій, лат, гідробар’єру, слухових вікон, водозбірної системи, пароізоляції, протипожежний захист (вогнезахист дерев’яних конструкцій), монтаж покрівлі, підшивка карнизів, сходи на горище, вхід праворуч, вхід ліворуч, центральний вхід, утеплення покрівлі, утеплення фасаду, внутрішні будівельні роботи, грунтування, фарбування, оздоблювальні роботи, улаштування дверей, вікон, підвіконь, відкосів, стіни, стелі, ремонт підлоги, освітлення, вентиляція, радіатори опалення, трубопроводи, сантехніка, каналізація, електромонтажні роботи, вивезення будівельного сміття, тощо”. Виконання цих робіт не передбачає роботи з водним фондом, у розумінні Водного кодексу України та будь-якої взаємодії з ним; об’єкт Замовника не знаходиться на водному об’єкті; Замовником та виконавцем робіт не здійснюватиметься господарська діяльність у водоохоронних зонах та на землях водного фонду, виконання робіт не пов’язане із земельними відносинами, в розумінні Земельного кодексу України, лісовими відносинами, в розумінні Лісового кодексу України, не пов’язане із надрами, що не потребує регулювання відносин, пов’язаних з надрами та взагалі не передбачає проведення екологічного аудиту. Відповідно до пункту 5 додатку 2 до тендерної документації учасник надає діючий договір із спеціалізованим підприємством (комунальним підприємством, органом місцевого самоврядування або іншим суб’єктом господарювання, у чиєму відомстві чи управлінні знаходиться сміттєзвалище) про розміщення та захоронення твердих будівельних відходів. Таким чином, згідно умов тендерної документації, забезпечується вивезення будівельного сміття, та дотримуються діючі екологічних норми, які закріплені законодавством при виконанні робіт з реконструкції будівлі, яка є об’єктом за предметом закупівлі. Встановлюючи дискримінаційну вимогу про надання учасником звіту про екологічний аудит Замовник обмежує участь у торгах інших суб’єктів господарювання, у тому числі нас та порушує вимоги статті 5 Закону та частини четвертої статті 22 Закону. За таких умов участь у торгах зможуть прийняти лише ті суб’єкти господарювання, які мають звіт з екологічного аудиту, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Просимо Вас з розумінням віднестись до нашого звернення та внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу: “1. На підтвердження Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку від екологічного аудитора, що здійснював екологічний аудит, яка містить опис заходів захисту довкілля та навколишнього природного середовища, які впроваджує та застосовує Учасник. 2. Також Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати звіт з екологічного аудиту з висновком про те, що Учасник здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог, зокрема: Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Лісового кодексу України, Кодексу України про надра, Законів України «Про екологічний аудит», «Про оцiнку впливу на довкiлля», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про охорону земель», «Про охорону атмосферного повітря», «Про вiдходи», «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про природно-заповідний фонд України», «Про екологічну мережу України», «Про стратегічну екологічну оцінку», «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та інших нормативно-правових актів природоохоронного законодавства України”. На кінець, хочемо підкреслити, що дана вимога не була встановлена у попередніх торгах, які проводила Ваша організація на реконструкцію та капітальний ремонт (UA-2024-05-30-008696-a, UA-2024-05-22-010854-a, UA-2024-05-15-011785-a), що не впливало на результат їх проведення та обрання виконавця робіт, а також це вкотре підтверджує що дана встановлена вимога не стосується предмета закупівлі і повинна бути виключена з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі.
У відповідь повідомляємо наступне.
Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимоги тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників, що бажають прийняти участь у даній закупівлі.
Відповідно до дефініції ст. 2 ЗУ «Про екологічний аудит» об'єкти матеріально-технічної бази, як Замовника, так і Учасника (Підрядника), а так само, як і інші підприємства, установи та організації, їх філії та представництва чи об'єднання, окремі виробництва, інші господарські об'єкти – є об'єктами екологічного аудиту.
Згідно зі ст. 1 ЗУ «Про екологічний аудит», екологічний аудит - це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об'єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об'єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту.
Відповідно до приписів ст. 34 ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, а також громадянами.
Ст. 54 ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища», місцеві ради, підприємства, установи, організації та громадяни при здійсненні своєї діяльності зобов'язані вживати необхідних заходів щодо запобігання та недопущення перевищення встановлених рівнів акустичного, електромагнітного, іонізуючого та іншого шкідливого фізичного впливу на навколишнє природне середовище і здоров'я людини в населених пунктах, рекреаційних і заповідних зонах, а також в місцях масового скупчення і розмноження диких тварин.
Враховуючи те, що застосування необхідних заходів захисту довкілля та навколишнього середовища з боку, зокрема, підприємств, установ, організацій є вимогою вищезазначеного закону, тому Замовник має право це перевірити, вимагаючи опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища.
У зв'язку з цим, відповідність Учасника (Підрядника) вимогам діючого природоохоронного законодавства (зокрема, здійснення ним планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища), доказом чого є документальне підтвердження, зокрема екологічним аудитором відповідності учасника вимогам екологічного законодавства - для Замовника є необхідністю.
Також з огляду на зазначене у преамбулі ЗУ «Про екологічний аудит»: «Цей Закон визначає основні правові та організаційні засади здійснення екологічного аудиту і спрямований на підвищення екологічної обґрунтованості та ефективності діяльності суб'єктів господарювання. Положення цього Закону поширюються на всіх суб'єктів господарювання незалежно від форми власності та видів діяльності», а відтак, і на потенційних учасників, що бажають прийняти участі у даній закупівлі.
Таким чином, вказана вимога не може вважатися дискримінаційною, так як вищезазначені документи можуть бути отримані будь-яким Учасником.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація складена у відповідності до норм чинного законодавства та в тендерній документації встановлені однакові вимоги для всіх учасників торгів та не порушено принципи здійснення публічних закупівель.
З огляду на викладене, а також ураховуючи, те що Вами не доведено та документально не підтверджено неможливості виконати вказані вимоги документації і не надано документального підтвердження, яким чином наведені вимоги документації порушує Ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі зв'язку з чим у Замовника на разі відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації та виключення вказаних Вами пунктів.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-11-06-000003 ● 4ae05a28b8a747b987d38a82610cb14b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2024 16:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.11.2024 № 254

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.11.2024 № 254.


Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2024-06-25-009501-a, 25.06.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-12 15:25:48

Запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-06-25-009501-a, яка проводилась Мобільним рятувальним центром швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 4.4. розділу I тендерної документації Замовника вказано, що виконання робіт до 31.10.2024 року.
Замовником укладено та оприлюднено в електронній системі закупівель додаткову угоду від 31.10.2024 №1 до договору №264 від 23.08.2024 у якій вказано, що сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт з дати підписання договору до 10.12.2024.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Просимо надати документальне підтвердження об’єктивних обставин продовження строку виконання робіт, що спричинили таке продовження до 10.12.2024.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-15 14:47:51

Відповідь на питання ДАСУ

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

На Ваш запит в межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Реконструкція будівлі № 14 за адресою: м. Київ, вул. Вишгородська, 150 (45454000-4 Реконструкція)», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» (ID UA-2024-06-25-009501-a) Мобільний рятувальний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – МРЦ ШР ДСНС України) наступну інформацію:

1. Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.20 № 275 очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Відповідно до кошторисної документації №13/23-К «Робочий проект» «Реконструкція будівлі №14 за адресою: м. Київ, вул. Вишгородська, 150» виготовленої у 2023 році, затвердженої експертним звітом (позитивним) від 18.12.23 № 45840, загальна кошторисна вартість будівництва складає 12 593 151,84 грн.
Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку, вартість робіт по об’єкту будівництва складає 12 178 790,60 грн.
Відповідно до пунктів 1 та 4 Наказу МРЦ ШР ДСНС України від 27.05.24 №53 створено комісію для підготовки технічних, якісних та кількісних характеристик та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та затверджено проектно-кошторисну документацію по реконструкції будівлі №14 за адресою: м. Київ, вул. Вишгородська, 150.
Протоколом уповноваженої особи від 25.06.24 № 214 на підставі службової записки начальника відділу матеріально-технічного забезпечення, технічних вимог (технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі) та вищезазначених нормативно-правових актів, прийнято рішення про закупівлю шляхом проведення відкритих торгів з особливостями, затверджено та оприлюднено зміни до річного плану закупівель, затверджено та оприлюднено тендерну документацію в електронній системі закупівель.
Таким чином МРЦ ШР ДСНС України при обґрунтуванні розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик, у повній мірі виконано вимоги чинного законодавства у сфері публічних закупівель.

2. На виконання пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.16 №710 «Про ефективне використання державних коштів» з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://mrcshr.dsns.gov.ua/.
https://mrcshr.dsns.gov.ua/uk/biznesu/zakupivli/obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-rozmiru-biudzetnogo-priznacennia-ocikuvanoyi-vartosti-predmetiv-zakupivli/UA-2024-06-25-009501-a
Алгоритм пошуку: Головна - Бізнесу - Закупівлі - Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предметів закупівлі - Закупівля UA-2024-06-25-009501-a.

3. Підтвердження документально підтверджених об’єктивних обставин продовження строку виконання робіт, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
МРЦ ШР ДСНС України направлено лист на ДСНС України від 22.05.24 № 7901-1426/7908 для отримання дозволу на перерозподіл кошторисних видатків по КЕКВ 3142 «Реконструкція та реставрація інших об’єктів» у сумі 9 999 995,08грн. на реконструкцію будівлі № 14 за адресою: м. Київ, вул. Вишгородська, 150.
Листом від 24.05.24 № 04-11275/216 ДСНС України погоджено використання вказаної суми коштів на реконструкцію будівлі №14.
Внаслідок проведення відкритих торгів з особливостями, 23.07.24 переможцем закупівлі визначено ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ.» та прийнято рішення про намір укладення договору вартістю 11 653 315,00 грн.
Листом від 01.08.24 № 7901-2364/7909 МРЦ ШР ДСНС України звернувся до ДСНС України із проханням про виділення додаткових коштів для укладення договорів та реєстрації юридичних зобов’язань у Державній казначейській службі України.
Згідно із протоколом уповноваженої особи від 06.08.24 № 269 продовжено строк для укладення договору до 60 днів.
Відповідно до довідки про зміни до кошторису на 2024 рік від 20.08.2024 № 6421 по загальному фонду виділено 2 067 682,00 грн.
Враховуючи вищеописані обставини, Договір підряду укладено лише 23.08.24. Таким чином, Сторони приступили до виконання даного договору із значним запізненням.
Окрім цього, листом від 09.10.24 № 09/10-3 підрядником повідомлено, що під час виконання будівельно-монтажних робіт на об’єкті встановлено ряд невідповідностей проектних рішень, у зв’язку із чим виникає необхідність у змінах складу робіт .
Листом від 28.10.24 № 28/10-1 підрядник звернувся до Замовника щодо необхідності продовження строків виконання робіт на об’єкті у зв’язку із затримкою початку виконання будівельних робіт, необхідністю проведення коригування кошторисних розрахунків, виконання додаткових будівельних робіт, зокрема улаштування стін з газоблоків, улаштування фундаментів під стіни, стяжка стін будівлі, улаштування підсипки підлог, улаштування вимощення, тобто необхідністю виконання ряду додаткових робіт, які неможливо передбачити на етапі складання проектно-кошторисної документації та під час укладання договору.
Враховуючи обґрунтування, викладене у листі, Замовником прийнято рішення щодо вимушеної необхідності продовження строків виконання робіт до 10.12.24.
Отже, продовження строків виконання зобов’язань по Договору від 23.08.24 № 264 пов’язане із об’єктивними документально підтвердженими обставинами:
- затримка фінансування витрат замовника, що унеможливило вчасне укладення договору та не залежала від волі сторін;
- необхідність виконання додаткових робіт які не були передбачені в кошторисній документації та основному Договорі, без виконання яких не можливо завершити роботи.
Правомірність укладення додаткової угоди щодо продовження строку виконання робіт із посиланням на зазначені обставини повною мірою кореспондується із практикою Державної аудиторської служби України, зокрема у наступних моніторингах: UA-M-2024-04-23-000068 та UA-M-2024-04-23-000034.

Додатки:
- документальне підтвердження інформації викладеної у питанні №1;
- документальне підтвердження інформації викладеної у питанні №3.

З метою полегшення оброблення інформації, відповідь на питання прикріплено у файлі у форматі PDF.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-11-23 14:16:56

Додатвові пояснення від 23.11.2024

Доброго дня.
Дійсним повідомляємо, що підрядник листом від 18.11.2024 № 18/11-1 повідомив, що проектно-кошторисна документація після проведення коригування передана для проходження експертизи.
Станом на час надання даних пояснень, висновку експертизи замовником не отримано, що додатково підтверджує, що продовження строку виконання робіт має об"єктивне підтвердження та не залежить від волі сторін (екпертизу проводить третя сторона).
Додаток - лист ід 18.11.2024 № 18/11-1.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 листопада 2024
Кінцевий строк оскарження: 29 листопада 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2024 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." 12 057 002,00
UAH з ПДВ
11 653 315,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКМЕ ІНЖИНІРИНГ" 12 096 893,02
UAH з ПДВ
11 653 317,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 липня 2024 12:09
Електронний підпис
23 липня 2024 18:21
Електронний підпис
23 липня 2024 18:20
Довідка НАЗК (ТОВ).zip
23 липня 2024 18:20
Виятг МВС.rar
16 липня 2024 17:28
Електронний підпис
16 липня 2024 17:28
Електронний підпис
16 липня 2024 17:27
1 цінова пропозиція.pdf
16 липня 2024 17:27
11 гарантійний лист.pdf
16 липня 2024 17:27
26 Лист погодження.pdf
16 липня 2024 17:27
27 витяг єдр.pdf.p7s
16 липня 2024 17:27
21 довідка про авк.pdf.p7s
16 липня 2024 17:27
30 ДЕКЛАРАЦІЯ МТБ.zip
16 липня 2024 17:27
28-2 Довідка ДПС.PDF
16 липня 2024 17:27
22 АВК.pdf.p7s
16 липня 2024 17:27
28-2 Довідка ДПС.PDF.p7s
16 липня 2024 17:27
27 витяг єдр.pdf
16 липня 2024 17:27
11 гарантійний лист.pdf.p7s
16 липня 2024 17:27
19 календарний графік.pdf
16 липня 2024 17:27
19 кошторис.rar.p7s
16 липня 2024 17:27
30 ДЕКЛАРАЦІЯ МТБ.zip.p7s
16 липня 2024 17:27
19 кошторис.rar
16 липня 2024 17:27
26 Лист погодження.pdf.p7s
16 липня 2024 17:27
21 довідка про авк.pdf
16 липня 2024 17:27
15 Лист щодо ліцензії.pdf
16 липня 2024 17:27
22 АВК.pdf

Публічні документи

16 липня 2024 20:54
Електронний підпис
16 липня 2024 19:15
Електронний підпис
16 липня 2024 19:14
АКМЕ_модель 12.imd.p7s.zip
16 липня 2024 19:13
АКМЕ_договір ТБО.PDF
16 липня 2024 19:13
АКМЕ_аналог_Відгук 2.pdf
16 липня 2024 19:13
AKME Протокол 15.04.24.pdf
16 липня 2024 19:13
АКМЕ_аналоги.PDF
16 липня 2024 19:13
АКМЕ_інженер з ОП.pdf
16 липня 2024 19:13
AKME Опис (новий) 15.04.24.pdf
16 липня 2024 19:13
АКМЕ_аналог_Відгук 1.pdf
16 липня 2024 19:13
АКМЕ_залучені СП.PDF
16 липня 2024 19:13
АКМЕ_працівники.PDF
16 липня 2024 19:13
АКМЕ Ліцензія.PDF
16 липня 2024 19:13
АКМЕ_довідка АВК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКМЕ ІНЖИНІРИНГ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."
#44668048
Переможець 11 653 315,00
UAH з ПДВ
23 липня 2024 12:51

Документи

23 липня 2024 12:51
Довідка НАЗК
23 липня 2024 12:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2024 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."
#44668048
11 653 315,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 липня 2024 12:51
Довідка НАЗК
23 липня 2024 12:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2024 16:35
264_ДУ_2_5_ПВР_Ч3.PDF зміни до договору
06 грудня 2024 16:32
264_ДУ_2_5_ПВР_Ч2.PDF зміни до договору
06 грудня 2024 16:32
264_ДУ_2_5_ПВР_Ч1.PDF зміни до договору
06 грудня 2024 16:32
264_ДУ_2_4_ЛК02-01-05.PDF зміни до договору
06 грудня 2024 16:32
264_ДУ_2_4_ЛК02-01-04.PDF зміни до договору
06 грудня 2024 16:32
264_ДУ_2_4_ЛК02-01-02_ЛК02-01-03.PDF зміни до договору
06 грудня 2024 16:31
264_ДУ_2_3+4_ЛК02-01-01.PDF зміни до договору
06 грудня 2024 16:31
264_ДУ_2_2.PDF зміни до договору
06 грудня 2024 16:31
264_ДУ_2_1.PDF зміни до договору
06 грудня 2024 16:31
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2024 12:53
Дод_1_Дог_264.PDF зміни до договору
31 жовтня 2024 12:51
Електронний підпис укладений
23 серпня 2024 14:07
264_Дод_6-7.PDF укладений
23 серпня 2024 14:07
264_Дод_5.PDF укладений
23 серпня 2024 14:07
269_Продовж строку_ТепКепітал.PDF укладений
23 серпня 2024 14:07
264.PDF укладений
23 серпня 2024 14:07
264_Дод_1-3.PDF укладений
23 серпня 2024 14:07
264_дод_4_Л_1.PDF укладений
23 серпня 2024 14:07
264_Дод_4_Л_2-4.PDF укладений
23 серпня 2024 14:07
264_Дод_4_Л_5.PDF укладений
23 серпня 2024 14:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (пп.4.п.19 Особливостей 1178)
Номер договору про закупівлю: 264
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів та складу робіт відповідно до позитивного експертного звіту кошторисної документації. Сторони дійшли згоди зменшити суму договору та визначити загальну ціну договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 264
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML