Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мобільний рятувальний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
Код ЄДРПОУ: | 33945453 |
Місцезнаходження: | 04114, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Вишгородська, буд. 150 |
Контактна особа: |
Максим Дубина +380637180701 snabmrc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2024 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 18 липня 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 18 липня 2024 11:00 |
Очікувана вартість: | 12 178 790,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 121 787,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2024 16:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2024 16:04 |
ТД_Реконструкція_Буд_14.docx | |
25 червня 2024 16:04 |
Додаток_1_Форма цінової_Буд_14.docx | |
25 червня 2024 16:04 |
Додаток_2_Технічні вимоги_Буд_14.docx | |
25 червня 2024 16:04 |
Додаток_4_Документи, які надаються_Буд_14.docx | |
25 червня 2024 16:04 |
Додаток_3_Кваліфікаційні критерії_Буд_14.docx | |
25 червня 2024 16:04 |
Додаток_5_Проект договору_14.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дякуємо за проявлений інтерес до закурівлі.
У відповідь повідомляємо наступне.
Клас наслідків СС1.
Запрошуємо прийняти участь у закупівлі.
Бажаємо успіхів!
Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі.
У відповідь повідомляємо наступне.
Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимоги тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників, що бажають прийняти участь у даній закупівлі.
Відповідно до дефініції ст. 2 ЗУ «Про екологічний аудит» об'єкти матеріально-технічної бази, як Замовника, так і Учасника (Підрядника), а так само, як і інші підприємства, установи та організації, їх філії та представництва чи об'єднання, окремі виробництва, інші господарські об'єкти – є об'єктами екологічного аудиту.
Згідно зі ст. 1 ЗУ «Про екологічний аудит», екологічний аудит - це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об'єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об'єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту.
Відповідно до приписів ст. 34 ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, а також громадянами.
Ст. 54 ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища», місцеві ради, підприємства, установи, організації та громадяни при здійсненні своєї діяльності зобов'язані вживати необхідних заходів щодо запобігання та недопущення перевищення встановлених рівнів акустичного, електромагнітного, іонізуючого та іншого шкідливого фізичного впливу на навколишнє природне середовище і здоров'я людини в населених пунктах, рекреаційних і заповідних зонах, а також в місцях масового скупчення і розмноження диких тварин.
Враховуючи те, що застосування необхідних заходів захисту довкілля та навколишнього середовища з боку, зокрема, підприємств, установ, організацій є вимогою вищезазначеного закону, тому Замовник має право це перевірити, вимагаючи опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища.
У зв'язку з цим, відповідність Учасника (Підрядника) вимогам діючого природоохоронного законодавства (зокрема, здійснення ним планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища), доказом чого є документальне підтвердження, зокрема екологічним аудитором відповідності учасника вимогам екологічного законодавства - для Замовника є необхідністю.
Також з огляду на зазначене у преамбулі ЗУ «Про екологічний аудит»: «Цей Закон визначає основні правові та організаційні засади здійснення екологічного аудиту і спрямований на підвищення екологічної обґрунтованості та ефективності діяльності суб'єктів господарювання. Положення цього Закону поширюються на всіх суб'єктів господарювання незалежно від форми власності та видів діяльності», а відтак, і на потенційних учасників, що бажають прийняти участі у даній закупівлі.
Таким чином, вказана вимога не може вважатися дискримінаційною, так як вищезазначені документи можуть бути отримані будь-яким Учасником.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація складена у відповідності до норм чинного законодавства та в тендерній документації встановлені однакові вимоги для всіх учасників торгів та не порушено принципи здійснення публічних закупівель.
З огляду на викладене, а також ураховуючи, те що Вами не доведено та документально не підтверджено неможливості виконати вказані вимоги документації і не надано документального підтвердження, яким чином наведені вимоги документації порушує Ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі зв'язку з чим у Замовника на разі відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації та виключення вказаних Вами пунктів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-06-000003 ● 4ae05a28b8a747b987d38a82610cb14b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2024 16:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.11.2024 № 254
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.11.2024 № 254.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2024-06-25-009501-a, 25.06.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-12 15:25:48
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-06-25-009501-a, яка проводилась Мобільним рятувальним центром швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 4.4. розділу I тендерної документації Замовника вказано, що виконання робіт до 31.10.2024 року.
Замовником укладено та оприлюднено в електронній системі закупівель додаткову угоду від 31.10.2024 №1 до договору №264 від 23.08.2024 у якій вказано, що сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт з дати підписання договору до 10.12.2024.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Просимо надати документальне підтвердження об’єктивних обставин продовження строку виконання робіт, що спричинили таке продовження до 10.12.2024.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-15 14:47:51
Відповідь на питання ДАСУ
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
На Ваш запит в межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Реконструкція будівлі № 14 за адресою: м. Київ, вул. Вишгородська, 150 (45454000-4 Реконструкція)», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» (ID UA-2024-06-25-009501-a) Мобільний рятувальний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – МРЦ ШР ДСНС України) наступну інформацію:
1. Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.20 № 275 очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Відповідно до кошторисної документації №13/23-К «Робочий проект» «Реконструкція будівлі №14 за адресою: м. Київ, вул. Вишгородська, 150» виготовленої у 2023 році, затвердженої експертним звітом (позитивним) від 18.12.23 № 45840, загальна кошторисна вартість будівництва складає 12 593 151,84 грн.
Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку, вартість робіт по об’єкту будівництва складає 12 178 790,60 грн.
Відповідно до пунктів 1 та 4 Наказу МРЦ ШР ДСНС України від 27.05.24 №53 створено комісію для підготовки технічних, якісних та кількісних характеристик та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та затверджено проектно-кошторисну документацію по реконструкції будівлі №14 за адресою: м. Київ, вул. Вишгородська, 150.
Протоколом уповноваженої особи від 25.06.24 № 214 на підставі службової записки начальника відділу матеріально-технічного забезпечення, технічних вимог (технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі) та вищезазначених нормативно-правових актів, прийнято рішення про закупівлю шляхом проведення відкритих торгів з особливостями, затверджено та оприлюднено зміни до річного плану закупівель, затверджено та оприлюднено тендерну документацію в електронній системі закупівель.
Таким чином МРЦ ШР ДСНС України при обґрунтуванні розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик, у повній мірі виконано вимоги чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
2. На виконання пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.16 №710 «Про ефективне використання державних коштів» з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://mrcshr.dsns.gov.ua/.
https://mrcshr.dsns.gov.ua/uk/biznesu/zakupivli/obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-rozmiru-biudzetnogo-priznacennia-ocikuvanoyi-vartosti-predmetiv-zakupivli/UA-2024-06-25-009501-a
Алгоритм пошуку: Головна - Бізнесу - Закупівлі - Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предметів закупівлі - Закупівля UA-2024-06-25-009501-a.
3. Підтвердження документально підтверджених об’єктивних обставин продовження строку виконання робіт, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
МРЦ ШР ДСНС України направлено лист на ДСНС України від 22.05.24 № 7901-1426/7908 для отримання дозволу на перерозподіл кошторисних видатків по КЕКВ 3142 «Реконструкція та реставрація інших об’єктів» у сумі 9 999 995,08грн. на реконструкцію будівлі № 14 за адресою: м. Київ, вул. Вишгородська, 150.
Листом від 24.05.24 № 04-11275/216 ДСНС України погоджено використання вказаної суми коштів на реконструкцію будівлі №14.
Внаслідок проведення відкритих торгів з особливостями, 23.07.24 переможцем закупівлі визначено ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ.» та прийнято рішення про намір укладення договору вартістю 11 653 315,00 грн.
Листом від 01.08.24 № 7901-2364/7909 МРЦ ШР ДСНС України звернувся до ДСНС України із проханням про виділення додаткових коштів для укладення договорів та реєстрації юридичних зобов’язань у Державній казначейській службі України.
Згідно із протоколом уповноваженої особи від 06.08.24 № 269 продовжено строк для укладення договору до 60 днів.
Відповідно до довідки про зміни до кошторису на 2024 рік від 20.08.2024 № 6421 по загальному фонду виділено 2 067 682,00 грн.
Враховуючи вищеописані обставини, Договір підряду укладено лише 23.08.24. Таким чином, Сторони приступили до виконання даного договору із значним запізненням.
Окрім цього, листом від 09.10.24 № 09/10-3 підрядником повідомлено, що під час виконання будівельно-монтажних робіт на об’єкті встановлено ряд невідповідностей проектних рішень, у зв’язку із чим виникає необхідність у змінах складу робіт .
Листом від 28.10.24 № 28/10-1 підрядник звернувся до Замовника щодо необхідності продовження строків виконання робіт на об’єкті у зв’язку із затримкою початку виконання будівельних робіт, необхідністю проведення коригування кошторисних розрахунків, виконання додаткових будівельних робіт, зокрема улаштування стін з газоблоків, улаштування фундаментів під стіни, стяжка стін будівлі, улаштування підсипки підлог, улаштування вимощення, тобто необхідністю виконання ряду додаткових робіт, які неможливо передбачити на етапі складання проектно-кошторисної документації та під час укладання договору.
Враховуючи обґрунтування, викладене у листі, Замовником прийнято рішення щодо вимушеної необхідності продовження строків виконання робіт до 10.12.24.
Отже, продовження строків виконання зобов’язань по Договору від 23.08.24 № 264 пов’язане із об’єктивними документально підтвердженими обставинами:
- затримка фінансування витрат замовника, що унеможливило вчасне укладення договору та не залежала від волі сторін;
- необхідність виконання додаткових робіт які не були передбачені в кошторисній документації та основному Договорі, без виконання яких не можливо завершити роботи.
Правомірність укладення додаткової угоди щодо продовження строку виконання робіт із посиланням на зазначені обставини повною мірою кореспондується із практикою Державної аудиторської служби України, зокрема у наступних моніторингах: UA-M-2024-04-23-000068 та UA-M-2024-04-23-000034.
Додатки:
- документальне підтвердження інформації викладеної у питанні №1;
- документальне підтвердження інформації викладеної у питанні №3.
З метою полегшення оброблення інформації, відповідь на питання прикріплено у файлі у форматі PDF.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-11-23 14:16:56
Додатвові пояснення від 23.11.2024
Доброго дня.
Дійсним повідомляємо, що підрядник листом від 18.11.2024 № 18/11-1 повідомив, що проектно-кошторисна документація після проведення коригування передана для проходження експертизи.
Станом на час надання даних пояснень, висновку експертизи замовником не отримано, що додатково підтверджує, що продовження строку виконання робіт має об"єктивне підтвердження та не залежить від волі сторін (екпертизу проводить третя сторона).
Додаток - лист ід 18.11.2024 № 18/11-1.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 липня 2024 11:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." |
12 057 002,00
UAH з ПДВ
|
11 653 315,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКМЕ ІНЖИНІРИНГ" |
12 096 893,02
UAH з ПДВ
|
11 653 317,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Переможець |
11 653 315,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2024 12:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2024 16:35
|
264_ДУ_2_5_ПВР_Ч3.PDF | зміни до договору |
06 грудня 2024 16:32
|
264_ДУ_2_5_ПВР_Ч2.PDF | зміни до договору |
06 грудня 2024 16:32
|
264_ДУ_2_5_ПВР_Ч1.PDF | зміни до договору |
06 грудня 2024 16:32
|
264_ДУ_2_4_ЛК02-01-05.PDF | зміни до договору |
06 грудня 2024 16:32
|
264_ДУ_2_4_ЛК02-01-04.PDF | зміни до договору |
06 грудня 2024 16:32
|
264_ДУ_2_4_ЛК02-01-02_ЛК02-01-03.PDF | зміни до договору |
06 грудня 2024 16:31
|
264_ДУ_2_3+4_ЛК02-01-01.PDF | зміни до договору |
06 грудня 2024 16:31
|
264_ДУ_2_2.PDF | зміни до договору |
06 грудня 2024 16:31
|
264_ДУ_2_1.PDF | зміни до договору |
06 грудня 2024 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2024 12:53
|
Дод_1_Дог_264.PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2024 12:51
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2024 14:07
|
264_Дод_6-7.PDF | укладений |
23 серпня 2024 14:07
|
264_Дод_5.PDF | укладений |
23 серпня 2024 14:07
|
269_Продовж строку_ТепКепітал.PDF | укладений |
23 серпня 2024 14:07
|
264.PDF | укладений |
23 серпня 2024 14:07
|
264_Дод_1-3.PDF | укладений |
23 серпня 2024 14:07
|
264_дод_4_Л_1.PDF | укладений |
23 серпня 2024 14:07
|
264_Дод_4_Л_2-4.PDF | укладений |
23 серпня 2024 14:07
|
264_Дод_4_Л_5.PDF | укладений |
23 серпня 2024 14:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (пп.4.п.19 Особливостей 1178) |
Номер договору про закупівлю: | 264 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягів та складу робіт відповідно до позитивного експертного звіту кошторисної документації. Сторони дійшли згоди зменшити суму договору та визначити загальну ціну договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 264 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |