Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ПР-24П-1107-ВО Послуги з технічного обслуговування охоронної сигналізації в приміщеннях
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2024-06-25-009415-a ● d720c03d5014495bb4a96562e72bd527
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Главін Максим Юрійович 056 7933549 m.glavin@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2024 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2024 19:00 |
Початок аукціону: | 04 липня 2024 15:45 |
Початок аукціону: | 04 липня 2024 15:45 |
Очікувана вартість: | 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Послуги з технічного обслуговування охоронної сигналізації в приміщеннях
Послуги з технічного обслуговування охоронної сигналізації в приміщеннях
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування охоронної сигналізації в приміщеннях
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 100% перерахуванням грошових коштів на рахунок Виконавця. Для контрагентів - платників ПДВ – оплата за надання послуг здійснюється Замовником по факту надання послуг на підставі підписаних актів приймання-передачі наданих послуг на 21-й календарний день за умови реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Для контрагентів, які не є платниками ПДВ - оплата за надання послуг здійснюється Замовником на 21-й календарний день від дати наданих послуг за умови наявності належним чином оформленого акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 21 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2024 16:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2024 16:00 |
Додаток 4 ОХОРОННА СИГНАЛІЗАЦІЯ.docx | |
25 червня 2024 16:00 |
Додаток 3 ОХОРОННА Сигналізація.docx | |
25 червня 2024 16:00 |
Додаток 1 ОХОРОННА СИГНАЛІЗАЦІЯ.docx | |
25 червня 2024 16:00 |
ТД НОВА. 12.06.2024 — 5 ОХОРОННАЯ СИГНАЛІЗАЦІЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 25 червня 2024 17:38
Дата відповіді: 26 червня 2024 12:00
Шановний замовник. Вами встановлена вимога до учасників, а саме: "7. Наявність Декларації про відповідность матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (в т.ч. на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра) зареєстровану в органі Держпраці."
Просимо надати роз'яснення з приводу того, що в період дії військового стану, орган Держпраці не реєструє дані документи.
Також надайте відповідь чи можливо залучати субпідрядника/співвиконавця для виконання робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра який має Декларацію???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно пп.2 п.1 ПЕРЕЛІКА ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ Додатку 2 тендерної документації у разі залучення субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, для підтвердження вимог п. 1.2 в складі тендерної пропозиції учасник може надати довідки за підписом керівника субпідрядників/співвиконавців. Також згідно п.2 до Додатку 3 Технічної специфікації тендерної документації необхідно надати інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Таким чином, залучення субпідрядника/співвиконавця дозволяється.
- Відповідно до п.7 Додатку 3 Технічної специфікації тендерної документації необхідним є наявність Декларації про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (в т.ч. на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра) зареєстровану в органі Держпраці. Якщо роботи на висоті будуть виконувати субпідрядники, то Декларація про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (в т.ч. на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра) на субпідрядника/співвиконавця обов’язкова та надається у складі тендерної пропозиції не залежно від відсотка вартості договору про закупівлю, який буде виконувати такий субпідрядник/співвиконавець.
Крім того повідомляємо, якщо на момент воєнного стану у Вас закінчився термін дії Вашого дозволу, то повинна бути відповідь від організації, яка його видає, що минулий Дозвіл подовжується на момент дії воєнного стану.
- Відповідно до п.7 Додатку 3 Технічної специфікації тендерної документації необхідним є наявність Декларації про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (в т.ч. на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра) зареєстровану в органі Держпраці. Якщо роботи на висоті будуть виконувати субпідрядники, то Декларація про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (в т.ч. на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра) на субпідрядника/співвиконавця обов’язкова та надається у складі тендерної пропозиції не залежно від відсотка вартості договору про закупівлю, який буде виконувати такий субпідрядник/співвиконавець.
Крім того повідомляємо, якщо на момент воєнного стану у Вас закінчився термін дії Вашого дозволу, то повинна бути відповідь від організації, яка його видає, що минулий Дозвіл подовжується на момент дії воєнного стану.
Щодо ліцензії на провадження господарської діяльності
Дата подання: 28 червня 2024 16:46
Дата відповіді: 01 липня 2024 13:02
Шановний Замовнику! В Додатку 3 до ТД зазначено:
"5. Наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг з предмету закупівлі.
6. Ліцензія або документ дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом".
В п.5. зазначено "наявність" ліцензії, а в п.6 "якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом"
Проте законом про ліцензування, ліцензія на даний вид робіт не передбачена.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно п.5 до Додатку 3 Технічної специфікації тендерної документації необхідним є наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг з предмету закупівлі. Якщо на даний вид послуг ліцензія не передбачена, необхідно надати Довідку з цією інформацією.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 липня 2024 16:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХОЛДИНГ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА ТА НС" |
90 000,00
UAH з ПДВ
|
27 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР" |
62 100,00
UAH з ПДВ
|
58 790,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СФЕРА" |
81 000,00
UAH з ПДВ
|
58 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ФАІРГРУПСЕК'ЮРІТІ |
90 000,00
UAH з ПДВ
|
90 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" |
97 200,00
UAH з ПДВ
|
97 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХОЛДИНГ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА ТА НС" #34588401 |
Переможець |
27 000,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2024 14:46
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 06 липня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2024 09:32
|
Договір № ПР НАС-24433 НЮ від 23.07.2024 ТО охоронної сигналізація скан.pdf | укладений |
25 липня 2024 09:32
|