Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти,культури,молоді та спорту Арбузинської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44094941 |
Місцезнаходження: | 55301, Україна , Миколаївська обл., смт Арбузинка, пл.Центральна, будинок 18 |
Контактна особа: |
Павлюк Тетяна Сергіївна +380978795326 arbotgosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2024 11:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2024 11:05 |
Очікувана вартість: | 38 526 781,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 192 633,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконання робіт протягом 30 (тридцяти) календарних днів. Замовник проводить проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2024 11:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2024 11:00 |
Тендерна документація ПРУ.docx | |
25 червня 2024 11:00 |
Додаток 3 проєкт договору.docx | |
25 червня 2024 11:00 |
Додаток 1.docx | |
25 червня 2024 11:00 |
Додаток _2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовником не було порушено норм чинного законодавства України, таким чином, відсутня потреба у внесенні змін до Тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-10-000023 ● 2a64d9b2dcac445db322e0f38abc905d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2024 14:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.07.2024 № 51-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 09.07.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 10.07.2024 № 51-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 3 UA-2024-06-25-003026-a 25.06.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-11 11:21:38
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нового будівництва споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Арбузинського ліцею №2 ім. Т.Г. Шевченка Арбузинської селищної ради Миколаївської області. Коригування за кодом CPV за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-25-003026-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, технічне завдання тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-16 09:53:08
Пояснення
Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 11.07.2024, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-25-003026-a, Відділ освіти, культури, молоді та спорту Арбузинської селищної ради повідомляє наступне.
1. Обгрунтування розіміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації «Нове будівництво споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Арбузинського ліцею №2 ім.Т.Г.Шевченка Арбузинської селищної ради Миколаївської області. Коригування», відповідно до вимог чинних будівельних стандартів.
Враховуючи позитивний експертний звіт щодо розгляду проектно-кошторисної документації та зведений кошторисний розрахунок була визначена очікувана вартість закупівлі.
2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: https://arbtg.gov.ua/docs/1716599/ .
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-11 18:01:34
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нового будівництва споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Арбузинського ліцею №2 ім. Т.Г. Шевченка Арбузинської селищної ради Миколаївської області. Коригування за кодом CPV за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-25-003026-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель тендерну документацію 25 червня о 11:00.
Разом з тим, учасником ТОВ «ГОЛНЕСТ» для участі у процедурі закупівлі подано тендерну пропозицію 25 червня о 11:15.
Пропоную пояснити, чи було направлено Замовником запрошення через електронний кабінет учаснику, а також чи було направлено запрошення іншим потенційним учасникам. Надати підтверджуючі документи.
2. Пропоную надати кошторисну частину проектної документації, в тому числі: зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, об’єктні кошториси, локальні кошториси, відомість ресурсів до зведених кошторисних розрахунків вартості об’єкта будівництва.
3. Пропоную пояснити, яким чином та з якою метою визначено умови додатку № 2 до Тендерної документації, а саме: чому у разі зниження учасником ціни остаточної пропозиції за результатами аукціону обрано саме 2%, а також на підставі яких вимог діючого законодавства встановлено вимогу щодо надання гарантійних листів від виробників, та/або дилерів, та/або дистриб’юторів (з наданням документів, що підтверджують статус виробника/ офіційного дилера/ офіційного дистриб’ютора) щодо поставки матеріальних ресурсів (виробів, обладнання, тощо) в обсягах, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, з вказівкою у гарантійних листах предмету закупівлі, обсягів поставки та вартості за одиницю матеріальних ресурсів (виробів, обладнання, тощо) за цінами, що пропонуються учасником.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-16 10:09:49
Пояснення
Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 11.07.2024, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-25-003026-a, Відділ освіти, культури, молоді та спорту Арбузинської селищної ради повідомляє наступне.
1. Ні, Замовник не напрявлав запрошення через електронний кабінет учаснику чи іншим потенційним учасникам.
2. Надаємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, об’єктний кошторис, локальні кошториси, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
3. Умови Додатку 2 тендерної документації встановлені з метою недопущення зловживань зі сторони учасників щодо необґрунтованого зниження ціни з метою подальшого вимагання від Замовника укладання додаткових угод, оскільки відповідно до вимог ТД ціна є динамічна, а також з метою підтвердження зі сторони учасників їх дійсної можливості виконати усі роботи, передбачені предметом закупівлі. Встановлена умова відповідає ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
- 2_КД_В1_02-01-014.rtf
- 2_КД_В1_04-01-03.rtf
- 2_КД_ЗКР_8.rtf
- 2_КД_ЗКР_9.rtf
- 2_КД_ЗКР_10.rtf
- 2_КД_ИЗМ_02-01-01.rtf
- 2_КД_ИЗМ_02-01-08.rtf
- 2_КД_ИЗМ_02-01-02.rtf
- 2_КД_ИЗМ_02-01-03.rtf
- 2_КД_ИЗМ_02-01-09.rtf
- 2_КД_ИЗМ_02-01-016.rtf
- 2_КД_ИЗМ_02-01-04.rtf
- 2_КД_ИЗМ_04-01-01.rtf
- 2_КД_ИЗМ_04-01-04.rtf
- 2_КД_ИЗМ_02-01-05.rtf
- 2_КД_ИЗМ_02-01-010.rtf
- 2_КД_ИЗМ_02-01-06.rtf
- 2_КД_ИЗМ_04-01-02.rtf
- 2_КД_ИЗМ_02-01-07.rtf
- 2_КД_ИЗМ_02-01-011.rtf
- 2_КД_ИЗМ_02-01-012.rtf
- 2_КД_ИЗМ_02-01-013.rtf
- 2_КД_ИЗМ_02-01-015.rtf
- 2_КД_ПВРОБ_08-01.rtf
- 2_КД_РТСП ресурси.rtf
- 2_КД_РТСП_4 записка.rtf
- 2_КД_РТСП_5 ССР.rtf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-22 17:42:22
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нового будівництва споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Арбузинського ліцею №2 ім. Т.Г. Шевченка Арбузинської селищної ради Миколаївської області. Коригування за кодом CPV за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-25-003026-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Зміст та склад Тендерної документації визначається частиною другою статті 22 Закону. Крім того, частиною третьою статті 22 Закону визначено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Враховуючи вищевикладене, пропоную пояснити, які саме норми законодавства передбачають наявність інформації в тендерній документації, яка обмежує склад тендерної пропозиції при зменшенні ціни тендерної пропозиції не більше ніж на 2% від очікуваної вартості, і навпаки, у разі зниження учасником ціни остаточної пропозиції за результатами аукціону на більш ніж 2% від очікуваної вартості предмета закупівлі, згідно з якою учасник зобов’язаний у складі своєї тендерної пропозиції надати детальне обґрунтування запропонованої ціни у вигляді гарантійних листів від виробників, та/або дилерів, та/або дистриб’юторів (з наданням документів, що підтверджують статус виробника/ офіційного дилера/ офіційного дистриб’ютора) щодо поставки матеріальних ресурсів (виробів, обладнання, тощо) в обсягах, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, з вказівкою у гарантійних листах предмету закупівлі, обсягів поставки та вартості за одиницю матеріальних ресурсів (виробів, обладнання, тощо) за цінами, що пропонуються учасником?
2. Чи означає вимога, зазначена в попередньому пункті, що учасник, який подав тендерну пропозицію у сумі 38 526 781,00 грн, але не надав «гарантійні листи від виробників, та/або дилерів, та/або дистриб’юторів (з наданням документів, що підтверджують статус виробника/ офіційного дилера/ офіційного дистриб’ютора) щодо поставки матеріальних ресурсів (виробів, обладнання, тощо) в обсягах, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, з вказівкою у гарантійних листах предмету закупівлі, обсягів поставки та вартості за одиницю матеріальних ресурсів (виробів, обладнання, тощо) за цінами, що пропонуються учасником», що у разі зменшення ціни пропозиції за результатами аукціону до суми, яка є меншою за 37 756 245,37 грн, то пропозиція цього учасника буде відхилена?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-25 14:13:54
Пояснення
Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 22.07.2024, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-25-003026-a, Відділ освіти, культури, молоді та спорту Арбузинської селищної ради повідомляє наступне.
1. Відповідно до пункту 5.10 Розділу V Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням змін №1, №2, №3, №4» (далі – Настанова): Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні.
Відповідно до пункту 6.3 Розділу VІ Визначення вартості виконаних робіт та витрат Настанови: «6.3. За динамічної договірної ціни: Прямі витрати при визначенні вартості виконаних робіт розраховуються на підставі нормативних витрат трудових і матеріально-технічних ресурсів, виходячи з фізичних обсягів виконаних робіт та цін ресурсів, прийнятих в договірній ціні. Компенсація підряднику витрат, спричинених зростанням вартості матеріально-технічних ресурсів, здійснюється у складі вартості цих ресурсів за поточними цінами відповідно до умов, передбачених договором підряду.».
Отже, при проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єкту будівництва за динамічної договірної ціни підрядник повинен підтвердити ціни на матеріальні ресурси, що були використані ним під час виконання робіт за договором.
Документами, що підтверджують ціни можуть бути зокрема, але не виключно: накладні, рахунки, платіжні доручення тощо.
На етапі складання цінової пропозиції Учасник зобов҆язаний вивчати ринкові ціни та не допустити перевищення цін на матеріальні ресурси порівняно з середніми цінами в регіоні.
Отримання Учасником саме гарантійних листів від виробників/дилерів/дистриб'юторів дає Замовнику гарантію того, що матеріальні ресурси, необхідні для виконання будівельних робіт, будуть придбані саме за ціною, що зазначена в договірній ціні.
Без надання зазначених гарантій, враховуючи, що договірна ціна – динамічна, є ризик того, що Учасником, цінова пропозиція якого була менша очікуваної вартості предмета закупівлі на більше, ніж 2%, під час проведення розрахунків за виконані роботи будуть надані документи, що підтверджують вартість матеріальних ресурсів у розмірі більшому, ніж було передбачено в договірній ціні, а це, в свою чергу, потребуватиме витрачання додаткових бюджетних коштів. Або Учасник не зможе виконати зобов’язання у межах договірної ціни.
Очікувана вартість закупівлі була визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку (ЗКР) за проектом «Нове будівництво споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Арбузинського ліцею №2 ім.Т.Г.Шевченка Арбузинської селищної ради Миколаївської області. Коригування», експертний звіт № 14/0070Ю-05/24 від 14 травня 2024 р. За ЗКР загальна вартість робіт складає 56145170,00 грн. В тому числі передбачені інфляційні витрати у розмірі 2154946 грн. Таким чином, Учасник, цінова пропозиція якого менша від очікуваної вартості предмета закупівлі на менше ніж 2%, враховує і інфляційні ризики у своїй тендерній пропозиції. Але, в той же час, це не звільняє його від обов’язку підтверджувати вартість матеріальних ресурсів під час проведення взаєморозрахунків.
Для відстоювання учасником законних прав та інтересів в процесі здійснення публічних закупівель законодавством передбачено етап оскарження. Відповідно до пункту 55 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням Особливостей. Також відповідно до пункту 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Враховуючи пункт 59 Особливостей скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Отже, виходячи із аналізу наведених вище норм слідує, що будь-яка фізична/юридична особа (потенційний учасник) може звернутись до замовника процедури закупівлі з вимогою про усунення недоліків тендерної документації або для отримання роз`яснень, а також подати скаргу, що стосується тендерної документації до органу оскарження. Протягом встановленого строку жодних запитань, запитів чи скарг до органу оскарження стосовно зазначеної вимоги не надходило.
2. Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) встановлено якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, згідно з Особливостями, якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі замовником виявляються невідповідності в наданій учасником інформації та/або документах, які вимагалися у тендерній документації, замовник повідомляє про це учасника у строк, що не може бути меншим ніж два робочі дні до завершення розгляду тендерних пропозицій, для виправлення таких невідповідностей у електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-23 12:00:24
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нового будівництва споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Арбузинського ліцею №2 ім. Т.Г. Шевченка Арбузинської селищної ради Миколаївської області. Коригування за кодом CPV за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-25-003026-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Згідно пункту 11.7.1 Державних будівельних норм України В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту», затверджених наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 10.08.2023 № 702 (далі – ДБН В.2.2-5:2023), захисні споруди та СПП призначення мають забезпечуватися системами зв’язку та оповіщення, що дозволяють забезпечити надійний зв'язок з органами управління з питань цивільного захисту центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, місцевих органів та підрозділів ДСНС із застосуванням електронних комунікацій, зокрема радіозв’язку. Захисні споруди та СПП також мають забезпечуватися сигнально-гучномовними пристроями, що мають сповіщати населення у межах радіусу збору навколо таких споруд про небезпеку та необхідність прибути до захисної споруди та СПП. Захисні споруди та СПП мають бути забезпечені доступом до мережі Інтернет, в тому числі безпроводовим Інтернетом, який має проєктуватися для покриття всієї території захисної споруди цивільного або СПП захисту шляхом розміщення точок Wi-Fi.
1. Пропоную пояснити причини відсутності в технічному завданні вимог щодо забезпечення захисної споруди вищезазначеними системами.
2. Пропоную пояснити, як Замовник планує вирішити питання забезпечення захисної споруди системами зв’язку та оповіщення?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-26 11:37:27
Пояснення
Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 23.07.2024, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-25-003026-a, Відділ освіти, культури, молоді та спорту Арбузинської селищної ради повідомляє наступне.
1. Відповідно до норм статті 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-XIV (зі змінами):
«проект - документація для будівництва об'єктів архітектури, що складається з креслень, графічних і текстових матеріалів, інженерних і кошторисних розрахунків, які визначають містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення, вартісні показники конкретного об'єкта архітектури, та відповідає вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил;
експертиза - діяльність фахівців-експертів, які мають відповідні кваліфікаційні сертифікати і за дорученням замовника надають звіти щодо відповідності проектних рішень вимогам законодавства, державним нормам, стандартам, будівельним нормам і правилам та які несуть відповідальність за достовірність наданих звітів».
Предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, тому технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі виготовленої проектної документації та позитивного експертного звіту.
Експертиза проекту здійснюється виключно з метою визначення та перевірки якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від державних будівельних норм та стандартів. Експертним звітом (позитивним) № 14/0070Ю-05/24 від 14 травня 2024 р. щодо розгляду проектної документації на будівництво за Робочим проектом «Нове будівництво споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Арбузинського ліцею №2 ім.Т.Г.Шевченка Арбузинської селищної ради Миколаївської області. Коригування» встановлено: «Проєктом передбачається коригування та приведення у відповідність проектних рішень раніш запроектованої споруди цивільного захисту згідно вимог Державних будівельних норм (ДБН В. 2.2-5:2023) що затверджені Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України №702 від 10 серпня 2023 року». Тобто експертиза проекту будівництва підтверджує його відповідність законодавству та державним будівельним нормам і правилам.
2. Питання забезпечення захисної споруди системами зв’язку та оповіщення буде вирішено Замовником до завершення будівництва шляхом виділення додаткового фінансування.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-26 14:40:47
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нового будівництва споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Арбузинського ліцею №2 ім. Т.Г. Шевченка Арбузинської селищної ради Миколаївської області. Коригування за кодом CPV за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-25-003026-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Нове будівництво споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Арбузинського ліцею № 2 ім. Т.Г.Шевченка Арбузинської селищної ради Миколаївської області. Коригування» від 14.05.2024 № 14/0070Ю-05/24.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-29 10:23:24
Надання документу
На запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 26.07.2024, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-25-003026-a, Відділ освіти, культури, молоді та спорту Арбузинської селищної ради надає експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Нове будівництво споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Арбузинського ліцею № 2 ім. Т.Г.Шевченка Арбузинської селищної ради Миколаївської області. Коригування» від 14.05.2024 № 14/0070Ю-05/24.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділом освіти, культури, молоді та спорту Арбузинської селищної ради розглянуто зобов’язання щодо усунення порушень в установленому законодавством порядку у сфері публічних закупівель, виявлених Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області у межах проведення моніторингу закупівлі: «Нове будівництво споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Арбузинського ліцею №2 ім.Т.Г.Шевченка Арбузинської селищної ради Миколаївської області. Коригування, ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель», ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-25-003026-a. На виконання висновку від 02.08.2024 року про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-06-25-003026-a, замовником здійснено заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а саме: проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, надано зауваження стосовно дотримання уповноваженою особою законодавства в сфері закупівель під час виконання своїх функцій, а також попереджено про можливість отримання догани в разі повторного здійснення аналогічних порушень, на підтвердження чого долучається наказ № 66 від 06 серпня 2024 року.
2024-08-07 16:08:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено порушення пункту 54 Особливостей.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено порушення пункту 54 Особливостей.) • усунуто
-
2024-08-08 17:46:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2024 11:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГОЛНЕСТ" |
37 756 245,38
UAH з ПДВ
|
37 756 245,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГОЛНЕСТ" #43424928 |
Переможець |
37 756 245,38
UAH з ПДВ
|
16 липня 2024 13:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2024 09:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2025 15:22
|
ДУ1 дог148 Голнест.pdf | зміни до договору |
02 січня 2025 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2024 18:28
|
Додатки | укладений |
29 липня 2024 18:00
|
Договір | укладений |
29 липня 2024 18:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин. |
Номер договору про закупівлю: | 148 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |