Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Арбузинського ліцею №2 ім.Т.Г.Шевченка Арбузинської селищної ради Миколаївської області. Коригування, ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Очікувана вартість
38 526 781,00 UAH
UA-2024-06-25-003026-a 91eb34e83a5746d69ab1384dc1c321b1
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павлюк Тетяна Сергіївна

+380978795326 arbotgosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти,культури,молоді та спорту Арбузинської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 44094941
Місцезнаходження: 55301, Україна , Миколаївська обл., смт Арбузинка, пл.Центральна, будинок 18
Контактна особа: Павлюк Тетяна Сергіївна
+380978795326
arbotgosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2024 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2024 11:05
Очікувана вартість: 38 526 781,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 192 633,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Арбузинського ліцею №2 ім.Т.Г.Шевченка Арбузинської селищної ради Миколаївської області. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55301, Україна, Миколаївська область, Первомайський район, смт Арбузинка, вул.Шевченка,191
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконання робіт протягом 30 (тридцяти) календарних днів. Замовник проводить проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 11:00
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 11:00
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 11:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 11:00
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 11:00
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 11:00
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 11:00
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 11:00
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 11:00
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 11:00
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 11:00
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 11:00
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 11:00
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 11:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 11:00
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 11:00
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 11:00
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 11:00
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 11:00
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 11:00
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 11:00
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 червня 2024 11:00

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

25 червня 2024 11:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 червня 2024 11:00
Тендерна документація ПРУ.docx
25 червня 2024 11:00
Додаток 3 проєкт договору.docx
25 червня 2024 11:00
Додаток 1.docx
25 червня 2024 11:00
Додаток _2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

невідповідність тд законодавстіу і сфері цивільного захисту
Дата подання: 28 червня 2024 15:33
Дата відповіді: 01 липня 2024 16:41
Державні будівельні норми України «Захисні споруди цивільного захисту ДБН В.2.2-5:2023», затверджені наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 10.08.2023 № 702, встановлюють вимоги до проєктування та будівництва захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів) та споруд подвійного призначення 1з захисними властивостями сховищ або протирадіаційних укриттів. АСЦО повинні відповідати Наказу МВС України від 08.02.2019 №93 та Постанові КМУ від 27.09.2017 №733. Згідно з протоколом №1 засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 13.березня 2024, розділ 2 Державна комісія вирішила : Мінінфраструктури разом з ДІАМ та іншими зацікавленими центральними органами виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування: -посилити контроль за проєктування, експертизою та прийняттям в експлуатацію будівель та споруд різного призначення у частині обов'язковості будівництва захисних споруд цивільного захисту та/або споруд подвійного призначення. -подати пропозиції щодо обов'язкового передбачення під час видач містобудівних умов та обмежень вимог щодо будівництва захисних споруд цивільного захисту та/або споруд подвійного призначення під час спорудження житлових будинків, адміністративних та промислових споруд; Обласним та Київській міській військовим адміністраціям за участю органів місцевого самоврядування: вжити додаткових заходів щодо нарощування фонду захисних споруд цивільного захисту шляхом будівництва нових захисних споруд цивільного захисту, споруд подвійного призначення, обстеження та оснащення існуючих споруд підземного простору з метою забезпечення можливості укриття 1ОО відсотків населення; після прийняття в експлуатацію завершених будівництвом захисних споруд цивільного захисту та споруд подвійного призначення забезпечити їх обов'язкову первину технічну інвентаризацію як відповідних об'єктів нерухомого майна та постановку на облік відповідно до вимог законодавства; Правові та організаційні основи містобудівної діяльності визначені Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» . Додатково зазначаємо, що ДІАМ під час прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів перевіряється дотримання норм ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту» (далі - ДБН В.2.2-5:2023) затверджені наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 10.08.2023 № 702. Механізм прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів визначений Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 461 від 13.04.2011 року. Відповідно до пункту 24 Порядку, для отримання сертифіката замовник (його уповноважена особа) подає до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю заяву про прийняття в експлуатацію об’єкта та видачу сертифіката, до якої додається акт готовності об’єкта до експлуатації та документ або інформація (реквізити платежу) про внесення плати. У той же час слід зазначити, що абзацом сьомим частини другої статті 39 Закону визначено, що акт готовності об’єкта до експлуатації підписується замовником, генеральним проектувальником, генеральним підрядником або підрядником (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників), субпідрядниками, страховиком (якщо об’єкт застрахований). Згідно абзацу першого частини шостої статті 39 Закону, орган державного архітектурно-будівельного контролю повертає декларацію про готовність об’єкта до експлуатації замовникові, якщо декларація подана чи оформлена з порушенням установлених вимог, з обґрунтуванням причини у строк, передбачений для її реєстрації. Частиною сьомою статті 39 Закону визначено перелік підстав згідно яких орган державного архітектурно-будівельного контролю відмовляє у видачі сертифіката. Додатково зазначаємо, що відповідно до абзацу четвертого частини сьомої статті 39 Закону, однією з основних підстав відмови у видачі сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації є невідповідність об’єкта проектній документації на будівництво такого об’єкта та/або вимогам будівельних норм, у тому числі щодо: дотримання вимог, передбачених розділом інженерно-технічних заходів цивільного захисту, вимог пожежної та техногенної безпеки. Механізм прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів визначений Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 461 від 13.04.2011. Відповідно до положень статті 41 Закону, державний архітектурно- будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт. Лист ДІАМ до ГО № 652/04/13-24 від 31.01.2024 Відповідно до пункту 1 частини першої статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» будівництво - це нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об'єкта будівництва. Порядок здійснення видатків на капітальне будівництво за рахунок державних капітальних вкладень визначено Порядком державного фінансування капітального будівництва, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (далі - Порядок № 1764). Для здійснення видатків на капітальне будівництво за рахунок державних капітальних вкладень замовники подають до відповідних органів Казначейства документи, визначені пунктом 8 Порядку № 1764, а саме: - титул об'єкта; - титул на виконання проектно-вишукувальних робіт для будівництва (у разі фінансування у поточному році лише проектно-вишукувальних робіт); - договір підряду (контракт) з визначенням вартості будівництва, форм розрахунків за виконані роботи та майнової відповідальності за порушення умов договору підряду (контракту). У разі здійснення будівництва об'єкта кількома генеральними підрядниками договір підряду (контракт) подається окремо щодо кожного виконавця, для перехідних об'єктів - додатковий договір до договору підряду (контракту) на виконання робіт у поточному році; - наказ, рішення про затвердження проектно-кошторисної документації на чергу будівництва, пусковий комплекс або об'єкт - інші документи згідно з нормативно-правовими актами. Механізм затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи визначено Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560. Проведення платежів визначені розділом ХІ «Здійснення видатків розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів» Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.12.2012 № 1407, зареєстрованого в Міністерстві України 17.01.2013 за № 130/22662 (далі - Порядок № 1407). Пунктом 11.2 Порядку № 1407 передбачено, що згідно із встановлених повноважень Казначейство здійснює контроль за наявністю відповідних бюджетних асигнувань для взяття бюджетних зобов'язань та відповідністю их бюджетних зобов'язань певним бюджетним асигнуванням за їх економичними характеристиками, паспорту бюджетної програми.. Відповідальність за взяті з порушенням бюджетного законодавства бюджетні зобов'язання та нецільове використання бюджетних коштів несуть розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів згідно із законом. Відповідно до пункту 2.1О Порядку № 309 органи Казначейства не реєструють зобов'язання у разі: -недотримання розпорядниками бюджетних коштів бюджетних повноважень та обмежень, які вводяться законодавчими та іншими нормативно-правовими актами; -недотримання вимог щодо оформлення поданих документів. Таким чином при невиконанні даних вимог введення в експлуатацію ЗСЦЗ відповідно до Постанови КМУ від 13.04.2011 №461 та ДБН А.3.1-9:2015 не буде виконано. ДІАМ не зможе надати сертифікат про готовність об’єкта до експлуатації. Державна казначейська служба України не оплатить грошові кошти. Державна аудиторська служба України (ДАСУ) протягом 2023 року провела перевірку використання бюджетних коштів витрачених на улаштування ЗСЦЗ, в тому числі на відповідність вимогам нормам ДБН В.2.2.5-5:2023 п. 11.7. При перевірці виявлені факти порушень законодавства, порушено ряд кримінальних справ. В кошторисі взагалі не передбаченно обладнання оповіщення, тільки на пожежну сигналізацію . Вимагаємо внести зміни до ТД та врахувати вимоги ДБН В.2.2-5:2023 будівництво захисної споруди цивільного захисту
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше звернення буде розглянуте та прийняте відповідне рішення.
невідповідність тд законодавстіу і сфері цивільного захисту
Дата подання: 04 липня 2024 12:51
Дата відповіді: 06 липня 2024 15:09
Шановний замовнику! У своїй відповіді на наше питання 01.07.2024 16:41 ви наголосили,що буде надана детальна відповідь. Але термін подання уточнень та звернень закінчується 07 липня 2024 00:00, після чого отримати відповідь або звернутися за уточненням не буде можливості. Просимо Вас внести зміни до ТД та врахувати вимоги ДБН В.2.2-5:2023 будівництво захисної споруди цивільного захисту, яки відсутні .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! На ваше звернення повідомляємо, що тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» зі змінами , з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»  (зі змінами). Закупівля оголошена відповідно до проектно-кошторисної документації, яка пройшла Державну експертизу та отримала позитивний висновок.
Замовником не було порушено норм чинного законодавства України, таким чином, відсутня потреба у внесенні змін до Тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-07-10-000023 ● 2a64d9b2dcac445db322e0f38abc905d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2024 14:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

10.07.2024 № 51-З

Миколаїв

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 09.07.2024.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 10.07.2024 № 51-З

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ 3 UA-2024-06-25-003026-a 25.06.2024

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-11 11:21:38

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нового будівництва споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Арбузинського ліцею №2 ім. Т.Г. Шевченка Арбузинської селищної ради Миколаївської області. Коригування за кодом CPV за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-25-003026-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, технічне завдання тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-16 09:53:08

Пояснення

Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 11.07.2024, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-25-003026-a, Відділ освіти, культури, молоді та спорту Арбузинської селищної ради повідомляє наступне.
1. Обгрунтування розіміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації «Нове будівництво споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Арбузинського ліцею №2 ім.Т.Г.Шевченка Арбузинської селищної ради Миколаївської області. Коригування», відповідно до вимог чинних будівельних стандартів.
Враховуючи позитивний експертний звіт щодо розгляду проектно-кошторисної документації та зведений кошторисний розрахунок була визначена очікувана вартість закупівлі.
2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: https://arbtg.gov.ua/docs/1716599/ .

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-11 18:01:34

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нового будівництва споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Арбузинського ліцею №2 ім. Т.Г. Шевченка Арбузинської селищної ради Миколаївської області. Коригування за кодом CPV за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-25-003026-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель тендерну документацію 25 червня о 11:00.
Разом з тим, учасником ТОВ «ГОЛНЕСТ» для участі у процедурі закупівлі подано тендерну пропозицію 25 червня о 11:15.
Пропоную пояснити, чи було направлено Замовником запрошення через електронний кабінет учаснику, а також чи було направлено запрошення іншим потенційним учасникам. Надати підтверджуючі документи.
2. Пропоную надати кошторисну частину проектної документації, в тому числі: зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, об’єктні кошториси, локальні кошториси, відомість ресурсів до зведених кошторисних розрахунків вартості об’єкта будівництва.
3. Пропоную пояснити, яким чином та з якою метою визначено умови додатку № 2 до Тендерної документації, а саме: чому у разі зниження учасником ціни остаточної пропозиції за результатами аукціону обрано саме 2%, а також на підставі яких вимог діючого законодавства встановлено вимогу щодо надання гарантійних листів від виробників, та/або дилерів, та/або дистриб’юторів (з наданням документів, що підтверджують статус виробника/ офіційного дилера/ офіційного дистриб’ютора) щодо поставки матеріальних ресурсів (виробів, обладнання, тощо) в обсягах, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, з вказівкою у гарантійних листах предмету закупівлі, обсягів поставки та вартості за одиницю матеріальних ресурсів (виробів, обладнання, тощо) за цінами, що пропонуються учасником.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-16 10:09:49

Пояснення

Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 11.07.2024, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-25-003026-a, Відділ освіти, культури, молоді та спорту Арбузинської селищної ради повідомляє наступне.

1. Ні, Замовник не напрявлав запрошення через електронний кабінет учаснику чи іншим потенційним учасникам.
2. Надаємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, об’єктний кошторис, локальні кошториси, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
3. Умови Додатку 2 тендерної документації встановлені з метою недопущення зловживань зі сторони учасників щодо необґрунтованого зниження ціни з метою подальшого вимагання від Замовника укладання додаткових угод, оскільки відповідно до вимог ТД ціна є динамічна, а також з метою підтвердження зі сторони учасників їх дійсної можливості виконати усі роботи, передбачені предметом закупівлі. Встановлена умова відповідає ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-22 17:42:22

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нового будівництва споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Арбузинського ліцею №2 ім. Т.Г. Шевченка Арбузинської селищної ради Миколаївської області. Коригування за кодом CPV за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-25-003026-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Зміст та склад Тендерної документації визначається частиною другою статті 22 Закону. Крім того, частиною третьою статті 22 Закону визначено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Враховуючи вищевикладене, пропоную пояснити, які саме норми законодавства передбачають наявність інформації в тендерній документації, яка обмежує склад тендерної пропозиції при зменшенні ціни тендерної пропозиції не більше ніж на 2% від очікуваної вартості, і навпаки, у разі зниження учасником ціни остаточної пропозиції за результатами аукціону на більш ніж 2% від очікуваної вартості предмета закупівлі, згідно з якою учасник зобов’язаний у складі своєї тендерної пропозиції надати детальне обґрунтування запропонованої ціни у вигляді гарантійних листів від виробників, та/або дилерів, та/або дистриб’юторів (з наданням документів, що підтверджують статус виробника/ офіційного дилера/ офіційного дистриб’ютора) щодо поставки матеріальних ресурсів (виробів, обладнання, тощо) в обсягах, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, з вказівкою у гарантійних листах предмету закупівлі, обсягів поставки та вартості за одиницю матеріальних ресурсів (виробів, обладнання, тощо) за цінами, що пропонуються учасником?
2. Чи означає вимога, зазначена в попередньому пункті, що учасник, який подав тендерну пропозицію у сумі 38 526 781,00 грн, але не надав «гарантійні листи від виробників, та/або дилерів, та/або дистриб’юторів (з наданням документів, що підтверджують статус виробника/ офіційного дилера/ офіційного дистриб’ютора) щодо поставки матеріальних ресурсів (виробів, обладнання, тощо) в обсягах, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, з вказівкою у гарантійних листах предмету закупівлі, обсягів поставки та вартості за одиницю матеріальних ресурсів (виробів, обладнання, тощо) за цінами, що пропонуються учасником», що у разі зменшення ціни пропозиції за результатами аукціону до суми, яка є меншою за 37 756 245,37 грн, то пропозиція цього учасника буде відхилена?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-25 14:13:54

Пояснення

Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 22.07.2024, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-25-003026-a, Відділ освіти, культури, молоді та спорту Арбузинської селищної ради повідомляє наступне.
1. Відповідно до пункту 5.10 Розділу V Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням змін №1, №2, №3, №4» (далі – Настанова): Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні.
Відповідно до пункту 6.3 Розділу VІ Визначення вартості виконаних робіт та витрат Настанови: «6.3. За динамічної договірної ціни: Прямі витрати при визначенні вартості виконаних робіт розраховуються на підставі нормативних витрат трудових і матеріально-технічних ресурсів, виходячи з фізичних обсягів виконаних робіт та цін ресурсів, прийнятих в договірній ціні. Компенсація підряднику витрат, спричинених зростанням вартості матеріально-технічних ресурсів, здійснюється у складі вартості цих ресурсів за поточними цінами відповідно до умов, передбачених договором підряду.».
Отже, при проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єкту будівництва за динамічної договірної ціни підрядник повинен підтвердити ціни на матеріальні ресурси, що були використані ним під час виконання робіт за договором.
Документами, що підтверджують ціни можуть бути зокрема, але не виключно: накладні, рахунки, платіжні доручення тощо.
На етапі складання цінової пропозиції Учасник зобов҆язаний вивчати ринкові ціни та не допустити перевищення цін на матеріальні ресурси порівняно з середніми цінами в регіоні.
Отримання Учасником саме гарантійних листів від виробників/дилерів/дистриб'юторів дає Замовнику гарантію того, що матеріальні ресурси, необхідні для виконання будівельних робіт, будуть придбані саме за ціною, що зазначена в договірній ціні.
Без надання зазначених гарантій, враховуючи, що договірна ціна – динамічна, є ризик того, що Учасником, цінова пропозиція якого була менша очікуваної вартості предмета закупівлі на більше, ніж 2%, під час проведення розрахунків за виконані роботи будуть надані документи, що підтверджують вартість матеріальних ресурсів у розмірі більшому, ніж було передбачено в договірній ціні, а це, в свою чергу, потребуватиме витрачання додаткових бюджетних коштів. Або Учасник не зможе виконати зобов’язання у межах договірної ціни.
Очікувана вартість закупівлі була визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку (ЗКР) за проектом «Нове будівництво споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Арбузинського ліцею №2 ім.Т.Г.Шевченка Арбузинської селищної ради Миколаївської області. Коригування», експертний звіт № 14/0070Ю-05/24 від 14 травня 2024 р. За ЗКР загальна вартість робіт складає 56145170,00 грн. В тому числі передбачені інфляційні витрати у розмірі 2154946 грн. Таким чином, Учасник, цінова пропозиція якого менша від очікуваної вартості предмета закупівлі на менше ніж 2%, враховує і інфляційні ризики у своїй тендерній пропозиції. Але, в той же час, це не звільняє його від обов’язку підтверджувати вартість матеріальних ресурсів під час проведення взаєморозрахунків.
Для відстоювання учасником законних прав та інтересів в процесі здійснення публічних закупівель законодавством передбачено етап оскарження. Відповідно до пункту 55 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням Особливостей. Також відповідно до пункту 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Враховуючи пункт 59 Особливостей скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Отже, виходячи із аналізу наведених вище норм слідує, що будь-яка фізична/юридична особа (потенційний учасник) може звернутись до замовника процедури закупівлі з вимогою про усунення недоліків тендерної документації або для отримання роз`яснень, а також подати скаргу, що стосується тендерної документації до органу оскарження. Протягом встановленого строку жодних запитань, запитів чи скарг до органу оскарження стосовно зазначеної вимоги не надходило.

2. Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) встановлено якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, згідно з Особливостями, якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі замовником виявляються невідповідності в наданій учасником інформації та/або документах, які вимагалися у тендерній документації, замовник повідомляє про це учасника у строк, що не може бути меншим ніж два робочі дні до завершення розгляду тендерних пропозицій, для виправлення таких невідповідностей у електронній системі закупівель.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-23 12:00:24

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нового будівництва споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Арбузинського ліцею №2 ім. Т.Г. Шевченка Арбузинської селищної ради Миколаївської області. Коригування за кодом CPV за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-25-003026-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Згідно пункту 11.7.1 Державних будівельних норм України В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту», затверджених наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 10.08.2023 № 702 (далі – ДБН В.2.2-5:2023), захисні споруди та СПП призначення мають забезпечуватися системами зв’язку та оповіщення, що дозволяють забезпечити надійний зв'язок з органами управління з питань цивільного захисту центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, місцевих органів та підрозділів ДСНС із застосуванням електронних комунікацій, зокрема радіозв’язку. Захисні споруди та СПП також мають забезпечуватися сигнально-гучномовними пристроями, що мають сповіщати населення у межах радіусу збору навколо таких споруд про небезпеку та необхідність прибути до захисної споруди та СПП. Захисні споруди та СПП мають бути забезпечені доступом до мережі Інтернет, в тому числі безпроводовим Інтернетом, який має проєктуватися для покриття всієї території захисної споруди цивільного або СПП захисту шляхом розміщення точок Wi-Fi.
1. Пропоную пояснити причини відсутності в технічному завданні вимог щодо забезпечення захисної споруди вищезазначеними системами.
2. Пропоную пояснити, як Замовник планує вирішити питання забезпечення захисної споруди системами зв’язку та оповіщення?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-26 11:37:27

Пояснення

Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 23.07.2024, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-25-003026-a, Відділ освіти, культури, молоді та спорту Арбузинської селищної ради повідомляє наступне.
1. Відповідно до норм статті 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-XIV (зі змінами):
«проект - документація для будівництва об'єктів архітектури, що складається з креслень, графічних і текстових матеріалів, інженерних і кошторисних розрахунків, які визначають містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення, вартісні показники конкретного об'єкта архітектури, та відповідає вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил;
експертиза - діяльність фахівців-експертів, які мають відповідні кваліфікаційні сертифікати і за дорученням замовника надають звіти щодо відповідності проектних рішень вимогам законодавства, державним нормам, стандартам, будівельним нормам і правилам та які несуть відповідальність за достовірність наданих звітів».
Предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, тому технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі виготовленої проектної документації та позитивного експертного звіту.
Експертиза проекту здійснюється виключно з метою визначення та перевірки якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від державних будівельних норм та стандартів. Експертним звітом (позитивним) № 14/0070Ю-05/24 від 14 травня 2024 р. щодо розгляду проектної документації на будівництво за Робочим проектом «Нове будівництво споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Арбузинського ліцею №2 ім.Т.Г.Шевченка Арбузинської селищної ради Миколаївської області. Коригування» встановлено: «Проєктом передбачається коригування та приведення у відповідність проектних рішень раніш запроектованої споруди цивільного захисту згідно вимог Державних будівельних норм (ДБН В. 2.2-5:2023) що затверджені Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України №702 від 10 серпня 2023 року». Тобто експертиза проекту будівництва підтверджує його відповідність законодавству та державним будівельним нормам і правилам.
2. Питання забезпечення захисної споруди системами зв’язку та оповіщення буде вирішено Замовником до завершення будівництва шляхом виділення додаткового фінансування.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-26 14:40:47

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нового будівництва споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Арбузинського ліцею №2 ім. Т.Г. Шевченка Арбузинської селищної ради Миколаївської області. Коригування за кодом CPV за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-25-003026-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Нове будівництво споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Арбузинського ліцею № 2 ім. Т.Г.Шевченка Арбузинської селищної ради Миколаївської області. Коригування» від 14.05.2024 № 14/0070Ю-05/24.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-29 10:23:24

Надання документу

На запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 26.07.2024, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-25-003026-a, Відділ освіти, культури, молоді та спорту Арбузинської селищної ради надає експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Нове будівництво споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Арбузинського ліцею № 2 ім. Т.Г.Шевченка Арбузинської селищної ради Миколаївської області. Коригування» від 14.05.2024 № 14/0070Ю-05/24.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відділом освіти, культури, молоді та спорту Арбузинської селищної ради розглянуто зобов’язання щодо усунення порушень в установленому законодавством порядку у сфері публічних закупівель, виявлених Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області у межах проведення моніторингу закупівлі: «Нове будівництво споруди цивільного захисту подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Арбузинського ліцею №2 ім.Т.Г.Шевченка Арбузинської селищної ради Миколаївської області. Коригування, ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель», ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-25-003026-a. На виконання висновку від 02.08.2024 року про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-06-25-003026-a, замовником здійснено заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а саме: проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, надано зауваження стосовно дотримання уповноваженою особою законодавства в сфері закупівель під час виконання своїх функцій, а також попереджено про можливість отримання догани в разі повторного здійснення аналогічних порушень, на підтвердження чого долучається наказ № 66 від 06 серпня 2024 року.

2024-08-07 16:08:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 02 серпня 2024
Кінцевий строк оскарження: 17 серпня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено порушення пункту 54 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено порушення пункту 54 Особливостей.) • усунуто

-

2024-08-08 17:46:34

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2024 11:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ГОЛНЕСТ" 37 756 245,38
UAH з ПДВ
37 756 245,38
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 липня 2024 14:22
Електронний підпис
18 липня 2024 14:21
Довідка.pdf.p7s
18 липня 2024 14:21
Довідка.pdf
18 липня 2024 14:21
Довідка.pdf.p7s
18 липня 2024 14:21
Довідка.pdf
15 липня 2024 15:16
Електронний підпис
08 липня 2024 09:27
Електронний підпис
08 липня 2024 09:27
Електронний підпис
08 липня 2024 09:26
технічне завдання.pdf
08 липня 2024 09:26
проект договору.pdf
08 липня 2024 09:26
рішення учасника.pdf
08 липня 2024 09:26
рішення засновників .pdf
08 липня 2024 09:26
опис.pdf
08 липня 2024 09:26
модельний статут.pdf
08 липня 2024 09:26
м.т.б.pdf
08 липня 2024 09:26
етична поведінка.pdf
08 липня 2024 09:26
договірна ціна.pdf
08 липня 2024 09:26
аналогічний договір.pdf
25 червня 2024 11:18
Електронний підпис
25 червня 2024 11:18
Електронний підпис
25 червня 2024 11:15
Сертифікат 37001_ГОЛНЕСТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГОЛНЕСТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГОЛНЕСТ"
#43424928
Переможець 37 756 245,38
UAH з ПДВ
16 липня 2024 13:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2024 09:51

Вимога про усунення невідповідностей

В наданій довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виявлені наступні невідповідності: п.2 таблиці вказаний Сальніков Леонід Григорович - відсутня копія наказу про призначення на посаду; п.3 таблиці вказаний Розенфальд Леонід Григорович, документ, що підтверджує наявність трудових відносин Трудова угода №4 від 01.11.2023 року, тоді як в складі тендерної пропозиції наданий наказ про прийняття на роботу та призначення на посаду № 10 –к від 01.03.2024 р. В складі тендерної пропозиції надана Трудова угода № 1 від 01.11.2023 року ТОВ «Голнест» з Дехтяренко М.Л., який не зазначений в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додаток №1 до тендерної документації, а саме: частина 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям п. 2.1. Учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у довільній формі. До довідки обов’язково додається копія наказів про призначення (вступ) на посаду та або копії трудових договорів. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до наданих копій наказів про призначення (вступ) на посаду та або копій трудових договорів.

Документи

16 липня 2024 13:52
Довідка НАЗК
16 липня 2024 13:52
Електронний підпис
16 липня 2024 13:50
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2024 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГОЛНЕСТ"
#43424928
37 756 245,38
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2024 13:52
Довідка НАЗК
16 липня 2024 13:52
Електронний підпис
16 липня 2024 13:50
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2025 15:22
ДУ1 дог148 Голнест.pdf зміни до договору
02 січня 2025 15:15
Електронний підпис укладений
29 липня 2024 18:28
Додатки укладений
29 липня 2024 18:00
Договір укладений
29 липня 2024 18:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин.
Номер договору про закупівлю: 148
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML