Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05517729 |
Місцезнаходження: | 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Івана Мазепи, будинок 19 |
Контактна особа: |
Сердечнюк Оксана Миколаївна 380462774840 oksanaserdechnyk@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2024 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 09 липня 2024 14:21 |
Початок аукціону: | 09 липня 2024 14:21 |
Очікувана вартість: | 21 556 197,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 107 781,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до статті 27 Закону Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни на поточний рік. Перерахування коштів здійснюється за реквізитами: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради, 05517729, вул. Івана Мазепи, 19, м. Чернігів, 14017, р/р № UA708201720355169036000046523 в Державній казначейській службі України, м. Київ. У призначенні платежу вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___, номер тендеру (Ідентифікатор закупівлі)_______”. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Випадки не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначені Замовником у проекті договору, що є Додатком 3 до Тендерної документації. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Взаєморозрахунки за виконані роботи проводяться на підставі фактично виконаних обсягів робіт та їх вартості, та актів вартості устаткування, що придбаваються Підрядником, визначеної в договірній ціні. Акти приймання-передачі виконаних робіт готує Підрядник і передає для підписання уповноваженому представнику Замовника. Уповноважений представник Замовника у продовж п’яти днів перевіряє реальність акту і підписує його в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник проводить розрахунки за виконані роботи після підписання уповноваженими представниками Сторін форм КБ-2в і КБ-3 протягом 100 календарних днів, але не пізніше 25 грудня 2025, при наявності коштів на рахунках. Оплата здійснюється за рахунок коштів бюджету Чернігівської міської територіальної громади. | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки з Підрядником за виконані роботи у розмірі 30% від Договірної ціни здійснюється після підписання актів ф. № КБ-2в і КБ-3, надання Підрядником виконавчої документації, гарантійного паспорту-сертифікату та тристороннього акту готовності об’єкта до експлуатації, протягом 100 календарних днів, але не пізніше 25 грудня 2025 року, при наявності коштів на рахунках. Оплата здійснюється за рахунок коштів бюджету Чернігівської міської територіальної громади. | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2024 15:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2024 15:48 |
Додаток 1 перелік документів для учасника торгів.docx | |
24 червня 2024 15:48 |
Додаток 4 Документи переможець торгів.docx | |
24 червня 2024 15:48 |
Тендерна документація.docx | |
24 червня 2024 15:48 |
Додаток 3 проєкт договору.docx | |
24 червня 2024 15:48 |
Додаток 2 Технічний опис предмета закупівлі.zip |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-30-000024 ● 5e18f4bba24747499422d2d4a3eb99fa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2024 17:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.07.2024 № 42-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2024-06-24-008705-a 24.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-02 10:42:28
Запит пронадання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво майданчика для розміщення тимчасових споруд з метою життєзабезпечення внутрішньо переміщених осіб, що втратили житло внаслідок російської військової агресії по вулиці Володимира Дрозда в м. Чернігові» (Коригування 2)», очікуваною вартістю 21 556 197,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-24-008705-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
2. Якими документами підтверджено ТОВ МІСТОСПЕЦБУДРОЕКТ як переможцем процедури закупівлі вимогу пункту 6 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, щодо внесення не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5% договірної ціни?
У разі здійснення Замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача – надати відповідні запити з прихованням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-05 15:08:08
пояснення
В межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі повідомляємо, наступне:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості було здійснено Замовником на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена Замовником в установленому законодавством порядку.
2. На виконання вимоги пункту 6 розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» 25.07.2024 переможцем процедури закупівлі ТОВ «МІСТОСПЕЦБУДПРОЕКТ» на рахунок управління капітального будівництва Чернігівської міської ради були внесені грошові кошти у сумі 243 327,78 грн., що складає 5 % договірної ціни на поточний рік.
Завантажити у якості підтвердних документів:
- затверджений зведений кошторисний розрахунок, підсумкову відомість ресурсів, локальні кошториси;
- платіжна інструкція № 127 від 25.07.2024 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-08 10:51:39
Запит пронадання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво майданчика для розміщення тимчасових споруд з метою життєзабезпечення внутрішньо переміщених осіб, що втратили житло внаслідок російської військової агресії по вулиці Володимира Дрозда в м. Чернігові» (Коригування 2)», очікуваною вартістю 21 556 197,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-24-008705-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
У зв’язку з чим вами відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ІНВАТРУД», як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам, зокрема через відсутність у складі тендерної пропозиції учасника зворотних сум в розмірі 35 926,00 грн., при тому, що в тендерній пропозиції учасником ТОВ «ІНВАТРУД» надано договірну ціну (файл 25_ДЦ_ДЦ.pdf), відповідно до якої п. 12 «Вартiсть ресурсiв, що повертаються» передбачено кошти в сумі 35,92592 тис. гривень.
У разі здійснення Замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача – надати відповідні запити з прихованням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-12 12:05:30
пояснення на запит
В межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі повідомляємо, наступне: Відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. В свою чергу в п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерній документації по зазначеній процедурі закупівлі Замовником чітко визначені вимоги до складання тендерної пропозиції, серед яких вимога врахувати зворотні суми 35 926,00 грн. (сума зазначена без ПДВ). В свою чергу при перевірці тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інватруд» було встановлено, що при її складанні учасником не враховано зворотні суми 35 926,00 грн. (сума зазначена без ПДВ). Також відповідно до п. 5.3. Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження переліку, обсягу виконання робіт (матеріалів, обладнання тощо) та термінів виконання робіт відповідно до Технічної специфікації на закупівлю «Будівництво майданчика для розміщення тимчасових споруд з метою життєзабезпечення внутрішньо переміщених осіб, що втратили житло внаслідок російської військової агресії по вулиці Володимира Дрозда в м. Чернігові» (Коригування 2), що є додатком 2 до тендерної документації учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно було надати договірну ціну на будівництво у вигляді електронної моделі в програмному комплексі АВК-5. В свою чергу при перевірці тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інватруд» було встановлено, що у складі його пропозиції відсутня договірна ціна на будівництво у вигляді електронної моделі в програмному комплексі АВК-5 що б відповідала договірній ціні, наданій учасником у форматі pdf та зазначеної ним в електронних полях. Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до пп. 1 ч. 2 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. З огляду на те, що виявлені невідповідності тендерної пропозиції учасника є невідповідностями тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а відповідно не могли бути виправлені тендерна пропозиція ТОВ «Інватруд» була відхилена. Така позиція Замовника обґрунтована також низкою рішень Антимонопольного комітету України, яким визнано протиправним надання замовником 24 годин для виправлення будь-яких невідповідностей в договірній ціні учасника.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-08-12 11:03:15
Пояснення
В межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі повідомляємо, наступне:
Відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
В свою чергу в п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерній документації по зазначеній процедурі закупівлі Замовником чітко визначені вимоги до складання тендерної пропозиції, серед яких вимога врахувати зворотні суми 35 926,00 грн. (сума зазначена без ПДВ).
В свою чергу при перевірці тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інватруд» було встановлено, що при її складанні учасником не враховано зворотні суми 35 926,00 грн. (сума зазначена без ПДВ).
Також відповідно до п. 5.3. Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження переліку, обсягу виконання робіт (матеріалів, обладнання тощо) та термінів виконання робіт відповідно до Технічної специфікації на закупівлю «Будівництво майданчика для розміщення тимчасових споруд з метою життєзабезпечення внутрішньо переміщених осіб, що втратили житло внаслідок російської військової агресії по вулиці Володимира Дрозда в м. Чернігові» (Коригування 2), що є додатком 2 до тендерної документації учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно було надати договірну ціну на будівництво у вигляді електронної моделі в програмному комплексі АВК-5.
В свою чергу при перевірці тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інватруд» було встановлено, що у складі його пропозиції відсутня договірна ціна на будівництво у вигляді електронної моделі в програмному комплексі АВК-5 що б відповідала договірній ціні, наданій учасником у форматі pdf та зазначеної ним в електронних полях.
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до пп. 1 ч. 2 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
З огляду на те, що виявлені невідповідності тендерної пропозиції учасника є невідповідностями тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а відповідно не могли бути виправлені тендерна пропозиція ТОВ «Інватруд» була відхилена.
Така позиція Замовника обґрунтована також низкою рішень Антимонопольного комітету України, яким визнано протиправним надання замовником 24 годин для виправлення будь-яких невідповідностей в договірній ціні учасника.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Оскарження в суді
Опис: | Замовник не згоден з висновками моніторингу, вважає їх неаргументованими та протиправними у зв'язку з чим до Чернігівського окружного адміністративного суду направлено відповідну позовну заяву |
Дата публікації: | 04 вересня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 620/12044/24 |
Дата відкриття провадження: | 11 вересня 2024 |
Документи:
12 вересня 2024 08:34
|
Електронний підпис |
12 вересня 2024 08:34
|
Електронний підпис |
04 вересня 2024 08:49
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2024 14:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНВАТРУД" |
21 137 365,80
UAH з ПДВ
|
21 137 365,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ МІСТОСПЕЦБУДРОЕКТ |
21 349 649,32
UAH з ПДВ
|
21 349 649,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНВАТРУД" #22827295 |
Відхилено |
21 137 365,80
UAH з ПДВ
|
10 липня 2024 16:59
|
|
ТОВ МІСТОСПЕЦБУДРОЕКТ #45342931 |
Переможець |
21 349 649,32
UAH з ПДВ
|
12 липня 2024 12:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 липня 2024 10:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2024 10:31
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 83-2024-В вс.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2024 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2024 08:57
|
Договір № 83-2024-В вс від 26.07.2024.pdf | укладений |
26 липня 2024 08:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення договірної ціни на поточний рік (без зміни загальної договірної ціни) |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 83-2024-В/вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |