Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Електротранс" Кропивницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40413447 |
Місцезнаходження: | 25031, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, просп. Університетський, 3 |
Контактна особа: |
Станіслав Ніколаєв +380991102400 zakupivli.elektrotrans@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2024 12:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2024 09:44 |
Очікувана вартість: | 44 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 221 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної гарантії (далі - гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Гарантія надана резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1 327 500 (один мільйон триста двадцять сім тисяч п’ятсот) гривень. (визначено замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Датою розкриття тендерних пропозицій є кінцева дата подання тендерних пропозицій. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Гарантія повинна бути складена за формою, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.20р. Гарантія повинна відповідати Вимогам до гарантії затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.20р. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, з накладеним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено даним пунктом цього розділу. - випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, має бути надана у складі тендерної пропозиції. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Комунальне підприємство «Електротранс» Кіровоградської міської ради Місцезнаходження Замовника: місто Кропивницький 25031, проспект Університетський, 3. Код ЄДРПОУ: 40413447 IBAN № UA403204780000026006924894451 МФО 320478 АБ "Укргазбанк" Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику при виникненні обставин, вказаних у п.3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом Тендерної документації, надаються у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію/документи, що надаються у складі тендерної пропозиції. На гарантію та документи передбачені цим пунктом повинен бути накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи яка вказана як підписант або особа, що завірила копію в самому документі на який накладається КЕП. Разом із електронною банківською гарантією надаються: копія ліцензії та/або витягу з державного реєстру банків*. * - у разі надання витягу з державного реєстру банків накладення КЕП на сам документ не вимагається. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1327500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Попередня оплата в розмірі 10 (десять) відсотків ціни (суми) Договору протягом 10 (десяти) робочих днів після укладання цього Договору та отримання від Постачальника рахунку на передплату Товару. | Аванс | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2024 09:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2024 09:50 |
Тендерна документація Нова редакція.docx | |
01 липня 2024 09:50 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
24 червня 2024 12:39 |
Додаток №1 .docx | |
24 червня 2024 12:39 |
Додаток №4 Технічне завдання.docx | |
24 червня 2024 12:39 |
Додаток №2 .docx | |
24 червня 2024 12:39 |
Додаток №3 Проєкт Договору.docx |
01 липня 2024 09:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 липня 2024 09:50 |
Тендерна документація Нова редакція.docx
|
|||
01 липня 2024 09:50 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
|||
24 червня 2024 12:39 |
Додаток №1 .docx
|
|||
24 червня 2024 12:39 |
Додаток №4 Технічне завдання.docx
|
|||
24 червня 2024 12:39 |
Додаток №2 .docx
|
|||
24 червня 2024 12:39 |
Додаток №3 Проєкт Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зважаючи на вищевикладене, Замовником у пункті 2 Додатку №4 Технічне завдання вказана довжина автобуса від 17,7 до 18,3 метра. Окрім цього в цьому ж Додатку в пункті 1 вказано, що автобус має бути зчленований (гармошка).
Для визначення вищезазначених параметрів Замовником бралися до уваги наступні фактори:
- технічні параметри зони обслуговування та ремонту автобусів (геометричні розміри оглядової ями, вантажопідйомність обладнання, його розміщення в ямі, кількість одночасного заїзду автобусів на обслуговування в залежності від загальної довжини ями, геометричні параметри в’їзних та виїзних воріт та інші);
- по кожному маршруту, на яких будуть задіяні автобуси після закупівлі, геометричні параметри перехресть, вулиць, провулків та розміщення на них світлофорів та інших приладь безпеки руху, а також параметри в’їзних та виїзних «карманів» біля кожної зупинки з урахування траєкторії та радіусів заїзду та виїзду з них, і таке інше;
- технічні можливості та геометричні параметри виконавців проведення майбутніх обов’язкових технічних оглядів.
Тож, враховуючи вищезазначене, збільшення довжини автобуса не доцільне, бо може призвести до не бажаних наслідків як зі сторони безпеки руху так і зі сторони обслуговування автобусів. Тож Замовник залишає вказані параметри в у пункті 2 Додатку №4 Технічне завдання без змін.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-06-000009 ● 8ebcc470600a46739f349ba7171f3675
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2024 10:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.08.2024 № 56-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 05.08.2024 № 56-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-06-24-004804-a 24.06.2024 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-09 16:14:35
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Автобуси для перевезення пасажирів код 34120000-4 (ДК 021:2015) «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-06-24-004804-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-13 16:10:58
Відповідь на запит
Розглянувши запит замовнику на пояснення від 09.08.2024, повідомляємо наступне.
З метою поліпшення умов перевезення пасажирів на міських маршрутах, запобігання
транспортних колапсів шляхом поступової заміни тролейбусів на автобуси великої
пасажиромісткості, у зв’язку із блекаутами, Кропивницькою міською радою прийнято
рішення від 28 травня 2024 року №1955 «Про надання дозволу КП «Електротранс
Кропивницької міської ради на придбання автобусів на умовах надання фінансової держаної
фінансової підтримки» (копія додається), яким вирішено надати дозвіл комунальному
підприємству «Електротранс» Кропивницької міської ради на придбання 10 автобусів
великої пасажиромісткості виробництва країн Європейського Союзу, розрахованих для
здійснення перевезень не менш як 130-160 пасажирів та укладання кредитного договору з
фінансовими установами на умовах фінансової державної підтримки за урядовою
Програмою «Доступні кредити 5-7-9%, а саме: з уповноваженими банками, згідно з чинним
законодавством. Підпунктом 2.3. вищевказаного рішення Кропивницької міської ради
визначено суму кредиту – не більше 39825000,00 грн. Відповідно до підпункту 2.1. рішення
Кропивницької міської ради від 28 травня 2024 року №1955 визначено цільове використання
(мета) кредитних коштів: придбання 10 автобусів великої пасажиромісткості виробництва
країн Європейського Союзу, розрахованих для здійснення перевезень не менш як 130-160
пасажирів, вартістю не більше 44250000,00 грн.
Обсяг фінансового ресурсу передбачений рішенням Кропивницької міської ради від
28 травня 2024 року №1954 (копія додається) та надаватиметься КП «Електротранс»
Кропивницької міської ради на умовах фінансової підтримки за бюджетними коштами.
Обсяг фінансового ресурсу, необхідний КП «Електротранс» Кропивницької міської ради для
сплати фінансовій установі на умові укладення кредитного договору для придбання 10
автобусів, визначено Управлінням транспорту та зв’язку Кропивницької міської ради за
результатами опрацювання пропозицій фінансових установ (банків) відповідно до умов
кредитування, передбачених пунктом 2 рішення Кропивницької міської ради від 28 травня
2024 року №1955.
Додатки:
1. Рішення Кропивницької міської ради від 28 травня 2024 року №1955 на 2 арк. в 1 прим.
2. Рішення Кропивницької міської ради від 28 травня 2024 року №1954 на 1 арк. в 1 прим.
3. Комерційні пропозиції на 3 арк. в 1 прим.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 серпня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2024 09:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЛІТАН" |
44 070 000,00
UAH з ПДВ
|
44 070 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЛІТАН" #36440036 |
Переможець |
44 070 000,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2024 10:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2024 12:01
|
Договір №251-2024.PDF | укладений |
17 липня 2024 11:59
|