Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи на розроблення проектної документації об’єкту будівництва: «Реконструкція центрального будинку культури пошкодженого внаслідок агресивних дій російської федерації проти України. за адресою: вул.Соборна,183, м.Ірпінь, Бучанського району, Київської області»
Очікувана вартість
6 500 000,00 UAH
UA-2024-06-21-010495-a ● b22bb1f737f84d8589ccbfba91bb5581
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Волохонський +380442067433 tender_tender_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 червня 2024 18:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2024 13:08 |
Початок аукціону: | 05 липня 2024 13:08 |
Очікувана вартість: | 6 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи на розроблення проектної документації об’єкту будівництва: «Реконструкція центрального будинку культури пошкодженого внаслідок агресивних дій російської федерації проти України. за адресою: вул.Соборна,183, м.Ірпінь, Бучанського району, Київської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до проекту договору | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 червня 2024 18:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 червня 2024 18:13 |
ТД .pdf |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-06-21-010495-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ", Код ЄДРПОУ:36818766
СКАРГА щодо порушення законодавства та незаконні дії замовника закупівлі UA-2024-06-21-010495-a
Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) 21.06.2024 року було прийнято рішення, затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи №159 про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт з Роботи на розроблення проектної документації об’єкту будівництва: «Реконструкція центрального будинку культури пошкодженого внаслідок агресивних дій російської федерації проти України. за адресою: вул.Соборна,183, м.Ірпінь, Бучанського району, Київської області» (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-06-21-010495-a) (далі – процедура закупівлі). Очікувана вартість процедури закупівлі 6 500 000,00 грн. з ПДВ. Кінцевою датою подання пропозицій визначено 00:00 05.07.2024 р.
05.07.2024 р. відбувся аукціон, учасниками якого стали:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ГІПРОЦИВІЛЬПРОМБУД"
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДВАНСІС ГРУП"
ТОВ "АРХІТЕКТУРНА ЛІГА"
12.07.2024 року, протокольним рішенням (протокол) 185, уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ» (код ЄДРПОУ 36818766).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ» (далі – Скаржник), не погоджується з вищезазначеним рішенням уповноваженої особи.
Підстави дискваліфікації Скаржника:
1. Відповідно до пункту 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
Однак, в тендерній пропозиції учасника в кошторисі № 2 п.1 враховано розрахунковий показник 1,5 га, що не відповідає п.16 Додатку 2 до тендерної документації, відповідно до якої площа забудови орієнтовно 5100 м2.
2. Відповідно до пункту 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
В тендерній пропозиції учасника в кошторисі № 3 п.10 враховано показник Ц=100, але відповідно ЗЦВР-82 зі змін 90р. Частина 1, табл. 1-86, п.1-1 показник відповідає Ц=150.
Зазначене рішення Замовника хибне та не відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), та повинно бути скасоване з огляду на наступне:
По-перше:
Відповідно п.16 Додатку 2 до тендерної документації зазначений показник 5100 м2 – є площею забудови (орієнтовно). Розрахунковий показник 1,5 га (Кошторис № 2 п.1) - є показником інженерно-геодезичних вишукувань. Замовник не вірно трактує надану інформацію. Розрахунковий показник не має бути таким самим як площа забудови. Інженерно-геодезичні вишукування виконуються безпосередньо місцевості, що забезпечує вивчення природних і техногенних умов територій (ділянок) об'єктів будівництва, розроблення прогнозів взаємодії об'єктів будівництва з навколишнім середовищем, розроблення усіх видів проектів (у тому числі інженерної підготовки територій, захисту територій і об'єктів від небезпечних процесів). Тобто інженерно-геодезичні вишукування виконуються як на території для забудови, так і на території навколо неї. Також Замовником у п. 10 Додатку 2 до тендерної документації зазначено: «Інженерні вишукування виконати у обсязі, достатньому для виконання», саме відповідно цього пункту Скаржником надано розрахунковий показник 1,5 га у п.1 Кошторису №2.
По-друге:
Скаржником у п. 10 Кошторису №3 зазначено: «Складання програми (проєкту виконання) інженерно-геодезичних і гідрографічних вишукувань. Вартість вишукувань до 2 тис.крб.» та враховано показник Ц=100, що відповідає п.1-1 табл. 1-86, частина 1 ЗЦВР-82 зі змінами 90 р. Збірник цін на вишукувальні роботи для капітального будівництва з Доповненнями є діючим.
Також надаємо посилання на ЗЦВР-82 зі змінами 90 р., який є у вільному доступі на Online сервісі для роботи з нормативними документами БУДСТАНДАРТ: https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=5565
Таким чином, Замовник помилково вважає вірним показник Ц=150, оскільки дані вимоги не передбачені Додатком 2 до тендерної документації.
Пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам зазначеним у тендерній документації. Безпідставне відхилення тендерної пропозиції Скаржника свідчить про безумовне порушення прав Скаржника.
Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовником допущено дискримінацію учасника цієї закупівлі, наслідком цього стало порушення вимог законодавства про публічні закупівлі.
Всі наявні докази вищенаведеним обставинам додаються до даної скарги.
Керуючись ст. 18 Закону, з урахуванням Особливостей та відповідно до п. 59 таких:
- скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися протягом чотирьох днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але не пізніше ніж за три дні до встановленого на момент прийняття такого рішення, дії чи бездіяльності замовника кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Ч. 18 ст. 18 Закону встановлено, що за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2024-06-21-010495-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ", Код ЄДРПОУ:36818766
Дата подання: 17 липня 2024 15:22
Дата подання: 17 липня 2024 15:22
СКАРГА щодо порушення законодавства та незаконні дії замовника закупівлі UA-2024-06-21-010495-a
Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) 21.06.2024 року було прийнято рішення, затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи №159 про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт з Роботи на розроблення проектної документації об’єкту будівництва: «Реконструкція центрального будинку культури пошкодженого внаслідок агресивних дій російської федерації проти України. за адресою: вул.Соборна,183, м.Ірпінь, Бучанського району, Київської області» (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-06-21-010495-a) (далі – процедура закупівлі). Очікувана вартість процедури закупівлі 6 500 000,00 грн. з ПДВ. Кінцевою датою подання пропозицій визначено 00:00 05.07.2024 р. 05.07.2024 р. відбувся аукціон, учасниками якого стали:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ГІПРОЦИВІЛЬПРОМБУД"
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДВАНСІС ГРУП"
ТОВ "АРХІТЕКТУРНА ЛІГА"
12.07.2024 року, протокольним рішенням (протокол) 185, уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ» (код ЄДРПОУ 36818766).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ» (далі – Скаржник), не погоджується з вищезазначеним рішенням уповноваженої особи.
Підстави дискваліфікації Скаржника:
1. Відповідно до пункту 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
Однак, в тендерній пропозиції учасника в кошторисі № 2 п.1 враховано розрахунковий показник 1,5 га, що не відповідає п.16 Додатку 2 до тендерної документації, відповідно до якої площа забудови орієнтовно 5100 м2.
2. Відповідно до пункту 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
В тендерній пропозиції учасника в кошторисі № 3 п.10 враховано показник Ц=100, але відповідно ЗЦВР-82 зі змін 90р. Частина 1, табл. 1-86, п.1-1 показник відповідає Ц=150.
Зазначене рішення Замовника хибне та не відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), та повинно бути скасоване з огляду на наступне:
По-перше:
Відповідно п.16 Додатку 2 до тендерної документації зазначений показник 5100 м2 – є площею забудови (орієнтовно). Розрахунковий показник 1,5 га (Кошторис № 2 п.1) - є показником інженерно-геодезичних вишукувань. Замовник не вірно трактує надану інформацію. Розрахунковий показник не має бути таким самим як площа забудови. Інженерно-геодезичні вишукування виконуються безпосередньо місцевості, що забезпечує вивчення природних і техногенних умов територій (ділянок) об'єктів будівництва, розроблення прогнозів взаємодії об'єктів будівництва з навколишнім середовищем, розроблення усіх видів проектів (у тому числі інженерної підготовки територій, захисту територій і об'єктів від небезпечних процесів). Тобто інженерно-геодезичні вишукування виконуються як на території для забудови, так і на території навколо неї. Також Замовником у п. 10 Додатку 2 до тендерної документації зазначено: «Інженерні вишукування виконати у обсязі, достатньому для виконання», саме відповідно цього пункту Скаржником надано розрахунковий показник 1,5 га у п.1 Кошторису №2.
По-друге:
Скаржником у п. 10 Кошторису №3 зазначено: «Складання програми (проєкту виконання) інженерно-геодезичних і гідрографічних вишукувань. Вартість вишукувань до 2 тис.крб.» та враховано показник Ц=100, що відповідає п.1-1 табл. 1-86, частина 1 ЗЦВР-82 зі змінами 90 р. Збірник цін на вишукувальні роботи для капітального будівництва з Доповненнями є діючим.
Також надаємо посилання на ЗЦВР-82 зі змінами 90 р., який є у вільному доступі на Online сервісі для роботи з нормативними документами БУДСТАНДАРТ: https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=5565
Таким чином, Замовник помилково вважає вірним показник Ц=150, оскільки дані вимоги не передбачені Додатком 2 до тендерної документації.
Пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам зазначеним у тендерній документації. Безпідставне відхилення тендерної пропозиції Скаржника свідчить про безумовне порушення прав Скаржника.
Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовником допущено дискримінацію учасника цієї закупівлі, наслідком цього стало порушення вимог законодавства про публічні закупівлі.
Всі наявні докази вищенаведеним обставинам додаються до даної скарги.
Керуючись ст. 18 Закону, з урахуванням Особливостей та відповідно до п. 59 таких: - скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися протягом чотирьох днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але не пізніше ніж за три дні до встановленого на момент прийняття такого рішення, дії чи бездіяльності замовника кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Ч. 18 ст. 18 Закону встановлено, що за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 липня 2024 18:06
Рішення від 19.07.2024 № 12432.pdf
Дата публікації: 19 липня 2024 18:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2024 № 12875.pdf
Дата публікації: 29 липня 2024 17:54
Рішення від 29.07.2024 № 12875.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2024 12:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконане рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 09 серпня 2024 19:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2024 13:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" |
6 151 466,04
UAH з ПДВ
|
5 599 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ГІПРОЦИВІЛЬПРОМБУД" |
6 300 000,00
UAH з ПДВ
|
5 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДВАНСІС ГРУП" |
6 385 500,00
UAH з ПДВ
|
5 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРХІТЕКТУРНА ЛІГА" |
6 498 000,00
UAH з ПДВ
|
6 498 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" #36818766 |
Рішення скасоване |
5 599 000,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2024 19:08
|
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ГІПРОЦИВІЛЬПРОМБУД" #02497697 |
Рішення скасоване |
5 600 000,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2024 19:08
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" #36818766 |
Відхилено |
5 599 000,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2024 18:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 серпня 2024 19:12
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ГІПРОЦИВІЛЬПРОМБУД" #02497697 |
Відхилено |
5 600 000,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2024 15:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 серпня 2024 18:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДВАНСІС ГРУП" #37257721 |
Відхилено |
5 800 000,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2024 09:31
|
|
ТОВ "АРХІТЕКТУРНА ЛІГА" #32560028 |
Переможець |
6 498 000,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2024 12:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 серпня 2024 12:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 вересня 2024 14:14
|
Протокол щодо внесення змін в РП.pdf | зміни до договору |
19 вересня 2024 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2024 15:57
|
Договір №37-1-24:ПР.PDF | укладений |
17 вересня 2024 15:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - |
Номер договору про закупівлю: | 37-1-24/ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |