Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт приміщень із заміною систем електропостачання КЗ ЛОР "Роздільський дитячий будинок-інтернат" за адресою : Стрийський район, смт Розділ, вул. Б. Хмельницького, 1. Коригування»
Очікувана вартість
50 869 866,00 UAH
UA-2024-06-21-009556-a ● 8b83bb3e1d7b4ce3b00cf68bd5e061be
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Роздільський дитячий будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 25551445 |
Місцезнаходження: | 81650, Україна , Львівська обл., Розділ, вул.Богдана Хмельницького ,1 |
Контактна особа: |
Романчук Світлана Володимирівна +380324153056 dityachy.budinok@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 червня 2024 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 50 869 866,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 254 349,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaАAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) № 2628 від 14.12.2020р. (за винятком підстав для неповернення забезпечення тендерних пропозицій, які визначаються з урахуванням Особливостей) на суму визначену в п.2.3.з грошовим покриттям. 2.2. Найменування: Комунальний заклад Львівської обласної ради «Роздільський дитячий будинок-інтернат» Місцезнаходження: , 81650 Львівська область Стрийський район смт.Розділ вул.Б.Хмельницького,1 Код за ЄДРПОУ: 25551445 розрахунковий рахунок (р/р) Замовника: UA 588201720344211004400044540 в Держказначейську службу України 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 250 000,00 гривень 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2 частини 3 розділу 3 ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 250000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт приміщень із заміною систем електропостачання КЗ ЛОР "Роздільський дитячий будинок-інтернат" за адресою : Стрийський район, смт Розділ, вул. Б. Хмельницького, 1. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81650, Україна, Львівська область, смт. Розділ, вул. Б. Хмельницького, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 15 банківських днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 червня 2024 16:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 червня 2024 15:54 |
Додаток 1. кваліфікація.docx | |
21 червня 2024 15:54 |
Додаток 2. Техзавдання.docx | |
21 червня 2024 15:54 |
Додаток 3. проект_договору.doc | |
21 червня 2024 15:54 |
Тендерна документація (Розділ).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
акт обстеження
Дата подання: 25 червня 2024 10:31
Дата відповіді: 28 червня 2024 16:57
Шановний Замовник! У додатку 2 ви Для надійного виконання робіт, а також забезпечення якісного, вчасного та безперебійного виконання умов договору Учасникам необхідно ознайомитись з об’єктом (фронтом робіт) для повного розуміння обсягів та складності об’єкта й скласти відповідний акт технічного обстеження (у довільній формі) за підписом Замовника. Учасник надає відповідний акт у складі своєї пропозиції. Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне: Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Водночас згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Встановлюючи відповідні вимоги, ви порушуєте право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт завірений керівником Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення дискримінаційної вимоги щодо надання Акту обстеження об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати або не підписати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до учасників та інших суб'єктів господарювання. Ознайомитись з видами та об’ємами робіт учасник може з Технічної специфікації, що надається у складі Документації (Додаток №2) та відповідно до ч.1 ст. 23 Закону: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників. Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Ваші дії щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту та документального оформлення такого огляду, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення від 13.12.2019 №18550, Рішення від 13.05.2020 № 9264, Рішення від 29.05.2020 № 10669, Рішення від 03.08.2020 № 14872) Враховуючи вище зазначене, ця вимога має бути виключена з Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник! У відповідь на Ваше звернення, надаємо обгрунтовану відповідь….
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, згідно пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Частина 2 статті 22 Закону визначає відомості, які повинні міститися в тендерній документації, зокрема у п. 3 зазначено, у тендерній документації зазначаються такі відомості, окрім іншого, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Частина 3 статті 22 Закону встановлює, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, згідно частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Необхідно зазначити, що вимога щодо попереднього ознайомлення з об’єктом, спрямована на те, щоб потенційні Учасники мали змогу в реальному часі на місці оцінити умови, складність та обсяг робіт, які необхідно буде виконати підряднику у відповідності до Технічного завдання та проектної документації, провести необхідні обстеження та можливо встановити певні недоліки або інші невідповідності, приховані роботи, які краще виявити під час огляду, а не в процесі виконання договору, оскільки це зекономить в подальшому час і витрати як Замовника так і Учасника. За результатами обстеження учасник матиме можливість максимально точно скласти свою тендерну пропозицію (прорахунок ціни) і не допустити в подальшому її безпідставного коригування. Варто також наголосити, що Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені Замовником у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб, складності та обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі.
Відтак, дана вимога жодним чином не дискримінує та не обмежує коло потенційних учасників закупівлі. Відповідно до неї будь-хто з потенційних учасників може звернутись до Замовника з запитом на відвідування об’єкту, за результатами якого отримати відповідний акт обстеження.
Звертаємо увагу, що Тендерна документація не містить опису механізму і процедури проведення обстеження, а також порядку доступу до об'єкту, не визначає порядку отримання такого акту огляду, а також не визначено що саме має бути відображено у акті, за яких умов Замовник зобов'язаний його підписати, хто повинен бути представником при обстеженні та ознайомленні, хто має право підписання цього документу, саме задля уникнення можливих корупційних ризиків. Адже деталізація механізму і процедури відвідування та отримання акту обстеження лише ускладнить виконання даної вимоги потенційними учасниками. Конфіденційність і цілісність пропозиції Учасника в даному випадку не буде порушено, оскільки, Замовник не буде володіти інформацією щодо ціни та інших документів пропозиції Учасника до моменту розкриття або за результатами проведеного електронного аукціону. Таким чином, тендерна документація та вимоги Замовника до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них жодним чином не порушено в даному випадку.
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, згідно пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Частина 2 статті 22 Закону визначає відомості, які повинні міститися в тендерній документації, зокрема у п. 3 зазначено, у тендерній документації зазначаються такі відомості, окрім іншого, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Частина 3 статті 22 Закону встановлює, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, згідно частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Необхідно зазначити, що вимога щодо попереднього ознайомлення з об’єктом, спрямована на те, щоб потенційні Учасники мали змогу в реальному часі на місці оцінити умови, складність та обсяг робіт, які необхідно буде виконати підряднику у відповідності до Технічного завдання та проектної документації, провести необхідні обстеження та можливо встановити певні недоліки або інші невідповідності, приховані роботи, які краще виявити під час огляду, а не в процесі виконання договору, оскільки це зекономить в подальшому час і витрати як Замовника так і Учасника. За результатами обстеження учасник матиме можливість максимально точно скласти свою тендерну пропозицію (прорахунок ціни) і не допустити в подальшому її безпідставного коригування. Варто також наголосити, що Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені Замовником у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб, складності та обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі.
Відтак, дана вимога жодним чином не дискримінує та не обмежує коло потенційних учасників закупівлі. Відповідно до неї будь-хто з потенційних учасників може звернутись до Замовника з запитом на відвідування об’єкту, за результатами якого отримати відповідний акт обстеження.
Звертаємо увагу, що Тендерна документація не містить опису механізму і процедури проведення обстеження, а також порядку доступу до об'єкту, не визначає порядку отримання такого акту огляду, а також не визначено що саме має бути відображено у акті, за яких умов Замовник зобов'язаний його підписати, хто повинен бути представником при обстеженні та ознайомленні, хто має право підписання цього документу, саме задля уникнення можливих корупційних ризиків. Адже деталізація механізму і процедури відвідування та отримання акту обстеження лише ускладнить виконання даної вимоги потенційними учасниками. Конфіденційність і цілісність пропозиції Учасника в даному випадку не буде порушено, оскільки, Замовник не буде володіти інформацією щодо ціни та інших документів пропозиції Учасника до моменту розкриття або за результатами проведеного електронного аукціону. Таким чином, тендерна документація та вимоги Замовника до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них жодним чином не порушено в даному випадку.
Працівники
Дата подання: 25 червня 2024 11:32
Дата відповіді: 28 червня 2024 17:16
У Додатку 1 ви вимагаєте Учасник повинен підтвердити наявність за посадою чи кваліфікацією кошторисника та не менше шести будівельних монтажників. Вищезазначена вимога замовника унеможливлює нашу участь у процедурі закупівлі, оскільки наше підприємство не має в штаті саме не менше 6 і саме будівельників монтажних. Наказом Держспоживстандарту України 28.07.2010 № 327 затверджено Національний класифікатор України ДК 003:2010 "КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ". У ДК 003:2010 "КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ" відсутня професійна назва роботи "Будівельник монтажний".
Натомість, у ДК 003:2010 за номером 7120 міститься наступна професійна назва роботи "Монтажник будівельний".
У штаті нашого підприємства наявні 2 монтажника будівельних.
На додаток, у штаті нашого підприємства є 1 майстер будівельно-монтажних робіт, 2 штукатури, маляр та муляр.
Наявних у нас працівників з відповідним професійним складом цілком достатньо для того, щоб якісно виконати роботи, що є предметом закупівлі.
Абсолютно незрозуміло, чим керувався замовник при встановленні вимоги щодо обов’язкової наявності в учасника працівників, які всупереч положенням чинного законодавства, зокрема, ДК 003:2010 перебувають на посадах "Будівельників монтажних" ще й у кількості, яка ніяк не співмірна з обсягом робіт, що є предметом закупівлі. У зв’язку з вищевикладеним, ми вважаємо, що встановлена Замовником вимога у Тендерній документації щодо наявності у штаті не менше шести будівельників монтажних є дискримінаційною, надлишковою та необґрунтованою. Натомість, більшість учасників, у яких є можливість і достатньо досвіду для виконання замовлення замовника, в тому числі, і наше підприємство не зможуть прийняти участь у процедурі закупівлі. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, в протилежному випадку ми будемо оскаржувати умови тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На ваше звернення повідомляємо, що закупівельним законодавством встановлено, що саме замовник формує зміст тендерної документації, встановлює кваліфікаційні критерії для учасників та визначає спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, передбачає додаткові вимоги до учасників, спрямовані на уникнення потенційних ризиків, пов'язаних з недобросовісною конкуренцією, неякісним виконанням замовлення та недотриманням зобов'язань. Відтак Замовником сформовано вимоги до закупівлі з огляду на значний обсяг закупівлі та виходячи з його потреб та забезпеченні максимально можливої якості робіт під час виконання договору за даною закупівлею, Замовник вважає за необхідне залучити до виконання робіт учасника, що здатний забезпечити високий рівень якості виконання робіт, зокрема шляхом залучення достатньої кількості відповідних кваліфікованих працівників. З огляду на те, що у ДК 003:2010 "КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ" запропонована професійна назва роботи саме "Монтажник будівельний", наявність в учасника працівників з такою професійною назвою буде вважатись відповідністю кваліфікаційному критерію. Вимоги документації сформовані із врахуванням принципів здійснення публічних закупівель, передбачених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, Замовником передбачено лояльні умови підтвердження наявності кваліфікованих працівників в учасника – наявність в штаті працівників (або за цивільно-правовими угодами тощо) або залучення на цю частину робіт субпідрядників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" |
48 688 313,64
UAH з ПДВ
|
48 688 313,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" #37606590 |
Переможець |
48 688 313,64
UAH з ПДВ
|
11 липня 2024 15:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2024 16:31
|
Дог. ціна до дод. угоди _1.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2024 16:28
|
Дод. угода _1 до дог. 72 від 24_07_2024.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2024 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2024 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2024 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2024 15:46
|
Договірна ціна (2).pdf | укладений |
24 липня 2024 15:33
|
Дог.72 від 24.07.2024.pdf | укладений |
24 липня 2024 15:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення суми фінансування у 2024 році |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |