Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розчинник ORLESOL E 70/120, та/або Rompetrol SE 75-115 (Вазелін і парафіни нафтові та спеціальні бензини – 09220000-7 ДК 021:2015)
Очікувана вартість
4 594 236,00 UAH
UA-2024-06-21-005628-a 90eaa163df22413cb6e6c51a9c6a8a2d
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Єремєєва

+380934785037 maryna.yeremieieva@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Марина Єремєєва
+380934785037
maryna.yeremieieva@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2024 12:53
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2024 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2024 01:00
Початок аукціону: 03 липня 2024 11:08
Початок аукціону: 03 липня 2024 11:08
Очікувана вартість: 4 594 236,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 971,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09220000-7: Вазелін і парафіни нафтові та спеціальні бензини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 тонна
Розчинник ORLESOL E 70/120, та/або Rompetrol SE 75-115 (Вазелін і парафіни нафтові та спеціальні бензини – 09220000-7 ДК 021:2015)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2024
ДК 021:2015: 09220000-7 — Вазелін і парафіни нафтові та спеціальні бензини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до п. 3.1 Договору оплата вартості поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ подекадно, а саме протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару. У разі проведення оплати за партію Товару на умовах часткової попередньої оплати остаточний розрахунок за партію поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання відповідного Акту приймання Товару, за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА та/або ОТРИМУВАЧА. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

сертифікат відповідності
Дата подання: 25 червня 2024 09:35
Дата відповіді: 25 червня 2024 16:37
Доброго дня, шановний Замовнику! надайте, будь ласка роз"яснення з приводу сертифікату відповідності. Його треба надавати в разі відсутності в паспорті якості всіх показників якості, зазначених в Додатку 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики чи його повинні надавати всі учасники без виключення. Дякуємо
Відповідь: Шановний учаснику!
Додатковий паспорт (паспорти, сертифікат, сертифікати) якості іншої акредитованої лабораторії за показниками якості, які відсутні в паспорті якості (пункт 1 Додатку №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі) (або іншому документі) виробника продукції, який засвідчує якість запропонованої продукції (або сертифікат відповідності на відповідність нормативному документу з протоколом (протоколами) випробування, в якому (яких) повинні бути зазначені показники, які відсутні в паспорті якості (або іншому документі) виробника продукції. Сертифікат відповідності на товар повинен бути виданий органом оцінки відповідності (далі – ООВ), що має акредитацію Національного агентства з акредитації України, та включений до Реєстру ООВ, призначених Міністерством економіки України). Надані документи мають засвідчити якість в повній мірі, по всім нормативним показникам, які засвідчують якість запропонованої продукції згідно з таблицею 1. Додатку №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Дякуємо за звернення!
щодо стосунків з виробником
Дата подання: 25 червня 2024 09:44
Дата відповіді: 25 червня 2024 16:43
Доброго дня! Якщо учасник не є виробником продукції, Замовник вимагає надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником. Підкажіть, будь ласка, чи може Учасник надати контракти, які не підтверджують напряму стосунки з виробником, а чере фірму-посередника.
Відповідь: Шановний учаснику!
Згідно п.6 Додатку №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі №3 “Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником, а саме: договір з виробником або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера або лист виробника про представництво його інтересів учасником або інший документ (документи), що підтверджує (підтверджують) повноваження учасника щодо постачання продукції виробника, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником”.
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.
Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.
Якщо господарська діяльність учасника провадиться з залученням фірми-посередника, необхідно надати підтвердження стосунків з виробником такої фірми та стосунки учасника з фірмою-посередником.
Дякуємо за звернення!
аналогічний договір
Дата подання: 25 червня 2024 09:50
Дата відповіді: 26 червня 2024 09:04
Доброго дня! Надайте роз"яснення що слід розуміти під аналогічним договором договір за аналогічним предметом закупівлі, а саме “Бензин – розчинників”. Це мається на увазі Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником Вазелін і парафіни нафтові та спеціальні бензини – 09220000-7 ДК 021:2015
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до пункту 2 Додатку №7 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі пропозиції має надати документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Під аналогічним договором слід розуміти договір за аналогічним предметом закупівлі, а саме: “Бензин – розчинників”. Враховуючи викладене, учасник у складі пропозиції має надати аналогічний договір за предметом закупівлі “Бензин – розчинник” та відповідні документи, що підтверджують його виконання.
Дякуємо за звернення!
показник якост
Дата подання: 25 червня 2024 15:41
Дата відповіді: 26 червня 2024 15:42
Доброго дня! Шановний замовнику, в паспорті якості виробника Розчинник Rompetrol SE 75-115 показник якості Вміст сірки (sulphure content) має одиниці виміру mg/kg, але ви в тендерній документації прописали одиниці виміру ppm (м/м). Внесіть зміни будь ласка
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, одиниця вимірювання концентрації для показника "Вміст сірки"(sulphure content), яка наведена в таблиці 1 Додатку №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, визначається як "ppm", що являє собою одну мільйонну частку (parts per million) і є тотожною виміру в "мг/кг".
Мільйонна частка виражається в частках одиниці. Формула для обчислення масової частки у відсотках: m/m(розчину) 100%.
Відповідно, для засвідчення якості запропонованої продукції в Паспорті якості або сертифікаті відповідності вірними будуть обидва варіанта. Дякуємо за звернення!
аналогічні договори
Дата подання: 26 червня 2024 13:01
Дата відповіді: 26 червня 2024 22:21
Доброго дня! Мінекономіки роз"яснили щодо аналогічних договорів: При встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» замовники дотримуються наступних правил: Вимагати підтвердження досвіду на виконання аналогічних послуг (поставки товарів), зазначаючи як аналогічний досвід тип послуг/вид товарів з глибиною за кодом ДК не більше ніж до 4 знаку, а не зазначати конкретний перелік товарів/послуг. Взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати договори на постачання бензину-розчинника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Вимогаємо внести зміни
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення!
Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі встановлена вимога про необхідність надання у складі пропозиції підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі "бензин-розчинників", що відповідає предмету закупівлі та відповідає коду за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:09220000-7-Вазелін і парафіни нафтові та спеціальні бензини. Таким чином, у вимогах оголошення відсутні дискримінаційні умови, у зв'язку з чим Замовник не вбачає підстав для внесення змін до оголошення в цій частині.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2024 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ІМЕКС ХІМГРУПП" 4 475 000,00
UAH з ПДВ
3 979 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД НЬЮ ЕНЕРДЖІ" 4 564 000,00
UAH з ПДВ
3 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2024 09:29
Електронний підпис
01 липня 2024 22:49
Електронний підпис
01 липня 2024 22:49
Електронний підпис
01 липня 2024 22:49
Ліцензія-2.pdf.p7s
01 липня 2024 22:49
Ліцензія-2.pdf
01 липня 2024 14:13
Електронний підпис
01 липня 2024 14:13
Електронний підпис
01 липня 2024 14:13
TDS.pdf.p7s
01 липня 2024 14:13
додаткова угода.pdf.p7s
01 липня 2024 14:13
паспорт якості.pdf.p7s
01 липня 2024 14:13
додаткова угода.pdf
01 липня 2024 14:13
TDS.pdf
01 липня 2024 14:13
паспорт якості.pdf
01 липня 2024 13:33
Електронний підпис
01 липня 2024 13:33
Електронний підпис
01 липня 2024 13:32
ТОВ_Імекс_Хімгрупп.pdf
01 липня 2024 13:32
file-17.pdf
01 липня 2024 13:32
ТОВ_Імекс_Хімгрупп.pdf.p7s
01 липня 2024 13:32
кінцевий власник.pdf
01 липня 2024 13:32
витяг_ПДВ.pdf
01 липня 2024 13:32
свидет_НДС.pdf
01 липня 2024 13:32
Договір-6.pdf
01 липня 2024 13:32
лист про виробника.pdf
01 липня 2024 13:32
Р〓ШЕННЯ N〓 16.pdf
01 липня 2024 13:32
Довідка.zip
01 липня 2024 13:32
код доступу Статут.pdf
01 липня 2024 13:32
Довідка (1).zip
01 липня 2024 13:32
27.06.2024.pdf
01 липня 2024 13:32
свидет рег.jpg
01 липня 2024 13:32
аналогічні договори.pdf

Публічні документи

01 липня 2024 13:14
Електронний підпис
01 липня 2024 13:12
Електронний підпис
01 липня 2024 13:11
Довідка.pdf
01 липня 2024 13:11
Витяг ЄДРПОУ.pdf
01 липня 2024 13:11
5.Звіт 2023_Validation_Report.pdf
01 липня 2024 13:11
ТОВ_ТД_НЬЮ_ЕНЕРДЖІ.pdf.p7s
01 липня 2024 13:11
Лист-згода.pdf
01 липня 2024 13:11
5.Звіт 2023.pdf
01 липня 2024 13:11
Цінова пропозиція.pdf
01 липня 2024 13:11
TDS.pdf.asice
01 липня 2024 13:11
Ліцензія.pdf
01 липня 2024 13:11
Довідка.pdf
01 липня 2024 13:11
file (38).pdf
01 липня 2024 13:11
Паспорт.pdf
01 липня 2024 13:11
ТОВ_ТД_НЬЮ_ЕНЕРДЖІ.pdf
01 липня 2024 13:11
Паспорт_Validation_Report.pdf
01 липня 2024 13:11
TDS.pdf
01 липня 2024 13:11
Довідка.pdf.p7s
01 липня 2024 13:11
Лист-гарантія.pdf
01 липня 2024 13:11
5.Звіт 2023.pdf.asice
01 липня 2024 13:11
Договір з виробником.pdf
01 липня 2024 13:11
TDS_Validation_Report.pdf
01 липня 2024 13:11
Паспорт.pdf.asice
01 липня 2024 13:11
Анкета.pdf
01 липня 2024 13:11
Довідка.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ІМЕКС ХІМГРУПП"

ТОВ "ТД НЬЮ ЕНЕРДЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ІМЕКС ХІМГРУПП"
#36584093
Переможець 3 979 900,00
UAH з ПДВ
05 липня 2024 11:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 липня 2024 11:34

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: У складі пропозиції учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ІМЕКС ХІМГРУПП" було надано документ (файл з назвою “Ліцензія-2.pdf”), в якому міститься ліцензія на право зберігання пального. При цьому, у складі пропозиції учасника відсутня копія ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі. 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 Додатку № 8 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі пропозиції має надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або декларацію про провадження господарської діяльності видану згідно з Постановою КМУ “Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану” від 18.03.2022 № 314. Якщо строк (термін) дії ліцензій, дозволів тощо, наданих Учасником у складі пропозиції, спливає до моменту закінчення постачання товару (надання послуг, виконання робіт) Учасник має у складі пропозиції надати гарантійний лист/довідку або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника щодо їх отримання до моменту укладання договору (продовження терміну дії на весь період надання послуг, (виконання робіт), що є предметом закупівлі. В разі відсутності дозволу або ліцензії надати лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство України щодо відсутності такої законодавчої необхідності у разі, якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. надати довідку в довільній формі. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, або декларацію про провадження господарської діяльності видану згідно з Постановою КМУ “Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану” від 18.03.2022 № 314. В разі відсутності дозволу або ліцензії надати лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство України щодо відсутності такої законодавчої необхідності.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2024 11:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ІМЕКС ХІМГРУПП"
#36584093
3 979 900,00
UAH з ПДВ
Документи