Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з комплексного утримання міжнародного пункту пропуску через державний кордон «Ягодин -Дорогуськ»
Очікувана вартість
16 949 039,00 UAH
UA-2024-06-21-004048-a c6e10b12d6f54e76a1b4902a969d36e0
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 info.vl@restoration.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
info.vl@restoration.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2024 11:39
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2024 00:00
Початок аукціону: 02 липня 2024 15:03
Початок аукціону: 02 липня 2024 15:03
Очікувана вартість: 16 949 039,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 169 490,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з комплексного утримання міжнародного пункту пропуску через державний кордон «Ягодин -Дорогуськ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43020, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2025
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 11:39
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 11:39
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 11:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 11:39
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 11:39
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 11:39
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 11:39
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 11:39
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 11:39
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 11:39
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 11:39
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 11:39
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 11:39
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 11:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 11:39
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 11:39
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 11:39
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 11:39
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 11:39
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 11:39
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 11:39
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 11:39

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

24 червня 2024 08:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 червня 2024 08:45
67. Зміни до ТД.doc
24 червня 2024 08:45
ТД утрим_МАПП Ягодин.doc
21 червня 2024 11:39
Додаток 4 Проект договору Ягодин.docx
21 червня 2024 11:39
Додатки 3,5_ТЗ Ягодин.docx
24 червня 2024 08:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 червня 2024 11:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 червня 2024 08:45
67. Зміни до ТД.doc
24 червня 2024 08:45
ТД утрим_МАПП Ягодин.doc
21 червня 2024 11:39
ТД утрим_МАПП Ягодин.doc
21 червня 2024 11:39
Додаток 4 Проект договору Ягодин.docx
21 червня 2024 11:39
Додатки 3,5_ТЗ Ягодин.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-06-21-004048-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 17 липня 2024 16:19
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 липня 2024 18:12
рішення від 19.07.2024 №12443.pdf
Дата публікації: 19 липня 2024 18:12
рішення від 25.07.2024 №12787.pdf
Дата публікації: 30 липня 2024 12:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Скасувати рішення, яке оформлене протоколом № 96 від 12 липня 2024 року про визначення переможцем процедури закупівлі за номером UA-2024-06-21-004048-a – КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО "РІВНЕ. 2.Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів за номером UA-2024-06-21-004048-a – КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО "РІВНЕ» з наступних підстав: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Дата виконання рішення замовником: 06 серпня 2024 12:42
Номер скарги: UA-2024-06-21-004048-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 16 серпня 2024 13:27
Скарга щодо неправомірного відхилення ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 серпня 2024 15:27
Рішення від 19.08.2024 № 13947.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2024 15:27
Рішення від 28.08.2024 № 14479.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2024 17:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Скасувати рішення, яке оформлене протоколом № 112 від 13 cерпня 2024 року про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ГРІФФІН СЕРВІС" (код ЄДРПОУ: 38748221). 2.1. Прийняти рішення про визначення переможцем процедури закупівлі за номером UA-2024-06-21-004048-а - товариства з обмеженою відповідальністю "ГРІФФІН СЕРВІС" . 2.2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у порядку, передбаченому статтями 10 та 33 Закону.
Дата виконання рішення замовником: 03 вересня 2024 16:52

Документи подані скаржником

17 липня 2024 14:29
Скарга_UA-2024-06-21-004048-a.docx
17 липня 2024 14:29
Скарга_UA-2024-06-21-004048-a.pdf
17 липня 2024 14:30
Договірна ціна.PDF
17 липня 2024 14:36
Електронний підпис

Документи подані замовником

22 липня 2024 15:57
Заперечення.pdf
22 липня 2024 15:57
Заперечення.doc
22 липня 2024 15:59
Заперечення.pdf
22 липня 2024 15:59
Заперечення.doc

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

16 серпня 2024 13:05
1_Довідка_МТБ.pdf
16 серпня 2024 13:05
3.0_Довідка_МТБ.pdf
16 серпня 2024 13:05
8.2_Договірна ціна.xlsx
16 серпня 2024 13:05
Лист до скарги.PDF
16 серпня 2024 13:05
2.3.1_Договір оренди.pdf
16 серпня 2024 13:05
8.1_Договірна ціна.pdf
16 серпня 2024 13:05
Скарга_UA-2024-06-21-004048-a.pdf
16 серпня 2024 13:06
Електронний підпис

Документи подані замовником

23 серпня 2024 15:56
Заперечення скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-10-10-000034 ● 5440b5646e344a07a2506f44f8de7de2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 жовтня 2024 11:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.10.2024 № 274

Київ


Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2024-06-21-004048-a 21.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-15 09:00:11

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з комплексного утримання міжнародного пункту пропуску через державний кордон «Ягодин -Дорогуськ» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-21-004048-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-10-21 11:38:51

Відповідь на запит Держаудитслужби України

1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-21-004048-a здійснено відповідно до МЕТОДИКИ визначення вартості послуг з утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення. Комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі надаються.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення здійснювалось відповідно до калькуляції кошторисної вартості об’єкта, затвердженої наказом Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Волинській області від 19.06.2024 р. № 3.3-5 ПКД.
2. URL-адреса розміщення інформації про закупівлю відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) https://vl.restoration.gov.ua/diialnist/7702/71106.html з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі та датою публікації.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-22 14:25:34

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з комплексного утримання міжнародного пункту пропуску через державний кордон «Ягодин -Дорогуськ» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-21-004048-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та/або відповідних документів) а саме: яким чином підтверджено відповідність тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» вимогам пункту 8 розділу 2 в частині надання інформації про субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-10-24 15:20:45

Відповідь на запит

Оскільки в складі тендерної пропозиції учасника були подані документи, зокрема про залучення матеріально технічної бази для виконання послуг нами було зроблено висновок, що учасник не буде залучати субпідрядника. Під розгляду тендерної пропозиції Учаснику надавалось 24 години для усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції. Відсутність довідки про залучення субпідрядника була виявлення після усунення зазначених Замовником невідповідностей учасником, а тому надати 24 години для подання цього документу у замовника не було законної можливості. Разом з цим, відсутність даної довідки замовником віднесено до несуттєвих порушень, які не вплинули на результат закупівлі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 01 листопада 2024
Кінцевий строк оскарження: 16 листопада 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2

sas24-3-9

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2024 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО "РІВНЕ" 12 360 200,93
UAH з ПДВ
12 360 200,93
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" 15 940 177,00
UAH з ПДВ
15 940 177,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 липня 2024 18:48
Електронний підпис
17 липня 2024 18:47
Перелік мат.ресурсів.PDF
16 липня 2024 14:25
Електронний підпис
16 липня 2024 14:24
ДЦ.PDF
15 липня 2024 11:53
Електронний підпис
15 липня 2024 11:52
Договірна ціна.PDF
15 липня 2024 11:52
Довідка Корнелюк.zip
15 липня 2024 11:52
Довідка КГ Рівне.zip
15 липня 2024 11:52
Договірна ціна.xls
10 липня 2024 08:54
Електронний підпис
10 липня 2024 08:54
Акти 23.PDF
10 липня 2024 08:54
КГ Рівне КБ 5 на 135 908.pdf
10 липня 2024 08:54
КГ РІВНЕ КБ 4 на 135 908.pdf
10 липня 2024 08:53
Договір 01.4423.rar
01 липня 2024 16:52
Електронний підпис
01 липня 2024 16:52
Договір 15-04(техніка).PDF
01 липня 2024 16:52
Документи на техніку.PDF
01 липня 2024 16:42
Електронний підпис
01 липня 2024 16:41
2020.rar
01 липня 2024 16:41
2021.rar
01 липня 2024 16:41
2022.rar
01 липня 2024 16:41
2023 митниця.rar
01 липня 2024 16:41
IMG_0001 рішення Вишнів.pdf
01 липня 2024 16:41
2024.rar
01 липня 2024 16:41
Акт прийомуЛюбомль.pdf
01 липня 2024 16:41
Акти 23.PDF
01 липня 2024 16:41
Акти 2020.PDF
01 липня 2024 16:41
Акти 2021.PDF
01 липня 2024 16:41
Акти 2022.PDF
01 липня 2024 16:41
Акти 070924.PDF
01 липня 2024 16:41
акти01.4-5-24.rar
01 липня 2024 16:41
Виписка з ЄДР.PDF
01 липня 2024 16:41
Договір Буг.PDF
01 липня 2024 16:41
Договір Любомль ЖКГ.PDF
01 липня 2024 16:41
Договірна ціна.PDF
01 липня 2024 16:41
Пропозиція.PDF
01 липня 2024 16:41
Довідка про учасника.PDF
01 липня 2024 16:41
Контракт_compressed.pdf
01 липня 2024 16:41
Статут_compressed.pdf
01 липня 2024 16:41
витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

04 вересня 2024 14:18
Електронний підпис
04 вересня 2024 14:16
3_МВС.rar
04 вересня 2024 14:16
1.2_Статут+Опис.pdf
04 вересня 2024 14:16
1.4_Витяг_14.09.2022.pdf
04 вересня 2024 14:16
1.6_Витяг_ПДВ.pdf
04 вересня 2024 14:16
1.5_Виписка_20.01.2022.pdf
04 вересня 2024 14:16
1.7_Паспорт.pdf
04 вересня 2024 14:16
1.3_Рішення від 28.11.2022 р..pdf
04 вересня 2024 14:16
1.8_ІПН Каримов.pdf
04 вересня 2024 14:16
4.1_Договірна ціна.pdf
04 вересня 2024 14:16
4.2_Договірна ціна.xlsx
13 серпня 2024 14:01
Електронний підпис
13 серпня 2024 13:59
2.3.1_Договір оренди.pdf
13 серпня 2024 13:59
2.2.2_Акт_Керхер.pdf
13 серпня 2024 13:59
1_Довідка_МТБ.pdf
01 липня 2024 20:22
Електронний підпис
01 липня 2024 20:22
Електронний підпис
01 липня 2024 20:20
1.2_Статут+Опис.pdf
01 липня 2024 20:20
5.3_Акт_лютий.pdf
01 липня 2024 20:20
1.4_Витяг_14.09.2022.pdf
01 липня 2024 20:20
1.6_Витяг_ПДВ.pdf
01 липня 2024 20:20
1.5_Виписка_20.01.2022.pdf
01 липня 2024 20:20
7.3_Лист_ТЗ.pdf
01 липня 2024 20:20
8.1_Договірна ціна.pdf
01 липня 2024 20:20
3.0_Довідка_МТБ.pdf
01 липня 2024 20:20
7.2_ТЗ від свого імені.pdf
01 липня 2024 20:20
1.7_Паспорт.pdf
01 липня 2024 20:20
8.2_Договірна ціна.xlsx
01 липня 2024 20:20
7.1_ТЗ.pdf
01 липня 2024 20:20
1.8_ІПН Каримов.pdf
01 липня 2024 20:20
5.4_Акти_Укргазбанк.zip
01 липня 2024 20:20
5.2_Акт_березень.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО "РІВНЕ"

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО "РІВНЕ"
#30659614
Рішення скасоване 12 360 200,93
UAH з ПДВ
06 серпня 2024 12:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2024 16:08
КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО "РІВНЕ"
#30659614
Відхилено 12 360 200,93
UAH з ПДВ
06 серпня 2024 12:43
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
Рішення скасоване 15 940 177,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2024 16:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2024 14:22
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
Переможець 15 940 177,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2024 16:55

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку за №98 від 26.06.2024 року про наявність досвіду виконання аналогічного договору, що не відповідає вимогам пункту 1.2. Додатку 2 до тендерної документації, зокрема невірно зазначено номер договору про закупілю в рядку 3 та 6 довідки. Учасник в складі тендерної пропозиції не підтвердив наявність досвіду виконання аналогічного договору відповідно до вимог пункту 1.2. Додатку 2 до тендерної документації по договору в рядку 5, а сума виконання договору в рядку 3 зазначена невірно. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Відповідно до вимог пункту 1.2. Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою згідно Таблиці 2. Відповідно до вимог пункту 1.2. Додатку 2 до тендерної документації Довідка має містити інформацію не менш ніж про один аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, та інші дані згідно Таблиці 2. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - документи, що підтверджують виконання аналогічних договорів (акти виконаних робіт/ наданих послуг тощо). Аналогічним договором вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є послуги з прибирання адміністративних приміщень та територій або утримання (експлуатаційного утримання) будівель та споруд або утримання (експлуатаційного утримання) територій або послуг з комплексного утримання приміщень або послуг з прибирання приміщень та послуг ремонту (утримання) інженерних мереж. Загальна сума виконання аналогічного(их) договору(ів) має бути не меншою ніж 30% від очікуваної вартості предмету даної закупівлі. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг одним договором або сумарно різними договорами. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати вірно заповнену інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою згідно Таблиці 2 відповідно до вимог пункту 1.2. Додатку 2 до тендерної документації. 3.2. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору відповідно до вимог пункту 1.2. Додатку 2 до тендерної документації.

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку за №02 від 01.07.2024 року, що підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою Таблиці 1, та вимогам пункту 1.1. Додатку 2 до тендерної документації, зокрема в довідці відсутні - машина для вивозу твердих побутових відходів, та машина для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник в складі тендерної пропозиції на всю вказану у Довідці техніку не надав копії таких документів: - акт приймання-передачі техніки або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому пункті, або чинним законодавством України, що підтверджують передачу учаснику техніки, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки, завірені належним чином учасником;- свідоцтво про реєстрацію техніки або інший документ, який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) на таку техніку у разі, якщо вона не підлягає державній реєстрації, завірені належним чином власником за договором Д/2025 від 05.04.2024 року. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Відповідно до вимог пункту 1.1. Додатку 2 Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, що підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою Таблиці 1: Необхідна кількість техніки, яка обов’язково включається до довідки: - машина для вивозу твердих побутових відходів - не менше 2 од.; - машина асенізаційна - не менше 1 од.; - машина поливально-мийна - не менше 1 од.; - машина для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів - не менше 2 од. Таблиця 1. № з/п Назва*** Марка, модель Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність **(вказується для позицій, які не є власними) 1 2 3 4 5 6 * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Таблиці. *** найменування техніки/обладнання у довідці має відповідати найменуванню у документах, поданих Учасником на підтвердження наявності матеріально-технічної бази/обладнання/устаткування тощо. У стовпчику 2 додатково вказати якій із запитуваних Замовником техніці/обладнанню/матеріально-технічній базі відповідає подана Учасником позиція. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник в складі тендерної пропозиції на всю вказану у Довідці техніку надає копії таких документів: - свідоцтво про реєстрацію техніки або інший документ, який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) на таку техніку у разі, якщо вона не підлягає державній реєстрації, завірені належним чином власником; - договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу техніки та інші правочини, передбачені чинним законодавством України (у разі, якщо техніка належить учаснику не на праві власності), завірені належним чином учасником; - акт приймання-передачі техніки або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому пункті, або чинним законодавством України, що підтверджують передачу учаснику техніки, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки, завірені належним чином учасником; - документ, копія якого належним чином завірена власником техніки, що підтверджує його право власності на техніку, у разі якщо учасником отримано зазначену техніку за договором суборенди, сублізингу або іншим правочином, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки; - договори суборенди, сублізингу техніки або інші правочини, укладені власником з третьою особою, яка не є власником техніки, та які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та цієї третьої особи надавати її у користування для виконання відповідних робіт, завірені належним чином. Договори та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, зазначені у цьому пункті, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції та містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк надання послуг, у разі якщо їх строк менше строку договору про закупівлю, або протягом всього строку виконання договору про закупівлю, а саме укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати вірно заповнену довідку, що підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою Таблиці 1, та відповідно до вимог пункту 1.1. Додатку 2.

Документи

03 вересня 2024 16:55
Довідка НАЗК
03 вересня 2024 16:55
Електронний підпис
03 вересня 2024 16:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2024 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
15 940 177,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 вересня 2024 16:55
Довідка НАЗК
03 вересня 2024 16:55
Електронний підпис
03 вересня 2024 16:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2024 16:35
Додаткова угода №173-24.pdf зміни до договору
17 грудня 2024 16:35
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2024 12:48
Додаткова угода №161-24.pdf зміни до договору
28 листопада 2024 12:48
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2024 09:41
Додаткова угода №145-24.pdf зміни до договору
14 листопада 2024 09:41
Електронний підпис зміни до договору
14 жовтня 2024 10:15
Додаткова угода №1-125-24.pdf зміни до договору
14 жовтня 2024 10:15
Електронний підпис укладений
17 вересня 2024 15:21
Договір №07-27-24.pdf укладений
17 вересня 2024 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
14 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 3 до договору "Календарний план надання послуг"
Номер договору про закупівлю: 07/27/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/125/24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 4 до договору "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 07/27/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 145/24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення пункту 4.2 Договору абзацами другим та третім. Внесення змін в Додаток 4 до договору "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 07/27/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 161/24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 4 до договору "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 07/27/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 173/24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML