Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Код ЄДРПОУ: | 02125102 |
Вебсайт: | http://vnu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, просп. Волі, 13 |
Контактна особа: |
Олена Гаврилюк +380332244468, +380661561853 delivery-dep@vnu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2024 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2024 14:50 |
Початок аукціону: | 01 липня 2024 14:50 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений Товар, відповідно видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2024 16:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2024 16:27 |
Перелік змін.docx | |
25 червня 2024 16:26 |
Тендерна документація (Нова редакція).pdf | |
20 червня 2024 17:07 |
Додаток 4 (ПД).doc |
25 червня 2024 16:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 червня 2024 16:27 |
Перелік змін.docx
|
|||
25 червня 2024 16:26 |
Тендерна документація (Нова редакція).pdf
|
|||
20 червня 2024 17:07 |
Додаток 4 (ПД).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-06-000011 ● 705cb845c1664a4cbc2632726a2c4e50
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2024 12:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.08.2024 № 42-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 06.08.2024 № 42-з
Перелік процедури закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-06-20-011120-a від 20.06.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - нформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-06 15:37:33
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Ліжка (39143111-7), матраци (39143112-4), тумби (39143120-3), шафи (39143121-0), столики (39143310-2) для гуртожитків. Код ДК 021:2015:39140000-5 Меблі для дому» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-20-011120-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-09 14:56:08
Пояснення на вимогу від 06.08.2024 року
На балансі Університету знаходиться 4 гуртожитки у яких проживає 1887 студентів. Студентські гуртожитки Університету призначені для проживання на період навчання здобувачів з інших міст, слухачів, аспірантів, докторантів, інших категорій громадян, а також здобувачів з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, за умови відсутності в них іншого місця проживання.
Гуртожитки введені в експлуатацію у 1964, 1975 та два у 1982 роках. За стільки років користування меблями виникла необхідність у заміні меблів на сучасні та комфортні для проживання студентів - здобувачів освіти.
У 2020 році вперше було замінено лише 90 комплектів меблів. Тому на сьогоднішній день існує гостра потреба на заміну старих меблів. За стільки років меблі знищені і ремонту не підлягають (ліжка ще металеві, з панцерною сіткою, шафи, тумби столики також вийшли з ладу за стільки років користування).
Отже, з метою забезпечення належних умов проживання студентів, Університетом було прийнято рішення про здійснення закупівлі ліжок, матраців, тумб, шаф, столиків для гуртожитків.
Таким чином, 20.06.2024 року Університетом було оприлюднено план закупівлі ліжок, матраців, тумб, шаф, столиків для гуртожитків на суму 1 500 000,00 гривень, з яким можна ознайомитися за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-06-20-014623-a, а в подальшому оголошено процедуру закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі у сумі 1 500 000,00 грн. була визначена на підставі оцінки ринкової вартості (метод порівняння ринкових цін) ліжок, матраців, тумб, шаф, столиків. Вказаний метод є прийнятим при проведенні закупівель і базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару.
У травні 2024 року від Головного управління ДКСУ у Волинській області надійшло повідомлення Університету про те, що головний розпорядник бюджетних коштів виділив на користь Університету додаткові кошти в сумі 1 753 600 грн. (за результатами показників діяльності Університету). Факт надходження таких додаткових коштів підтверджується довідкою про зміни до кошторису на 2024 рік від 23 травня 2024 року.
Такі виділені кошти Університет уповноважений використовувати на власний розсуд, в тому числі і з метою забезпечення діяльності останнього, забезпечення і створення належних умов навчання та проживання учасників освітнього процесу.
Таким чином, розмір бюджетного призначення за вищевказаною публічною процедурою закупівлі був визначений за результатами визначеної вартості товару та згідно додатково виділених бюджетних коштів на 2024 рік Волинського національного університету імені Лесі Українки.
Одночасно надаємо посилання на сторінку веб-сайту Волинського національного університету імені Лесі Українки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://vnu.edu.ua/uk/news/oholosheno-zakupivlyu-na-mebli-dlya-hurtozhytkiv-universytetu .
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-07 14:29:54
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Ліжка (39143111-7), матраци (39143112-4), тумби (39143120-3), шафи (39143121-0), столики (39143310-2) для гуртожитків. Код ДК 021:2015:39140000-5 Меблі для дому» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-20-011120-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Прошу пояснити, чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника/переможця ТОВ МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" так як на момент початку тендерної закупівлі даний Учасник був внесений в «Чорний список» АМКУ ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-09 14:59:04
Пояснення на вимогу від 07.08.2024 року
Статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 47 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) передбачено ряд підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, серед яких відсутня підстава як внесення учасника в «Чорний список» АМКУ.
Коли розглядалася тендерна пропозиція ТОВ МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД", відповідно Університетом перевірялися наявність/відсутність підстав для її відхилення крізь призму ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 47 Особливостей.
ТОВ МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД» у складі тендерної пропозиції надало довідку:
- «Довідка що підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктом 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р.№1178 (далі-Особливості)»:
- 4) суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів (підпункт 4 пункту 47 Особливостей);
- «Довідка – гарантія про відсутність підстав для дискваліфікації учасника торгів перерахованих в статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (п. 47 Особливостей)», в якій стверджувало про відсутність».
Саме вказані обставини давали Університету впевненості вважати, що ТОВ МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" відповідає усім критеріям належного учасника.
Проте, коли додатково була звернута увага Університету на те, що ТОВ МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" відноситься до суб’єктів господарювання, який протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене п. 4 ч. 2 ст. 6, п. 1 ст. 50 ЗУ "Про захист економічної конкуренції" у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів, Волинський національним університетом імені Лесі Українки було одразу ж ініційовано питання про дострокове розірвання укладеного договору.
Станом на сьогоднішній день такий договір є розірваним, що стверджується додатковою угодою від 06 серпня 2024 року та опубліковано 08 серпня 2024 року.
Додатки: Довідка і Довідка-гарантія від ТОВ МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД» додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником вжито заходів щодо недопущення у подальшому процесі порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом проведення роз’яснювальної роботи та навчання уповноваженої особи.
2024-08-15 13:50:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2024 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" |
1 191 708,00
UAH з ПДВ
|
1 191 708,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЦИТАДЕЛЬ М" |
1 320 000,00
UAH з ПДВ
|
1 320 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.С.СКАФОЛДІНГ" |
1 444 944,00
UAH з ПДВ
|
1 444 944,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" #41172560 |
Переможець |
1 191 708,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2024 12:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2024 11:06
|
Додаткова угода.pdf | укладений |
08 серпня 2024 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2024 15:02
|
Договір 275-17В.pdf | укладений |
12 липня 2024 15:01
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 липня 2024 — 06 серпня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди достроково розірвати дію Договору № 275-17В від 12.07.2024 року. З 06 серпня 2024 року зобов’язання Сторін, що виникли з Договору припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь якими правами та обов’язками, що виникли за Договором. Сторони підтверджують відсутність будь яких претензій одна до одної пов’язаних з виконанням Договору. Дана Угода набирає чинності з моменту її підписання. |